abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79458235

Het vorige deel: Slank # 989: helaas zonder inspirazione

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
  maandag 22 maart 2010 @ 19:07:52 #2
236335 neen
schone schijn
pi_79458253
het lijkt niet wat het is
  maandag 22 maart 2010 @ 19:07:56 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79458260
poep
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 22 maart 2010 @ 19:08:22 #4
3185 Adelante
To let it go now
pi_79458281
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fupo
Failpo
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 22 maart 2010 @ 19:08:25 #5
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79458282
Tvp.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79458378
Ik kon Slank niet vinden! Was er net eentje dicht!

Nouuuuuu, ik heb gesport

Lijstje!

O: 2 boterhammen gerookte zalm ( restje van het weekend en het is niet ongezond, toch?)
T: appel
L: 2 boterhammen jam
T: boterham appelstroop, appel
S: fitness - 15 min fietsen, 25 min loopband waarvan 10 gerend, 10 min cardiostepper. En toen ging ik bijna van mijn stokje, omdat ik vergeten was nog even iets te eten.
T: bakje yoghurt met een eetlepel muesli
D: spaghetti met rundergehakt, pastasaus, groenten en parmezaanse kaas
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79458523
@ MP ik was dus thuis maar had niets beters in huis
pi_79458780
dje Ohja, wat heb ik vandaag beleefd op het gebied van eten en drinken.

Ik begon de dag vrij vroeg om kwart over zes met een heerlijk ontbijtje van een glas sinaasappelsap, een flinke kop rooibosthee en een dubbele bruine boterham met pindakaas uit een extreem grote pot van de Lidl.
Eenmaal in de bus kreeg ik een hoestbui, dus daarom stak ik een antaflu snoepje in m'n mond om de boel wat te verzachten.
Na een flinke reis met trein, tram en fiets kwam ik (een half uur te laat) aan op mijn bestemming en ging ik gauw aan de slag. Na anderhalf uur was het tijd voor onderwijs, voor dat begon nam ik nog een lekker bekertje wiener melange uit de koffieautomaat.
Lunchen deed ik met vier boterhammen met gebraden rundergehakt, opgeleukt met plakjes komkommer en weggespoeld met een bekertje automatenthee. daarna nog een sinaasappel en we konden weer aan de gang.
In de middag kwam de secretaresse aan met een bekertje water en een biscuitje. Ik was haar daar heel dankbaar voor.
Eenmaal thuis had ik behoorlijk wat honger en at ik de inhoud van een potje rode kool, terwijl ik mijn diner, een diepvrieslasagna, alvast in de combimagnetron schoof.

Dat was het wel. Straks ga ik nog genieten van of een handje studentenhaver, of een bekertje magere vruchtenyoghurt. Dat komt dan in totaal op zo'n 1700 kcal.
pi_79458791
Wat een leuke dames in de OP

Enne LB, ik vind een zilverkleurige of grijze panty wel een goed idee! Heel leuk jurkje
  maandag 22 maart 2010 @ 19:24:12 #10
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79459015
Hehe, ik zat op een spannende plotwending te wachten MevrouwPuff . Ziet er netjes uit!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79459030
MevrouwPuff . Echt dé manier om ervoor te zorgen dat mensen je lijstje ook daadwerkelijk lezen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 22 maart 2010 @ 19:25:15 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79459064
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:24 schreef Chicolate het volgende:
MevrouwPuff . Echt dé manier om ervoor te zorgen dat mensen je lijstje ook daadwerkelijk lezen .
Hoog 'lief dagboek'-gehalte, dat wel
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79459255
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoog 'lief dagboek'-gehalte, dat wel
Jaaaa, als ik de rest van de belevenissen er ook bij moet zetten, dan is het natuurlijk geen doen meer
Dan wordt het ook een veel te spannend verhaal
pi_79459328
Saai opsomlijstje:

Havermout
Grind scheppen
Brood
Grind scheppen
Glas sap, glas karnemelk
Grind scheppen
Broodje zuurkool & knakworst
Restjes / maaltijdsoep
Custard-cacao-pap
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 22 maart 2010 @ 19:32:26 #15
236335 neen
schone schijn
pi_79459469
Vandaag wereldwaterdag he jazekers, wat een feest, wat een feest.
pi_79459637
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef sigme het volgende:
Saai opsomlijstje:

Havermout
Grind scheppen
Brood
Grind scheppen
Glas sap, glas karnemelk
Grind scheppen
Broodje zuurkool & knakworst
Restjes / maaltijdsoep
Custard-cacao-pap
Wel een keurig lijstje, zeker als je de beweging meetelt.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79459984
O: rood fruit, yoghurt, sap
T: 2 cappuccino, 1 croissant
L: wit pistoletje met anderhalve kroket
T: 2 chocopaaseitjes, boterham pindakaas, stukje oude kaas, zakje wortels
D: spercieboontjes met tomatensaus, vegetarische shoarmareepjes
T: cappuccino, kwark met vanilleyoghurt, misschien nog wat crackers filet americain
sport: rondje Haagse Bos gerend.
Misschien nog iets drinken, het is tenslotte wereldwaterdag (van zo'n woord moet ik direct plassen).
pi_79459991
tvp!

Ja doei.
pi_79460020
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef Goodbye het volgende:

Ik zie vooruitgaaaang
  maandag 22 maart 2010 @ 19:43:05 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79460063
*burp

Spaanse tomatentaart is lekker.

Maar ik heb nog steeds trek Zo maar even 10 glazen water drinken ofzo .
pi_79460263
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zie vooruitgaaaang
Ja, ben je trots? Was het nou echt te weinig overdag of schat ik dat verkeerd in?

Ik heb dit een beetje in mijn hoofd voor morgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 maart 2010 @ 19:50:06 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79460436
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef Goodbye het volgende:

Nouuuuuu, ik heb gesport

Lijstje!

O: 2 boterhammen gerookte zalm ( restje van het weekend en het is niet ongezond, toch?)
T: appel
L: 2 boterhammen jam
T: boterham appelstroop, appel
S: fitness - 15 min fietsen, 25 min loopband waarvan 10 gerend, 10 min cardiostepper. En toen ging ik bijna van mijn stokje, omdat ik vergeten was nog even iets te eten.
T: bakje yoghurt met een eetlepel muesli
D: spaghetti met rundergehakt, pastasaus, groenten en parmezaanse kaas
Trots op joe! *aai over de bol*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79460497
MevrouwPuff, jouw "lijstje" Alles gelezen, dus het werkt wel
pi_79460526
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Trots op joe! *aai over de bol*
Senk joe Mariaatje

Morgen pilates en daar heb ik echt zin in!
  maandag 22 maart 2010 @ 19:51:52 #25
236335 neen
schone schijn
pi_79460564
Och, dat mens van opzij is ook bij dwdd... ben benieuwd wat ze nu weer moet. Vandaag in college had m'n lerares ook nog zoiets... ze zei dat ze niet hoefde te koken. Ik dus uiteraard verontwaardigd, want wie moet dat dan doen? Nou, moest haar vriend het doen ofzo zei ze, dat dit zomaar kan in Nederland.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')