ik ben een sloddervos en een chaoot, dat doosje ben ik al kwijt voordat ik van de winkel thuis benquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben heel voorzichtig met mijn spullen. Ik zou mijn zonnebril telkens na gebruik netjes in het doosje doen
.
Dát wil ik zien!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go Mark!
En go Phaidramamma!Hier zijn duimen en tenen in de aanslag om te duimen/tenen dat ze het volhoudt!
Je bent bijna op de helft!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef neen het volgende:
Ik wil ook een zonnebrilmaar die zijn zo godse duur altijd
eerst maar eens een gewone bril kopen denk ik dan
Ik heb net wel even lesje 12 gelopendus overmorgen maar nummer 13. Ben benieuwd wanneer ik eindelijk 5K loop, vandaag ongeveer 2 minuutjes doorgewandeld op het eind omdat de les al klaar was en ik nog niet helemaal thuis was en wel meer dan 4K gelopen alleen de gemiddelde snelheid lag wel lager dan bij les 11.
Waarom kun je morgen niet op de fiets naar huis dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:34 schreef Phaidra het volgende:
Kudo's voor nachtwacht idd!!
Cali, ik heb geen verstand van snowboarden, sorry.
Ik twijfel of ik morgen op de fiets naar mijn moeder zal gaan. Ik zou dan eerst naar haar huis fietsen (ca. 17 km - ca. een uur?), dan langs het ziekenhuis (5 min.), daarna naar mijn werk (20 min.) weer naar het huis van mijn moeder (20 min.). Dan kan ik daar de fiets laten staan en van het weekend weer ophalen. Eén probleem: dit weekend wordt het niet zulk mooi weer. En een uur door de regen fietsen zie ik niet zo zitten.
Ik ben een weirdo, ik kan mn kleine tenen draaienquote:
Omdat zo'n 3 uur fietsen op 1 dag misschien iets te veel van het goede is als je normaal bijna niets aan sport doet. Bovendien ben ik anders pas om 20 uur thuis ipv 19 uur zonder te eten (Helaas moet ik langs mijn moeder om de honden uit te laten, anders had ik het wel gedaan denk ik).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Waarom kun je morgen niet op de fiets naar huis dan?
Nu jij nogquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Degene die als een idioot had gelopen en halfdood thuis kwam was mijn huisgenoot trouwens.
Die, dat moet ik zeggen, de tips van CF ter harte heeft genomen! Hij drinkt nu normale koffie ipv latte, hij kookt en er staan twee dozen muesli!. Hij luistert beter naar de slankies dan ik
.
Leuk project, welke kleuren ga je nemen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
en nu ben ik toch een beetje bleuh en huilerig dus ik ga aan een nieuw haakprojectje beginnen, met mn nieuwe wol. ik denk een deken voor op mijn bank! bestaand uit van die vierkantjes, zoiets als dit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik neem teveel hooi op mn vork, maar ben veel dingen aan het afronden nu dus kan er volgende week weer fris tegenaanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Behe, story of my life
Hoe staat het leven verders, Chico?
Te grote bindingen zorgen ervoor dat je bewegingen niet goed doorgegeven worden aan je board, en het dus veel moeilijker sturen wordt. Ik zou dan inderdaad zoeken naar andere bindingen. Losse verhuur is misschien wel mogelijk, maar meestal doen ze dat inclusief board. Is het board wel de juiste lengte?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:27 schreef _Calimero_ het volgende:
Ai, ik heb een geleend snowboard met bindingen die waarschijnlijk te groot zijn voor mij, is dat erg?en kan je in dat geval ook losse bindingen huren?
En ik moet nog een zonnebril scorenMorgenochtend! Maar ik wil ook perse fietsen morgenochtend!
Hmmm vroeg naar bed dus
Zo'n ding heb ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:38 schreef Ewelina het volgende:
Ah, zonnebrillen... ik moet eigenlijk nog een mooie op sterkte kopen. De enige die ik nu heb is een oerlelijk exemplaar van Hans Anders. Maar goed, hij is op sterkte en was maar 45 euro dus ik mag er niet over klagen.
Second thatquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een creativiteit en nijverheid hier zeg. Ik kan echt nog geen knoop aanzetten
.
Een beetje hetzelfde als jij!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:40 schreef Chicolate het volgende:
Ik neem teveel hooi op mn vork, maar ben veel dingen aan het afronden nu dus kan er volgende week weer fris tegenaan. Verder begint de benauwdheid af te nemen, wat wel fijn is met sporten. En ik ben afgevallen ipv aangekomen
. Wel prima dus
. En hoe is jouw leven, buiten dat je nu als een gek je deadline van kómende donderdag moet halen?
Gaat het wel lukken met al die vakken/cursussen die je doet deze periode?
Ja, nog 4,5 kgquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als jij!Teveel hooi, te kleine vorken , maar het blok is bijna af! (zei zij hoopvol). Wat goed dat je bent afgevallen!
Moet er nog veel af voor je wedstrijden? In tijden van stress eet ik veelal minder netjes, I just can't be arsed
Valt tot nu toe nog mee! Ik heb wel zin in weer een sociaal leven hebben
Oh en ik ben een beetje zenuwachtig voor de kaakchirurg van vrijdag![]()
</mietje>
Het board komt volgens mij tot net boven mijn kin, of misschien tot mijn mond ofzo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:40 schreef Chicolate het volgende:
Wat goed van de mama van Phaidra! Ik hoop dat ze het volhoudt.
[..]
Ik neem teveel hooi op mn vork, maar ben veel dingen aan het afronden nu dus kan er volgende week weer fris tegenaan. Verder begint de benauwdheid af te nemen, wat wel fijn is met sporten. En ik ben afgevallen ipv aangekomen
. Wel prima dus
. En hoe is jouw leven, buiten dat je nu als een gek je deadline van kómende donderdag moet halen?
Gaat het wel lukken met al die vakken/cursussen die je doet deze periode?
[..]
Te grote bindingen zorgen ervoor dat je bewegingen niet goed doorgegeven worden aan je board, en het dus veel moeilijker sturen wordt. Ik zou dan inderdaad zoeken naar andere bindingen. Losse verhuur is misschien wel mogelijk, maar meestal doen ze dat inclusief board. Is het board wel de juiste lengte?
Je zit dan wel te kijk dus als je dat vervelend vindt kun je beter die van 60 euro doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb toen overigens wel een lippenstift gekocht van 19 euro, in een felrode kleur. Zal je tip dus proberen op te volgen PF, allen heb ik al redelijk volle lippen dus weet niet of dat bij mij gaat staan![]()
En verder dank voor de tips, dat van 45 euro bij de Bijenkorf klinkt wel goed!
Stom van de wedstrijd! Ik duim voor joequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, nog 4,5 kg. Ben alleen maar aangekomen in de tussentijd
. Maar ik weet niet of ik die wedstrijd nu nog wel kan doen. Door de benauwdheid heb ik nauwelijks kunnen trainen, ben mn conditie/lenigheid/techniek behoorlijk kwijt. Eerst dat opbouwen, en dan hopen dat ik het half mei weer terug heb.
Ik heb over een week of 4/5 weer tijd voor een sociaal leven, wat afspreken dan?En een beetje spanning is gezond, maar *knuf*
. Heb je al bedacht hoe het vriendje je moet gaan vertroetelen?
Vervelend zeg, dat je zo benauwd bent geweest! gelukkig gaat dat nu beter! Ik denk wel dat je je vorm snel weer terug hebt, als je eenmaal weer kunt trainen...!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, nog 4,5 kg. Ben alleen maar aangekomen in de tussentijd
. Maar ik weet niet of ik die wedstrijd nu nog wel kan doen. Door de benauwdheid heb ik nauwelijks kunnen trainen, ben mn conditie/lenigheid/techniek behoorlijk kwijt. Eerst dat opbouwen, en dan hopen dat ik het half mei weer terug heb.
Ik heb over een week of 4/5 weer tijd voor een sociaal leven, wat afspreken dan?En een beetje spanning is gezond, maar *knuf*
. Heb je al bedacht hoe het vriendje je moet gaan vertroetelen?
O hier nog eenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik ben een sloddervos en een chaoot, dat doosje ben ik al kwijt voordat ik van de winkel thuis ben
Dan is het board misschien iets te lang. Ze houden meestal tot (net) onder de kin aan (mijn board is bijvoorbeeld 153 en ik ben zelf 176). Een te lang board is verder geen probleem, het is alleen een stuk lastiger bochten maken, er wordt meer van je techniek verwacht. Je kan er wel harder mee naar benedenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Het board komt volgens mij tot net boven mijn kin, of misschien tot mijn mond ofzo.
Hmm, ik ga zaterdagochtend heeeel vroeg weg, waar zou ik nog zo snel aan bindingen kunnen komen -voor niet al te veel geld?
O dat hebben mijn vrienden gedaan met m'n telefoon, ze vrezen dat hij niet neen-proof isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
O hier nog eenMijn ouders hebben al weddenschappen afgesloten wanneer ik mijn nieuwe telefoon kwijt ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |