abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79557361
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:10 schreef Anarith het volgende:
WoW is voor nerds
waarom post je dan in een fantopic?
pi_79558499
Hoeveel Stone Keeper Shards heb je wel niet nodig voor Heirloom?

Gisteren was voa sinds lange tijd weer eens allie, meteer voa 10 en 25 gedaan en bij de vendors gekeken, maar das echt dúúr.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:06:20 #203
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79558588
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:02 schreef MarkyB het volgende:

Gisteren was voa sinds lange tijd weer eens allie, meteer voa 10 en 25 gedaan en bij de vendors gekeken, maar das echt dúúr.
valt wel mee toch?

ergens tussen 2 en 400 ? zoiets?

Niets speciaals vind ik

Heirlooms kosten toch ook ergens tussen 40 en 65 badges? niets speciaals hoor
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:14:27 #204
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_79558749
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:02 schreef MarkyB het volgende:

Wij hadden gisteren vrij snel 11/12 bosses in ICC 25 down en met nog 30 min te gaan voor het einde van de raid en Wintergrasp dat begon in 10 min zijn we met zijn allen daar naar toe gegaan. Met onze hele raid hebben de laatste 10 min voor het begin van Wintergrasp in het fortress een beetje lopen domineren. Voor het begin van Wintergrasp hadden we al over de 200 HK's. Tijdens Wintergrasp met 30 man via het Westen en we wonnen in no time en dat met tenacity 7!

Het dus allemaal wel mogelijk als je maar goed samenwerkt. Uiteindelijk ~350 HK's rijker in 10 min tijd, heerlijk.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_79559482
Hehe, wij hadden gisteren in 2.5uur tijd maar 3 bosses neer. Wel one shots, maar eerst 30min om te kijken of nu 25 of 2x 10 moest, dan buffen, dan weer wachten. Is wel relaxte en goeie guild. Maar zou toch wel beetje meer willen speedrunnen.
pi_79560096
Eerste 9/10 bosses worden gewoon gerunt als een malloot bij ons, daarna krijg je BQL,Sindra en LK en dan wordt t serious business en moeten tacs worden doorgenomen.
Jeweet!
pi_79560321
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:40 schreef Ferdii het volgende:

druid dps is gewoon kut spelen imo,

No wai dawg, wanneer 1 van de dps'ers zichzelf omlegt kun je hem snel ressen en weer door shredden , healers innervaten maken de runs ook sneller. Kan niet wachten tot het moment dat haste het regeneraten van energy sneller maakt
pi_79560388
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:57 schreef Vengswiejj het volgende:
Eerste 9/10 bosses worden gewoon gerunt als een malloot bij ons, daarna krijg je BQL,Sindra en LK en dan wordt t serious business en moeten tacs worden doorgenomen.
10 or 25m?

vanavond voor onze guild weer een 25m run. zal waarschijnlijk 8/12 gekilled worden. van de week zijn 2 guildmembers overgestapt naar een ander omdat ze het zat zijn dat de officers hun uit zaten te schelden als ze eens dood gingen. het is ook erg vermoeiend en ik ben aan het zoeken voor een andere guild. liefst zonder transfer van server.
pi_79561942
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

10 or 25m?

vanavond voor onze guild weer een 25m run. zal waarschijnlijk 8/12 gekilled worden. van de week zijn 2 guildmembers overgestapt naar een ander omdat ze het zat zijn dat de officers hun uit zaten te schelden als ze eens dood gingen. het is ook erg vermoeiend en ik ben aan het zoeken voor een andere guild. liefst zonder transfer van server.
Officiers moeten wel geduld hebben, maar goed dat geschreeuw helpt echt niet, mocht er iemand 10 op dezelfde manier doodgaan, gewoon replacen die handel. Dan zal hij het waarschijnlijk beter doen de volgende keer.
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:48:42 #210
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79561977
Straks maar eens mijn fury offspec veranderen naar een Prot PVP revenge-spam spec

Heb al beetje lopen klooien met talents enz..

Kan niet wachten
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79562426
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:48 schreef jagga het volgende:
Straks maar eens mijn fury offspec veranderen naar een Prot PVP revenge-spam spec

Heb al beetje lopen klooien met talents enz..

Kan niet wachten
met warriors en druids kon ik nooit 'all out' gaan op dps. zou leuk zijn als de warrior threat wat hoger is. dan hoef ik alleen maar zorgen te maken met druids
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:12:53 #212
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79562881
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:01 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

met warriors en druids kon ik nooit 'all out' gaan op dps. zou leuk zijn als de warrior threat wat hoger is. dan hoef ik alleen maar zorgen te maken met druids
Vooralsnog geen problemen gehad met threat.

Laatst wel een nieuwe mage erbij gekregen waar ik wat moeite mee had, echter een kleine respec naar een "more-threat-build"en probleem opgelost

Ik wil vrij zijn, ik wil mijn nieuw bedachte pvp spec uitproberen
En dan gewoon bewust de melee-ers eruit pikken om lekker revenge op te kunnen spammen
pi_79562983
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef jagga het volgende:

[..]

Vooralsnog geen problemen gehad met threat.

Laatst wel een nieuwe mage erbij gekregen waar ik wat moeite mee had, echter een kleine respec naar een "more-threat-build"en probleem opgelost

Ik wil vrij zijn, ik wil mijn nieuw bedachte pvp spec uitproberen
En dan gewoon bewust de melee-ers eruit pikken om lekker revenge op te kunnen spammen
warriors konden al flink melee pwnen, maar nu word het nog erger
gelukkig doe ik geen pvp meer dus het kan me reet roesten
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:39:27 #214
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79563846
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:15 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

warriors konden al flink melee pwnen, maar nu word het nog erger
gelukkig doe ik geen pvp meer dus het kan me reet roesten
Tis gewoon vaag van blizzard.

Ze nerfen warbringer, geven devastate buff. Om vervolgens bladestorm zo te maken dat ze disarmed kunnen worden ( ) en komen met een gigantische revenge buff

Maar de MS debuff komen ze niet aan, en volgens iedereen is juist dat wat een warrior overpowered maakt

Ik kan nog steeds 8k critten met shieldslam, en nu met de revengespam crit erbij = meer QQ op forums.

*verwacht binnen 2 weken een hotfix *
pi_79564864
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

10 or 25m?

25 mans

10 mans = HC en als we een boss niet down krijgen maar toch verder willen is het op zijn minst een Achievement erop. Althans dat willen we hanteren.

Zelf begin ik tanken toch al stuk leuker te vinden dan healen echter aangezien mijn tijd gelimiteerd is, zit ik niet meer veel in de raids en krijgen de mensen die tanken in 10man's prio op tankgear indien t naar OS gaat .

Zo krijg ik nooit me tankgear leuk QQ

Edit: Betreft warrior Threat, als ik 10man's doe op me hunter vraag ik altijd Vigilance, krijg ik geen vigilance dan moet ik op zijn minst 2 - 3 x FD'en en geregeld MD'en om wat probleempjes te verkomen .

Tis gewoon Explosive Shot die de boosdoener is, Mijn god wat een Tps is dat
Jeweet!
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:27:31 #216
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79565626
De scam spam is ook wel erg op het moment

En dan zit er ook nog wat in mn gewone inbox
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_79565850
spam ftw ik klik op alle links!
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:38:24 #218
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_79565960
Heb je jouw email adres open op je guild website staan of zo? Ik krijg nooit van die mailtjes.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_79566261
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:27 schreef Zokunen het volgende:
De scam spam is ook wel erg op het moment
[ afbeelding ]
En dan zit er ook nog wat in mn gewone inbox
Dat Wowaccountadmin@blizzard.com is heel echt hoor Uhu uhu, gewoon op klikken even je gegevens invullen en je hebt er geen last meer van
Jeweet!
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:14:43 #220
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79567086
quote:
[b]
Edit: Betreft warrior Threat, als ik 10man's doe op me hunter vraag ik altijd Vigilance, krijg ik geen vigilance dan moet ik op zijn minst 2 - 3 x FD'en en geregeld MD'en om wat probleempjes te verkomen .

Tis gewoon Explosive Shot die de boosdoener is, Mijn god wat een Tps is dat
Dpsers hebben gewoon hun "anti-aggro"skills te gebruiken.
Dat is hun taak.

Het is mijn taak als tank om aggro te houden, echter is het nooit de bedoeling de tank dusdanig te belasten omdat een dps te lui is om zijn aggro te verminderen

Dus, dpsers, altijd
pi_79568215
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:14 schreef jagga het volgende:

[..]

Dpsers hebben gewoon hun "anti-aggro"skills te gebruiken.
Dat is hun taak.

Het is mijn taak als tank om aggro te houden, echter is het nooit de bedoeling de tank dusdanig te belasten omdat een dps te lui is om zijn aggro te verminderen

Dus, dpsers, altijd
mijn 'anti-aggro' skill heeft 2min cooldown. vaak ben ik binnen die tijd alweer terug waar ik was dan moeten anderen paladins die op mij plaatsen, mits ze het nog niet hebben gebruikt.
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:49:46 #222
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79568675
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:38 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

mijn 'anti-aggro' skill heeft 2min cooldown. vaak ben ik binnen die tijd alweer terug waar ik was dan moeten anderen paladins die op mij plaatsen, mits ze het nog niet hebben gebruikt.
mjah, dan gewoon minder aggro produceren

Ik moet zeggen dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan.

Soms moet ik offtanken, en dan moet ik soms echt een paar seconden helemaal niets doen, anders steel ik zo aggro van de pally tanks af
pi_79569377
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:49 schreef jagga het volgende:

[..]

Soms moet ik offtanken, en dan moet ik soms echt een paar seconden helemaal niets doen, anders steel ik zo aggro van de pally tanks af
minder aggro produceren betekent minder dps. moet natuurlijk wel het maximale uit mezelf kunnen halen

tanken doe ik niet op me paladin. ben nu wel een druid aan het lvlen als tank. voornamelijk omdat het LFD heerlijk snel gaat als tank
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:07:59 #224
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_79569473
Deathbringers will is binnen op me rogue

Tauren rogue's ftw !
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_79571353
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:49 schreef jagga het volgende:

[..]

Als ik FD doe en dan weer begin zie je me nog weer zo de aggro omhoog vliegen .
Vriend van me heeft Warrior tank alt, en is altijd te lui om Vigilance te gebruiken en als ik dan mee ICC ga blijf ik gewoon 10min lang door hameren GIEF Vigilance NU . En zodra ik dat heb, hoef ik neit meer zoveel te FD'en MD'en.
Jeweet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')