MD transfert al jouw threat in die tijd ook naar de tank, dus het VERLAAGT je threat en geeft je gratis 4 seconden DPS tijd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:28 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Uhmm MD geeft me 5seconde langer voordat ik overaggro ofzo poepoe.... en na een FD sta ik nog zo weer TOP threat zowat onder de tanks, en Tuurlijk behoor je die abilitys te gebruiken, maar het is niet de bedoeling dat ik letterlijk IEDERE 25sec FD moet gaan doen want dan kan ik nog beter Autoshoote en serpent sting verversen ofzo....
het verlaagt niet, het zet der agro die je in die 4 sec doet over! gratis is het wel, maar je verliest niks door MDquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
MD transfert al jou aggro in die tijd ook naar de tank, dus het VERLAAGT je threat en geeft je gratis 4 seconden DPS tijd.
Ik heb nooit last van overaggro, alleen op het begin of in erg lange gevechten.
Als je als hunter niet genoeg hebt aan FD en één MD op het begin moet je maar rerollen, dan doe je iets fout
Dus je verlaagt je aggro door te schieten, slimmelingquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
het verlaagt niet, het zet der agro die je in die 4 sec doet over! gratis is het wel, maar je verliest niks door MD
Gefeliquote:
Wat ga je nu doen dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeli![]()
Ik heb vanavond heel dapper /gquit ingetyptDag Excesse
Raar is het toch. Je vind het spel zo slecht, dat je toch onze berichten leest en in dit topic gaat posten? Leuk tijdsbedrijf?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:13 schreef Anarith het volgende:
bij mij zit iemand op school en die praat nooit met andere mensen en mist een hoop motoriek tijdens gym, ik ging een keer met hem praten en ik kwam erachter dat hij WoW speelt.
Dat jij nog WoW speelt uberhaubt zeg...quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:28 schreef SharQueDo het volgende:
en down goes cyclone weer![]()
fok die shit, ik ga maffen
nee ik lees de berichten niet, ik probeer alleen te vertellen dat WoW echt voor nerds is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Raar is het toch. Je vind het spel zo slecht, dat je toch onze berichten leest en in dit topic gaat posten? Leuk tijdsbedrijf?
En denk je dat wij, degenen die het ook echt spelen, dat niet weten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:34 schreef Anarith het volgende:
[..]
nee ik lees de berichten niet, ik probeer alleen te vertellen dat WoW echt voor nerds is.
Wat wil je daar nou mee bereiken danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:34 schreef Anarith het volgende:
[..]
nee ik lees de berichten niet, ik probeer alleen te vertellen dat WoW echt voor nerds is.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeli![]()
Ik heb vanavond heel dapper /gquit ingetyptDag Excesse
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef GI het volgende:
Ik ben een nerd![]()
Spreek een stuk of 6 programmeertalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |