Volgens mij zit er nog een beetje soep op die fotoquote:
ja, 3 liter bruine bonensoep op d'r gezicht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Volgens mij zit er nog een beetje soep op die foto
Inbe4 die foto van die gasten met oranje koppen van de bruiningscremequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:22 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
ja, 3 liter bruine bonensoep op d'r gezicht.
quote:
Sommige mannen vinden het ook echt mooi. Dat is misschien nog triester.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is wat vrouwen denken dat mannen mooi vinden.
Sorry.quote:
Godver, als dat zo is ben ik in een verkeerd lichaam geboren.quote:
Goed zoquote:
Kan je nog beter een real doll kopen.quote:
Ze lijkt ook net echt een real doll.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kan je nog beter een real doll kopen.
Altijd zin, zeurt nooit etc etc etc.
En nu lijkt het er nog sprekend op ook!!
En ze is liever bruin dan bleek en saai.quote:Daar ga je! Weer thuis, ging weg en kwam met Joanna om een beetje te zonnen! Nice, was nodig .. Werd een "30 minuten"
Daarom, dat zeg ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze lijkt ook net echt een real doll.
[ afbeelding ]
Hier kunnen heel veel FOK!kers een voorbeeld aan namen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:43 schreef tliciouz het volgende:
Ze plaatst ook echt een post met dat ze onder de douche is geweest met deze foto er onder.
[ afbeelding ]
Ik zie liever geen foto's dan een foto met mega siliconequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:48 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hier kunnen heel veel FOK!kers een voorbeeld aan namen.
Altijd maar die grote verhalen over mooie zusjes/vriendinnen/vrouwen etc. Of vrouwen op FOK! die beweren mooi te zijn of sexy gekleed te zijn. Maar nooit foto's leveren.
de meeste zusjes/vriendinnen/vrouwen van FOK!kers zijn volgensmij nog normaler dan dit gedrochtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:48 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hier kunnen heel veel FOK!kers een voorbeeld aan namen.
Altijd maar die grote verhalen over mooie zusjes/vriendinnen/vrouwen etc. Of vrouwen op FOK! die beweren mooi te zijn of sexy gekleed te zijn. Maar nooit foto's leveren.
Heb jij inhoudelijke argumenten, foto's, om dit te onderbouwen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:50 schreef electronique het volgende:
[..]
de meeste zusjes/vriendinnen/vrouwen van FOK!kers zijn volgens mij nog normaler dan dit gedrocht
ik ben een man maar ik vind 'r echt niet mooi. Sterker nog als zon faker op mij af zou stappen, zou ik r vierkant uitlachen.quote:
Hahaha die ventquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:56 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
WTF?
[ afbeelding ]
Blijkbaar d'r avondeten.
Overigens eet ze ook Omega3 eieren.
Hoezo is die hand van die persoon links gecensureerd? Bang dat het herkend wordt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:00 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry maar ik kan hier maar niet over uit, ze heeft toch hopelijk wel door dat dit niet mooi is
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:56 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
WTF?
[ afbeelding ]
Blijkbaar d'r avondeten.
Overigens eet ze ook Omega3 eieren.
Misschien moet je dan eens je gordijnen open doen en naar buiten gaan!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nou, ik woon in Zweden en ken haar niet. Nooit van gehoord zelfs, nooit gezien en ook niks aan gemist......
En dan had ik wel van Kissie gehoord???quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens je gordijnen open doen en naar buiten gaan!
Is dat een retorische vraag?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
En dan had ik wel van Kissie gehoord???
Misschien.....quote:
Hot damn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:33 schreef Penisbaard het volgende:
http://voe.blogg.no/
Noorse bloggers daarentegen
quote:
+1quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:49 schreef afcajos het volgende:
en toch zouden vele fokkertjes haar wel raken. Net als ik trouwens. Dat lichaam is wel fijn
Als je een x in dr knijpt komt de botox uit dr orenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:49 schreef afcajos het volgende:
en toch zouden vele fokkertjes haar wel raken. Net als ik trouwens. Dat lichaam is wel fijn
Wow... Ik heb nog nooit zo'n knap iemand gezienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:33 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
14 jaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:33 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik typte 14 en toen schoot mij opeens een grap te binnen over een Japanner, een Amerikaan en een Nederlander. Moest spontaan lachen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Suggereren dat dat een probleem is
Das heel normaal bij zowat alle zweedse bimbo's.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:21 schreef trovey het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik meer moeite met haar kleurtje....je kunt ook te zonnenbruin zijn....enfin over 10 jaar heeft ze een perkamenten kop
Toch lijkt het me wel geil om zo'n wijf een keer te neuken omdat je dan je lul zo'n beetje naar binnen kunt zien gaan doordat je eikel haar buikwand raakt.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:33 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Das heel normaal bij zowat alle zweedse bimbo's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat mens betaalt ACHTDUIZEND Euro voor een binnensmondse beugelquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:35 schreef Salvad0R het volgende:
Trouwens die blonde Noorse mag wel even deze kant op.
He Gigi Ravelli heeft een tweelingzus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:33 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ze is wel gruwelijk lekker!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat mens betaalt ACHTDUIZEND Euro voor een binnensmondse beugel?
WTF. Het is niett alleen belachelijk duur, maar dat zit toch ook voor geen meter?
Lijkt me fucking kut eten.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat mens betaalt ACHTDUIZEND Euro voor een binnensmondse beugel?
WTF. Het is niett alleen belachelijk duur, maar dat zit toch ook voor geen meter?
Dat maakt zulks iditoot gedrag nog niet goed (ze heeft al een vriendjequote:
Ja inderdaad.quote:
Ja in Kretaquote:Op maandag 22 maart 2010 22:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat maakt zulks iditoot gedrag nog niet goed (ze heeft al een vriendje).
hoe weet je dat allemaal, kan jij dat Zweeds lezen?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja in Kretadie neukt daar ook op los. En mijn motto is alles kan kapot!
Ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:33 schreef shayolo het volgende:
[..]
hoe weet je dat allemaal, kan jij dat Zweeds lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Is dat hetzelfde meisje als in de OP of is dit weer een andere zweedse bloggerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze lijkt ook net echt een real doll.
[ afbeelding ]
zelfde meisje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:11 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde meisje als in de OP of is dit weer een andere zweedse blogger![]()
.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja.Inderdaad. Toch wel handig bij pagina's zoals die van haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Inclusief Zweedse vertaling?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Heb haar even het linkje naar hier gestuurd...![]()
Deze foto is wel ietwat creepy.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef shayolo het volgende:
[ afbeelding ]
Die Noorse daarentegen is echt lekker
Waarom is ze pas 14quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef shayolo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:59 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Toch lijkt het me wel geil om zo'n wijf een keer te neuken omdat je dan je lul zo'n beetje naar binnen kunt zien gaan doordat je eikel haar buikwand raakt.
Op die twee foto's die ik postte was ze nog 13, het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom is ze pas 14. GOD WAAROM HEB JE HAAR GEEN 18 GEMAAKT?!?!
Damn sonquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:06 schreef steeg het volgende:
geen wenkbrauwen? jezus straks heeft ze ook gewoon geen schaamhaar
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:13 schreef electronique het volgende:
Foto's zeggen vaak meer dan woorden
[ afbeelding ]
De tering.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:33 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:59 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Toch lijkt het me wel geil om zo'n wijf een keer te neuken omdat je dan je lul zo'n beetje naar binnen kunt zien gaan doordat je eikel haar buikwand raakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi meisjequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef shayolo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, tering héquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:45 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
zonder fotosoep lijkt ze op een varken
* Tacobell wordt spontaan verliefd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zo, tering hé
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat Noorse meisje daarentegen
penisbaard is pedoooooooquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zo, tering hé
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt erop neer dat ze een anaalbleking heeft laten doen in Uppsala.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:01 schreef Tamashii het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat dit betekent: Sådär nu är jag hemma igen. Andlendingen till varför det tog en sån lång tid är för jag faktiskt bestämmde mig för att göra en analblekning, haha! Jag har ju snackat om det och det fanns ett superbra ställe i Uppsala som heter “Fashion-Under” som bleker analer osv! Det ligger vid centralen i Uppsala så alla som går dit och uppger “Kissie” i kassan får 10 % rabatt, snällt va!?
Iaf, det gjord inte speicellt ont, sved litegrann bara men det förväntade jag mig faktiskt! Jätteduktig tjej som gjorde det på mig, hon läste min blogg så det var lite pinsamt men hon gör det där varje dag så.. + Mitt anus blev verkligen jättefint och ljust! Tog medium på blekningen, första gången så.. =)
En analblekning kostar ca 600 kr, men som sagt får alla mina bloggläsare 10 % rabatt när ni säger mitt namn hos “fashion-under” i Uppsala! Perfekt om ni vill piffa till anuset som idolen Kissie nu har gjort..![]()
Met deze foto eronder:
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)227739_8128664_n.jpg
Dat was een 1 april grap dat ze haar aars wou bleken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:01 schreef Tamashii het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat dit betekent: Sådär nu är jag hemma igen. Andlendingen till varför det tog en sån lång tid är för jag faktiskt bestämmde mig för att göra en analblekning, haha! Jag har ju snackat om det och det fanns ett superbra ställe i Uppsala som heter “Fashion-Under” som bleker analer osv! Det ligger vid centralen i Uppsala så alla som går dit och uppger “Kissie” i kassan får 10 % rabatt, snällt va!?
Iaf, det gjord inte speicellt ont, sved litegrann bara men det förväntade jag mig faktiskt! Jätteduktig tjej som gjorde det på mig, hon läste min blogg så det var lite pinsamt men hon gör det där varje dag så.. + Mitt anus blev verkligen jättefint och ljust! Tog medium på blekningen, första gången så.. =)
En analblekning kostar ca 600 kr, men som sagt får alla mina bloggläsare 10 % rabatt när ni säger mitt namn hos “fashion-under” i Uppsala! Perfekt om ni vill piffa till anuset som idolen Kissie nu har gjort..![]()
Met deze foto eronder:
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)227739_8128664_n.jpg
PicszZsz?!?!/1!/1quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:02 schreef electronique het volgende:
[..]
ik kan niet eens pedo zijn want ik ben nog geen 18![]()
hij is 17. graag gedaan. neuken?quote:
* Ofyles2 reeds verwachtte dat dit topic een nog vreemdere wending zou krijgen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Komt erop neer dat ze een anaalbleking heeft laten doen in Uppsala.
En als je haar naam noemt bij de plek (Fashion Under) waar ze het gedaan heeft krijg je 10 % korting
Als je even leest wat ik er onder zei zag je dat het een 1 april grap was.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 reeds verwachtte dat dit topic een nog vreemdere wending zou krijgen...
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zo, tering hé
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echte mannen hebben vrouwen met pittige kapsels?quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:23 schreef devl1nsect het volgende:
Echte mannen willen dat soort vrouwen niet.
Wel korte pittige kapsels.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:04 schreef Skonk het volgende:
[..]
Echte mannen hebben vrouwen met pittige kapsels?
;/quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:08 schreef Skonk het volgende:
Schijt wat jullie vinden hoor, die bitch is tan2 lekker
Gehyped.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:30 schreef Monstarr het volgende:
[..]
wat is er mis met Facebook kuthippydel
dan moet ik je teleurstellen, ze zegt geen sex voor het huwelijk te willenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:14 schreef renwan het volgende:
En toch, als ze voor m'n neus zou staan zou ik d'r geven
Ik zou zo met d´r trouwenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef electronique het volgende:
[..]
dan moet ik je teleurstellen, ze zegt geen sex voor het huwelijk te willen
Doe ff, dat is toch geen wedstrijd? Die Kenzas is echt tè lelijk. Als het dan een wedstrijd wordt dan wel met waardige competitie..quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:34 schreef 1517 het volgende:
kunnen we niet een topic maken met wel lekkere bloggers?
Die noorse en deze http://kenzas.se/
Wat klinkt noors mooiquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:09 schreef Albertson het volgende:
Die noorse ishet trouwens met jullie eens.
De lippenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:40 schreef Tamashii het volgende:
Ik twijfel of ze zonder make up nou mooier is of niet.
[ afbeelding ]
Post jij eens een foto van je zelf met soortgelijke cleavage.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:40 schreef Tamashii het volgende:
Ik twijfel of ze zonder make up nou mooier is of niet.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:03 schreef znarch het volgende:
We have a challenger
http://sarabillstroom.blogg.se/
Alsof datquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:03 schreef znarch het volgende:
We have a challenger
http://sarabillstroom.blogg.se/
Oh my.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof dat
[ afbeelding ]
kan verslaan.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof dat
[ afbeelding ]
kan verslaan.
WTF is DAT!!quote:
helaasch doen heel veel meiden in zweden hun haar bleken, en dat keer op keer, dat haar is op gegeven moment echt stro, en kan je er haast niets meer meequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:21 schreef trovey het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik meer moeite met haar kleurtje....je kunt ook te zonnenbruin zijn....enfin over 10 jaar heeft ze een perkamenten kop
Trio dan maar?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:37 schreef tliciouz het volgende:
Geef mij maar http://tyras.se/
[ afbeelding ]
Oke, ik email haar wel even.quote:
Dat zal ik zeer zeker doen. Ik boek alvast een hotel in Stockholm.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat je me even weten wat ze er van vind?
Inderdaad, al 14. Ouwe taart idd, niet meer lekker jong.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Wow die Noorse! Zit ik op haar te geilen lees ik iets verder dat ze nog maar 14 is![]()
Neequote:Op vrijdag 30 april 2010 18:55 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van je zelf met soortgelijke cleavage.
Dankje.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:37 schreef tliciouz het volgende:
Geef mij maar http://tyras.se/
[ afbeelding ]
Nee gelukkig niet, wel haar vriend helaas.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan maar beter niet haar gezin zijn
Natuurlijk kan dat, ze is blondquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die denken dat IEMAND die Noorse 14-jarige kan verslaan.
Ja brunette wint van blond maar niet bij deze Scandanavische Godinquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, ze is blondBrunette's
Ik houd niet van blond maar voor 14 jaar is ze wel ontzettend schattig. Maar alsnog niet leuk genoeg.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja brunette wint van blond maar niet bij deze Scandanavische Godin
Op die tieten na heeft ze juist zo'n mooi figuurtje.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:26 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zonde van die tieten, ze zijn zo niet in verhouding met de rest van haar lichaam.
Op tieten en lippen na wel ja!quote:Op zondag 2 mei 2010 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op die tieten na heeft ze juist zo'n mooi figuurtje.
Gezicht > lichaam.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op die tieten na heeft ze juist zo'n mooi figuurtje.
Ze heeft het over haar figuurtje he niet over haar grafkopquote:Op zondag 2 mei 2010 18:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gezicht > lichaam.
Al zou ze tieten hebben die meer bij der lichaam passen... naast zo'n hoofd wil je toch niet lopen?
Snap ik, maar dat mooie figuur wordt compleet te niet gedaan door haar grafkopquote:Op zondag 2 mei 2010 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze heeft het over haar figuurtje he niet over haar grafkop
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof dat
[ afbeelding ]
kan verslaan.
Deze man spreekt de waarheid. Stel je voor, als die Voe nu ook nog eens een brunette was geweest...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, ze is blondBrunette's
Dan wel. Maar dat is helaas niet zo!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:14 schreef R4ven het volgende:
[..]
Deze man spreekt de waarheid. Stel je voor, als die Voe nu ook nog eens een brunette was geweest...
Die kwam je tegen tijdens het surfen op een gay blog?quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Die kwam je tegen tijdens het surfen op een gay blog?
tering, die laatste ookquote:Op zondag 2 mei 2010 22:16 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Staat op:
http://www.kissies.se/?p=6428
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |