1-0 voor Ericquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:10 schreef Knipoogje het volgende:
Stacey: "YESSSS! Ik ga winnen!"
Eric: "maar ik heb Dony"
Ik blijf fanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:09 schreef Rnnz het volgende:
Onbegrijpelijk dat Janna toch door is. Niet dat Merel nou fantastisch was, maar Janna heeft het zo'n beetje elke week verprutst. Ik ben in ieder geval niet overtuigd.
Weer minstens 5 minuten eerderquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:15 schreef Rauzer het volgende:
XFA Live #25: Eerder dan iBenny!!!! was eigenlijk eerder maar voor deze keer mag je je topic houden iBenny.
grapjasquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:15 schreef Rauzer het volgende:
XFA Live #25: Eerder dan iBenny!!!! was eigenlijk eerder maar voor deze keer mag je je topic houden iBenny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gevonden... en toegevoegd...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:53 schreef ranja het volgende:
Sarina en Janna in elk geval wel
Sarina. Miss wettshirt wil meer dan de GTST-leader!
Janna, bovengronds
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
grapjasHee, mooi gemaakt inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Willem-Jan van Puffelen
oepsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:08 schreef ranja het volgende:
1 aflevering jury visits dus maar? dat lijkt wel weinig
ik vond het wel een gave opmerkingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:10 schreef Knipoogje het volgende:
Stacey: "YESSSS! Ik ga winnen!"
Eric: "maar ik heb Dony"
Bedankt!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:35 schreef Marissaatje het volgende:
Mooie OP!
Satcha had ook al een eigen topic, die kun je ook toevoegen.
Het Satcha fan-topic
quote:
geniale sitequote:
Oh wee als danielle of cheyenne naar de live show gaatquote:
Tja Cheyenne trekt thuis alle 12 jarigen aan en het kamp, dus die laten ze er in, zoveel mogelijke types in X-factorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh wee als danielle of cheyenne naar de live show gaat
Of zouden ze weer een uitzondering gebruiken?
Die gaan 100% zeker niet naar huis.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
En mogen die 2 lollige apen aka BadboyZzzzzzz vanavond naar huis please?
quote:
maar ze mogen niet winnenquote:
Jáá helemaal mee eens. Heb er echt zin in!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het wel leuk dat het nu eindelijk wat minder onoverzichtelijk begint te worden, je leert ze allemaal beter kennen, onthoudt de namen beter, leuk
Why not? Of was jij degene die niet meer kon typen na een wijntjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een pot thee naast me staan, en chips ligt in handbereik.
Eigenlijk heb ik trek in een wijntje... maar mag niet
wat heb jequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook allemaal lekkersBen er klaar voor
elke vrijdag is er een m&ms reclame voordat x factor begintquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat er een M&M's reclame is voordat Xfactor begint
D to the D to the Dquote:
hahahahaha dat ook soms, ligt eraan hoeveel ik op heb, maar we zijn proberen om een klein CA-tje te maken. En dan wil ik geen risico's nemen met drank.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Why not? Of was jij degene die niet meer kon typen na een wijntje
daarom vertrouw ik deze keer ook echt op mijn glazen bolquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
elke vrijdag is er een m&ms reclame voordat x factor begint
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hahahahaha dat ook soms, ligt eraan hoeveel ik op heb, maar we zijn proberen om een klein CA-tje te maken. En dan wil ik geen risico's nemen met drank.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Why not? Of was jij degene die niet meer kon typen na een wijntje
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat er een M&M's reclame is voordat Xfactor begint
Het is een kamper, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Cheyenne mag helemaal nog niet drinken!!!
Van mij wel hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Cheyenne mag helemaal nog niet drinken!!!
Romy stoerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |