abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79571667
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:03 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Als ik FD doe en dan weer begin zie je me nog weer zo de aggro omhoog vliegen .
Vriend van me heeft Warrior tank alt, en is altijd te lui om Vigilance te gebruiken en als ik dan mee ICC ga blijf ik gewoon 10min lang door hameren GIEF Vigilance NU . En zodra ik dat heb, hoef ik neit meer zoveel te FD'en MD'en.
FD is toch geen probleem? tis binnen 1sec gedaan en dan is je aggro weer 0.

bij mij gaat het maar een klein stukje omlaag als ik hand of salvation doe, dus ik heb meer recht op vigilance!
pi_79571811
Ik vind het altijd een eer als ik vigilance krijg . Zo van, people know i'm good. .

Gisteren trouwens een nieuwe muti spec geprobeerd. Ik was altijd 51/13/7 maar heb toen 51/18/2 geprobeerd. Het was alleen niet echt een verbetering, m'n dps ging zelfs met 1k omlaag. Dus maar terug gespecced naar m'n oude. Denk dat die nieuwe spec vooral goed is als je in ICC gear loopt, wanneer ik dat heb probeer ik het nog wel eens .
pi_79571847
Waarom zou een hunter vigilance moeten krijgen...MD en FD zouden voldoende moeten zijn iig
pi_79571921
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:13 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

FD is toch geen probleem? tis binnen 1sec gedaan en dan is je aggro weer 0.

bij mij gaat het maar een klein stukje omlaag als ik hand of salvation doe, dus ik heb meer recht op vigilance!
Nou je moet ook ECHT blijven liggen anders reset je aggro niet. Heb wel eens dat ik teveel haast heb en meteen weer knal terwijl ik net FD heb geramt en sta ik nog top gigantische hoog in threat. En als me MD dan niet genoeg threat maakt even, ga ik maar slacken en auto attacken om wat te zakken, aangezien in de pugs die ik meestal doe er toch niemand op let.
Jeweet!
pi_79572072
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:19 schreef muhahaha het volgende:
Waarom zou een hunter vigilance moeten krijgen...MD en FD zouden voldoende moeten zijn iig
Waarom zou een mage vigilance moeten krijgen, invisibility of mirror image is genoeg, warlock heeft soulshatter, rogue heeft feint/vanish, paladins hebben die ene blessing, feral druids hebben cower etc..

Blijft het dus over voor eh, warriors, shamans en balance druids ofzo .
pi_79572404
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Waarom zou een mage vigilance moeten krijgen, invisibility of mirror image is genoeg, warlock heeft soulshatter, rogue heeft feint/vanish, paladins hebben die ene blessing, feral druids hebben cower etc..

<3 W0ot, U make mah day

Ga eens een MD macro maken, zodat ik de tank nie als target/mouseover moet hebben. En gwoon door kan knallen .

Iets in de trant van: /cast Misdirection [target=targettarget]
Jeweet!
pi_79572482
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

zoals ik net al zei, die ene Cooldown die ik heb is niet goed genoeg. binnen de cd zit ik alweer tegen de tank zijn threat aan te hikken.

als dps zich moet inhouden is dat een probleem bij bosses waar tijd essentieel is.

warriors en balance druids heb ik nooit single target zien overaggro'en
pi_79572519
Inderdaad, daarom gooi je vigilance gewoon op de player die zijn threat decreasing abilities goed gebruikt, maar alsnog tegen de tank z'n threat aan komt.
pi_79572754
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, daarom gooi je vigilance gewoon op de player die zijn threat decreasing abilities goed gebruikt, maar alsnog tegen de tank z'n threat aan komt.
Zover ik als Tank zijnde en als Hunter zijnde merk zijn er echt 2 ENORME threat builders en een paar die soms naar boven komen. Toppers zijn meestal:

Locs
Hunters.

En soms zie je nog een:

Mage
rogue
warrior
Jeweet!
pi_79573014
Omdat een hunters FD 25 seconde (glyphed) cooldown is en de andere -threat cooldowns 2 minuten zijn?
Omdat een hunters MD 30 seconde cooldown heeft?

Wts brain

Als skill/gear ongeveer gelijk zijn zou ik mijn vigilance eerder aan spelers geven met een langere cooldown threat wipe ability dan aan spelers met een lagere cooldown threat wipe ability. (druid kitties daargelaten,cower haalt zover ik geprobeerd heb weinig weg, mazzel dat kitty standaard al -20% threat produceert)
pi_79574478
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:51 schreef muhahaha het volgende:
Omdat een hunters FD 25 seconde (glyphed) cooldown is en de andere -threat cooldowns 2 minuten zijn?
Omdat een hunters MD 30 seconde cooldown heeft?

Wts brain

Als skill/gear ongeveer gelijk zijn zou ik mijn vigilance eerder aan spelers geven met een langere cooldown threat wipe ability dan aan spelers met een lagere cooldown threat wipe ability. (druid kitties daargelaten,cower haalt zover ik geprobeerd heb weinig weg, mazzel dat kitty standaard al -20% threat produceert)
Uhmm MD geeft me 5seconde langer voordat ik overaggro ofzo poepoe.... en na een FD sta ik nog zo weer TOP threat zowat onder de tanks, en Tuurlijk behoor je die abilitys te gebruiken, maar het is niet de bedoeling dat ik letterlijk IEDERE 25sec FD moet gaan doen want dan kan ik nog beter Autoshoote en serpent sting verversen ofzo....
Jeweet!
pi_79574854
je hebt vast holy paladins die niets doen met hun Hand of Salvation. die kan je eventueel vragen, maar deze is een stuk minder effectief dan FD. HoS verlaagd je threat 20% + 1% per seconde voor 10 ofzo.
pi_79574925
Hunters kunnen threat volledig droppen elke 30 seconden (of 25 glyphed). En dat vindt je niet goed genoeg? Als jij in een gevecht 2 keer FD doet (en daardoor effectief ~45 seconden achterstand in threat hebt) is er no way dat jij snel weer top threat staat.

Warlocks kunnen hun threat slechts halveren, en dat met 3 minuten cooldown.
pi_79575617
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:38 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Hunters kunnen threat volledig droppen elke 30 seconden (of 25 glyphed). En dat vindt je niet goed genoeg? Als jij in een gevecht 2 keer FD doet (en daardoor effectief ~45 seconden achterstand in threat hebt) is er no way dat jij snel weer top threat staat.

Warlocks kunnen hun threat slechts halveren, en dat met 3 minuten cooldown.
Daarom hebben Warlocks Threat reduction in hun talents zitten.. die zie ook behoren te pakken.
ten tweede ik heb het over Pugs, zeg niet dat alle pug tanks slecht zijn maar merk gewoon dat ik bij warrior tanks heel gevaarlijk dicht in de buurt komt, en ja ik gebruik FD maar ik bouw gewoon veel threat met explosive shot.

en weet HoS me main = Holy/Prot pally en in de guild runs wordt die ook geregeld gevraagt, mja das het voordeel van guildruns.
Jeweet!
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:54:06 #240
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_79575624
Met een goede pala tank heb je al die threat reductions niet eens nodig en al helemaal niet als hunters/rogues hun werk doen met MD en TotT.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_79576186
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:54 schreef Katth het volgende:
Met een goede pala tank heb je al die threat reductions niet eens nodig en al helemaal niet als hunters/rogues hun werk doen met MD en TotT.
Dan heb je serieus nog nooit een goede mage/lock/uil gezien.
pi_79576335
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Zoiets?
pi_79577037
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:

[..]

Zoiets?
Aan alleen gear kan ik niet zien hoe goed iemand is
pi_79577075
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:26 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Aan alleen gear kan ik niet zien hoe goed iemand is
Gelukkig kun je ook enigszins wat ervaring halen uit de dungeon & raid achievements.
pi_79578426
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:

[..]

Zoiets?
Je bedoelt natuurlijk http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&cn=Boogiewoogie

Hij is zo geil joh
pi_79578453
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:01 schreef Santello het volgende:

[..]

Je bedoelt natuurlijk http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&cn=Boogiewoogie

Hij is zo geil joh
Oe, ook zeer zeker netjes
pi_79578847
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:27 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:

[..]

Gelukkig kun je ook enigszins wat ervaring halen uit de dungeon & raid achievements.
Ja, want gecarried worden door 24 anderen kan immers niet.
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:09:02 #248
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_79580551
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Moet je vooral uil zeggen, kom je heeeeel geloofwaardig over...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_79581377
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Katth het volgende:

[..]

Moet je vooral uil zeggen, kom je heeeeel geloofwaardig over...
Nee, boomkin is orgineel.
pi_79581435
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:28 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Nee, boomkin is orgineel.
Chicken bij ons op vent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')