quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb door het mooie weer gewoon m'n rode pumps maar aangetrokken!
Gewoon via de app store op dat ding jaquote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nee. Ik heb m'n mobiel zo min mogelijk aan m'n laptop
Grijs is natuurlijk oke al vind ik linnen persoonlijk wat zomers. Zelf draag ik pas creme als het echt warm is (en heb het zelfde probleem als jij: al mijn werkkleding is zwart of donkerblauw en ik wil graag grijs aan)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:44 schreef loveli het volgende:
Over mooi weer gesproken, mijn nette pak voor in de winter is zwart en daar heb ik geen zin meer in. Maar een creme wit pak of grijzig linnen pak vind ik weer te zomers. Of zou dat al kunnen?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef neen het volgende:
[..]
Gewoon via de app store op dat ding ja
Ik had gisteren ook nog zo'nfijne actie, ik zag mijn huisgenoot in z'n kamer bellen dus ik met een mislukte karatetrapnaar binnen vliegen. Zat daar dus net uit mijn eerdere zicht een of andere meid op de bank. Daar ging mijn zorgvuldig opgebouwde imago.
Ik vind dat het kan. Ik heb vandaag een grijs pak aan en hiervoor heb ik al mijn wittige pak met blauwe streepjes aangehad. Je krijgt hoogstens te horen dat je er zomers uitzie, en dat vat ik dan op als complimentquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:44 schreef loveli het volgende:
Over mooi weer gesproken, mijn nette pak voor in de winter is zwart en daar heb ik geen zin meer in. Maar een creme wit pak of grijzig linnen pak vind ik weer te zomers. Of zou dat al kunnen?
Vanilia valt groot, de Mango weer wat kleiner. Grofweg gezegd vallen Noord-Europese merken groter, Zuid-Europese kleiner. Daarnaast heb je bij bijvoorbeeld River Island ook maat 32.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind dat het kan. Ik heb vandaag een grijs pak aan en hiervoor heb ik al mijn wittige pak met blauwe streepjes aangehad. Je krijgt hoogstens te horen dat je er zomers uitzie, en dat vat ik dan op als compliment.
Overigens: het pak dat ik nu draag is maat 36 jasje en maat 38 broek, van Vanilia, terwijl ik helemaal niet zo heel slank ben. Ik vraag me dus af waar echt dunne mensen hun kleren kopen!
Hier wel en met jou? Gaat het al wat beter met je moeder?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:53 schreef Phaidra het volgende:
![]()
Veel topics gemist geloof ik! Alles goed hier?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:53 schreef Phaidra het volgende:![]()
Veel topics gemist geloof ik! Alles goed hier?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef neen het volgende:
[..]
Gewoon via de app store op dat ding ja
Ik had gisteren ook nog zo'nfijne actie, ik zag mijn huisgenoot in z'n kamer bellen dus ik met een mislukte karatetrapnaar binnen vliegen. Zat daar dus net uit mijn eerdere zicht een of andere meid op de bank. Daar ging mijn zorgvuldig opgebouwde imago.
Fijn! Met mijn moeder gaat het een stuk beterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Hier wel en met jou? Gaat het al wat beter met je moeder?
Ik had de vraag ook niet moeten stellen: daar gaat mijn goede gevoel over mijn broek maat 38! Waar is het struisvogel-fotootje als je hem nodig hebtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:09 schreef Tinkepink het volgende:
Vanillia valt inderdaad groot. Het laaste pak dat ik daar gekocht heb heeft als broekmaat maat 34 en als jasje maat 36. Normaal heb ik toch echt maat 36 - 38/40.
ik vind het niet te veel, het is ongeveer wat het voedingscentrum en mijn dietiste aanraden, maar goed, ik ben duidelijk niet van de low-carb promotiecampagnequote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef MevrouwPuff het volgende:Nu ik mn grafiekjes eens bekijk, zie ik dat ik wel erg veel op koolhydraten leef! De verdeling vandaag:
KH 202g
Vet 64g
Eiwit 67g
Zou het kwaad kunnen?
Ekmei: hoe gaat het met je kilos? Het lijkt me nogal weinig wat jij meestal eet...
Om je weer een goed gevoel te geven: bij de H&M draag ik van broeken en rokjes ook maat 34-36, dus misschien zijn alle andere maten wel raar en die van Vanilia en de H&M correctquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik had de vraag ook niet moeten stellen: daar gaat mijn goede gevoel over mijn broek maat 38! Waar is het struisvogel-fotootje als je hem nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |