quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:34 schreef kwakz0r het volgende:
nou
Vind ik ook. Biefstukje kopen en van genieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zal ik vanavond eens gaan eten. heb niet veel tijd want moet om 18 uur bij de bioscoop zijn... misschien trakteer ik mezelf wel op een lekker gemarineerd biefstukje van de grillafdeling... vind ik altijd te duur, maar ik mag mezelf wel met iets gezond-en-lekkerder-dan-normaals belonen vind ik.![]()
*wenst McDingus hartgrondig naar de maan*"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ja, dat dus ook!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vind ik ook. Biefstukje kopen en van genieten!![]()
*wenst McDingus hartgrondig naar de maan*
Puik planquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vind ik ook. Biefstukje kopen en van genieten!![]()
*wenst McDingus hartgrondig naar de maan*
ik heb net mn gedachten alternatieven gegeven, en daardoor neemt het verdriet en de andere gevoelens wat af. daardoor neemt de eetdrang ook af. plus ik heb alternatieve manieren om lief voor mezelf te zijn bedacht (vanavond uithuilen bij vriendinnetjes, ik ga een mooie film kijken, ik mag makkelijk maar lekker en gezond eten vanavond, dingen die ik mezelf niet altijd gun vanwege de luxe)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, kwakje.. Het moet vreselijk moeilijk zijn, maar ik vind het zo knap dat je je verdriet niet aan het wegeten bent.
Wat dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik lees nu een boek over adolescentenpsychologie en ik herken er heel veel in. Niet alleen dingen van toen ik zelf nog een puber was, maar ook dingen van nu. Help, ik zit nog steeds in de puberteit!![]()
.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat dan?![]()
Of zoals ze in Third Rock From The Sun ooit zeiden:
- When does puberty end in men?
- Six weeks after they die.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:38 schreef Syrena het volgende:
*wenst McBordvoorznkop hartgrondig naar de maan*
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha ja, dat ook.
Ja, enorm. Ik vond het zo moeilijk om mezelf te motiveren. Of ik nu wel of niet iets deed, niemand die er ook maar iets om gaf (ja ikzelf, op de lange termijn). Nu word ik er elke week op afgerekend en dat werkt voor mij heel goed. Het gevoel dat je iets af hebt laat bij een scriptie zo vreselijk lang op zich wachten, maar door de groep heb ik dat gevoel nu elke week omdat je elke week een taak moet formuleren. En blijkbaar heb ik dat nodig om gemotiveerd te blijven. En daarnaast is het er ook nog eens supergezellig en heb ik er een goed excuus om koekjes te eten.
Ik dacht eerst dat het iets Schots was.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest 3x lezen voor ik doorhad wat er stond
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het iets Schots was..
Ahhhww...quote:
quote:ik heb een lekker entrecoteje met limoengroenepepermarinade, met steakfrites uit de oven erbij en een zakje voorgesneden wortelrauwkosten ik heb een half schaap aan wol gekocht om te haken, bij de zeeman, lekker goedkoop maar wel mooi. en dove was 3 voor 2 met een gratis minidouchegel bij Etos dus ik ben de komende weken ook weer lekker zacht
en nu ben ik wel zen enzo, maar nog wel een beetje verdrietig...
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik moest 3x lezen voor ik doorhad wat er stond
nope. maar hij is wel zo iemand die als hij gevoelens voor mij zou hebben het niet met iemand anders aan zou leggen (in tegenstelling tot ikzelf)... en op den duur zou hij er ook wel werk van maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:15 schreef Tinkepink het volgende:
Hé kwak, je hebt het vast weleens gezegd, maar weet McHelaasNIet wat je (nog) voor hem voelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |