FD is toch geen probleem? tis binnen 1sec gedaan en dan is je aggro weer 0.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:03 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Als ik FD doe en dan weer begin zie je me nog weer zo de aggro omhoog vliegen.
Vriend van me heeft Warrior tank alt, en is altijd te lui om Vigilance te gebruikenen als ik dan mee ICC ga blijf ik gewoon 10min lang door hameren GIEF Vigilance NU
. En zodra ik dat heb, hoef ik neit meer zoveel te FD'en MD'en.
Nou je moet ook ECHT blijven liggen anders reset je aggro niet. Heb wel eens dat ik teveel haast heb en meteen weer knal terwijl ik net FD heb geramt en sta ik nog top gigantische hoog in threat. En als me MD dan niet genoeg threat maakt even, ga ik maar slacken en auto attacken om wat te zakken, aangezien in de pugs die ik meestal doe er toch niemand op let.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:13 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
FD is toch geen probleem? tis binnen 1sec gedaan en dan is je aggro weer 0.
bij mij gaat het maar een klein stukje omlaag als ik hand of salvation doe, dus ik heb meer recht op vigilance!
Waarom zou een mage vigilance moeten krijgen, invisibility of mirror image is genoeg, warlock heeft soulshatter, rogue heeft feint/vanish, paladins hebben die ene blessing, feral druids hebben cower etc..quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:19 schreef muhahaha het volgende:
Waarom zou een hunter vigilance moeten krijgen...MD en FD zouden voldoende moeten zijn iig
<3 W0ot, U make mah dayquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom zou een mage vigilance moeten krijgen, invisibility of mirror image is genoeg, warlock heeft soulshatter, rogue heeft feint/vanish, paladins hebben die ene blessing, feral druids hebben cower etc..
Blijft het dus over voor eh, warriors, shamans en balance druids ofzo.
zoals ik net al zei, die ene Cooldown die ik heb is niet goed genoeg. binnen de cd zit ik alweer tegen de tank zijn threat aan te hikken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom zou een mage vigilance moeten krijgen, invisibility of mirror image is genoeg, warlock heeft soulshatter, rogue heeft feint/vanish, paladins hebben die ene blessing, feral druids hebben cower etc..
Blijft het dus over voor eh, warriors, shamans en balance druids ofzo.
Zover ik als Tank zijnde en als Hunter zijnde merk zijn er echt 2 ENORME threat builders en een paar die soms naar boven komen. Toppers zijn meestal:quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, daarom gooi je vigilance gewoon op de player die zijn threat decreasing abilities goed gebruikt, maar alsnog tegen de tank z'n threat aan komt.
Uhmm MD geeft me 5seconde langer voordat ik overaggro ofzo poepoe.... en na een FD sta ik nog zo weer TOP threat zowat onder de tanks, en Tuurlijk behoor je die abilitys te gebruiken, maar het is niet de bedoeling dat ik letterlijk IEDERE 25sec FD moet gaan doen want dan kan ik nog beter Autoshoote en serpent sting verversen ofzo....quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:51 schreef muhahaha het volgende:
Omdat een hunters FD 25 seconde (glyphed) cooldown is en de andere -threat cooldowns 2 minuten zijn?
Omdat een hunters MD 30 seconde cooldown heeft?
Wts brain
Als skill/gear ongeveer gelijk zijn zou ik mijn vigilance eerder aan spelers geven met een langere cooldown threat wipe ability dan aan spelers met een lagere cooldown threat wipe ability. (druid kitties daargelaten,cower haalt zover ik geprobeerd heb weinig weg, mazzel dat kitty standaard al -20% threat produceert)
Daarom hebben Warlocks Threat reduction in hun talents zitten.. die zie ook behoren te pakken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:38 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Hunters kunnen threat volledig droppen elke 30 seconden (of 25 glyphed). En dat vindt je niet goed genoeg? Als jij in een gevecht 2 keer FD doet (en daardoor effectief ~45 seconden achterstand in threat hebt) is er no way dat jij snel weer top threat staat.
Warlocks kunnen hun threat slechts halveren, en dat met 3 minuten cooldown.
Dan heb je serieus nog nooit een goede mage/lock/uil gezien.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:54 schreef Katth het volgende:
Met een goede pala tank heb je al die threat reductions niet eens nodig en al helemaal niet als hunters/rogues hun werk doen met MD en TotT.
Zoiets?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dan heb je serieus nog nooit een goede mage/lock/uil gezien.
Gelukkig kun je ook enigszins wat ervaring halen uit de dungeon & raid achievements.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Aan alleen gear kan ik niet zien hoe goed iemand is
Je bedoelt natuurlijk http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&cn=Boogiewoogiequote:
Oe, ook zeer zeker netjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:01 schreef Santello het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&cn=Boogiewoogie
Hij is zo geil joh
Ja, want gecarried worden door 24 anderen kan immers niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:27 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je ook enigszins wat ervaring halen uit de dungeon & raid achievements.
Moet je vooral uil zeggen, kom je heeeeel geloofwaardig over...quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dan heb je serieus nog nooit een goede mage/lock/uil gezien.
Nee, boomkin is orgineel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Katth het volgende:
[..]
Moet je vooral uil zeggen, kom je heeeeel geloofwaardig over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |