abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:35:08 #276
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79508996
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben heel voorzichtig met mijn spullen . Ik zou mijn zonnebril telkens na gebruik netjes in het doosje doen .
ik ben een sloddervos en een chaoot, dat doosje ben ik al kwijt voordat ik van de winkel thuis ben
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_79509017
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go Mark!

En go Phaidramamma! Hier zijn duimen en tenen in de aanslag om te duimen/tenen dat ze het volhoudt!
Dát wil ik zien!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79509035
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef neen het volgende:
Ik wil ook een zonnebril maar die zijn zo godse duur altijd eerst maar eens een gewone bril kopen denk ik dan

Ik heb net wel even lesje 12 gelopen dus overmorgen maar nummer 13. Ben benieuwd wanneer ik eindelijk 5K loop, vandaag ongeveer 2 minuutjes doorgewandeld op het eind omdat de les al klaar was en ik nog niet helemaal thuis was en wel meer dan 4K gelopen alleen de gemiddelde snelheid lag wel lager dan bij les 11.
Je bent bijna op de helft!
Als ik alles netjes gelopen had, was ik al klaar geweest met de serie, maar nu stapte ik weer in met les 22 en is de snelheid in elk geval prima

Mn zonnebril van vorig jaar is nog prima, maar meestal verlies/sloop ik elk jaar wel een paar. Geen dure voor mij dus. Wèl een dure nieuwe bril, die ga ik van het weekend uitzoeken denk ik of lenzen, maar daar heb ik nu juist alle horrorverhalen van!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:36:06 #279
291790 Maaslander
Maaslander Kaas
pi_79509045
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ah, een kloon van Kaas?
Neen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:36:23 #280
277802 _Calimero_
pi_79509062
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:34 schreef Phaidra het volgende:
Kudo's voor nachtwacht idd!!

Cali, ik heb geen verstand van snowboarden, sorry.

Ik twijfel of ik morgen op de fiets naar mijn moeder zal gaan. Ik zou dan eerst naar haar huis fietsen (ca. 17 km - ca. een uur?), dan langs het ziekenhuis (5 min.), daarna naar mijn werk (20 min.) weer naar het huis van mijn moeder (20 min.). Dan kan ik daar de fiets laten staan en van het weekend weer ophalen. Eén probleem: dit weekend wordt het niet zulk mooi weer. En een uur door de regen fietsen zie ik niet zo zitten .
Waarom kun je morgen niet op de fiets naar huis dan?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:37:45 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79509134
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:35 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dát wil ik zien!
Ik ben een weirdo, ik kan mn kleine tenen draaien

Maaslander: my bad!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:38:52 #282
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79509191
Ah, zonnebrillen... ik moet eigenlijk nog een mooie op sterkte kopen. De enige die ik nu heb is een oerlelijk exemplaar van Hans Anders. Maar goed, hij is op sterkte en was maar 45 euro dus ik mag er niet over klagen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79509219
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Waarom kun je morgen niet op de fiets naar huis dan?
Omdat zo'n 3 uur fietsen op 1 dag misschien iets te veel van het goede is als je normaal bijna niets aan sport doet. Bovendien ben ik anders pas om 20 uur thuis ipv 19 uur zonder te eten (Helaas moet ik langs mijn moeder om de honden uit te laten, anders had ik het wel gedaan denk ik).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79509227
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Degene die als een idioot had gelopen en halfdood thuis kwam was mijn huisgenoot trouwens .

Die, dat moet ik zeggen, de tips van CF ter harte heeft genomen! Hij drinkt nu normale koffie ipv latte, hij kookt en er staan twee dozen muesli! . Hij luistert beter naar de slankies dan ik .
Nu jij nog Maarre, nice! Ik denk dat dat, i.c.m. fijn veel boterhammen en regelmatig sporten, een geweldige manier is om af te vallen!

Kwak dat je eraan begint, joh! Goed zeg!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:40:14 #285
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79509261
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:31 schreef kwakz0r het volgende:

en nu ben ik toch een beetje bleuh en huilerig dus ik ga aan een nieuw haakprojectje beginnen, met mn nieuwe wol. ik denk een deken voor op mijn bank! bestaand uit van die vierkantjes, zoiets als dit:

[ afbeelding ]
Leuk project, welke kleuren ga je nemen?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:40:43 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79509285
Ik ga morgen op de mountainbike naar school ipv op m'n gewone fiets. Dat zal vast al schelen! .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_79509299
Wat goed van de mama van Phaidra! Ik hoop dat ze het volhoudt .
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Behe, story of my life

Hoe staat het leven verders, Chico?
Ik neem teveel hooi op mn vork, maar ben veel dingen aan het afronden nu dus kan er volgende week weer fris tegenaan . Verder begint de benauwdheid af te nemen, wat wel fijn is met sporten. En ik ben afgevallen ipv aangekomen . Wel prima dus . En hoe is jouw leven, buiten dat je nu als een gek je deadline van kómende donderdag moet halen? Gaat het wel lukken met al die vakken/cursussen die je doet deze periode?
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:27 schreef _Calimero_ het volgende:
Ai, ik heb een geleend snowboard met bindingen die waarschijnlijk te groot zijn voor mij, is dat erg? en kan je in dat geval ook losse bindingen huren?

En ik moet nog een zonnebril scoren Morgenochtend! Maar ik wil ook perse fietsen morgenochtend!

Hmmm vroeg naar bed dus
Te grote bindingen zorgen ervoor dat je bewegingen niet goed doorgegeven worden aan je board, en het dus veel moeilijker sturen wordt. Ik zou dan inderdaad zoeken naar andere bindingen. Losse verhuur is misschien wel mogelijk, maar meestal doen ze dat inclusief board. Is het board wel de juiste lengte?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:41:04 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79509314
Wat een creativiteit en nijverheid hier zeg . Ik kan echt nog geen knoop aanzetten .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:41:42 #289
236335 neen
schone schijn
pi_79509340
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:38 schreef Ewelina het volgende:
Ah, zonnebrillen... ik moet eigenlijk nog een mooie op sterkte kopen. De enige die ik nu heb is een oerlelijk exemplaar van Hans Anders. Maar goed, hij is op sterkte en was maar 45 euro dus ik mag er niet over klagen.
Zo'n ding heb ik ook godse lelijk maar goed, ik gebruik hem toch alleen met auto rijden.

Die 5K moet ik in Juni kunnen lopen eigenlijk dan loop ik dus zo'n ding met wat familie en als ik eerste word krijg ik een kratje drinken motivatie he!
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:44:16 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79509484
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een creativiteit en nijverheid hier zeg . Ik kan echt nog geen knoop aanzetten .
Second that .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:49:32 #291
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79509777
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:40 schreef Chicolate het volgende:

Ik neem teveel hooi op mn vork, maar ben veel dingen aan het afronden nu dus kan er volgende week weer fris tegenaan . Verder begint de benauwdheid af te nemen, wat wel fijn is met sporten. En ik ben afgevallen ipv aangekomen . Wel prima dus . En hoe is jouw leven, buiten dat je nu als een gek je deadline van kómende donderdag moet halen? Gaat het wel lukken met al die vakken/cursussen die je doet deze periode?

Een beetje hetzelfde als jij! Teveel hooi, te kleine vorken , maar het blok is bijna af! (zei zij hoopvol). Wat goed dat je bent afgevallen! Moet er nog veel af voor je wedstrijden? In tijden van stress eet ik veelal minder netjes, I just can't be arsed Valt tot nu toe nog mee! Ik heb wel zin in weer een sociaal leven hebben
Oh en ik ben een beetje zenuwachtig voor de kaakchirurg van vrijdag </mietje>
pi_79510056
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Een beetje hetzelfde als jij! Teveel hooi, te kleine vorken , maar het blok is bijna af! (zei zij hoopvol). Wat goed dat je bent afgevallen! Moet er nog veel af voor je wedstrijden? In tijden van stress eet ik veelal minder netjes, I just can't be arsed Valt tot nu toe nog mee! Ik heb wel zin in weer een sociaal leven hebben
Oh en ik ben een beetje zenuwachtig voor de kaakchirurg van vrijdag </mietje>
Ja, nog 4,5 kg . Ben alleen maar aangekomen in de tussentijd . Maar ik weet niet of ik die wedstrijd nu nog wel kan doen. Door de benauwdheid heb ik nauwelijks kunnen trainen, ben mn conditie/lenigheid/techniek behoorlijk kwijt. Eerst dat opbouwen, en dan hopen dat ik het half mei weer terug heb.

Ik heb over een week of 4/5 weer tijd voor een sociaal leven, wat afspreken dan? En een beetje spanning is gezond, maar *knuf* . Heb je al bedacht hoe het vriendje je moet gaan vertroetelen?
pi_79510132
Avond, allen.

Beh, klinkt als een heel nare dag CF.

Phaidra, fijn dat je moeder de goede kant opgaat!

Ik zit te snoepen van de vulling voor LadyBlack's taart met een stukje afgesneden biscuit. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:57:03 #294
277802 _Calimero_
pi_79510157
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:40 schreef Chicolate het volgende:
Wat goed van de mama van Phaidra! Ik hoop dat ze het volhoudt .
[..]

[..]

Te grote bindingen zorgen ervoor dat je bewegingen niet goed doorgegeven worden aan je board, en het dus veel moeilijker sturen wordt. Ik zou dan inderdaad zoeken naar andere bindingen. Losse verhuur is misschien wel mogelijk, maar meestal doen ze dat inclusief board. Is het board wel de juiste lengte?
Het board komt volgens mij tot net boven mijn kin, of misschien tot mijn mond ofzo.
Hmm, ik ga zaterdagochtend heeeel vroeg weg, waar zou ik nog zo snel aan bindingen kunnen komen -voor niet al te veel geld?
pi_79510242
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb toen overigens wel een lippenstift gekocht van 19 euro, in een felrode kleur. Zal je tip dus proberen op te volgen PF, allen heb ik al redelijk volle lippen dus weet niet of dat bij mij gaat staan

En verder dank voor de tips, dat van 45 euro bij de Bijenkorf klinkt wel goed!
Je zit dan wel te kijk dus als je dat vervelend vindt kun je beter die van 60 euro doen

Maarrrr ik kom daar heel vaak dat ik echt geeen idee heb en het hangt een beetje af van wie er werkt, maar vaak kunnen ze je wel helpen hoor!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:59:39 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79510294
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja, nog 4,5 kg . Ben alleen maar aangekomen in de tussentijd . Maar ik weet niet of ik die wedstrijd nu nog wel kan doen. Door de benauwdheid heb ik nauwelijks kunnen trainen, ben mn conditie/lenigheid/techniek behoorlijk kwijt. Eerst dat opbouwen, en dan hopen dat ik het half mei weer terug heb.

Ik heb over een week of 4/5 weer tijd voor een sociaal leven, wat afspreken dan? En een beetje spanning is gezond, maar *knuf* . Heb je al bedacht hoe het vriendje je moet gaan vertroetelen?
Stom van de wedstrijd! Ik duim voor joe

Ik denk dat ik dan ook tijd heb, leuk! We gaan dan wel PMen! Spanning gezond? Ik voel me trouwens de laatste tijd wel blakend, blozend, etc.! Dat wel! Ik voel me ipv een vadsige zeekoei eerder een mollig kalf wat door een lentewei dartelt Dus er is ook positiviteit hoor! Ik moet ook eigenlijk niet zo zeuren
Het vriendje vertroetelt mij door mn gemekker aan te horen en veel te knuffelen! I approve!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:01:46 #297
277802 _Calimero_
pi_79510412
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Vervelend zeg, dat je zo benauwd bent geweest! gelukkig gaat dat nu beter! Ik denk wel dat je je vorm snel weer terug hebt, als je eenmaal weer kunt trainen...!
pi_79510420
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:35 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ik ben een sloddervos en een chaoot, dat doosje ben ik al kwijt voordat ik van de winkel thuis ben
O hier nog een Mijn ouders hebben al weddenschappen afgesloten wanneer ik mijn nieuwe telefoon kwijt ben
pi_79510431
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Het board komt volgens mij tot net boven mijn kin, of misschien tot mijn mond ofzo.
Hmm, ik ga zaterdagochtend heeeel vroeg weg, waar zou ik nog zo snel aan bindingen kunnen komen -voor niet al te veel geld?
Dan is het board misschien iets te lang. Ze houden meestal tot (net) onder de kin aan (mijn board is bijvoorbeeld 153 en ik ben zelf 176). Een te lang board is verder geen probleem, het is alleen een stuk lastiger bochten maken, er wordt meer van je techniek verwacht. Je kan er wel harder mee naar beneden . Heb in het begin zelf ook vaak op te lange/korte boards gestaan.

Goedkope bindingen moet je geluk hebben, ik had de mijne heel goedkoop bij Intersport, omdat ik er ook meteen een board bij kocht en het de laatste waren ofzo. Je bent met gemak 80 euro kwijt, dan kan je nog beter board + bindingen huren.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:02:46 #300
236335 neen
schone schijn
pi_79510462
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:01 schreef P.F het volgende:

[..]

O hier nog een Mijn ouders hebben al weddenschappen afgesloten wanneer ik mijn nieuwe telefoon kwijt ben
O dat hebben mijn vrienden gedaan met m'n telefoon, ze vrezen dat hij niet neen-proof is
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')