abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:22:33 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79497991
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nope. maar hij is wel zo iemand die als hij gevoelens voor mij zou hebben het niet met iemand anders aan zou leggen (in tegenstelling tot ikzelf)... en op den duur zou hij er ook wel werk van maken.

ik heb het nu te lang laten gaan - dacht dat hij nog niet aan iets nieuws toe was, sterker nog, twee dagen geleden zei hij dat nog tegen me... maar blijkbaar was er toen al wat anders aan de hand... t is niet officieel ofzo nog... t zal wel allemaal lastig en moeilijk zijn nog...
Nooit voor andere mensen denken hé? Of kan jij in zijn hoofd kijken en weet je wat hij werkelijk denkt?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:26:14 #202
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79498153
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nooit voor andere mensen denken hé? Of kan jij in zijn hoofd kijken en weet je wat hij werkelijk denkt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar als ik er nu weer teveel over ga praten dan ga ik weer heel hard huilen, dus ik hou weer even op. ik wéét dat ik er iets over zou moeten zeggen als ik t wil...maar beetje vergelijkbaar met merel en vik: ik heb nu de kruimels, in de vorm van een vriendschap... dat heb ik liever dan niks
Kwak
pi_79498297
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:15 schreef neen het volgende:
Maar je ben wel bijna <100

Ik heb me gehouden aan dat lijstje van gisteren alleen vanavond ga ik maar een eitje koken met een broodje en kippensoep met extra soepgroenten en dan alles laten zakken om te gaan hardlopen
Maar hoe kun je nou intervallen instellen met die app? Ik zie twee tabs, 1 met een kaartje en 1 met de tijd e.d., maar er zou nog een tab moeten zijn. Of zit dat alleen in de betaalde versie?

Ik ben video's aan het analyseren voor m'n scriptie en nu had één van de leerlingen een boodschap voor mij getypt in Word met dat hij (of zij?) het antwoord op de laatste vraag niet kon vinden en dat hij mij veel succes wenste verder. Ik val bijna in slaap tijdens dit werk, dus dit was wel even grappig.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:29:50 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79498311
Voor je edit had ik je net een pm gestuurd. Hoop niet dat je het vervelend vindt. Anders delete je #m maar.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:32:09 #205
236335 neen
schone schijn
pi_79498397
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:29 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Maar hoe kun je nou intervallen instellen met die app? Ik zie twee tabs, 1 met een kaartje en 1 met de tijd e.d., maar er zou nog een tab moeten zijn. Of zit dat alleen in de betaalde versie?
Ik loop gewoon met Evy op de achtergrond, misschien kan het bij de betaalde wel. Dat weet ik niet ik ben gewoon een sloeber.
het lijkt niet wat het is
pi_79498641
Zo, thuis!
Voel me toch een beetje flauw , dus ik heb er maar een banaan ingegooid.
Lijstje tot nu:
O: dubbele boterham pindakaas
L: dubbele boterham kaas, dubbele rundvlees, appel
T: plakje kipworst, stukje cake in de supermarkt
T: banaan
Niet heel weinig geloof ik. Maar als de banaan gezakt is en het trillen is weg ga ik evy doen, benieuwd hoe het gaat.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:42:31 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79498750
Ik gooi mijn lijstje er ook nog even tegenaan:

O: kwark & yoghurt met jam
L: 3 boterhammen, jam, pindakaas en smeerkaas
T: teveel koekjes
S: 2x gewerkt
D: bij oppasadres, dus waarschijnlijk wel gezond en met vleesvervanger
T: er zijn daar paaseitjes maar ik neem mn haakwerkje mee ter afleiding!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:44:59 #208
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79498828
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 17:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, thuis!
Voel me toch een beetje flauw , dus ik heb er maar een banaan ingegooid.
Lijstje tot nu:
O: dubbele boterham pindakaas
L: dubbele boterham kaas, dubbele rundvlees, appel
T: plakje kipworst, stukje cake in de supermarkt
T: banaan
Niet heel weinig geloof ik. Maar als de banaan gezakt is en het trillen is weg ga ik evy doen, benieuwd hoe het gaat.
Heb je zo'n intensieve dag gehad dat je flauw werd? Je hebt niet te weinig gegeten lijkt me nee Wel genoeg gedronken?

Ik moet ervandoor nu, er wacht een lief jongetje op me!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:48:35 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79498971
Ohaiii!

Kwak! Goed dat je zo bewust met je gevoel omgaat, en veel plezier bij de film vanavond!

Trouwkaartjes van Mo en de Mister (die we al een tijdje niet gezien hebben?)!

Lijstje!

O: twee sneetjes met nutella
T: soort koekdinges (zandkoekie?)
T: mueslibol en een beker melk
L: volkorenbroodkaastosti
T: plakje kipfilet
D: tomaten-groentesoep met een halve afbakbaguette (zo één van twee-uit-een-pak)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:52:51 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79499114
Mijn daglijstje is/wordt
s. half uur hardlopen
o. havermout en peer
t. boterham met pindakaas
t. grapefruit
l. diverse groente in witte wijn saus
t. stroopwafel
t. 3 mini-magnums (ipv de grote ijscoupe waar ik eigenlijk zin in had)
d. straks: uit eten met een glas wijn
pi_79499284
toch maar sporten, voel me wat beter en het is toch vooral 'gezellig' en daar ben ik ook wel even aan toe

dus nu eten en dan op de fiets
Ja doei.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 18:01:08 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79499418
Same here! Heb net de taart op en ga die er zo weer affietsen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 18:04:43 #213
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79499598
kwakje, ga jezelf maar lekker verwennen met een lekker biefstukje en een mooie film...

En mijn salaris is gestort! Woei!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 18:10:40 #214
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79499831
Daglijstje vandaag:

O: 2 boterhammen met selleriesalade
T: crackertjes
L: 2 boterhammen met kruidenboter
T: 2 boterhammen met chocopasta, beetje Dame Blanche ijs
D: rijst met spekjes, groenten en een sausje van crème fraiche
T: ananas

[ Bericht 4% gewijzigd door Ewelina op 23-03-2010 19:45:17 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79500510
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:54 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik vind dat het kan. Ik heb vandaag een grijs pak aan en hiervoor heb ik al mijn wittige pak met blauwe streepjes aangehad. Je krijgt hoogstens te horen dat je er zomers uitzie, en dat vat ik dan op als compliment .

Overigens: het pak dat ik nu draag is maat 36 jasje en maat 38 broek, van Vanilia, terwijl ik helemaal niet zo heel slank ben. Ik vraag me dus af waar echt dunne mensen hun kleren kopen!
Dat vraag ik mij ook wel eens af! Als ik van broeken bij de ZARA al maat 34 heb, wat dragen kleinere dunnere mensen dan ?
pi_79500710
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:15 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: 3 crackers met filet A.
L: smurrie-smurrie. Da's een mengsel van ui, tomaat, ham, 2 roereitjes en een eetlepel creme fraiche
T: 2 crackers met roomkaas
S: rustdag
T: wodka, gemengde noten
D: gehakt-groenten-prutje. Toe: Griekse yoghurt/limoen/frambozen

Ik ben weer crackers aan het toevoegen, voelde me echt übermisselijk na het sporten gisteren, dat kan de bedoeling niet zijn, dus ik ga wat minder streng zijn. Vanavond na het werk wel betere crackers kopen want ik heb nu van die hele dunne met sesamzaad, die erg lekker zijn, maar weinig vezels en dergelijke.
Die vezelrijke van wasa zijn lekker, een beetje taai en niet zo hard.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 18:34:43 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79500735
Had je gisteren nog hardegelopen Mo? En hoe ging dat??
Zelf heb ik nl. nog ongelooflijke spierpijn van het lopen op de loopband vrijdag

Net van verjaardag: Veel crackers met kipsate, brie en roomkaas. Handje vol nootjes, handje rijstchips, 3 flesjes bier, slagroomgebakje, 2 stukjes grilworst, 2 stukjes metworst
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 23 maart 2010 @ 18:38:44 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79500881
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef P.F het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij ook wel eens af! Als ik van broeken bij de ZARA al maat 34 heb, wat dragen kleinere dunnere mensen dan ?
Kinderkleding. Maar als jij in maat 34 van de ZARA past, dan ben jij ook niet bepaald dik te noemen PF
pi_79500931
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Had je gisteren nog hardegelopen Mo? En hoe ging dat??
Zelf heb ik nl. nog ongelooflijke spierpijn van het lopen op de loopband vrijdag

Net van verjaardag: Veel crackers met kipsate, brie en roomkaas. Handje vol nootjes, handje rijstchips, 3 flesjes bier, slagroomgebakje, 2 stukjes grilworst, 2 stukjes metworst
we zijn zondag geweest, en aan 1 stuk 4,2 km gelopen ging wel lekker, wel spierpijn nu
morgen weer als het even meezit!
Ja doei.
pi_79501178
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kinderkleding. Maar als jij in maat 34 van de ZARA past, dan ben jij ook niet bepaald dik te noemen PF
De knoop is wel van die broek afgeschoten Dus 36 is iets beter haha..
Heb nu een broek maat 36 en een colbertje maat 36 van de zara aan, zitten beide perfect en totaal niet strak (of kort). En ik ben toch niet echt een klein spaans meisje

Niet dat ik wou pochen hoor, maar ik weet gewoon dat er heel veel mensen echt smaller zijn gebouwd en vooral veel kleiner zijn. Dus dan snap ik niet dat Zara perfect is voor kleine smalle meisjes, want dat ben ik niet!
pi_79502267
Ik ben naar Chloe geweest!

Ik ging voor Amanda Seyfried!

Spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79502609
Terug van het rennen
Heb het eens nagemeten:
10, 10 en 12 minuten gerend met 2*2 min wandelen tussendoor = 6,6 km. Dat zou gemiddeld 11 km/u zijn. Mn tempo is in elk geval goed zou je denken
Moet wel eens zoeken naar een ding met korte mouwen met opbergzakje, het weer is te mooi.

Nou douchen en ontstinken.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 19:29:39 #223
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79503052
Woww Puff, ben fier op u...

Ketel lekt ineens... energiewacht opgebeld, kunnen ze pas vrijdag tussen 8.00 en 17.00, niet eens in de ochtend of middag
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79503561
Avond!

Ik kom gelijk even binnendroppen met een lijstje, daarna even bijlezen.

O: boterham pindakaas, boterham appelstroop
T: banaan, beschuit met muisjes (traktatie )
L: salade vitello tonato met tonijnmayo oid
T: 1 paaseitje
D: volkoren spaghetti met rundergehakt, pastasaus, wortel/prei/champignon/rode ui, beetje parmezaanse kaas (kliekje van gister)

Helaas te laat thuis om Pilates nog te halen Maar morgen ben ik vrij en heb ik dus lekker veel tijd om te sporten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Goodbye op 23-03-2010 20:07:11 ]
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 19:42:59 #225
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79503660
Zo dat was een korte Hongaarse dinerparty bij mij verhuurder thuis. Man spreekt geen engels en zij moeizaam dus het gesprek wilde ook niet zo vlotten...
Lijstje:
O: kiwi en appelsien met yogurt
T: appel en pruim
T: boterham erwtjespuree met kaas
L: 2 boterham met erwtjespuree, tomaat en komkommer
T: 1 boterham erwtjespuree (had zo'n honger!) en 2 wortels met rest erwtjespuree
T: yogurt banaan en een appel
D: soep, kip met ananas met rijst en vreemde kool (smaakte naar zuurkool maar was rood) en een beetje kastanjepuree (oké dat vind ik dus niet lekker, het smaakt naar aarde, en normaal moet er ook massas slagroom op wat ik dus geweigerd heb)
T: nog yogurt of kwark ofzo...

Morgen ben ik van 24u wacht, dus ga een salade maken om mee te nemen. Ik denk iets van aubergine, champignon, paprika en advocado met fetakaas en kip. Low carb . Ook wel genoeg fruit enzo mee om de lastige nachtuurtjes door te komen zonder automatenvoer...
Ik bijt!
(Zachtjes)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')