Alsof datquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:03 schreef znarch het volgende:
We have a challenger
http://sarabillstroom.blogg.se/
Oh my.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof dat
[ afbeelding ]
kan verslaan.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof dat
[ afbeelding ]
kan verslaan.
WTF is DAT!!quote:
helaasch doen heel veel meiden in zweden hun haar bleken, en dat keer op keer, dat haar is op gegeven moment echt stro, en kan je er haast niets meer meequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:21 schreef trovey het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik meer moeite met haar kleurtje....je kunt ook te zonnenbruin zijn....enfin over 10 jaar heeft ze een perkamenten kop
Trio dan maar?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:37 schreef tliciouz het volgende:
Geef mij maar http://tyras.se/
[ afbeelding ]
Oke, ik email haar wel even.quote:
Dat zal ik zeer zeker doen. Ik boek alvast een hotel in Stockholm.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat je me even weten wat ze er van vind?
Inderdaad, al 14. Ouwe taart idd, niet meer lekker jong.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Wow die Noorse! Zit ik op haar te geilen lees ik iets verder dat ze nog maar 14 is![]()
Neequote:Op vrijdag 30 april 2010 18:55 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van je zelf met soortgelijke cleavage.
Dankje.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:37 schreef tliciouz het volgende:
Geef mij maar http://tyras.se/
[ afbeelding ]
Nee gelukkig niet, wel haar vriend helaas.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan maar beter niet haar gezin zijn
Natuurlijk kan dat, ze is blondquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die denken dat IEMAND die Noorse 14-jarige kan verslaan.
Ja brunette wint van blond maar niet bij deze Scandanavische Godinquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, ze is blondBrunette's
Ik houd niet van blond maar voor 14 jaar is ze wel ontzettend schattig. Maar alsnog niet leuk genoeg.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja brunette wint van blond maar niet bij deze Scandanavische Godin
Op die tieten na heeft ze juist zo'n mooi figuurtje.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:26 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zonde van die tieten, ze zijn zo niet in verhouding met de rest van haar lichaam.
Op tieten en lippen na wel ja!quote:Op zondag 2 mei 2010 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op die tieten na heeft ze juist zo'n mooi figuurtje.
Gezicht > lichaam.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op die tieten na heeft ze juist zo'n mooi figuurtje.
Ze heeft het over haar figuurtje he niet over haar grafkopquote:Op zondag 2 mei 2010 18:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gezicht > lichaam.
Al zou ze tieten hebben die meer bij der lichaam passen... naast zo'n hoofd wil je toch niet lopen?
Snap ik, maar dat mooie figuur wordt compleet te niet gedaan door haar grafkopquote:Op zondag 2 mei 2010 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze heeft het over haar figuurtje he niet over haar grafkop
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof dat
[ afbeelding ]
kan verslaan.
Deze man spreekt de waarheid. Stel je voor, als die Voe nu ook nog eens een brunette was geweest...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, ze is blondBrunette's
Dan wel. Maar dat is helaas niet zo!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:14 schreef R4ven het volgende:
[..]
Deze man spreekt de waarheid. Stel je voor, als die Voe nu ook nog eens een brunette was geweest...
Die kwam je tegen tijdens het surfen op een gay blog?quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Die kwam je tegen tijdens het surfen op een gay blog?
tering, die laatste ookquote:Op zondag 2 mei 2010 22:16 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Staat op:
http://www.kissies.se/?p=6428
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |