Failpoquote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fupo
Hoog 'lief dagboek'-gehalte, dat welquote:Op maandag 22 maart 2010 19:24 schreef Chicolate het volgende:
MevrouwPuff. Echt dé manier om ervoor te zorgen dat mensen je lijstje ook daadwerkelijk lezen
.
Jaaaa, als ik de rest van de belevenissen er ook bij moet zetten, dan is het natuurlijk geen doen meerquote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoog 'lief dagboek'-gehalte, dat wel
Wel een keurig lijstje, zeker als je de beweging meetelt.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef sigme het volgende:
Saai opsomlijstje:
Havermout
Grind scheppen
Brood
Grind scheppen
Glas sap, glas karnemelk
Grind scheppen
Broodje zuurkool & knakworst
Restjes / maaltijdsoep
Custard-cacao-pap
Ik zie vooruitgaaaangquote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef Goodbye het volgende:
Ik kon Slank niet vinden!Was er net eentje dicht!
Ja, ben je trots?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef Goodbye het volgende:
Ik kon Slank niet vinden!Was er net eentje dicht!
Nouuuuuu, ik heb gesport![]()
![]()
Lijstje!
O: 2 boterhammen gerookte zalm (restje van het weekend en het is niet ongezond, toch?)
T: appel
L: 2 boterhammen jam
T: boterham appelstroop, appel
S: fitness - 15 min fietsen, 25 min loopband waarvan 10 gerend, 10 min cardiostepper. En toen ging ik bijna van mijn stokje, omdat ik vergeten was nog even iets te eten.
T: bakje yoghurt met een eetlepel muesli
D: spaghetti met rundergehakt, pastasaus, groenten en parmezaanse kaas
Senk joe Mariaatjequote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Trots op joe! *aai over de bol*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Gelukkig kan ik jullie er vrolijk mee makenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef Goodbye het volgende:
MevrouwPuff, jouw "lijstje"Alles gelezen, dus het werkt wel
Nou, ik weet even niet zeker of het nou sweet & sour is. Misschien ook wel iets ketjapigs. Nou het is donkerbruinquote:Op maandag 22 maart 2010 19:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik jullie er vrolijk mee maken![]()
GB: zalm met sweet & sour saus? Dat heb ik nog nooit op, maar misschien is het wel lekker hoor.
Ik ga het morgen eten! Ik ben nu te lui om het op te zoekenquote:
Oh, dat kan best nog wel eens ja!quote:
Ik moest even nadenken waarom je morgen niet naar yoga kon. Maar yoga is vandaagquote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is erwtjespuree, sjaapje?
Ik heb net bedacht dat ik maar niet naar yoga ga; morgen voor zessen uit m'n nest omdat ik ergens in een of ander onbereikbaar gehucht op cursus moetdus dan kan ik maar beter niet om half elf helemaal fris terugkomen van de yogales. Balen, though.
Huh wat heb ik nou weer gedaan. Nouja.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Erwtjes koken in water met een teentje knoflook, afgieten als zacht, yogurt en kaas naar keuze erbij en stampen maar. VInd ik super lekker!quote:
Daar stond eerst een tvp toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Huh wat heb ik nou weer gedaan. Nouja.
Ik zie ook lekkere lijstjes!
Wat gezond! Gebruik je gewoon diepvriesdoperwten?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:47 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Erwtjes koken in water met een teentje knoflook, afgieten als zacht, yogurt en kaas naar keuze erbij en stampen maar. VInd ik super lekker!
Ik geloof dat daar mijn lijstje in stond. Waarschijnlijk op een verkeerd knopje gedrukt. Nouja, ik heb redelijk goed en lekker gegeten en 30 min gelopen, daar kwam het op neerquote:Op maandag 22 maart 2010 20:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daar stond eerst een tvp toch?Terwijl er eerder in het topic ook al een post van je stond
. Denk dat je die verwijderd hebt.
Jup, Nigella zegt altijd dat die even goed zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat gezond! Gebruik je gewoon diepvriesdoperwten?
Dat komt goed uit, want ik heb nog diepvries doperwten die maar blijven liggen!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Jup, Nigella zegt altijd dat die even goed zijn.
Ik gooi al het groente wat ik over heb in de diepvriesquote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef P.F het volgende:
Goed idee!! Nog meer recepten met diepvries groenten?
Alle diepvriesgroente!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef P.F het volgende:
Goed idee!! Nog meer recepten met diepvries groenten?
Dat ben ik dus echt niet met je eens. Ja, diepvriesgroenten zijn net zo gezond, maar het gros vind ik wat betreft de structuur maar middelmatig. UItzondering voor doperwtjes en bladspinazie.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alle diepvriesgroente!
Zelfs vers kan er niet tegen op qua vitamines, smaakt nog lekker ook
Fijn voor jequote:Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef Ewelina het volgende:
Ja zeker, kan het ook erg goed gebruiken!
Nee, daar moet ik nog 3 weken op wachten.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijn voor jeHeb je nou al geld van het uitzendbureau gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, daar moet ik nog 3 weken op wachten.Wat een nare lui zijn dat daar zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het een "groot" uitzendbureau (qua naam) of niet?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Dat zijn ook de enige dingen die ik in de diepvries koop (naast die overheerlijke kersen en onlangs iets vreemd in de Lidl, nog niet gekeken wat het precies is...). Vind het zoveel leuker om zelf mijn groenten te snijden, te ruiken en de structuur is idd zoveel beter.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat ben ik dus echt niet met je eens. Ja, diepvriesgroenten zijn net zo gezond, maar het gros vind ik wat betreft de structuur maar middelmatig. UItzondering voor doperwtjes en bladspinazie.
Ewelina, dat is fijnIk krijg nog een smak geld van mijn verzekeraar. Echt, de verzekeringen in Belgie zijn zo geweldig geregeld
Totaaaal niet efficient, maar belachelijk klantvriendelijk
Belastingen vind ik dan weer een ramp; mijn partner werkt voor een Nederlandse baas (dus betaalt zijn belasting in NL), maar werkt in Belgie en is daar dus belastingplichtig. Tel daarbij op dat mijn inkomen voor de belastingdienst in Belgie 0 is, maar dat de Nederlandse belastingdienst het wel ziet als inkomen, en je financiele chaos is compleetquote:Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Dat zijn ook de enige dingen die ik in de diepvries koop (naast die overheerlijke kersen en onlangs iets vreemd in de Lidl, nog niet gekeken wat het precies is...). Vind het zoveel leuker om zelf mijn groenten te snijden, te ruiken en de structuur is idd zoveel beter.
Belastingen zijn idd supergemakkelijk. Je maakt je lid online, de aangifte is al ingevuld en opsturen maar (oké voor mijn mama als zelfstandige heel veel meer werk, maar ik verdien 0¤ dus gemakkelijker kan niet...)
Thanks kwak! Ik heb er eens over gedacht, maar die kans lijkt me toch wel klein, volgens mij is tijdens het sporten het enige moment dat ik voldoende drink, en drink dan water en water met vitargo (KH en mineralen enzo). plus, de hoofdpijn is af en toe, voor mijn doen vaak, maar dus niet elke dag/de hele dag.. Maar sowieso kan het geen kwaad om wat meer water te drinken voor mij!quote:kan ook een gevolg zijn van verstoorde mineralenhusihouding in je spieren. lijkt me niet eens zo'n gekke oorzaak als je recent veel gezweet hebt bijvoorbeeld door veel te fietsen hoofdpijn klopt ook wel met zout/vochttekort.
Mooie actie, als dan ineens zo iets naar voren komt, staan mensen vaak verbaasd te kijken zekerquote:Op maandag 22 maart 2010 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zorgde voor verwarring bij Zumba door ineens te gaan vertalen voor een meisje/jongedame die Spaans spreekt en heel gebrekkig Nederlands en EngelsZe wist niet dat ik wat Spaans kon, totdat ik tegen haar zei waar mn vader vandaan kwam en dat ik best Spaans begreep maar dat ik spreken nog wel lastig vond
Het kwam gewoon niet eerder ter sprake en in NL/Engels kon de rest het tenminste ook volgen, vond ik
![]()
Verder: status: opgeblazen en bezweet. Actieplan: douchen
Ja dat!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Mooie actie, als dan ineens zo iets naar voren komt, staan mensen vaak verbaasd te kijken zeker![]()
Ha, jouw status had ik net ook, maar ik ben inmiddels fris gedouched
Nee. Ik heb m'n mobiel zo min mogelijk aan m'n laptop omdat dan automatisch 20 programma's openspringen die ik dan één voor één weg moet klikken. M'n hartslagmeter heb ik ook nog niet ingesteld (kan ik intervallen op programmeren e.d.). Zeer binnenkort eens mee prutsen, want al dat hoofdrekenen als ik aan het rennen ben begint wat vervelend te worden. Oh ja, en ik wil nog iets zodat m'n broek niet op m'n enkels zakt als ik m'n mobiel mee heb. Zoiets als dit:quote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef neen het volgende:
Heeft Mark inmiddels ook al runkeeper geinstalleerd? Het is zo fijn he, al die statistiekjesof anderen.
Morgen dus lesje 12
Awquote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Pff schaammoment net. Had m'n muziek keihard staan en was een beetje door de kamer aan het dansen toen mijn buurjongen kwam buurten. Ik had er alleen niet aan gedacht dat ik een combinatie aanheb van een streepjesgewaad, bloemetjeslegging en indianensloffen. Verder rood hoofd en mijn haar coupe wervelwind. En hij ging maar niet weg
Maar ik bedoel recepten..quote:Op maandag 22 maart 2010 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alle diepvriesgroente!
Zelfs vers kan er niet tegen op qua vitamines, smaakt nog lekker ook
Nee. Zonder RPM nog geen 1200 kcal (en ik heb al ruim gerekend), met blijf je nog onder de 1000 kcal.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning:
O: banaan 75 kcal
T: 1 boterham met pindakaas 200 kcal
L: 500 ml Biogarde (a 60 kcal per 100 ml) met rozijntjes 400 kcal
T: 1 boterham met pindakaas 200 kcal
S: RPM-300 kcal
D: Spaanse tomatentaart, the sequel, een kwart stuk. 310 kcal
Netjes toch?
Goede tip, ik heb net weer ananas in mijn yoghurt gedaan! En die verse ananas van Neen moet ik ook maar halen..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: mineola
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
T: mineola
D: verse pasta met spinazieroomsaus, grana padano, gegrilde paprika en veldsla
Planning voor vandaag:
O: salade van ei en veldsla
T: bruine boterham met kaas
L: salade van veldsla, tomaten, mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosbessen
T: bruine boterham met kaas
D: aerpels en wortels
Tip: het ingevroren fruit (frambozen, aardbeien, bramen en bosbessen) is in de bonus bij AH.
Uiteindelijk is het dus hierbij gebleven.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:52 schreef Ewelina het volgende:
Lijstje vandaag
O: 3 boterhammen met selleriesalade
T: 2 bananen
L: pistoletje Zeeuws spek met honingmosterdsaus
T: mega appel
D: karbonade met honingmosterdmarinade, aardappeltjes in kruidenboter met spekjes, roerbakschotel (aubergine, champignons, courgette)
T: paar crackertjes met selleriesalade
Ho! De taart is voor 8 personen en 310 per 1 persoonsportie. Dus ik eet 2 stukken en dus minstens >600 kcal!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Zonder RPM nog geen 1200 kcal (en ik heb al ruim gerekend), met blijf je nog onder de 1000 kcal.
Eet je je stuk dan ook op?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ho! De taart is voor 8 personen en 310 per 1 persoonsportie. Dus ik eet 2 stukken en dus minstens >600 kcal!
Ja, gister ook een kwart taart op!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eet je je stuk dan ook op?![]()
Maar je hebt gelijk, het is wel oke. Zelf vind ik het nog wat weinig, maar jij lijkt het er goed op te doen, dus....
Hoe gaat het eigenlijk met je duizelingen ed?
Dat is fijn om te horenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duizelingen gaat beter. Denk dat het een virus is geweest dat op m'n evenwichtsorgaan is gaan zitten. Thnx.
Ik vind mijn daglijst van vandaag al veelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:25 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou echt omvallen daarop denk ik. Maar ik ben dan ook een koolhydratenjunk en ik eet vrij veel.
wij zijn fier op u!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:28 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen! Ik heb al hardgelopen *trots is*
Heb je je koekebakkersmail al gelezen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo is bijlezen wel heel gemakkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |