BE Female hunterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wacht, daar kan ik je wel mee helpenWat is je naam, dan whisper ik je even.
Ik voeg je wel even toequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:29 schreef Santello het volgende:
BE Female hunterBoogieh
BEDANKT! Maar zit op stage nu
die naam hebben wij op Darksorrow serverquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind * Fallen From Grace * altijd wel een mooie guildname..:p
Ik had ook een tijdje eigen levelguild, die had ik ook zo genoemdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:48 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
die naam hebben wij op Darksorrow server
je kan kijken op wowprogress.comquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had ook een tijdje eigen levelguild, die had ik ook zo genoemd
Zou best eens kunnen dat ik ook naar jou server kom IsaHoe is de balans daar tussen ally / horde?
Thanks <3
house of retardsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:18 schreef jagga het volgende:
Gisteren hebben we een het idee opgeworpen om een alt guild te maken.
Kunnen momenteel kiezen uit de volgende guildnamen:
Pause's House of Retards
The Terribad's
Slacking iz Cool
Elitist Birks (of hoe je dat ook maar schrijft)
Iemand nog meer ideeen?
.. faalquote:
Redelijk 50/50quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik had ook een tijdje eigen levelguild, die had ik ook zo genoemd
Zou best eens kunnen dat ik ook naar jou server kom IsaHoe is de balans daar tussen ally / horde?
Thanks <3
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:29 schreef Isabeau het volgende:
Horde heeft doorgaans wel de overmacht in Wintergrasp.(tot ze die buff krijgen en dan kan je er niet echt meer tegen vechten
)
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest op tura lachen om de guildnaam <LINK ACHIEVEMENT PLZ>
Ik heb al een paar keer als dps'er 107k hp gehad in wintergrasp, had ik niet eens mijn frost precense aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:59 schreef Katth het volgende:
Bij ons heeft alliance zo'n beetje altijd tenacity 10 minimaal. Heb je lekker 80k hp, maar als 20 hordes je staan te cc-en heb je er geen fuck aan.
Wintergrasp = kut
Ik zag laatst een guildname: BEEPBEEPIMAJEEPquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest op tura lachen om de guildnaam <LINK ACHIEVEMENT PLZ>
Hoe is je DPS tegenwoordig btw?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind * Fallen From Grace * altijd wel een mooie guildname..:p
<We kek on your lands> vond ik geniaalquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik zag laatst een guildname: BEEPBEEPIMAJEEP
Hahaha die is wel goed. Op mmo-champion heb je trouwens een heel topic over epic guildnamen. Zo staat er ook een tussen: Set Sail For Epic Failquote:
Die is dan weer oudquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:23 schreef Katth het volgende:
[..]
Hahaha die is wel goed. Op mmo-champion heb je trouwens een heel topic over epic guildnamen. Zo staat er ook een tussen: Set Sail For Epic Fail
Trollbane Horde guildquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:23 schreef Katth het volgende:
[..]
Hahaha die is wel goed. Op mmo-champion heb je trouwens een heel topic over epic guildnamen. Zo staat er ook een tussen: Set Sail For Epic Fail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |