Nooit voor andere mensen denken hé? Of kan jij in zijn hoofd kijken en weet je wat hij werkelijk denkt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nope. maar hij is wel zo iemand die als hij gevoelens voor mij zou hebben het niet met iemand anders aan zou leggen (in tegenstelling tot ikzelf)... en op den duur zou hij er ook wel werk van maken.
ik heb het nu te lang laten gaan - dacht dat hij nog niet aan iets nieuws toe was, sterker nog, twee dagen geleden zei hij dat nog tegen me... maar blijkbaar was er toen al wat anders aan de hand... t is niet officieel ofzo nog... t zal wel allemaal lastig en moeilijk zijn nog...
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nooit voor andere mensen denken hé? Of kan jij in zijn hoofd kijken en weet je wat hij werkelijk denkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als ik er nu weer teveel over ga praten dan ga ik weer heel hard huilen, dus ik hou weer even op. ik wéét dat ik er iets over zou moeten zeggen als ik t wil...maar beetje vergelijkbaar met merel en vik: ik heb nu de kruimels, in de vorm van een vriendschap... dat heb ik liever dan niks
Kwak
Maar hoe kun je nou intervallen instellen met die app? Ik zie twee tabs, 1 met een kaartje en 1 met de tijd e.d., maar er zou nog een tab moeten zijn. Of zit dat alleen in de betaalde versie?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:15 schreef neen het volgende:
Maar je ben wel bijna <100
Ik heb me gehouden aan dat lijstje van gisteren alleen vanavond ga ik maar een eitje koken met een broodje en kippensoep met extra soepgroentenen dan alles laten zakken om te gaan hardlopen
Ik loop gewoon met Evy op de achtergrond, misschien kan het bij de betaalde wel. Dat weet ik niet ik ben gewoon een sloeber.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:29 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Maar hoe kun je nou intervallen instellen met die app? Ik zie twee tabs, 1 met een kaartje en 1 met de tijd e.d., maar er zou nog een tab moeten zijn. Of zit dat alleen in de betaalde versie?
Heb je zo'n intensieve dag gehad dat je flauw werd? Je hebt niet te weinig gegeten lijkt me neequote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, thuis!
Voel me toch een beetje flauw, dus ik heb er maar een banaan ingegooid.
Lijstje tot nu:
O: dubbele boterham pindakaas
L: dubbele boterham kaas, dubbele rundvlees, appel
T: plakje kipworst, stukje cake in de supermarkt
T: banaan
Niet heel weinig geloof ik. Maar als de banaan gezakt is en het trillen is weg ga ik evy doen, benieuwd hoe het gaat.
Dat vraag ik mij ook wel eens af! Als ik van broeken bij de ZARA al maat 34 heb, wat dragen kleinere dunnere mensen danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind dat het kan. Ik heb vandaag een grijs pak aan en hiervoor heb ik al mijn wittige pak met blauwe streepjes aangehad. Je krijgt hoogstens te horen dat je er zomers uitzie, en dat vat ik dan op als compliment.
Overigens: het pak dat ik nu draag is maat 36 jasje en maat 38 broek, van Vanilia, terwijl ik helemaal niet zo heel slank ben. Ik vraag me dus af waar echt dunne mensen hun kleren kopen!
Die vezelrijke van wasa zijn lekker, een beetje taai en niet zo hard.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:15 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: 3 crackers met filet A.
L: smurrie-smurrie. Da's een mengsel van ui, tomaat, ham, 2 roereitjes en een eetlepel creme fraiche
T: 2 crackers met roomkaas
S: rustdag
T: wodka, gemengde noten
D: gehakt-groenten-prutje. Toe: Griekse yoghurt/limoen/frambozen
Ik ben weer crackers aan het toevoegen, voelde me echt übermisselijk na het sporten gisteren, dat kan de bedoeling niet zijn, dus ik ga wat minder streng zijn. Vanavond na het werk wel betere crackers kopen want ik heb nu van die hele dunne met sesamzaad, die erg lekker zijn, maar weinig vezels en dergelijke.
Kinderkleding. Maar als jij in maat 34 van de ZARA past, dan ben jij ook niet bepaald dik te noemen PFquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook wel eens af! Als ik van broeken bij de ZARA al maat 34 heb, wat dragen kleinere dunnere mensen dan?
we zijn zondag geweest, en aan 1 stuk 4,2 km gelopenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Had je gisteren nog hardegelopen Mo? En hoe ging dat??
Zelf heb ik nl. nog ongelooflijke spierpijn van het lopen op de loopband vrijdag
Net van verjaardag: Veel crackers met kipsate, brie en roomkaas. Handje vol nootjes, handje rijstchips, 3 flesjes bier, slagroomgebakje, 2 stukjes grilworst, 2 stukjes metworst
De knoop is wel van die broek afgeschotenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kinderkleding. Maar als jij in maat 34 van de ZARA past, dan ben jij ook niet bepaald dik te noemen PF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |