abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 maart 2010 @ 21:06:28 #51
236335 neen
schone schijn
pi_79464762
Zo, gedouched en de douche schoongemaakt het is voor hier best schoon nu want de hele gang + trappen zijn gestofzuigd en het aanrecht + fornuis zijn schoongemaakt jammer is wel dat onze vuilnisbak nog niet terecht is

Morgenochtend de wekker vlak voor m'n les begint dus "uitslapen" en mocht ik vroeg wakker zijn ga ik lopen... als het goed is kan ik die eerste Evy serie precies voor die 5K loop uitlopen als ik er vanuit ga dat ik ieder weekend geen Evy les loop maar met m'n pa
Heeft Mark inmiddels ook al runkeeper geinstalleerd? Het is zo fijn he, al die statistiekjes of anderen.

Morgen dus lesje 12
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef P.F het volgende:
Goed idee!! Nog meer recepten met diepvries groenten?
Ik gooi al het groente wat ik over heb in de diepvries de rest ook trouwens
Ik ben ook de enige met een vol diepvriesvak
het lijkt niet wat het is
  maandag 22 maart 2010 @ 21:10:07 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79464955
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef P.F het volgende:
Goed idee!! Nog meer recepten met diepvries groenten?
Alle diepvriesgroente!
Zelfs vers kan er niet tegen op qua vitamines, smaakt nog lekker ook
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 22 maart 2010 @ 21:12:27 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79465064
Nou Neen, dat is juist goed, vriezen wordt best wel onderschat...

Weltrusten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 22 maart 2010 @ 21:21:36 #54
236335 neen
schone schijn
pi_79465619
Precies

En ananas dan? Ik heb ze nu gewoon buiten de koelkast liggen want ze zijn toch nog niet klaar om op te eten. Ik heb nu al zin om ze op te eten

En ik heb zin in deze week, dit is een toffe week dat voel ik gewoon alleen kijken of ik dat eettechnisch ook goed doorsta
het lijkt niet wat het is
pi_79466835
Mijn aangifte 2009 is gedaan En ik werd héél blij van de uitkomst!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79467148
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Alle diepvriesgroente!
Zelfs vers kan er niet tegen op qua vitamines, smaakt nog lekker ook
Dat ben ik dus echt niet met je eens. Ja, diepvriesgroenten zijn net zo gezond, maar het gros vind ik wat betreft de structuur maar middelmatig. UItzondering voor doperwtjes en bladspinazie.

Ewelina, dat is fijn Ik krijg nog een smak geld van mijn verzekeraar. Echt, de verzekeringen in Belgie zijn zo geweldig geregeld Totaaaal niet efficient, maar belachelijk klantvriendelijk
pi_79467242
Ja zeker, kan het ook erg goed gebruiken!
pi_79467444
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef Ewelina het volgende:
Ja zeker, kan het ook erg goed gebruiken!
Fijn voor je Heb je nou al geld van het uitzendbureau gekregen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79467498
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Fijn voor je Heb je nou al geld van het uitzendbureau gekregen?
Nee, daar moet ik nog 3 weken op wachten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79467554
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:50 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, daar moet ik nog 3 weken op wachten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een nare lui zijn dat daar zeg Is het een "groot" uitzendbureau (qua naam) of niet?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 22 maart 2010 @ 21:55:04 #61
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79467785
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat ben ik dus echt niet met je eens. Ja, diepvriesgroenten zijn net zo gezond, maar het gros vind ik wat betreft de structuur maar middelmatig. UItzondering voor doperwtjes en bladspinazie.

Ewelina, dat is fijn Ik krijg nog een smak geld van mijn verzekeraar. Echt, de verzekeringen in Belgie zijn zo geweldig geregeld Totaaaal niet efficient, maar belachelijk klantvriendelijk
Dat zijn ook de enige dingen die ik in de diepvries koop (naast die overheerlijke kersen en onlangs iets vreemd in de Lidl, nog niet gekeken wat het precies is...). Vind het zoveel leuker om zelf mijn groenten te snijden, te ruiken en de structuur is idd zoveel beter.
Belastingen zijn idd supergemakkelijk. Je maakt je lid online, de aangifte is al ingevuld en opsturen maar (oké voor mijn mama als zelfstandige heel veel meer werk, maar ik verdien 0¤ dus gemakkelijker kan niet...)
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79467903
Oh oh oh, had ik al verteld dat er vandaag getrakteerd werd? En ik super lekker taart heb afgeslagen?
pi_79467904
Lijstjestijd!

resultaat:
O: yoghurt met muesli
S: 10 min roeien, 15 min crosstrainer (niet langer ivm pijn in zij), krachttraining
L: 2 boterhammen kipfilet/komkommer, 1 boterham sandwichspread/komkommer, beker karnemelk
T: appel
T: 2 rijstwafels
D: nasi zonder vlees, gebakken ei, atjar, ketjap, stuk kroepoek
T: peer

Morgen:
O: banaan
S: hardlopen 20 min
L: 2 of 3 boterhammen met iets, karnemelk
T: fruit
D: gekookte aardappels, rode kool, tartaartje, mosterd
T: wat yoghurt of kwark
  maandag 22 maart 2010 @ 22:06:35 #64
3185 Adelante
To let it go now
pi_79468601
Ik denk dat het kerst is met The Sound of Music nu
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_79468765
Nu ik mn grafiekjes eens bekijk, zie ik dat ik wel erg veel op koolhydraten leef! De verdeling vandaag:
KH 202g
Vet 64g
Eiwit 67g
Zou het kwaad kunnen?

Ekmei: hoe gaat het met je kilos? Het lijkt me nogal weinig wat jij meestal eet...
pi_79468860
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Dat zijn ook de enige dingen die ik in de diepvries koop (naast die overheerlijke kersen en onlangs iets vreemd in de Lidl, nog niet gekeken wat het precies is...). Vind het zoveel leuker om zelf mijn groenten te snijden, te ruiken en de structuur is idd zoveel beter.
Belastingen zijn idd supergemakkelijk. Je maakt je lid online, de aangifte is al ingevuld en opsturen maar (oké voor mijn mama als zelfstandige heel veel meer werk, maar ik verdien 0¤ dus gemakkelijker kan niet...)
Belastingen vind ik dan weer een ramp; mijn partner werkt voor een Nederlandse baas (dus betaalt zijn belasting in NL), maar werkt in Belgie en is daar dus belastingplichtig. Tel daarbij op dat mijn inkomen voor de belastingdienst in Belgie 0 is, maar dat de Nederlandse belastingdienst het wel ziet als inkomen, en je financiele chaos is compleet

Maar de mutualiteiten hier vind ik echt ongekend geniaal Dat malle systeem met de klevers en de enveloppen, maar onderwijl is de service superpersoonlijk en zijn de kosten echt ontzettend laag (mind you, Hollanders: wij betalen ~5 euro per maand aan de zorgverzekeraar ).
  maandag 22 maart 2010 @ 22:27:23 #67
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79470015
quote:
kan ook een gevolg zijn van verstoorde mineralenhusihouding in je spieren. lijkt me niet eens zo'n gekke oorzaak als je recent veel gezweet hebt bijvoorbeeld door veel te fietsen hoofdpijn klopt ook wel met zout/vochttekort.
Thanks kwak! Ik heb er eens over gedacht, maar die kans lijkt me toch wel klein, volgens mij is tijdens het sporten het enige moment dat ik voldoende drink, en drink dan water en water met vitargo (KH en mineralen enzo). plus, de hoofdpijn is af en toe, voor mijn doen vaak, maar dus niet elke dag/de hele dag.. Maar sowieso kan het geen kwaad om wat meer water te drinken voor mij!

Lijstje:
O: 2 pistoletjes, 2 eitjes, filet A en een plakje kaas
T: -
L: 2 boterhammen pindakaas
T: peer
T: 2 rijstwafels, jam&kaas
D: restje prei, champs, aardappeltjes en zalm
S: spinning, waar ik na anderhalf uur opeens de onbedwingbare wens kreeg om te gaan liggen en me wat stoned voelde ---> AA-tje gehaald, toen ging het na 10 min weer beter!
T; banaan & 3 rijstwafels.

Een aardige lijst, toch had ik de hele dag honger en kreeg ik een dip tijdens het spinnen omdat ik suiker/energie nodig had
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 22 maart 2010 @ 22:28:33 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79470074
Ik zorgde voor verwarring bij Zumba door ineens te gaan vertalen voor een meisje/jongedame die Spaans spreekt en heel gebrekkig Nederlands en Engels Ze wist niet dat ik wat Spaans kon, totdat ik tegen haar zei waar mn vader vandaan kwam en dat ik best Spaans begreep maar dat ik spreken nog wel lastig vond Het kwam gewoon niet eerder ter sprake en in NL/Engels kon de rest het tenminste ook volgen, vond ik

Verder: status: opgeblazen en bezweet. Actieplan: douchen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 22 maart 2010 @ 22:31:57 #69
277802 _Calimero_
pi_79470240
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zorgde voor verwarring bij Zumba door ineens te gaan vertalen voor een meisje/jongedame die Spaans spreekt en heel gebrekkig Nederlands en Engels Ze wist niet dat ik wat Spaans kon, totdat ik tegen haar zei waar mn vader vandaan kwam en dat ik best Spaans begreep maar dat ik spreken nog wel lastig vond Het kwam gewoon niet eerder ter sprake en in NL/Engels kon de rest het tenminste ook volgen, vond ik

Verder: status: opgeblazen en bezweet. Actieplan: douchen
Mooie actie, als dan ineens zo iets naar voren komt, staan mensen vaak verbaasd te kijken zeker

Ha, jouw status had ik net ook, maar ik ben inmiddels fris gedouched
  maandag 22 maart 2010 @ 22:32:59 #70
277802 _Calimero_
pi_79470289
Ohja en de jurk van LB vind ik prachtig!! Heb verder geen advies, maar hij is wel erg mooi
  maandag 22 maart 2010 @ 22:34:36 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79470375
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:31 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Mooie actie, als dan ineens zo iets naar voren komt, staan mensen vaak verbaasd te kijken zeker

Ha, jouw status had ik net ook, maar ik ben inmiddels fris gedouched
Ja dat! Ze was helemaal 'verontwaardigd', 'ooooh!' Nouja, no one asked! En ik vind het ook zo stom om bij een gesprek in te breken om met je kennis te gaan paraderen

Vriendje ging eerst douchen! Nu mag ik
pi_79471407
Goedenavond!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79472028
Pff schaammoment net. Had m'n muziek keihard staan en was een beetje door de kamer aan het dansen toen mijn buurjongen kwam buurten. Ik had er alleen niet aan gedacht dat ik een combinatie aanheb van een streepjesgewaad, bloemetjeslegging en indianensloffen. Verder rood hoofd en mijn haar coupe wervelwind. En hij ging maar niet weg
pi_79472424
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef neen het volgende:

Heeft Mark inmiddels ook al runkeeper geinstalleerd? Het is zo fijn he, al die statistiekjes of anderen.

Morgen dus lesje 12
Nee. Ik heb m'n mobiel zo min mogelijk aan m'n laptop omdat dan automatisch 20 programma's openspringen die ik dan één voor één weg moet klikken. M'n hartslagmeter heb ik ook nog niet ingesteld (kan ik intervallen op programmeren e.d.). Zeer binnenkort eens mee prutsen, want al dat hoofdrekenen als ik aan het rennen ben begint wat vervelend te worden. Oh ja, en ik wil nog iets zodat m'n broek niet op m'n enkels zakt als ik m'n mobiel mee heb. Zoiets als dit:

Net terug van hardlopen en ik moet echt eens ophouden om te beginnen alof de duivel me op de hielen zit, om vervolgens helemaal dood te gaan aan het eind. Maar goed, ik heb het overleefd. Woensdag weer.
  maandag 22 maart 2010 @ 23:23:08 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79473024
quote:
Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Pff schaammoment net. Had m'n muziek keihard staan en was een beetje door de kamer aan het dansen toen mijn buurjongen kwam buurten. Ik had er alleen niet aan gedacht dat ik een combinatie aanheb van een streepjesgewaad, bloemetjeslegging en indianensloffen. Verder rood hoofd en mijn haar coupe wervelwind. En hij ging maar niet weg
Aw Het klinkt wel heel koddig! Misschien vond hij dat ook wel!

Nu slaapjes doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')