Arcane blijft nog steeds beter.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:06 schreef Ulreazj het volgende:
Goeie patchnotes voor fire mages.Combustion is vaker te casten en meer threat reduction, zou tijd worden.
Nooit last van gehad. Ik heb beide schemen dan ook op Windowed draaien.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:26 schreef Isabeau het volgende:
He verdorie, je kan niet meer als passagier op 2/3-playermounts springen als je in combat bentDaar hebben we nog best lol mee gehad. Val aan > jump op mount > bladestorm! (en dat werkte haha, mounted combat
)
Maar ik heb in ieder geval geen 2 pc's meer nodig als ik 2 chars tegelijk op 1 pc run en 1 op follow heb. Dat follow werd sinds de laatste grote patch continue verbroken als je het scherm minimaliseerde.
Daar werd alles bij mij heel traag van, geen idee waarom. Nou ja, ik had de laptop er gewoon naast staan en dat werkte ook.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:32 schreef SharQueDo het volgende:
Nooit last van gehad. Ik heb beide schemen dan ook op Windowed draaien.
Weet ik niet , pyro's en combustion nu vaker en je kan sneller all out gaan nu met de threat reduction.Ben wel benieuwd na nieuwe cijfers. :dquote:
jij bent toch een tank? als de tank doodgaat, dan healed PP. hoe kan hij dan nog op 1% zitten?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:28 schreef jagga het volgende:
Wij zijn nog lang niet zo ver
Gisteren wipefest op Putricide.
Wipen op 1% is NIET TOF !
5% gaat bijna iedereen dood. Ik ben nog over samen met een rogue.
Ik pop cd's en iedereen schreeuwt op vent tegen de rogue, KILL IT KILL IT !
4%..
3:%![]()
2....
Leg ik het loodje, rogue popt zijn evasion crap, gaat alsnog dood op 1 %
concentratie meteen weg, dus maar gecalled, maar was wel spannend
Om het gevecht wat korter te maken, zeker voor de laatste phase, kunnen mages net voor phase overgang invisible gaan en kunnen ze zo'n 10 seconde vrij dps-en op PP als iedereen gestunned is, rogues kunnen dit ook met vanish.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
jij bent toch een tank? als de tank doodgaat, dan healed PP. hoe kan hij dan nog op 1% zitten?
maar 1% wipes zijn sowieso niet leuk. daar zijn we ook geweest bij PP. erg irritant omdat het best een lang gevecht is.
En gelukt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:41 schreef SharQueDo het volgende:
Scarab Gong was bangable op de PTR for a change. Hopen dat dit meegenomen is naar live met de nieuwe patch.![]()
* Druid met scepter al naast de Scarab Gong geparkeerd staat
handig om te weten. ik zal het voorstellen bij ons, bedankt!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:50 schreef Katth het volgende:
[..]
Om het gevecht wat korter te maken, zeker voor de laatste phase, kunnen mages net voor phase overgang invisible gaan en kunnen ze zo'n 10 seconde vrij dps-en op PP als iedereen gestunned is, rogues kunnen dit ook met vanish.
Werkt niet, iceblock werkt ook niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:56 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
handig om te weten. ik zal het voorstellen bij ons, bedankt!![]()
geen idee of het kan met paladin bubble. ga ik maar eens proberen
quote:
Dit weekend begonnen met mijn pala, is al 52quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef leeell het volgende:
Pas weer een nieuwe toon begonnen (Relapse)
Warrior met Heirlooms ff binnen een maandje naar 80 levelen
Waar haal je de energie vandaan om stuk of 200 badges to farmen voor heirlooms???quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef leeell het volgende:
Pas weer een nieuwe toon begonnen (Relapse)
Warrior met Heirlooms ff binnen een maandje naar 80 levelen
Wat ga je specced?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:36 schreef Katth het volgende:
[..]
Dit weekend begonnen met mijn pala, is al 52
mwoah, deze heeft dan een chest van een andere toon (leatherquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Waar haal je de energie vandaan om stuk of 200 badges to farmen voor heirlooms???
Heb al 2 alts met heirlooms maar mijn derde zit zonder, TOTAAL geen zin om instances te doen die de badges droppen, anders moet ik maar emblems of frost converte naar heroics badges
Ben nog ret gewoon voor het levelen, maar als ik zo in outlands kom ga ik dual spec en neem ik prot erbij. TBC dungeons zijn cool!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:36 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat ga je specced?
Prot is supergeil
Nee.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:44 schreef Katth het volgende:
[..]
Ben nog ret gewoon voor het levelen, maar als ik zo in outlands kom ga ik dual spec en neem ik prot erbji. TBC dungeons zijn cool!
Dungeonfinder has no mercyquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee.
Sethekk halls is uberkutvooral met pipo's die niet weten dat die Mind Control Totem doet.
WHAHAH hoe herkenbaarquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee.
Sethekk halls is uberkutvooral met pipo's die niet weten dat die Mind Control Totem doet.
Of toen ik het probeerde te solo'en en ik ge-mind controlled werd en mijn eigen pet afmaaktequote:
....quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:34 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
En mijn achievements en loot (boven iLvl 245) gaan nu automatisch naar Twitter.
Waarom? Twitter is wel sneu natuurlijkquote:
Als dat laatste je mening is, heb je het eerste zelf beantwoord. Ook sneuquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarom? Twitter is wel sneu natuurlijk
Shaman Tankingquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:40 schreef Ferdii het volgende:
ik weet ngo steeds niet welke char ik moet gaan lvlen in cataclysm
heb de keuze uit:
Pally, shaman, druid, warrior, hunter, warlock of DK
heb wel een hekel aan raid healing/raid dps, voor instances is dit niet zo erg :p
druid dps is gewoon kut spelen imo,
hunter dps is wel leuk, maar je instances zoeken etc duurt zo lang omdat je niets anders kan
DK bevalt me sowieso niet zo erg en pally tank trekt me ook niet
blijven een aantal opties over, wie helpt mij kiezen en onderbouwt dit goed (ivm vraag aanbod etc)
Ja, zeker.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef Ferdii het volgende:
shaman is wel aardig, maar elemental vind ik weer niks
healen en enh dps zijn wel leuke specs, maar kan enh dps een beetje meekomen met de rest?![]()
Beidequote:Op woensdag 24 maart 2010 23:51 schreef niddy het volgende:
Ik heb nu 2 chars die ik aan 't levelen ben.. Rogue & Druid, welke is leuker op lvl 80 vinden jullie?
je kan beter stoppen met WoW spelen, het is echt voor nerds.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:32 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Blijf jij lekker op ONZ als je niet gezellig mee kan doen
Beter een nerd dan een kutuser met weer een note erbijquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:35 schreef Anarith het volgende:
[..]
je kan beter stoppen met WoW spelen, het is echt voor nerds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |