Failpoquote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fupo
Hoog 'lief dagboek'-gehalte, dat welquote:Op maandag 22 maart 2010 19:24 schreef Chicolate het volgende:
MevrouwPuff. Echt dé manier om ervoor te zorgen dat mensen je lijstje ook daadwerkelijk lezen
.
Jaaaa, als ik de rest van de belevenissen er ook bij moet zetten, dan is het natuurlijk geen doen meerquote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoog 'lief dagboek'-gehalte, dat wel
Wel een keurig lijstje, zeker als je de beweging meetelt.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef sigme het volgende:
Saai opsomlijstje:
Havermout
Grind scheppen
Brood
Grind scheppen
Glas sap, glas karnemelk
Grind scheppen
Broodje zuurkool & knakworst
Restjes / maaltijdsoep
Custard-cacao-pap
Ik zie vooruitgaaaangquote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef Goodbye het volgende:
Ik kon Slank niet vinden!Was er net eentje dicht!
Ja, ben je trots?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef Goodbye het volgende:
Ik kon Slank niet vinden!Was er net eentje dicht!
Nouuuuuu, ik heb gesport![]()
![]()
Lijstje!
O: 2 boterhammen gerookte zalm (restje van het weekend en het is niet ongezond, toch?)
T: appel
L: 2 boterhammen jam
T: boterham appelstroop, appel
S: fitness - 15 min fietsen, 25 min loopband waarvan 10 gerend, 10 min cardiostepper. En toen ging ik bijna van mijn stokje, omdat ik vergeten was nog even iets te eten.
T: bakje yoghurt met een eetlepel muesli
D: spaghetti met rundergehakt, pastasaus, groenten en parmezaanse kaas
Senk joe Mariaatjequote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Trots op joe! *aai over de bol*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Gelukkig kan ik jullie er vrolijk mee makenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef Goodbye het volgende:
MevrouwPuff, jouw "lijstje"Alles gelezen, dus het werkt wel
Nou, ik weet even niet zeker of het nou sweet & sour is. Misschien ook wel iets ketjapigs. Nou het is donkerbruinquote:Op maandag 22 maart 2010 19:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik jullie er vrolijk mee maken![]()
GB: zalm met sweet & sour saus? Dat heb ik nog nooit op, maar misschien is het wel lekker hoor.
Ik ga het morgen eten! Ik ben nu te lui om het op te zoekenquote:
Oh, dat kan best nog wel eens ja!quote:
Ik moest even nadenken waarom je morgen niet naar yoga kon. Maar yoga is vandaagquote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is erwtjespuree, sjaapje?
Ik heb net bedacht dat ik maar niet naar yoga ga; morgen voor zessen uit m'n nest omdat ik ergens in een of ander onbereikbaar gehucht op cursus moetdus dan kan ik maar beter niet om half elf helemaal fris terugkomen van de yogales. Balen, though.
Huh wat heb ik nou weer gedaan. Nouja.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Erwtjes koken in water met een teentje knoflook, afgieten als zacht, yogurt en kaas naar keuze erbij en stampen maar. VInd ik super lekker!quote:
Daar stond eerst een tvp toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Huh wat heb ik nou weer gedaan. Nouja.
Ik zie ook lekkere lijstjes!
Wat gezond! Gebruik je gewoon diepvriesdoperwten?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:47 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Erwtjes koken in water met een teentje knoflook, afgieten als zacht, yogurt en kaas naar keuze erbij en stampen maar. VInd ik super lekker!
Ik geloof dat daar mijn lijstje in stond. Waarschijnlijk op een verkeerd knopje gedrukt. Nouja, ik heb redelijk goed en lekker gegeten en 30 min gelopen, daar kwam het op neerquote:Op maandag 22 maart 2010 20:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daar stond eerst een tvp toch?Terwijl er eerder in het topic ook al een post van je stond
. Denk dat je die verwijderd hebt.
Jup, Nigella zegt altijd dat die even goed zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat gezond! Gebruik je gewoon diepvriesdoperwten?
Dat komt goed uit, want ik heb nog diepvries doperwten die maar blijven liggen!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Jup, Nigella zegt altijd dat die even goed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |