abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79561942
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

10 or 25m?

vanavond voor onze guild weer een 25m run. zal waarschijnlijk 8/12 gekilled worden. van de week zijn 2 guildmembers overgestapt naar een ander omdat ze het zat zijn dat de officers hun uit zaten te schelden als ze eens dood gingen. het is ook erg vermoeiend en ik ben aan het zoeken voor een andere guild. liefst zonder transfer van server.
Officiers moeten wel geduld hebben, maar goed dat geschreeuw helpt echt niet, mocht er iemand 10 op dezelfde manier doodgaan, gewoon replacen die handel. Dan zal hij het waarschijnlijk beter doen de volgende keer.
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:48:42 #210
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79561977
Straks maar eens mijn fury offspec veranderen naar een Prot PVP revenge-spam spec

Heb al beetje lopen klooien met talents enz..

Kan niet wachten
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79562426
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:48 schreef jagga het volgende:
Straks maar eens mijn fury offspec veranderen naar een Prot PVP revenge-spam spec

Heb al beetje lopen klooien met talents enz..

Kan niet wachten
met warriors en druids kon ik nooit 'all out' gaan op dps. zou leuk zijn als de warrior threat wat hoger is. dan hoef ik alleen maar zorgen te maken met druids
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:12:53 #212
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79562881
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:01 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

met warriors en druids kon ik nooit 'all out' gaan op dps. zou leuk zijn als de warrior threat wat hoger is. dan hoef ik alleen maar zorgen te maken met druids
Vooralsnog geen problemen gehad met threat.

Laatst wel een nieuwe mage erbij gekregen waar ik wat moeite mee had, echter een kleine respec naar een "more-threat-build"en probleem opgelost

Ik wil vrij zijn, ik wil mijn nieuw bedachte pvp spec uitproberen
En dan gewoon bewust de melee-ers eruit pikken om lekker revenge op te kunnen spammen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79562983
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef jagga het volgende:

[..]

Vooralsnog geen problemen gehad met threat.

Laatst wel een nieuwe mage erbij gekregen waar ik wat moeite mee had, echter een kleine respec naar een "more-threat-build"en probleem opgelost

Ik wil vrij zijn, ik wil mijn nieuw bedachte pvp spec uitproberen
En dan gewoon bewust de melee-ers eruit pikken om lekker revenge op te kunnen spammen
warriors konden al flink melee pwnen, maar nu word het nog erger
gelukkig doe ik geen pvp meer dus het kan me reet roesten
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:39:27 #214
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79563846
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:15 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

warriors konden al flink melee pwnen, maar nu word het nog erger
gelukkig doe ik geen pvp meer dus het kan me reet roesten
Tis gewoon vaag van blizzard.

Ze nerfen warbringer, geven devastate buff. Om vervolgens bladestorm zo te maken dat ze disarmed kunnen worden ( ) en komen met een gigantische revenge buff

Maar de MS debuff komen ze niet aan, en volgens iedereen is juist dat wat een warrior overpowered maakt

Ik kan nog steeds 8k critten met shieldslam, en nu met de revengespam crit erbij = meer QQ op forums.

*verwacht binnen 2 weken een hotfix *
pi_79564864
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

10 or 25m?

vanavond voor onze guild weer een 25m run. zal waarschijnlijk 8/12 gekilled worden. van de week zijn 2 guildmembers overgestapt naar een ander omdat ze het zat zijn dat de officers hun uit zaten te schelden als ze eens dood gingen. het is ook erg vermoeiend en ik ben aan het zoeken voor een andere guild. liefst zonder transfer van server.
25 mans

10 mans = HC en als we een boss niet down krijgen maar toch verder willen is het op zijn minst een Achievement erop. Althans dat willen we hanteren.

Zelf begin ik tanken toch al stuk leuker te vinden dan healen echter aangezien mijn tijd gelimiteerd is, zit ik niet meer veel in de raids en krijgen de mensen die tanken in 10man's prio op tankgear indien t naar OS gaat .

Zo krijg ik nooit me tankgear leuk QQ

Edit: Betreft warrior Threat, als ik 10man's doe op me hunter vraag ik altijd Vigilance, krijg ik geen vigilance dan moet ik op zijn minst 2 - 3 x FD'en en geregeld MD'en om wat probleempjes te verkomen .

Tis gewoon Explosive Shot die de boosdoener is, Mijn god wat een Tps is dat
Jeweet!
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:27:31 #216
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79565626
De scam spam is ook wel erg op het moment

En dan zit er ook nog wat in mn gewone inbox
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_79565850
spam ftw ik klik op alle links!
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:38:24 #218
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_79565960
Heb je jouw email adres open op je guild website staan of zo? Ik krijg nooit van die mailtjes.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_79566261
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:27 schreef Zokunen het volgende:
De scam spam is ook wel erg op het moment
[ afbeelding ]
En dan zit er ook nog wat in mn gewone inbox
Dat Wowaccountadmin@blizzard.com is heel echt hoor Uhu uhu, gewoon op klikken even je gegevens invullen en je hebt er geen last meer van
Jeweet!
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:14:43 #220
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79567086
quote:
[b]
Edit: Betreft warrior Threat, als ik 10man's doe op me hunter vraag ik altijd Vigilance, krijg ik geen vigilance dan moet ik op zijn minst 2 - 3 x FD'en en geregeld MD'en om wat probleempjes te verkomen .

Tis gewoon Explosive Shot die de boosdoener is, Mijn god wat een Tps is dat
Dpsers hebben gewoon hun "anti-aggro"skills te gebruiken.
Dat is hun taak.

Het is mijn taak als tank om aggro te houden, echter is het nooit de bedoeling de tank dusdanig te belasten omdat een dps te lui is om zijn aggro te verminderen

Dus, dpsers, altijd
pi_79568215
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:14 schreef jagga het volgende:

[..]

Dpsers hebben gewoon hun "anti-aggro"skills te gebruiken.
Dat is hun taak.

Het is mijn taak als tank om aggro te houden, echter is het nooit de bedoeling de tank dusdanig te belasten omdat een dps te lui is om zijn aggro te verminderen

Dus, dpsers, altijd
mijn 'anti-aggro' skill heeft 2min cooldown. vaak ben ik binnen die tijd alweer terug waar ik was dan moeten anderen paladins die op mij plaatsen, mits ze het nog niet hebben gebruikt.
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:49:46 #222
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79568675
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:38 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

mijn 'anti-aggro' skill heeft 2min cooldown. vaak ben ik binnen die tijd alweer terug waar ik was dan moeten anderen paladins die op mij plaatsen, mits ze het nog niet hebben gebruikt.
mjah, dan gewoon minder aggro produceren

Ik moet zeggen dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan.

Soms moet ik offtanken, en dan moet ik soms echt een paar seconden helemaal niets doen, anders steel ik zo aggro van de pally tanks af
pi_79569377
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:49 schreef jagga het volgende:

[..]

Soms moet ik offtanken, en dan moet ik soms echt een paar seconden helemaal niets doen, anders steel ik zo aggro van de pally tanks af
minder aggro produceren betekent minder dps. moet natuurlijk wel het maximale uit mezelf kunnen halen

tanken doe ik niet op me paladin. ben nu wel een druid aan het lvlen als tank. voornamelijk omdat het LFD heerlijk snel gaat als tank
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:07:59 #224
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_79569473
Deathbringers will is binnen op me rogue

Tauren rogue's ftw !
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_79571353
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:49 schreef jagga het volgende:

[..]

Als ik FD doe en dan weer begin zie je me nog weer zo de aggro omhoog vliegen .
Vriend van me heeft Warrior tank alt, en is altijd te lui om Vigilance te gebruiken en als ik dan mee ICC ga blijf ik gewoon 10min lang door hameren GIEF Vigilance NU . En zodra ik dat heb, hoef ik neit meer zoveel te FD'en MD'en.
Jeweet!
pi_79571667
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:03 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Als ik FD doe en dan weer begin zie je me nog weer zo de aggro omhoog vliegen .
Vriend van me heeft Warrior tank alt, en is altijd te lui om Vigilance te gebruiken en als ik dan mee ICC ga blijf ik gewoon 10min lang door hameren GIEF Vigilance NU . En zodra ik dat heb, hoef ik neit meer zoveel te FD'en MD'en.
FD is toch geen probleem? tis binnen 1sec gedaan en dan is je aggro weer 0.

bij mij gaat het maar een klein stukje omlaag als ik hand of salvation doe, dus ik heb meer recht op vigilance!
pi_79571811
Ik vind het altijd een eer als ik vigilance krijg . Zo van, people know i'm good. .

Gisteren trouwens een nieuwe muti spec geprobeerd. Ik was altijd 51/13/7 maar heb toen 51/18/2 geprobeerd. Het was alleen niet echt een verbetering, m'n dps ging zelfs met 1k omlaag. Dus maar terug gespecced naar m'n oude. Denk dat die nieuwe spec vooral goed is als je in ICC gear loopt, wanneer ik dat heb probeer ik het nog wel eens .
pi_79571847
Waarom zou een hunter vigilance moeten krijgen...MD en FD zouden voldoende moeten zijn iig
pi_79571921
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:13 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

FD is toch geen probleem? tis binnen 1sec gedaan en dan is je aggro weer 0.

bij mij gaat het maar een klein stukje omlaag als ik hand of salvation doe, dus ik heb meer recht op vigilance!
Nou je moet ook ECHT blijven liggen anders reset je aggro niet. Heb wel eens dat ik teveel haast heb en meteen weer knal terwijl ik net FD heb geramt en sta ik nog top gigantische hoog in threat. En als me MD dan niet genoeg threat maakt even, ga ik maar slacken en auto attacken om wat te zakken, aangezien in de pugs die ik meestal doe er toch niemand op let.
Jeweet!
pi_79572072
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:19 schreef muhahaha het volgende:
Waarom zou een hunter vigilance moeten krijgen...MD en FD zouden voldoende moeten zijn iig
Waarom zou een mage vigilance moeten krijgen, invisibility of mirror image is genoeg, warlock heeft soulshatter, rogue heeft feint/vanish, paladins hebben die ene blessing, feral druids hebben cower etc..

Blijft het dus over voor eh, warriors, shamans en balance druids ofzo .
pi_79572404
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Waarom zou een mage vigilance moeten krijgen, invisibility of mirror image is genoeg, warlock heeft soulshatter, rogue heeft feint/vanish, paladins hebben die ene blessing, feral druids hebben cower etc..

<3 W0ot, U make mah day

Ga eens een MD macro maken, zodat ik de tank nie als target/mouseover moet hebben. En gwoon door kan knallen .

Iets in de trant van: /cast Misdirection [target=targettarget]
Jeweet!
pi_79572482
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

zoals ik net al zei, die ene Cooldown die ik heb is niet goed genoeg. binnen de cd zit ik alweer tegen de tank zijn threat aan te hikken.

als dps zich moet inhouden is dat een probleem bij bosses waar tijd essentieel is.

warriors en balance druids heb ik nooit single target zien overaggro'en
pi_79572519
Inderdaad, daarom gooi je vigilance gewoon op de player die zijn threat decreasing abilities goed gebruikt, maar alsnog tegen de tank z'n threat aan komt.
pi_79572754
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, daarom gooi je vigilance gewoon op de player die zijn threat decreasing abilities goed gebruikt, maar alsnog tegen de tank z'n threat aan komt.
Zover ik als Tank zijnde en als Hunter zijnde merk zijn er echt 2 ENORME threat builders en een paar die soms naar boven komen. Toppers zijn meestal:

Locs
Hunters.

En soms zie je nog een:

Mage
rogue
warrior
Jeweet!
pi_79573014
Omdat een hunters FD 25 seconde (glyphed) cooldown is en de andere -threat cooldowns 2 minuten zijn?
Omdat een hunters MD 30 seconde cooldown heeft?

Wts brain

Als skill/gear ongeveer gelijk zijn zou ik mijn vigilance eerder aan spelers geven met een langere cooldown threat wipe ability dan aan spelers met een lagere cooldown threat wipe ability. (druid kitties daargelaten,cower haalt zover ik geprobeerd heb weinig weg, mazzel dat kitty standaard al -20% threat produceert)
pi_79574478
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:51 schreef muhahaha het volgende:
Omdat een hunters FD 25 seconde (glyphed) cooldown is en de andere -threat cooldowns 2 minuten zijn?
Omdat een hunters MD 30 seconde cooldown heeft?

Wts brain

Als skill/gear ongeveer gelijk zijn zou ik mijn vigilance eerder aan spelers geven met een langere cooldown threat wipe ability dan aan spelers met een lagere cooldown threat wipe ability. (druid kitties daargelaten,cower haalt zover ik geprobeerd heb weinig weg, mazzel dat kitty standaard al -20% threat produceert)
Uhmm MD geeft me 5seconde langer voordat ik overaggro ofzo poepoe.... en na een FD sta ik nog zo weer TOP threat zowat onder de tanks, en Tuurlijk behoor je die abilitys te gebruiken, maar het is niet de bedoeling dat ik letterlijk IEDERE 25sec FD moet gaan doen want dan kan ik nog beter Autoshoote en serpent sting verversen ofzo....
Jeweet!
pi_79574854
je hebt vast holy paladins die niets doen met hun Hand of Salvation. die kan je eventueel vragen, maar deze is een stuk minder effectief dan FD. HoS verlaagd je threat 20% + 1% per seconde voor 10 ofzo.
pi_79574925
Hunters kunnen threat volledig droppen elke 30 seconden (of 25 glyphed). En dat vindt je niet goed genoeg? Als jij in een gevecht 2 keer FD doet (en daardoor effectief ~45 seconden achterstand in threat hebt) is er no way dat jij snel weer top threat staat.

Warlocks kunnen hun threat slechts halveren, en dat met 3 minuten cooldown.
pi_79575617
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:38 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Hunters kunnen threat volledig droppen elke 30 seconden (of 25 glyphed). En dat vindt je niet goed genoeg? Als jij in een gevecht 2 keer FD doet (en daardoor effectief ~45 seconden achterstand in threat hebt) is er no way dat jij snel weer top threat staat.

Warlocks kunnen hun threat slechts halveren, en dat met 3 minuten cooldown.
Daarom hebben Warlocks Threat reduction in hun talents zitten.. die zie ook behoren te pakken.
ten tweede ik heb het over Pugs, zeg niet dat alle pug tanks slecht zijn maar merk gewoon dat ik bij warrior tanks heel gevaarlijk dicht in de buurt komt, en ja ik gebruik FD maar ik bouw gewoon veel threat met explosive shot.

en weet HoS me main = Holy/Prot pally en in de guild runs wordt die ook geregeld gevraagt, mja das het voordeel van guildruns.
Jeweet!
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:54:06 #240
130412 Katth
pi_79575624
Met een goede pala tank heb je al die threat reductions niet eens nodig en al helemaal niet als hunters/rogues hun werk doen met MD en TotT.
pi_79576186
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:54 schreef Katth het volgende:
Met een goede pala tank heb je al die threat reductions niet eens nodig en al helemaal niet als hunters/rogues hun werk doen met MD en TotT.
Dan heb je serieus nog nooit een goede mage/lock/uil gezien.
pi_79576335
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Zoiets?
pi_79577037
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:

[..]

Zoiets?
Aan alleen gear kan ik niet zien hoe goed iemand is
pi_79577075
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:26 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Aan alleen gear kan ik niet zien hoe goed iemand is
Gelukkig kun je ook enigszins wat ervaring halen uit de dungeon & raid achievements.
pi_79578426
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:

[..]

Zoiets?
Je bedoelt natuurlijk http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&cn=Boogiewoogie

Hij is zo geil joh
pi_79578453
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:01 schreef Santello het volgende:

[..]

Je bedoelt natuurlijk http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&cn=Boogiewoogie

Hij is zo geil joh
Oe, ook zeer zeker netjes
pi_79578847
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:27 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:

[..]

Gelukkig kun je ook enigszins wat ervaring halen uit de dungeon & raid achievements.
Ja, want gecarried worden door 24 anderen kan immers niet.
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:09:02 #248
130412 Katth
pi_79580551
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Moet je vooral uil zeggen, kom je heeeeel geloofwaardig over...
pi_79581377
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Katth het volgende:

[..]

Moet je vooral uil zeggen, kom je heeeeel geloofwaardig over...
Nee, boomkin is orgineel.
pi_79581435
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:28 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Nee, boomkin is orgineel.
Chicken bij ons op vent
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:32:33 #251
130412 Katth
pi_79581567
lol, in de zin van owls doen niet zoveel threat
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:09:47 #252
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79583209
noemde ze altijd crit-pigeons
pi_79586994

De battlegroup is down, en wat doe je dan? Alt maken op Tarren Mill met de guild/server/battlegroup en spammen maar.

Brb in 72 hrs.

[ Bericht 11% gewijzigd door SharQueDo op 25-03-2010 21:34:31 ]
pi_79588925
Sindragosa 25 heroic down
pi_79589009
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:28 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Uhmm MD geeft me 5seconde langer voordat ik overaggro ofzo poepoe.... en na een FD sta ik nog zo weer TOP threat zowat onder de tanks, en Tuurlijk behoor je die abilitys te gebruiken, maar het is niet de bedoeling dat ik letterlijk IEDERE 25sec FD moet gaan doen want dan kan ik nog beter Autoshoote en serpent sting verversen ofzo....
MD transfert al jouw threat in die tijd ook naar de tank, dus het VERLAAGT je threat en geeft je gratis 4 seconden DPS tijd.

Ik heb nooit last van overaggro, alleen op het begin of in erg lange gevechten.

Als je als hunter niet genoeg hebt aan FD en één MD op het begin moet je maar rerollen, dan doe je iets fout

[ Bericht 0% gewijzigd door Ezio op 25-03-2010 22:18:56 ]
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:15:55 #256
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79589230
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef Ezio het volgende:

[..]

MD transfert al jou aggro in die tijd ook naar de tank, dus het VERLAAGT je threat en geeft je gratis 4 seconden DPS tijd.

Ik heb nooit last van overaggro, alleen op het begin of in erg lange gevechten.

Als je als hunter niet genoeg hebt aan FD en één MD op het begin moet je maar rerollen, dan doe je iets fout
het verlaagt niet, het zet der agro die je in die 4 sec doet over! gratis is het wel, maar je verliest niks door MD
pi_79589465
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:15 schreef Zokunen het volgende:

[..]

het verlaagt niet, het zet der agro die je in die 4 sec doet over! gratis is het wel, maar je verliest niks door MD
Dus je verlaagt je aggro door te schieten, slimmeling

Edit: okee ik zie dat ik het een beetje vaag uitleg, ik bedoel dus dat je doordat je in de MD tijd al je aggro naar de tank smijt, ook geen aggro veroorzaakt, waardoor je threat omlaag gaat.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79589846
en down goes cyclone weer

fok die shit, ik ga maffen
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:18:40 #259
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79591764
Misery had ook veel last, maar gelukkig geen downtime.

Trouwens: 'druids make me thorny' .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_79591848
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:08 schreef Santello het volgende:
Sindragosa 25 heroic down
Gefeli
Ik heb vanavond heel dapper /gquit ingetypt Dag Excesse
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')