Hahahaha!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef neen het volgende:
[..]
Gewoon via de app store op dat ding ja
Ik had gisteren ook nog zo'nfijne actie, ik zag mijn huisgenoot in z'n kamer bellen dus ik met een mislukte karatetrapnaar binnen vliegen. Zat daar dus net uit mijn eerdere zicht een of andere meid op de bank. Daar ging mijn zorgvuldig opgebouwde imago.
Wel in DIGquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:55 schreef Viking84 het volgende:
Meer mensen met MSN problemen hier?
Je kunt het ook nog een keertje gaan doen, afstuderenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind afstuderen echt leuk!
Nu helaas weer werken......
ik wil oohook!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Naamtopic
Ik kreeg gisteren van mijn cliënten een heel mooi kunstboek, en van het vriendinnetje zondag al een bos bloemenIk vind afstuderen echt leuk!
Nu helaas weer werken......
Wanneer mag je, al enig idee? Ik las iets over een conclusie?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
ik wil oohook!.
Anna, wat spannend! Succes!.
Ik hoop 1 mei klaar te zijn. Of dat gaat lukken hangt volledig van m'n bui af - het ene moment denk ik 'ooh, ik ben al zover, tijd zat!' en het volgende moment begin ik te gillen omdat ik nog zo vreselijk veel moet doen. Maar het einde is hoe dan ook in zicht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wanneer mag je, al enig idee? Ik las iets over een conclusie?
En dank je!!
En van de hoeveelheid taartjes..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop 1 mei klaar te zijn. Of dat gaat lukken hangt volledig van m'n bui af - het ene moment denk ik 'ooh, ik ben al zover, tijd zat!' en het volgende moment begin ik te gillen omdat ik nog zo vreselijk veel moet doen. Maar het einde is hoe dan ook in zicht.
Wat fijn dat je dat kunt zeggen! En 1 mei is al best snelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar het einde is hoe dan ook in zicht.
Haha ja, dat ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:07 schreef sigme het volgende:
[..]
En van de hoeveelheid taartjes..
Heeft die scriptiegroep nu ook echt veel geholpen?
Ja toch! En ik had deze nog nooit gezien, het hoorntje is zo groot als mijn duimquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:18 schreef Ewelina het volgende:
Het is er wel het weer voor.
Ligt vast aan de anglequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh, zag net een foto van mezelf waarop ik er onwijs vadsig uitzie.
Bweuh.
What Shiny zegt!! Of misschien zat/stond je net krom of ineengedoken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh, zag net een foto van mezelf waarop ik er onwijs vadsig uitzie.
Bweuh.
Dat weet ik wel zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zal ik vanavond eens gaan eten. heb niet veel tijd want moet om 18 uur bij de bioscoop zijn... misschien trakteer ik mezelf wel op een lekker gemarineerd biefstukje van de grillafdeling... vind ik altijd te duur, maar ik mag mezelf wel met iets gezond-en-lekkerder-dan-normaals belonen vind ik.
Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |