" Victim of UC elevator"quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij googlen heel veel mensen op ' cool guildname' en zien dan een rijtje met van die standaard zogenaamd hilarische guildnames en die maken ze dan zelf ook aan.
NEEEUUUUHHH..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:48 schreef SharQueDo het volgende:
Dit gaat toch geen 'post-hier-je-bagger-guildnames' topic worden?
Puur om jou te irriteren ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:48 schreef SharQueDo het volgende:
Dit gaat toch geen 'post-hier-je-bagger-guildnames' topic worden?
Ik moet je even slaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:09 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik moet je even slaan
HaterrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Benafflockquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:42 schreef CraniuM het volgende:
En als hunter moet je zelf Milfhunter noemen en als shammy (resto spec hebben ) Shambulance.
Lockybalboaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:57 schreef Zokunen het volgende:
hmm mn lock heet Fearoshima
En dan een macro /y If you think you're the bomb, then I am Fearoshima..... Boom!
3200 ? /kickquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik zie dat ik weinig gemist heb sinds december 2009
Eerst in /2 janken om achieves voor een raidinv en nu om iets genaamd GS
edit: Gearscore: Naschtokh (80 tankwarrior) 3264. Yeah
/lickquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |