BE Female hunterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wacht, daar kan ik je wel mee helpenWat is je naam, dan whisper ik je even.
Ik voeg je wel even toequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:29 schreef Santello het volgende:
BE Female hunterBoogieh
BEDANKT! Maar zit op stage nu
die naam hebben wij op Darksorrow serverquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind * Fallen From Grace * altijd wel een mooie guildname..:p
Ik had ook een tijdje eigen levelguild, die had ik ook zo genoemdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:48 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
die naam hebben wij op Darksorrow server
je kan kijken op wowprogress.comquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had ook een tijdje eigen levelguild, die had ik ook zo genoemd
Zou best eens kunnen dat ik ook naar jou server kom IsaHoe is de balans daar tussen ally / horde?
Thanks <3
house of retardsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:18 schreef jagga het volgende:
Gisteren hebben we een het idee opgeworpen om een alt guild te maken.
Kunnen momenteel kiezen uit de volgende guildnamen:
Pause's House of Retards
The Terribad's
Slacking iz Cool
Elitist Birks (of hoe je dat ook maar schrijft)
Iemand nog meer ideeen?
.. faalquote:
Redelijk 50/50quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik had ook een tijdje eigen levelguild, die had ik ook zo genoemd
Zou best eens kunnen dat ik ook naar jou server kom IsaHoe is de balans daar tussen ally / horde?
Thanks <3
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Horde heeft doorgaans wel de overmacht in Wintergrasp.(tot ze die buff krijgen en dan kan je er niet echt meer tegen vechten
)
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest op tura lachen om de guildnaam <LINK ACHIEVEMENT PLZ>
Ik heb al een paar keer als dps'er 107k hp gehad in wintergrasp, had ik niet eens mijn frost precense aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:59 schreef Katth het volgende:
Bij ons heeft alliance zo'n beetje altijd tenacity 10 minimaal. Heb je lekker 80k hp, maar als 20 hordes je staan te cc-en heb je er geen fuck aan.
Wintergrasp = kut
Ik zag laatst een guildname: BEEPBEEPIMAJEEPquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest op tura lachen om de guildnaam <LINK ACHIEVEMENT PLZ>
Hoe is je DPS tegenwoordig btw?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind * Fallen From Grace * altijd wel een mooie guildname..:p
<We kek on your lands> vond ik geniaalquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik zag laatst een guildname: BEEPBEEPIMAJEEP
Hahaha die is wel goed. Op mmo-champion heb je trouwens een heel topic over epic guildnamen. Zo staat er ook een tussen: Set Sail For Epic Failquote:
Die is dan weer oudquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:23 schreef Katth het volgende:
[..]
Hahaha die is wel goed. Op mmo-champion heb je trouwens een heel topic over epic guildnamen. Zo staat er ook een tussen: Set Sail For Epic Fail
Trollbane Horde guildquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:23 schreef Katth het volgende:
[..]
Hahaha die is wel goed. Op mmo-champion heb je trouwens een heel topic over epic guildnamen. Zo staat er ook een tussen: Set Sail For Epic Fail
" Victim of UC elevator"quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij googlen heel veel mensen op ' cool guildname' en zien dan een rijtje met van die standaard zogenaamd hilarische guildnames en die maken ze dan zelf ook aan.
NEEEUUUUHHH..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:48 schreef SharQueDo het volgende:
Dit gaat toch geen 'post-hier-je-bagger-guildnames' topic worden?
Puur om jou te irriteren ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:48 schreef SharQueDo het volgende:
Dit gaat toch geen 'post-hier-je-bagger-guildnames' topic worden?
Ik moet je even slaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:09 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik moet je even slaan
HaterrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Benafflockquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:42 schreef CraniuM het volgende:
En als hunter moet je zelf Milfhunter noemen en als shammy (resto spec hebben ) Shambulance.
Lockybalboaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:57 schreef Zokunen het volgende:
hmm mn lock heet Fearoshima
En dan een macro /y If you think you're the bomb, then I am Fearoshima..... Boom!
3200 ? /kickquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik zie dat ik weinig gemist heb sinds december 2009
Eerst in /2 janken om achieves voor een raidinv en nu om iets genaamd GS
edit: Gearscore: Naschtokh (80 tankwarrior) 3264. Yeah
/lickquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |