Hier kunnen heel veel FOK!kers een voorbeeld aan namen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:43 schreef tliciouz het volgende:
Ze plaatst ook echt een post met dat ze onder de douche is geweest met deze foto er onder.
[ afbeelding ]
Ik zie liever geen foto's dan een foto met mega siliconequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:48 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hier kunnen heel veel FOK!kers een voorbeeld aan namen.
Altijd maar die grote verhalen over mooie zusjes/vriendinnen/vrouwen etc. Of vrouwen op FOK! die beweren mooi te zijn of sexy gekleed te zijn. Maar nooit foto's leveren.
de meeste zusjes/vriendinnen/vrouwen van FOK!kers zijn volgensmij nog normaler dan dit gedrochtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:48 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hier kunnen heel veel FOK!kers een voorbeeld aan namen.
Altijd maar die grote verhalen over mooie zusjes/vriendinnen/vrouwen etc. Of vrouwen op FOK! die beweren mooi te zijn of sexy gekleed te zijn. Maar nooit foto's leveren.
Heb jij inhoudelijke argumenten, foto's, om dit te onderbouwen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:50 schreef electronique het volgende:
[..]
de meeste zusjes/vriendinnen/vrouwen van FOK!kers zijn volgens mij nog normaler dan dit gedrocht
ik ben een man maar ik vind 'r echt niet mooi. Sterker nog als zon faker op mij af zou stappen, zou ik r vierkant uitlachen.quote:
Hahaha die ventquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:56 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
WTF?
[ afbeelding ]
Blijkbaar d'r avondeten.
Overigens eet ze ook Omega3 eieren.
Hoezo is die hand van die persoon links gecensureerd? Bang dat het herkend wordt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:00 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry maar ik kan hier maar niet over uit, ze heeft toch hopelijk wel door dat dit niet mooi is
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:56 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
WTF?
[ afbeelding ]
Blijkbaar d'r avondeten.
Overigens eet ze ook Omega3 eieren.
Misschien moet je dan eens je gordijnen open doen en naar buiten gaan!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nou, ik woon in Zweden en ken haar niet. Nooit van gehoord zelfs, nooit gezien en ook niks aan gemist......
En dan had ik wel van Kissie gehoord???quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens je gordijnen open doen en naar buiten gaan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |