1-0 voor Ericquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:10 schreef Knipoogje het volgende:
Stacey: "YESSSS! Ik ga winnen!"
Eric: "maar ik heb Dony"
Ik blijf fanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:09 schreef Rnnz het volgende:
Onbegrijpelijk dat Janna toch door is. Niet dat Merel nou fantastisch was, maar Janna heeft het zo'n beetje elke week verprutst. Ik ben in ieder geval niet overtuigd.
Weer minstens 5 minuten eerderquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:15 schreef Rauzer het volgende:
XFA Live #25: Eerder dan iBenny!!!! was eigenlijk eerder maar voor deze keer mag je je topic houden iBenny.
grapjasquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:15 schreef Rauzer het volgende:
XFA Live #25: Eerder dan iBenny!!!! was eigenlijk eerder maar voor deze keer mag je je topic houden iBenny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gevonden... en toegevoegd...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:53 schreef ranja het volgende:
Sarina en Janna in elk geval wel
Sarina. Miss wettshirt wil meer dan de GTST-leader!
Janna, bovengronds
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
grapjasHee, mooi gemaakt inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Willem-Jan van Puffelen
oepsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:08 schreef ranja het volgende:
1 aflevering jury visits dus maar? dat lijkt wel weinig
ik vond het wel een gave opmerkingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:10 schreef Knipoogje het volgende:
Stacey: "YESSSS! Ik ga winnen!"
Eric: "maar ik heb Dony"
Bedankt!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:35 schreef Marissaatje het volgende:
Mooie OP!
Satcha had ook al een eigen topic, die kun je ook toevoegen.
Het Satcha fan-topic
quote:
geniale sitequote:
Oh wee als danielle of cheyenne naar de live show gaatquote:
Tja Cheyenne trekt thuis alle 12 jarigen aan en het kamp, dus die laten ze er in, zoveel mogelijke types in X-factorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh wee als danielle of cheyenne naar de live show gaat
Of zouden ze weer een uitzondering gebruiken?
Die gaan 100% zeker niet naar huis.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
En mogen die 2 lollige apen aka BadboyZzzzzzz vanavond naar huis please?
quote:
maar ze mogen niet winnenquote:
Jáá helemaal mee eens. Heb er echt zin in!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het wel leuk dat het nu eindelijk wat minder onoverzichtelijk begint te worden, je leert ze allemaal beter kennen, onthoudt de namen beter, leuk
Why not? Of was jij degene die niet meer kon typen na een wijntjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een pot thee naast me staan, en chips ligt in handbereik.
Eigenlijk heb ik trek in een wijntje... maar mag niet
wat heb jequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook allemaal lekkersBen er klaar voor
elke vrijdag is er een m&ms reclame voordat x factor begintquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat er een M&M's reclame is voordat Xfactor begint
D to the D to the Dquote:
hahahahaha dat ook soms, ligt eraan hoeveel ik op heb, maar we zijn proberen om een klein CA-tje te maken. En dan wil ik geen risico's nemen met drank.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Why not? Of was jij degene die niet meer kon typen na een wijntje
daarom vertrouw ik deze keer ook echt op mijn glazen bolquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
elke vrijdag is er een m&ms reclame voordat x factor begint
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hahahahaha dat ook soms, ligt eraan hoeveel ik op heb, maar we zijn proberen om een klein CA-tje te maken. En dan wil ik geen risico's nemen met drank.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Why not? Of was jij degene die niet meer kon typen na een wijntje
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat er een M&M's reclame is voordat Xfactor begint
Het is een kamper, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Cheyenne mag helemaal nog niet drinken!!!
Van mij wel hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Cheyenne mag helemaal nog niet drinken!!!
Romy stoerquote:
chipmunkquote:
Behoorlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:36 schreef Rnnz het volgende:
Lady Gaga kan niet zingen...Daar ga je even onderuit Giel.
quote:
boequote:
Hahaha ja vérrrry rock!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:38 schreef Maartel het volgende:
Als Romy ooit een rockchick wordt dan wordt het op een Demi Lovato/Miley Cyrus manier
Ja ik vind haar leukquote:
Die eerste ken ik niet, die 2e heeft toch niets met rock te maken?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:38 schreef Maartel het volgende:
Als Romy ooit een rockchick wordt dan wordt het op een Demi Lovato/Miley Cyrus manier
Dat heeft Giel niet nodig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:39 schreef Paul het volgende:
Geef hier je mening over Giel als coach bij XFA
Giel Beelen
quote:
-10 voor uggs.quote:
Ze mag de nummers van Alvin & the Chipmunks inzingen .quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nee dat mierzoette stemmetje van Sumera ben ik heeeeeeeeeel snel zat
10+ voor phenoquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:39 schreef Paul het volgende:
Geef hier je mening over Giel als coach bij XFA
Giel Beelen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:41 schreef D. het volgende:
Giel is een kneus
Beide niet.. allebei Disney-sterretjes, maar die manifesteren zich in hun video's e.d. wel als jonge 'rockchicks'.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Die eerste ken ik niet, die 2e heeft toch niets met rock te maken?
Ja!! WTF, dat rokje? Hoe breed kan je heupen laten lijken!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:42 schreef Vivi het volgende:
Sumera heeft wel een goede styliste nodig als ze doorgaat.
Autentiek is ze dan weer wel, ofzoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:42 schreef Vivi het volgende:
Sumera heeft wel een goede styliste nodig als ze doorgaat.
Ah, bakvis-rock dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
Beide niet.. allebei Disney-sterretjes, maar die manifesteren zich in hun video's e.d. wel als jonge 'rockchicks'.
Niet in-en-in Rock 'N Roll, maar wel zeg maar zo'n Avril Lavigne stijltje..
mijn idool pauliequote:
Zegt Jojoortje nooit wat geils tegen je?quote:
Hij speelt zijn rol als eikel goed, inderdaad.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:44 schreef Vivi het volgende:
Giel vind ik een ontzettende eikel btw.
Volgens mij doet hij dat elke ochtend. Zoals elke ochtendDJ overigensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:45 schreef Rnnz het volgende:
Wat maakt Giel zich belachelijk zeg, ontzettend.
wil je klappen jochiequote:
No way!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:46 schreef Joooo-pi het volgende:
Romy kan wel als rockchick, maar dan moet ze nog helemaal los komen.
hoiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vond Danielle juist awesome
en opgerot met die midget!
hoi!
Wat ga jij in haar drinken gooien? Romy is zo rock als Gordon hetero is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:46 schreef Joooo-pi het volgende:
Romy kan wel als rockchick, maar dan moet ze nog helemaal los komen.
Stacey die iemand anders beschuldigt van nepheidquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
"of het even echt is"
Heeft Stacey gehoord wat Kim over haar zei?
Mwoa, haar stem is gewoon zo goed en dat klinkt lekker in een rocknummer. Meer wishful thinking dus...quote:
Odf die buurmeiden. Ook zo ergerlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:49 schreef cafca het volgende:
[..]
badboys zitten er gewoon in voor de fun-factor, net als Rev n Roz vorig jaar......
Ik vind haar stem meer MariahWhitney........quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mwoa, haar stem is gewoon zo goed en dat klinkt lekker in een rocknummer. Meer wishful thinking dus...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:48 schreef Kleurdoos het volgende:
dat maagdje dat daar de halve macarena uitvoerde op t podium onder t mom 'sexy' neh, goed dat ze eruit is
en de groepen, oooooooooh wat zijn ze slecht
gordon is leukquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:49 schreef cafca het volgende:
[..]
badboys zitten er gewoon in voor de fun-factor, net als Rev n Roz vorig jaar......
Ik ook!! Schor wel, maar da's juist wel sexy!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vond Danielle juist awesome
en opgerot met die midget!
hoi!
liever playmobil and friends ofzoquote:
misschien valt Milo niet op Staceyquote:
wil je een blauw oogquote:
Ja, ik vond het ook wel mooi, dat schorre. Ik vind het wel een leuke meid!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook!! Schor wel, maar da's juist wel sexy!!
rustig rustigquote:
Nee, je kunt B&B niet vergelijken met de Bad Boys. Zowel qua humor als qua zangkwaliteiten niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Rev n Roz? Je bedoelt de buurman trutjes zeker?
Snap ik, maar die muziek spreekt me niet aanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik vind haar stem meer MariahWhitney........
Beide groepen konden gewoon goed zingen hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Mij ook niet en daarom Romy ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Snap ik, maar die muziek spreekt me niet aan
ik doe rustigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat Sumera eruit vliegt, met Kim...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Beide groepen konden gewoon goed zingen hoor.
Maaike en Sumera eruit denk ik.
Tuurlijk, maar niet echt súper. Ik zie sowieso een groep niet de X-Factor winnenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Beide groepen konden gewoon goed zingen hoor.
Maaike en Sumera eruit denk ik.
Snik, ik ben er bang voor...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:53 schreef ranja het volgende:
Grote kans dat Sumera er uit gaat en ik denk toch echt ook Danielle.
Giel heeft nu al genoeg van Sumera's zenuwen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik hou van Angela, geef mij Angela maar
Ik zou wel zo'n moeder willen
en Romy.. ik vind t echt een mooi meisje, maar zo bekakt ofzo? Zo Pabo (niet de catalogus, de opleiding)
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
Romy is idd gewoon een Nederlandse versie van Miley Cyrus
NIETquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
Romy is idd gewoon een Nederlandse versie van Miley Cyrus
Maar juist dan een rockchick willen voorstellen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zit een beetje vast, maar ik weet niet wat het is, verkapte arrgogantie, of juist heel lief en beetje verkeerd overkomen uit verlegenheid, omdat ze zich moet profileren? Ik ben er nog niet uit wat het is
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar juist dan een rockchick willen voorstellen.
Ja, dat heb ik dus ook! Ik kan haar niet peilen....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zit een beetje vast, maar ik weet niet wat het is, verkapte arrgogantie, of juist heel lief en beetje verkeerd overkomen uit verlegenheid, omdat ze zich moet profileren? Ik ben er nog niet uit wat het is
Miley is ook mooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan hebben we wel een hele mooi Miley ineens
Romy ookquote:
Ja, leuk hè!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
The Baseballsheerlijk die muziek zo!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:56 schreef ranja het volgende:
Ik vraag me af trouwens welk nummer Sumera zong. Uit die 15 seconden kon ik niet veel opmaken
Ja, het is al wat ouder, maar eindelijk komen ze ook wat door in NL. Ik blijf het leuke muziek vinden, ik ben gewoon in de verkeerde tijd geborenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
The Baseballsheerlijk die muziek zo!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
vonden jullie danielles stem niet tof ?ik houd wel van dat hele rauwe..tot aan n verrotte stem toe
Yep! Hou er ook wel vanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
vonden jullie danielles stem niet tof ?ik houd wel van dat hele rauwe..tot aan n verrotte stem toe
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ja ik ook geloof ik...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het is al wat ouder, maar eindelijk komen ze ook wat door in NL. Ik blijf het leuke muziek vinden, ik ben gewoon in de verkeerde tijd geboren
volgende reclame even luisterenquote:
Volgend jaar dan maar weerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
Ik had gehoopt Trijntje, maar helaas.
okquote:
Zij is mijn favoriet bij de meidenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Edsilia vind ik altijd wel aardig en zo. Niet mijn muziekstijl, maar wel een vriendelijk iemand die niet naast haar schoenen of uggs loopt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:59 schreef cafca het volgende:
Gordon en Edsilia...... je zult maar een groepje zijn
zwangerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:59 schreef Kleurdoos het volgende:
wow die wordt ook steeds dikker..whats her face ook alweer? of is ze zwanger
?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:59 schreef Kleurdoos het volgende:
wow die wordt ook steeds dikker..whats her face ook alweer? of is ze zwanger
?
Straks nog wipeout als tweede oefeningquote:
De Freemasons mix vond ik persoonlijk nog net wat leuker..quote:
Snap ook niet wat er zogenaamd fout is aan Edsiliaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Edsilia vind ik altijd wel aardig en zo. Niet mijn muziekstijl, maar wel een vriendelijk iemand die niet naast haar schoenen of uggs loopt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |