quote:Windigo Aphrodyte-(A)- Paladin (75)
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
quote:
quote:
quote:MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
quote:
quote:Maraca Dolera - ?? - ??
quote:Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
quote:
quote:AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
quote:
quote:
quote:Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
quote:Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
quote:
quote:HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
quote:MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
quote:Windigo Shelai-(A)- Hunter (50)
quote:
quote:
quote:Windigo Svbrosa-(A)- Mage (69)
Gief!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:18 schreef Fir3fly het volgende:
Ik weet mijn gearscore niet en ik wil het ook niet weten. Ik heb een addon die een random getal terug stuurt naar die gearscore addon.
Dus, mijn gs is OVER 9000!!!!
ff snel de lua editen, is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:55 schreef ufopiloot het volgende:
Maar dan kan je niet instellen hoe hoog die GS moet zijn
Wat zij zegt,quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken m'n gs niet eens en ben ook niet geinteresseerd. Nog nooit nodig gehad om een raid in te komen.
haha catchyquote:
Absoluut nietquote:Op zondag 21 maart 2010 13:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind t toch grappig dat iedereen hier zegt zich te ergeren aan GS en het niet te gebruiken, of voor de grap een keer, maar dat ingame iedereen het toch eist om een groep binnen te kunnen komen :p
Had t ook niet specifiek over mensen hier, maar als je mensen spreekt in WoW zeggen ze van, nee GS is overrated en onnodig blablabla, maar vervolgens zie je ze 5 minuten later 5.3k GS eisen voor een simpele toc10.. vind GS zon kutsysteem op t moment :p het laat niet zien of je wel of geen skill hebt, dit denken veel mensen wel -_-quote:Op zondag 21 maart 2010 13:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut nietAls wij een groep maken en iets te kort komen dan vragen we echt niet om gs. En dat levert soms geweldige spelers op
Wat! dat is het nu toch helemaal niet meer waard manquote:Op zondag 21 maart 2010 17:55 schreef DJ_ het volgende:
eindelijk een battered hilt ( heeft me wel 11k gold gekost)
ik heal tegenwoordig ook heroics als ele shaman. AL een paar keer meegemaakt dat de andere DPS kwaad werdenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
Daar is de zondag voor.
Net de tankspec op m'n druid ingewisseld voor balance. Kan nu als de tank te imba is, in crapheroics als VH gewoon healen als boomkin ipv resto. Net voor het eerst geprobeerd in DTK met een warr met 40k unbuffed. Een rejuv op hem voordat hij pullde, dan naar moonkin form en pewpew. Maakt het wat interessanter dan het saaie healen als boom.
gaat nog steeds voor 13k op mijn serverquote:Op zondag 21 maart 2010 19:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wat! dat is het nu toch helemaal niet meer waard man
Je krijgt er bij ons geen 10k meer voorquote:
Dat is gunstigquote:Op zondag 21 maart 2010 23:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je krijgt er bij ons geen 10k meer voorWat een prijsverschillen toch altijd.
Doe dat danquote:Op maandag 22 maart 2010 00:27 schreef DjNivek het volgende:
Ik heb 5499 (serieus)
Ik zal dus maar even wachten op #252
meestal zijn ze jaloers dat ik als ''healer'' meer dps doe dan de anderequote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
Lol waarom kwaad? Het gaat alleen maar sneller met 4 dps.
stuk of 15 guilds op onze server hebben de LK(10m) al neer, maar wij weer nietquote:Op maandag 22 maart 2010 01:22 schreef SharQueDo het volgende:
Kingslayer-10 ge-oneshot. Makkelijk gevecht zeg.Daarnaast Starcaller gehaald . Dinsdag voor Alone in the Darkness (Yogg+0).
Starcaller 'effe' gehaald? Hoe lang duurt zo'n Ulduar run eigenlijk? Ik ben nooit een meter verder gekomen dan de eerste 4 bosses, maar Starcaller klinkt wel erg leukquote:Op maandag 22 maart 2010 01:22 schreef SharQueDo het volgende:
Kingslayer-10 ge-oneshot. Makkelijk gevecht zeg.Daarnaast Starcaller gehaald . Dinsdag voor Alone in the Darkness (Yogg+0).
Flame Leviathan, XT en dan gelijk door naar Algalon. Algalon is op zich nog wel pittig als je niet weet wat je moet doen. Maar als iedereen de tactics door heeft dan is het pewpew, new title get!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:48 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Starcaller 'effe' gehaald? Hoe lang duurt zo'n Ulduar run eigenlijk? Ik ben nooit een meter verder gekomen dan de eerste 4 bosses, maar Starcaller klinkt wel erg leuk
Je hoeft niet heel Ulduar te doen voor Algalonquote:Op maandag 22 maart 2010 10:48 schreef ufopiloot het volgende:
Starcaller 'effe' gehaald? Hoe lang duurt zo'n Ulduar run eigenlijk? Ik ben nooit een meter verder gekomen dan de eerste 4 bosses, maar Starcaller klinkt wel erg leuk
GS die zie hier bedoelen is van een addon. Ik weet mijn GS dan ook niet, ik kijk alleen zo nu en dan op Wow-heroes. Vind GS zoiezoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:36 schreef Evertjan het volgende:
is je GS degene op WoW heroes? Of heb je daar ook nog verschil in?
jij bent toch een paladin? dan kan je beter de leather belt halen. die is beter voor ret dan de plate belt.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:02 schreef lifeblind het volgende:
Nog 7 frost emblems en ik kan m'n Malevolent Girdle kopen! Heb alles al (3 20+ strength gems, en eternal belt buckle). Ben alleen voor alles waar je frost emblems van krijgt saved, op ICC25 na. Hopen dat ik vanavond daar nog een pug voor kan vinden... zal lastig worden.
Precies, zoals gisteren een Dk die 5.1GS min wou hebben voor Ony 10. Dus ik wou dat ook wel doen, fuck dat. Eigen pug gemaakt , die DK kwam erbij in. Eens raden hoeveel dps ? 1,6k dps.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:55 schreef CocaColaLight het volgende:
En die sleutel is nog best pittig om compleet te krijgen.
Maar zoals gemeld, de fight opzich is niet zo moeilijk zolang iedereen maar weet wat ze moeten doen.
Afgelopen weekend mijn dk weer een uit het stof gehaald. De GM wou een random hc doen dus ik weet te melden dat ik mee wil als dps. De groep vult zich en blijkbaar was ik tankDe GM was blijkbaar nog niet vergeten dat ik in Naxx ooit OT ben geweest...
Maar damn is dat zwoegen om in ilevel 200 / 213 aggro te houden als de rest fatsoenlijk gegeared is.
Daarna nog maar een paar hc's gedaan om wat badges bij elkaar te krijgen. Het blijft leuk hoe randoms al zeuren over mijn gear voordat ze mijn dps zien. Wat me opviel is dat die die het hardste zeuren het minste dmg doen
Je kunt jezelf toevoegen.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:55 schreef MarkyB het volgende:
Ik sta er niet eens tussen op die site, maar volgens de ranklist zou ik 48e zijn.
Ik heb de questquote:Op maandag 22 maart 2010 11:55 schreef CocaColaLight het volgende:
En die sleutel is nog best pittig om compleet te krijgen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:04 schreef OuweBaas het volgende:
Volgens die site ben ik nummer 50 van best gegearde spelers die ooit hun gs hebben opgezocht op die site
Wil ik wel doen hoor. Transferren naar Balnazzarquote:Op maandag 22 maart 2010 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de quest![]()
![]()
Maar niemand wil Firefighter nog een keer doen
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:44 schreef MarkyB het volgende:
Wil ik wel doen hoor. Transferren naar Balnazzar
Tofste gevecht ingamequote:Op maandag 22 maart 2010 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de quest![]()
![]()
Maar niemand wil Firefighter nog een keer doen
Dit dus.quote:
Handjevol fokkers - checkquote:Op maandag 22 maart 2010 19:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik baal steeds meer van mijn server/guild, en zit te denken aan een migrate naar een server, en misschien ook een faction change erbij. Nu vraag ik me af welke server ik t best kan kiezen?:) Waar zitten veel fokkers, en niet veel GS gezeik en dergelijke, en vriendelijke mensen :p
Thanks <3
En welke realm is dat?:p ik zie je niet in de OP staan dus :pquote:Op maandag 22 maart 2010 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Handjevol fokkers - check
Vriendelijke mensen - check
Geen GS gezeik - X
Haomarush, recentelijk veel nieuwe influx door alle free transfers.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
En welke realm is dat?:p ik zie je niet in de OP staan dus :p
reden dat je geweigerd was ?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef ufopiloot het volgende:
Ok, ik ben net met mijn shaman geweigerd voor een ICC10 pug, 5300 GS! Zo'n arrogante droplul uit een populaire guild die zichzelf daarom helemaal de bom vindt.. Wat heb ik toch een allejezus grote hekel aan dat soort lui
237 guild members online ?quote:
wij zitten op 38 membersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:52 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ja joh, allemaal lvl 1 aanmaken op een andere server en een guild maken![]()
/guildinfo vertelde mij: 168 players, 69 accounts. Er zitten wel een hoop "socials" tussen (vrienden van guildies die niet willen raiden), dus het echte aantal raiders weet ik niet precies. De meeste raiders zijn wel erg fanatiekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wij zitten op 38 members![]()
( wel icc10 - 11/12 , icc25 , 7/12 ) , ( ja ben mijn oude raid guild weer gejoined sinds vandaag , mag dan wel een casual rank hebben maar toch miss krijg ik ooit nog eens loot uit icc )
Guild waar ik in zat had ook zulke regels, en toen ik een keer mee kon omdat ze iemand tekort kwamen stond ik opeens 2de op de dps lijst. Dit soort eisen zijn echt voor mmorpg noobs, die niet weten dat skill > gear. Droeftoetersquote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef ufopiloot het volgende:
Ok, ik ben net met mijn shaman geweigerd voor een ICC10 pug, 5300 GS! Zo'n arrogante droplul uit een populaire guild die zichzelf daarom helemaal de bom vindt.. Wat heb ik toch een allejezus grote hekel aan dat soort lui
Dat snap ik nou ook nooit, gaan ze massaal lvl1 aanmaken en beetje dom rondlopen. Waste of time.quote:
Op Chromaggus krijg je er maar 7k voor.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je krijgt er bij ons geen 10k meer voorWat een prijsverschillen toch altijd.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:26 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dat snap ik nou ook nooit, gaan ze massaal lvl1 aanmaken en beetje dom rondlopen. Waste of time.
;o traitor! ;D Wat doe je!!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik baal steeds meer van mijn server/guild, en zit te denken aan een migrate naar een server, en misschien ook een faction change erbij. Nu vraag ik me af welke server ik t best kan kiezen?:) Waar zitten veel fokkers, en niet veel GS gezeik en dergelijke, en vriendelijke mensen :p
Thanks <3
Horde, Excesse. Helaas.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:56 schreef Santello het volgende:
Cool! Horde? Alliance? Name? Guild?![]()
Alliance, Boogiewoogie, Sublime, Mage!!!!
Oh wacht, daar kan ik je wel mee helpenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:57 schreef Santello het volgende:
Trouwens, kan een horde mij vertellen waar ik nieuwe quests moet oppikken.
Heb mijn eerste horde gemaakt, level 25. Probleem is dat ik veel dungeons doe
dus ja paar uur verder zijn mijn quests grijs en weet ik me god niet waar ik moet zijn
BE Female hunterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wacht, daar kan ik je wel mee helpenWat is je naam, dan whisper ik je even.
Ik voeg je wel even toequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:29 schreef Santello het volgende:
BE Female hunterBoogieh
BEDANKT! Maar zit op stage nu
die naam hebben wij op Darksorrow serverquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind * Fallen From Grace * altijd wel een mooie guildname..:p
Ik had ook een tijdje eigen levelguild, die had ik ook zo genoemdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:48 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
die naam hebben wij op Darksorrow server
je kan kijken op wowprogress.comquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had ook een tijdje eigen levelguild, die had ik ook zo genoemd
Zou best eens kunnen dat ik ook naar jou server kom IsaHoe is de balans daar tussen ally / horde?
Thanks <3
house of retardsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:18 schreef jagga het volgende:
Gisteren hebben we een het idee opgeworpen om een alt guild te maken.
Kunnen momenteel kiezen uit de volgende guildnamen:
Pause's House of Retards
The Terribad's
Slacking iz Cool
Elitist Birks (of hoe je dat ook maar schrijft)
Iemand nog meer ideeen?
.. faalquote:
Redelijk 50/50quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik had ook een tijdje eigen levelguild, die had ik ook zo genoemd
Zou best eens kunnen dat ik ook naar jou server kom IsaHoe is de balans daar tussen ally / horde?
Thanks <3
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Horde heeft doorgaans wel de overmacht in Wintergrasp.(tot ze die buff krijgen en dan kan je er niet echt meer tegen vechten
)
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest op tura lachen om de guildnaam <LINK ACHIEVEMENT PLZ>
Ik heb al een paar keer als dps'er 107k hp gehad in wintergrasp, had ik niet eens mijn frost precense aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:59 schreef Katth het volgende:
Bij ons heeft alliance zo'n beetje altijd tenacity 10 minimaal. Heb je lekker 80k hp, maar als 20 hordes je staan te cc-en heb je er geen fuck aan.
Wintergrasp = kut
Ik zag laatst een guildname: BEEPBEEPIMAJEEPquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest op tura lachen om de guildnaam <LINK ACHIEVEMENT PLZ>
Hoe is je DPS tegenwoordig btw?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind * Fallen From Grace * altijd wel een mooie guildname..:p
<We kek on your lands> vond ik geniaalquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik zag laatst een guildname: BEEPBEEPIMAJEEP
Hahaha die is wel goed. Op mmo-champion heb je trouwens een heel topic over epic guildnamen. Zo staat er ook een tussen: Set Sail For Epic Failquote:
Die is dan weer oudquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:23 schreef Katth het volgende:
[..]
Hahaha die is wel goed. Op mmo-champion heb je trouwens een heel topic over epic guildnamen. Zo staat er ook een tussen: Set Sail For Epic Fail
Trollbane Horde guildquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:23 schreef Katth het volgende:
[..]
Hahaha die is wel goed. Op mmo-champion heb je trouwens een heel topic over epic guildnamen. Zo staat er ook een tussen: Set Sail For Epic Fail
" Victim of UC elevator"quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij googlen heel veel mensen op ' cool guildname' en zien dan een rijtje met van die standaard zogenaamd hilarische guildnames en die maken ze dan zelf ook aan.
NEEEUUUUHHH..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:48 schreef SharQueDo het volgende:
Dit gaat toch geen 'post-hier-je-bagger-guildnames' topic worden?
Puur om jou te irriteren ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:48 schreef SharQueDo het volgende:
Dit gaat toch geen 'post-hier-je-bagger-guildnames' topic worden?
Ik moet je even slaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:09 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik moet je even slaan
HaterrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Benafflockquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:42 schreef CraniuM het volgende:
En als hunter moet je zelf Milfhunter noemen en als shammy (resto spec hebben ) Shambulance.
Lockybalboaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:57 schreef Zokunen het volgende:
hmm mn lock heet Fearoshima
En dan een macro /y If you think you're the bomb, then I am Fearoshima..... Boom!
3200 ? /kickquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik zie dat ik weinig gemist heb sinds december 2009
Eerst in /2 janken om achieves voor een raidinv en nu om iets genaamd GS
edit: Gearscore: Naschtokh (80 tankwarrior) 3264. Yeah
/lickquote:
Arcane blijft nog steeds beter.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:06 schreef Ulreazj het volgende:
Goeie patchnotes voor fire mages.Combustion is vaker te casten en meer threat reduction, zou tijd worden.
Nooit last van gehad. Ik heb beide schemen dan ook op Windowed draaien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:26 schreef Isabeau het volgende:
He verdorie, je kan niet meer als passagier op 2/3-playermounts springen als je in combat bentDaar hebben we nog best lol mee gehad. Val aan > jump op mount > bladestorm! (en dat werkte haha, mounted combat
)
Maar ik heb in ieder geval geen 2 pc's meer nodig als ik 2 chars tegelijk op 1 pc run en 1 op follow heb. Dat follow werd sinds de laatste grote patch continue verbroken als je het scherm minimaliseerde.
Daar werd alles bij mij heel traag van, geen idee waarom. Nou ja, ik had de laptop er gewoon naast staan en dat werkte ook.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:32 schreef SharQueDo het volgende:
Nooit last van gehad. Ik heb beide schemen dan ook op Windowed draaien.
Weet ik niet , pyro's en combustion nu vaker en je kan sneller all out gaan nu met de threat reduction.Ben wel benieuwd na nieuwe cijfers. :dquote:
jij bent toch een tank? als de tank doodgaat, dan healed PP. hoe kan hij dan nog op 1% zitten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:28 schreef jagga het volgende:
Wij zijn nog lang niet zo ver
Gisteren wipefest op Putricide.
Wipen op 1% is NIET TOF !
5% gaat bijna iedereen dood. Ik ben nog over samen met een rogue.
Ik pop cd's en iedereen schreeuwt op vent tegen de rogue, KILL IT KILL IT !
4%..
3:%![]()
2....
Leg ik het loodje, rogue popt zijn evasion crap, gaat alsnog dood op 1 %
concentratie meteen weg, dus maar gecalled, maar was wel spannend
Om het gevecht wat korter te maken, zeker voor de laatste phase, kunnen mages net voor phase overgang invisible gaan en kunnen ze zo'n 10 seconde vrij dps-en op PP als iedereen gestunned is, rogues kunnen dit ook met vanish.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
jij bent toch een tank? als de tank doodgaat, dan healed PP. hoe kan hij dan nog op 1% zitten?
maar 1% wipes zijn sowieso niet leuk. daar zijn we ook geweest bij PP. erg irritant omdat het best een lang gevecht is.
En gelukt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:41 schreef SharQueDo het volgende:
Scarab Gong was bangable op de PTR for a change. Hopen dat dit meegenomen is naar live met de nieuwe patch.![]()
* Druid met scepter al naast de Scarab Gong geparkeerd staat
handig om te weten. ik zal het voorstellen bij ons, bedankt!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:50 schreef Katth het volgende:
[..]
Om het gevecht wat korter te maken, zeker voor de laatste phase, kunnen mages net voor phase overgang invisible gaan en kunnen ze zo'n 10 seconde vrij dps-en op PP als iedereen gestunned is, rogues kunnen dit ook met vanish.
Werkt niet, iceblock werkt ook niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:56 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
handig om te weten. ik zal het voorstellen bij ons, bedankt!![]()
geen idee of het kan met paladin bubble. ga ik maar eens proberen
quote:
Dit weekend begonnen met mijn pala, is al 52quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef leeell het volgende:
Pas weer een nieuwe toon begonnen (Relapse)
Warrior met Heirlooms ff binnen een maandje naar 80 levelen
Waar haal je de energie vandaan om stuk of 200 badges to farmen voor heirlooms???quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef leeell het volgende:
Pas weer een nieuwe toon begonnen (Relapse)
Warrior met Heirlooms ff binnen een maandje naar 80 levelen
Wat ga je specced?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:36 schreef Katth het volgende:
[..]
Dit weekend begonnen met mijn pala, is al 52
mwoah, deze heeft dan een chest van een andere toon (leatherquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Waar haal je de energie vandaan om stuk of 200 badges to farmen voor heirlooms???
Heb al 2 alts met heirlooms maar mijn derde zit zonder, TOTAAL geen zin om instances te doen die de badges droppen, anders moet ik maar emblems of frost converte naar heroics badges
Ben nog ret gewoon voor het levelen, maar als ik zo in outlands kom ga ik dual spec en neem ik prot erbij. TBC dungeons zijn cool!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat ga je specced?
Prot is supergeil
Nee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:44 schreef Katth het volgende:
[..]
Ben nog ret gewoon voor het levelen, maar als ik zo in outlands kom ga ik dual spec en neem ik prot erbji. TBC dungeons zijn cool!
Dungeonfinder has no mercyquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee.
Sethekk halls is uberkutvooral met pipo's die niet weten dat die Mind Control Totem doet.
WHAHAH hoe herkenbaarquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee.
Sethekk halls is uberkutvooral met pipo's die niet weten dat die Mind Control Totem doet.
Of toen ik het probeerde te solo'en en ik ge-mind controlled werd en mijn eigen pet afmaaktequote:
....quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:34 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
En mijn achievements en loot (boven iLvl 245) gaan nu automatisch naar Twitter.
Waarom? Twitter is wel sneu natuurlijkquote:
Als dat laatste je mening is, heb je het eerste zelf beantwoord. Ook sneuquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom? Twitter is wel sneu natuurlijk
Shaman Tankingquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:40 schreef Ferdii het volgende:
ik weet ngo steeds niet welke char ik moet gaan lvlen in cataclysm
heb de keuze uit:
Pally, shaman, druid, warrior, hunter, warlock of DK
heb wel een hekel aan raid healing/raid dps, voor instances is dit niet zo erg :p
druid dps is gewoon kut spelen imo,
hunter dps is wel leuk, maar je instances zoeken etc duurt zo lang omdat je niets anders kan
DK bevalt me sowieso niet zo erg en pally tank trekt me ook niet
blijven een aantal opties over, wie helpt mij kiezen en onderbouwt dit goed (ivm vraag aanbod etc)
Ja, zeker.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef Ferdii het volgende:
shaman is wel aardig, maar elemental vind ik weer niks
healen en enh dps zijn wel leuke specs, maar kan enh dps een beetje meekomen met de rest?![]()
Beidequote:Op woensdag 24 maart 2010 23:51 schreef niddy het volgende:
Ik heb nu 2 chars die ik aan 't levelen ben.. Rogue & Druid, welke is leuker op lvl 80 vinden jullie?
je kan beter stoppen met WoW spelen, het is echt voor nerds.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:32 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Blijf jij lekker op ONZ als je niet gezellig mee kan doen
Beter een nerd dan een kutuser met weer een note erbijquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:35 schreef Anarith het volgende:
[..]
je kan beter stoppen met WoW spelen, het is echt voor nerds.
valt wel mee toch?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:02 schreef MarkyB het volgende:
Hoeveel Stone Keeper Shards heb je wel niet nodig voor Heirloom?
Gisteren was voa sinds lange tijd weer eens allie, meteer voa 10 en 25 gedaan en bij de vendors gekeken, maar das echt dúúr.
Wij hadden gisteren vrij snel 11/12 bosses in ICC 25 down en met nog 30 min te gaan voor het einde van de raid en Wintergrasp dat begon in 10 min zijn we met zijn allen daar naar toe gegaan. Met onze hele raid hebben de laatste 10 min voor het begin van Wintergrasp in het fortress een beetje lopen domineren. Voor het begin van Wintergrasp hadden we al over de 200 HK's. Tijdens Wintergrasp met 30 man via het Westen en we wonnen in no time en dat met tenacity 7!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:02 schreef MarkyB het volgende:
Hoeveel Stone Keeper Shards heb je wel niet nodig voor Heirloom?
Gisteren was voa sinds lange tijd weer eens allie, meteer voa 10 en 25 gedaan en bij de vendors gekeken, maar das echt dúúr.
No wai dawg, wanneer 1 van de dps'ers zichzelf omlegt kun je hem snel ressen en weer door shreddenquote:
10 or 25m?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:57 schreef Vengswiejj het volgende:
Eerste 9/10 bosses worden gewoon gerunt als een malloot bij ons, daarna krijg je BQL,Sindra en LK en dan wordt t serious business en moeten tacs worden doorgenomen.
Officiers moeten wel geduld hebben, maar goed dat geschreeuw helpt echt niet, mocht er iemand 10 op dezelfde manier doodgaan, gewoon replacen die handel. Dan zal hij het waarschijnlijk beter doen de volgende keer.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
10 or 25m?
vanavond voor onze guild weer een 25m run. zal waarschijnlijk 8/12 gekilled worden. van de week zijn 2 guildmembers overgestapt naar een ander omdat ze het zat zijn dat de officers hun uit zaten te schelden als ze eens dood gingen. het is ook erg vermoeiend en ik ben aan het zoeken voor een andere guild. liefst zonder transfer van server.
met warriors en druids kon ik nooit 'all out' gaan op dps. zou leuk zijn als de warrior threat wat hoger is. dan hoef ik alleen maar zorgen te maken met druidsquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:48 schreef jagga het volgende:
Straks maar eens mijn fury offspec veranderen naar een Prot PVP revenge-spam spec![]()
Heb al beetje lopen klooien met talents enz..
Kan niet wachten
Vooralsnog geen problemen gehad met threat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:01 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
met warriors en druids kon ik nooit 'all out' gaan op dps. zou leuk zijn als de warrior threat wat hoger is. dan hoef ik alleen maar zorgen te maken met druids
warriors konden al flink melee pwnen, maar nu word het nog ergerquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef jagga het volgende:
[..]
Vooralsnog geen problemen gehad met threat.
Laatst wel een nieuwe mage erbij gekregen waar ik wat moeite mee had, echter een kleine respec naar een "more-threat-build"en probleem opgelost
Ik wil vrij zijn, ik wil mijn nieuw bedachte pvp spec uitproberen![]()
En dan gewoon bewust de melee-ers eruit pikken om lekker revenge op te kunnen spammen
Tis gewoon vaag van blizzard.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:15 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
warriors konden al flink melee pwnen, maar nu word het nog erger![]()
gelukkig doe ik geen pvp meer dus het kan me reet roesten
25 mansquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
10 or 25m?
vanavond voor onze guild weer een 25m run. zal waarschijnlijk 8/12 gekilled worden. van de week zijn 2 guildmembers overgestapt naar een ander omdat ze het zat zijn dat de officers hun uit zaten te schelden als ze eens dood gingen. het is ook erg vermoeiend en ik ben aan het zoeken voor een andere guild. liefst zonder transfer van server.
Dat Wowaccountadmin@blizzard.com is heel echt hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:27 schreef Zokunen het volgende:
De scam spam is ook wel erg op het moment
[ afbeelding ]
En dan zit er ook nog wat in mn gewone inbox
Dpsers hebben gewoon hun "anti-aggro"skills te gebruiken.quote:[b]
Edit: Betreft warrior Threat, als ik 10man's doe op me hunter vraag ik altijd Vigilance, krijg ik geen vigilance dan moet ik op zijn minst 2 - 3 x FD'en en geregeld MD'en om wat probleempjes te verkomen.
Tis gewoon Explosive Shot die de boosdoener is, Mijn god wat een Tps is dat
mijn 'anti-aggro' skill heeft 2min cooldown. vaak ben ik binnen die tijd alweer terug waar ik wasquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:14 schreef jagga het volgende:
[..]
Dpsers hebben gewoon hun "anti-aggro"skills te gebruiken.
Dat is hun taak.
Het is mijn taak als tank om aggro te houden, echter is het nooit de bedoeling de tank dusdanig te belasten omdat een dps te lui is om zijn aggro te verminderen
Dus, dpsers, altijd
mjah, dan gewoon minder aggro producerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:38 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
mijn 'anti-aggro' skill heeft 2min cooldown. vaak ben ik binnen die tijd alweer terug waar ik wasdan moeten anderen paladins die op mij plaatsen, mits ze het nog niet hebben gebruikt.
minder aggro produceren betekent minder dps. moet natuurlijk wel het maximale uit mezelf kunnen halenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:49 schreef jagga het volgende:
[..]
mjah, dan gewoon minder aggro produceren
Ik moet zeggen dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan.
Soms moet ik offtanken, en dan moet ik soms echt een paar seconden helemaal niets doen, anders steel ik zo aggro van de pally tanks af
Als ik FD doe en dan weer begin zie je me nog weer zo de aggro omhoog vliegenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:49 schreef jagga het volgende:
[..]
mjah, dan gewoon minder aggro produceren
Ik moet zeggen dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan.
Soms moet ik offtanken, en dan moet ik soms echt een paar seconden helemaal niets doen, anders steel ik zo aggro van de pally tanks af
FD is toch geen probleem? tis binnen 1sec gedaan en dan is je aggro weer 0.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:03 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Als ik FD doe en dan weer begin zie je me nog weer zo de aggro omhoog vliegen.
Vriend van me heeft Warrior tank alt, en is altijd te lui om Vigilance te gebruikenen als ik dan mee ICC ga blijf ik gewoon 10min lang door hameren GIEF Vigilance NU
. En zodra ik dat heb, hoef ik neit meer zoveel te FD'en MD'en.
Nou je moet ook ECHT blijven liggen anders reset je aggro niet. Heb wel eens dat ik teveel haast heb en meteen weer knal terwijl ik net FD heb geramt en sta ik nog top gigantische hoog in threat. En als me MD dan niet genoeg threat maakt even, ga ik maar slacken en auto attacken om wat te zakken, aangezien in de pugs die ik meestal doe er toch niemand op let.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:13 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
FD is toch geen probleem? tis binnen 1sec gedaan en dan is je aggro weer 0.
bij mij gaat het maar een klein stukje omlaag als ik hand of salvation doe, dus ik heb meer recht op vigilance!
Waarom zou een mage vigilance moeten krijgen, invisibility of mirror image is genoeg, warlock heeft soulshatter, rogue heeft feint/vanish, paladins hebben die ene blessing, feral druids hebben cower etc..quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:19 schreef muhahaha het volgende:
Waarom zou een hunter vigilance moeten krijgen...MD en FD zouden voldoende moeten zijn iig
<3 W0ot, U make mah dayquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom zou een mage vigilance moeten krijgen, invisibility of mirror image is genoeg, warlock heeft soulshatter, rogue heeft feint/vanish, paladins hebben die ene blessing, feral druids hebben cower etc..
Blijft het dus over voor eh, warriors, shamans en balance druids ofzo.
zoals ik net al zei, die ene Cooldown die ik heb is niet goed genoeg. binnen de cd zit ik alweer tegen de tank zijn threat aan te hikken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom zou een mage vigilance moeten krijgen, invisibility of mirror image is genoeg, warlock heeft soulshatter, rogue heeft feint/vanish, paladins hebben die ene blessing, feral druids hebben cower etc..
Blijft het dus over voor eh, warriors, shamans en balance druids ofzo.
Zover ik als Tank zijnde en als Hunter zijnde merk zijn er echt 2 ENORME threat builders en een paar die soms naar boven komen. Toppers zijn meestal:quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, daarom gooi je vigilance gewoon op de player die zijn threat decreasing abilities goed gebruikt, maar alsnog tegen de tank z'n threat aan komt.
Uhmm MD geeft me 5seconde langer voordat ik overaggro ofzo poepoe.... en na een FD sta ik nog zo weer TOP threat zowat onder de tanks, en Tuurlijk behoor je die abilitys te gebruiken, maar het is niet de bedoeling dat ik letterlijk IEDERE 25sec FD moet gaan doen want dan kan ik nog beter Autoshoote en serpent sting verversen ofzo....quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:51 schreef muhahaha het volgende:
Omdat een hunters FD 25 seconde (glyphed) cooldown is en de andere -threat cooldowns 2 minuten zijn?
Omdat een hunters MD 30 seconde cooldown heeft?
Wts brain
Als skill/gear ongeveer gelijk zijn zou ik mijn vigilance eerder aan spelers geven met een langere cooldown threat wipe ability dan aan spelers met een lagere cooldown threat wipe ability. (druid kitties daargelaten,cower haalt zover ik geprobeerd heb weinig weg, mazzel dat kitty standaard al -20% threat produceert)
Daarom hebben Warlocks Threat reduction in hun talents zitten.. die zie ook behoren te pakken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:38 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Hunters kunnen threat volledig droppen elke 30 seconden (of 25 glyphed). En dat vindt je niet goed genoeg? Als jij in een gevecht 2 keer FD doet (en daardoor effectief ~45 seconden achterstand in threat hebt) is er no way dat jij snel weer top threat staat.
Warlocks kunnen hun threat slechts halveren, en dat met 3 minuten cooldown.
Dan heb je serieus nog nooit een goede mage/lock/uil gezien.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:54 schreef Katth het volgende:
Met een goede pala tank heb je al die threat reductions niet eens nodig en al helemaal niet als hunters/rogues hun werk doen met MD en TotT.
Zoiets?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dan heb je serieus nog nooit een goede mage/lock/uil gezien.
Gelukkig kun je ook enigszins wat ervaring halen uit de dungeon & raid achievements.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Aan alleen gear kan ik niet zien hoe goed iemand is
Je bedoelt natuurlijk http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&cn=Boogiewoogiequote:
Oe, ook zeer zeker netjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:01 schreef Santello het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&cn=Boogiewoogie
Hij is zo geil joh
Ja, want gecarried worden door 24 anderen kan immers niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:27 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je ook enigszins wat ervaring halen uit de dungeon & raid achievements.
Moet je vooral uil zeggen, kom je heeeeel geloofwaardig over...quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dan heb je serieus nog nooit een goede mage/lock/uil gezien.
Nee, boomkin is orgineel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Katth het volgende:
[..]
Moet je vooral uil zeggen, kom je heeeeel geloofwaardig over...
MD transfert al jouw threat in die tijd ook naar de tank, dus het VERLAAGT je threat en geeft je gratis 4 seconden DPS tijd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:28 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Uhmm MD geeft me 5seconde langer voordat ik overaggro ofzo poepoe.... en na een FD sta ik nog zo weer TOP threat zowat onder de tanks, en Tuurlijk behoor je die abilitys te gebruiken, maar het is niet de bedoeling dat ik letterlijk IEDERE 25sec FD moet gaan doen want dan kan ik nog beter Autoshoote en serpent sting verversen ofzo....
het verlaagt niet, het zet der agro die je in die 4 sec doet over! gratis is het wel, maar je verliest niks door MDquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
MD transfert al jou aggro in die tijd ook naar de tank, dus het VERLAAGT je threat en geeft je gratis 4 seconden DPS tijd.
Ik heb nooit last van overaggro, alleen op het begin of in erg lange gevechten.
Als je als hunter niet genoeg hebt aan FD en één MD op het begin moet je maar rerollen, dan doe je iets fout
Dus je verlaagt je aggro door te schieten, slimmelingquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
het verlaagt niet, het zet der agro die je in die 4 sec doet over! gratis is het wel, maar je verliest niks door MD
Gefeliquote:
Wat ga je nu doen dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeli![]()
Ik heb vanavond heel dapper /gquit ingetyptDag Excesse
Raar is het toch. Je vind het spel zo slecht, dat je toch onze berichten leest en in dit topic gaat posten? Leuk tijdsbedrijf?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:13 schreef Anarith het volgende:
bij mij zit iemand op school en die praat nooit met andere mensen en mist een hoop motoriek tijdens gym, ik ging een keer met hem praten en ik kwam erachter dat hij WoW speelt.
Dat jij nog WoW speelt uberhaubt zeg...quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:28 schreef SharQueDo het volgende:
en down goes cyclone weer![]()
fok die shit, ik ga maffen
nee ik lees de berichten niet, ik probeer alleen te vertellen dat WoW echt voor nerds is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Raar is het toch. Je vind het spel zo slecht, dat je toch onze berichten leest en in dit topic gaat posten? Leuk tijdsbedrijf?
En denk je dat wij, degenen die het ook echt spelen, dat niet weten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:34 schreef Anarith het volgende:
[..]
nee ik lees de berichten niet, ik probeer alleen te vertellen dat WoW echt voor nerds is.
Wat wil je daar nou mee bereiken danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:34 schreef Anarith het volgende:
[..]
nee ik lees de berichten niet, ik probeer alleen te vertellen dat WoW echt voor nerds is.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeli![]()
Ik heb vanavond heel dapper /gquit ingetyptDag Excesse
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef GI het volgende:
Ik ben een nerd![]()
Spreek een stuk of 6 programmeertalen
Dat is zon beetje hetzelfde als gisteren te wachte bij ICCquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:18 schreef GI het volgende:
Gisteren liep ik te farmen in wintergrasp.Mij ontgaat de lol van hetgeen een groepje alliance deed.
Rondvliegen met 5 man op mounts om onschuldige farmes van de andere faction dood te maken. Vervolgens staan er nog 4 te campen bij de spirit om te ganken.
Je loopt voor je rest drie stappen ofzij en mount op voordat ze je raken. Farmrondje begint gewoon weer op nieuw. Gisteren in een uurtje tijd 4 keer 'gepakt' door de rondvlieg groep. Wat is daar nou de lol van ?
Same here, waren op saurfang. 1 wipe (eerste van de avond) , ja we callen het , morgen wel weer verder.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mijn god, wat is mijn guild op dit moment een ramp..
We gingen TOC10, nou makkelijkste raid ever. 1e boss wipen we 4 x op, zelfs met 3 healers, waarvan er eentje om de minuut yellde om dps te mogen gaan...beide andere healers zaten rond de 1k healing en nog meeste overhealing, terwijl ik op 4k healing zat..word daar zo treurig van :p dan hebben we die down, wipen we nog ff 3 keer op de 2e boss en daarna nog 4 random wipes :/ en toen we de laatste boss eindelijk neerhadden hun allemaal : oeeeh geweldig, we hebben t gehaald...en dan willen ze weer ICC in :/ Fail!
Bij een paar andere guild applications gemaakt, als ik word geaccepteerd ben ik weg. Ben dit zo zat :p
na 1 wipe al callenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:23 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Same here, waren op saurfang. 1 wipe (eerste van de avond) , ja we callen het , morgen wel weer verder.![]()
Maar wel achiev gehaald voor 35reps exalted.
Dan doet je tank iets fout imo tenzij je distration shot in je rotation hebtquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
MD transfert al jouw threat in die tijd ook naar de tank, dus het VERLAAGT je threat en geeft je gratis 4 seconden DPS tijd.
Ik heb nooit last van overaggro, alleen op het begin of in erg lange gevechten.
Als je als hunter niet genoeg hebt aan FD en één MD op het begin moet je maar rerollen, dan doe je iets fout
Spreek je ook Python?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef GI het volgende:
Ik ben een nerd![]()
Spreek een stuk of 6 programmeertalen
Als een ware harry potter!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:42 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Spreek je ook Python?
HHHHHHHSSSSSSSS... SSSSSSSSS...
dikke donder wist de juiste woorden: 'de sfeer is al zo grimmig als de pest'quote:
Gvd ik heb echt zo'n hekel aan dat tyfusspelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:48 schreef lifeblind het volgende:
In mijn nieuwe guild is bijna iedereen niet meer actief omdat ze de nieuwe final fantasy aan 't spelen zijn
Bedoel je 0 bosses neer?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:12 schreef GI het volgende:
Op 25 man zijn wij nog niet voorbij trash gekomen, dus op zich nog wel indrukwekkend.
Van guild wisselenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:24 schreef otacon het volgende:
Pfff ben gestopt met wow...Wel jammer. Ik had net zoveel plezier met tanken op mijn Paladin, maarja ik werd gek van mijn raidgroup en die constante Q.Q in trade etc.
Nerds ftw!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:34 schreef Anarith het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |