reden dat je geweigerd was ?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef ufopiloot het volgende:
Ok, ik ben net met mijn shaman geweigerd voor een ICC10 pug, 5300 GS! Zo'n arrogante droplul uit een populaire guild die zichzelf daarom helemaal de bom vindt.. Wat heb ik toch een allejezus grote hekel aan dat soort lui
237 guild members online ?quote:
wij zitten op 38 membersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:52 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ja joh, allemaal lvl 1 aanmaken op een andere server en een guild maken![]()
/guildinfo vertelde mij: 168 players, 69 accounts. Er zitten wel een hoop "socials" tussen (vrienden van guildies die niet willen raiden), dus het echte aantal raiders weet ik niet precies. De meeste raiders zijn wel erg fanatiekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wij zitten op 38 members![]()
( wel icc10 - 11/12 , icc25 , 7/12 ) , ( ja ben mijn oude raid guild weer gejoined sinds vandaag , mag dan wel een casual rank hebben maar toch miss krijg ik ooit nog eens loot uit icc )
Guild waar ik in zat had ook zulke regels, en toen ik een keer mee kon omdat ze iemand tekort kwamen stond ik opeens 2de op de dps lijst. Dit soort eisen zijn echt voor mmorpg noobs, die niet weten dat skill > gear. Droeftoetersquote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef ufopiloot het volgende:
Ok, ik ben net met mijn shaman geweigerd voor een ICC10 pug, 5300 GS! Zo'n arrogante droplul uit een populaire guild die zichzelf daarom helemaal de bom vindt.. Wat heb ik toch een allejezus grote hekel aan dat soort lui
Dat snap ik nou ook nooit, gaan ze massaal lvl1 aanmaken en beetje dom rondlopen. Waste of time.quote:
Op Chromaggus krijg je er maar 7k voor.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je krijgt er bij ons geen 10k meer voorWat een prijsverschillen toch altijd.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:26 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dat snap ik nou ook nooit, gaan ze massaal lvl1 aanmaken en beetje dom rondlopen. Waste of time.
;o traitor! ;D Wat doe je!!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik baal steeds meer van mijn server/guild, en zit te denken aan een migrate naar een server, en misschien ook een faction change erbij. Nu vraag ik me af welke server ik t best kan kiezen?:) Waar zitten veel fokkers, en niet veel GS gezeik en dergelijke, en vriendelijke mensen :p
Thanks <3
Horde, Excesse. Helaas.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:56 schreef Santello het volgende:
Cool! Horde? Alliance? Name? Guild?![]()
Alliance, Boogiewoogie, Sublime, Mage!!!!
Oh wacht, daar kan ik je wel mee helpenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:57 schreef Santello het volgende:
Trouwens, kan een horde mij vertellen waar ik nieuwe quests moet oppikken.
Heb mijn eerste horde gemaakt, level 25. Probleem is dat ik veel dungeons doe
dus ja paar uur verder zijn mijn quests grijs en weet ik me god niet waar ik moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |