Ik ben ook wel gewend aan veel mannen en ook wel aan de jongens van de werkvloer, maar dit was overmachtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
CF! brrrr..
Zelf werk ik met 103 mannen en 5 vrouwen, vink wel gezellieDus
Steeds beter! Ze moet nu de zuurstof afbouwen, en vandaag had ze al twee keer anderhalf uur zonder gedaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Klinkt heerlijk Phaidra!
He is het met moeders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Steeds beter! Ze moet nu de zuurstof afbouwen, en vandaag had ze al twee keer anderhalf uur zonder gedaan.Fijn! Hopen dat het haar echt lukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaah nee maar dat is ook wel rot ja! Die vent begreep niet dat ie misschien níet grappig was?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:26 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jongens! Ik heb zo'n helemaal-niet-leuke dag gehad dat ik van pure frustratie snoepjes heb gekocht en gegeten (gelukkig 'maar'130 gram)
Is dat nou lekker?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef sigme het volgende:
Saai opsomlijstje:
Havermout
Grind scheppen
Brood
Grind scheppen
Glas sap, glas karnemelk
Grind scheppen
Broodje zuurkool & knakworst
Restjes / maaltijdsoep
Custard-cacao-pap
Behe, story of my lifequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:17 schreef Chicolate het volgende:
(had 3x zoveel willen doen, maar het wil niet echt ofzo).
Ja! Dat is een bekende combinatie hoorquote:
Maar je ging dan ook gelijk als een idioot te keer (je had gelijk flink wat gelopen toch? of herinner ik het me nu verkeerd en verwar ik je met iemand anders?)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Had je gisteren nog hardegelopen Mo? En hoe ging dat??
Zelf heb ik nl. nog ongelooflijke spierpijn van het lopen op de loopband vrijdag
Net van verjaardag: Veel crackers met kipsate, brie en roomkaas. Handje vol nootjes, handje rijstchips, 3 flesjes bier, slagroomgebakje, 2 stukjes grilworst, 2 stukjes metworst
Woowww wat braaf!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Degene die als een idioot had gelopen en halfdood thuis kwam was mijn huisgenoot trouwens.
Die, dat moet ik zeggen, de tips van CF ter harte heeft genomen! Hij drinkt nu normale koffie ipv latte, hij kookt en er staan twee dozen muesli!. Hij luistert beter naar de slankies dan ik
.
Ik ga denk ik voor een stoere sportbril, die ik vaker voor wintersporten enzo kan gebruiken. Voor de zomer gebruik ik alleen cheap ass dingetjes want of ik raak ze kwijt, en anders ga ik er wel een keer op staan/zitten. En ik spreek uit ervaring als ik zeg dat een zonnebril van 5 euro net zo snel kapot gaat als een van 150 euro, als je erop gaat staanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook een nieuwe zonnebril, maar ze hebben overal alleen maar bromvliegzonnebrillen lijkt het wel. Ben wel van plan om er nu wat meer geld aan uit te geven.
Ik ben heel voorzichtig met mijn spullenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor een stoere sportbril, die ik vaker voor wintersporten enzo kan gebruiken. Voor de zomer gebruik ik alleen cheap ass dingetjes want of ik raak ze kwijt, en anders ga ik er wel een keer op staan/zitten. En ik spreek uit ervaring als ik zeg dat een zonnebril van 5 euro net zo snel kapot gaat als een van 150 euro, als je erop gaat staan
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef neen het volgende:
Ik wil ook een zonnebrilmaar die zijn zo godse duur altijd
eerst maar eens een gewone bril kopen denk ik dan
Ik heb net wel even lesje 12 gelopendus overmorgen maar nummer 13. Ben benieuwd wanneer ik eindelijk 5K loop, vandaag ongeveer 2 minuutjes doorgewandeld op het eind omdat de les al klaar was en ik nog niet helemaal thuis was en wel meer dan 4K gelopen alleen de gemiddelde snelheid lag wel lager dan bij les 11.
Kwakseltje, wat netjes weer! En dat sprei is echt supergaaf!! ik wil ook leren haken, kan je niet een cursus geven?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
hoi, ben weer thuis! was echt een hele fijne toffe film (ondanks dood en eng etc...) heb veel tegenvallende verhalen over the lovely bones gehoord, maar wij vonden hem alledrie geweldig. wel moet je echt van te voren het boek gelezen hebben om het te waarderen dachten we...
heb geen snoep gekocht, maar vriendinnetje had zak m en m's. heb twee kleine handjes gehad. dagtotaal uiteindelijk 1600 kcal.
en nu ben ik toch een beetje bleuh en huilerig dus ik ga aan een nieuw haakprojectje beginnen, met mn nieuwe wol. ik denk een deken voor op mijn bank! bestaand uit van die vierkantjes, zoiets als dit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |