valt wel mee toch?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:02 schreef MarkyB het volgende:
Hoeveel Stone Keeper Shards heb je wel niet nodig voor Heirloom?
Gisteren was voa sinds lange tijd weer eens allie, meteer voa 10 en 25 gedaan en bij de vendors gekeken, maar das echt dúúr.
Wij hadden gisteren vrij snel 11/12 bosses in ICC 25 down en met nog 30 min te gaan voor het einde van de raid en Wintergrasp dat begon in 10 min zijn we met zijn allen daar naar toe gegaan. Met onze hele raid hebben de laatste 10 min voor het begin van Wintergrasp in het fortress een beetje lopen domineren. Voor het begin van Wintergrasp hadden we al over de 200 HK's. Tijdens Wintergrasp met 30 man via het Westen en we wonnen in no time en dat met tenacity 7!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:02 schreef MarkyB het volgende:
Hoeveel Stone Keeper Shards heb je wel niet nodig voor Heirloom?
Gisteren was voa sinds lange tijd weer eens allie, meteer voa 10 en 25 gedaan en bij de vendors gekeken, maar das echt dúúr.
No wai dawg, wanneer 1 van de dps'ers zichzelf omlegt kun je hem snel ressen en weer door shreddenquote:
10 or 25m?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:57 schreef Vengswiejj het volgende:
Eerste 9/10 bosses worden gewoon gerunt als een malloot bij ons, daarna krijg je BQL,Sindra en LK en dan wordt t serious business en moeten tacs worden doorgenomen.
Officiers moeten wel geduld hebben, maar goed dat geschreeuw helpt echt niet, mocht er iemand 10 op dezelfde manier doodgaan, gewoon replacen die handel. Dan zal hij het waarschijnlijk beter doen de volgende keer.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
10 or 25m?
vanavond voor onze guild weer een 25m run. zal waarschijnlijk 8/12 gekilled worden. van de week zijn 2 guildmembers overgestapt naar een ander omdat ze het zat zijn dat de officers hun uit zaten te schelden als ze eens dood gingen. het is ook erg vermoeiend en ik ben aan het zoeken voor een andere guild. liefst zonder transfer van server.
met warriors en druids kon ik nooit 'all out' gaan op dps. zou leuk zijn als de warrior threat wat hoger is. dan hoef ik alleen maar zorgen te maken met druidsquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:48 schreef jagga het volgende:
Straks maar eens mijn fury offspec veranderen naar een Prot PVP revenge-spam spec![]()
Heb al beetje lopen klooien met talents enz..
Kan niet wachten
Vooralsnog geen problemen gehad met threat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:01 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
met warriors en druids kon ik nooit 'all out' gaan op dps. zou leuk zijn als de warrior threat wat hoger is. dan hoef ik alleen maar zorgen te maken met druids
warriors konden al flink melee pwnen, maar nu word het nog ergerquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:12 schreef jagga het volgende:
[..]
Vooralsnog geen problemen gehad met threat.
Laatst wel een nieuwe mage erbij gekregen waar ik wat moeite mee had, echter een kleine respec naar een "more-threat-build"en probleem opgelost
Ik wil vrij zijn, ik wil mijn nieuw bedachte pvp spec uitproberen![]()
En dan gewoon bewust de melee-ers eruit pikken om lekker revenge op te kunnen spammen
Tis gewoon vaag van blizzard.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:15 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
warriors konden al flink melee pwnen, maar nu word het nog erger![]()
gelukkig doe ik geen pvp meer dus het kan me reet roesten
25 mansquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
10 or 25m?
vanavond voor onze guild weer een 25m run. zal waarschijnlijk 8/12 gekilled worden. van de week zijn 2 guildmembers overgestapt naar een ander omdat ze het zat zijn dat de officers hun uit zaten te schelden als ze eens dood gingen. het is ook erg vermoeiend en ik ben aan het zoeken voor een andere guild. liefst zonder transfer van server.
Dat Wowaccountadmin@blizzard.com is heel echt hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:27 schreef Zokunen het volgende:
De scam spam is ook wel erg op het moment
[ afbeelding ]
En dan zit er ook nog wat in mn gewone inbox
Dpsers hebben gewoon hun "anti-aggro"skills te gebruiken.quote:[b]
Edit: Betreft warrior Threat, als ik 10man's doe op me hunter vraag ik altijd Vigilance, krijg ik geen vigilance dan moet ik op zijn minst 2 - 3 x FD'en en geregeld MD'en om wat probleempjes te verkomen.
Tis gewoon Explosive Shot die de boosdoener is, Mijn god wat een Tps is dat
mijn 'anti-aggro' skill heeft 2min cooldown. vaak ben ik binnen die tijd alweer terug waar ik wasquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:14 schreef jagga het volgende:
[..]
Dpsers hebben gewoon hun "anti-aggro"skills te gebruiken.
Dat is hun taak.
Het is mijn taak als tank om aggro te houden, echter is het nooit de bedoeling de tank dusdanig te belasten omdat een dps te lui is om zijn aggro te verminderen
Dus, dpsers, altijd
mjah, dan gewoon minder aggro producerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:38 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
mijn 'anti-aggro' skill heeft 2min cooldown. vaak ben ik binnen die tijd alweer terug waar ik wasdan moeten anderen paladins die op mij plaatsen, mits ze het nog niet hebben gebruikt.
minder aggro produceren betekent minder dps. moet natuurlijk wel het maximale uit mezelf kunnen halenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:49 schreef jagga het volgende:
[..]
mjah, dan gewoon minder aggro produceren
Ik moet zeggen dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan.
Soms moet ik offtanken, en dan moet ik soms echt een paar seconden helemaal niets doen, anders steel ik zo aggro van de pally tanks af
Als ik FD doe en dan weer begin zie je me nog weer zo de aggro omhoog vliegenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:49 schreef jagga het volgende:
[..]
mjah, dan gewoon minder aggro produceren
Ik moet zeggen dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan.
Soms moet ik offtanken, en dan moet ik soms echt een paar seconden helemaal niets doen, anders steel ik zo aggro van de pally tanks af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |