Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
we hebben een rokersruimtequote:
Oh lekkerquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:21 schreef identify het volgende:
Ik heb een keer een bekertje met sigaretten as en opgerookte filters opgedronken omdat ik dacht dat mijn koffie erin zat... Natuurlijk spuugde ik het lekker over de hele tafel heen... Great start of the morning!
and the rest of the dayquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:21 schreef identify het volgende:
Ik heb een keer een bekertje met sigaretten as en opgerookte filters opgedronken omdat ik dacht dat mijn koffie erin zat... Natuurlijk spuugde ik het lekker over de hele tafel heen... Great start of the morning!
quote:
In de frisse luchtquote:
zie je, ik kan wel sociaal zijn hoorquote:
Dat is wel per roker erg verschillend.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zie je, ik kan wel sociaal zijn hoor
zo'n roker ben ik wel.. ik MOET niet roken![]()
Eerlijk gezegd denk ik dat jullie elkaar dan niet goed begrijpen. Wat ik uit de posts van Marijke opmaak is dat zij van mening is dat je niet slank blijft van roken. Dat betekent niet dat je meteen kan concluderen dat ze dan ook vindt dat je niet dik wordt van stoppen met roken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef Ladylike het volgende:
JF (en dat is ook mijn mening, dus ik doe ff alsof ik het zei) geeft echter aan dat het snoepen en niet sporten ook een factor van het dik worden is. Marijke zegt dat je dat zelf in de hand hebt, daar heeft ze volgens ons dan ook gelijk in. Echter was het een fabeltje dat je van het stoppen van roken dik wordt volgens haar.
Verklaar dan, als het toch niet zo is dat je er dikker van wordt, waarom zo veel mensen dikker worden van stoppen met roken?
btw: jij discussieert al op een ander niveaupositief bedoeld
wat een kut sluitpost
Ik denk dat je volledig gelijk hebtquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat jullie elkaar dan niet goed begrijpen. Wat ik uit de posts van Marijke opmaak is dat zij van mening is dat je niet slank blijft van roken. Dat betekent niet dat je meteen kan concluderen dat ze dan ook vindt dat je niet dik wordt van stoppen met roken.
Volgens mij zeggen jullie namelijk hetzelfde, maar dan op een andere manier.
Nee, je blijft niet slank van roken en nee, je wordt ook niet dik van stoppen met roken, maar van de consequenties die dat heeft voor je verdere/ andere gewoontes. Als je zo sterk bent dat je EN stopt met roken EN meer gaat bewegen en gezond(er) gaat of blijft eten, dan vind ik je een held.
zeker, maar dat heeft met opvoeding te maken en niet zo zeer met rokenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:27 schreef Giertje het volgende:
ben wel bereid om er rekening mee te houden
Dat ligt eraan wat je ermee doet!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef OA het volgende:
Eén ding is zeker. Van suikertaartjes word je wél dik
Mogguhquote:
mja inderdaad en alsi k ergens ben dan vraag ik gewoon of ik ergens kan rokenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeker, maar dat heeft met opvoeding te maken en niet zo zeer met roken
als je je peuk niet kunt laten liggen voor een ander die er last van heeft, ben je in mijn ogen asociaal.
Uh nee hoor, als je die goed neemt is dat fantastisch voor je conditie en figuurquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef OA het volgende:
Eén ding is zeker. Van suikertaartjes word je zeker dik
nog meerquote:Aankomen naar het stoppen met Roken?
De angst om te aan te komen na het stoppen met roken is voor veel rokers een reden om niet te stoppen met roken.
Veel ex-rokers klagen dat ze 5 tot zelfs 10 kilo zijn aan gekomen. De meeste studies komen tot de conclusie dat een ex-roker gemiddeld ongeveer 2 a 3 kg aankomt. Bovendien zijn er ook heel veel stoppers die hetzelfde gewicht behouden, of zelfs afvallen. Het is wel een feit dat nicotine het energieverbruik verhoogt en de eetlust vermindert.
Wanneer we stoppen met roken, zal onze stofwisseling op het normale ritme gaan werken en worden ons geur- en smaakvermogen beter. Hierdoor is eten lekkerder. De meeste mensen die stoppen met roken zoeken ter compensatie iets te eten zoals snoep en koek. Het is dus inderdaad wel een beetje opletten geblazen, om te voorkomen dat de kilo's eraan vliegen.
De meest voor de hand liggende tips zijn hier nog steeds op hun plaats: meer lichaamsbeweging, vetarm eten en overdreven suiker vermijden, niet snoepen tussen de maaltijden maar voldoende "gezonde" tussendoortjes. Soms is het verstandig een diëtiste in te schakelen. Je kan ook een dieet gaan volgen.
Naast het volgen van een dieet kan ook worden gekozen voor een Detox Kuur. Deze kuur ondersteunt zowel het stoppen met roken als het voorkomen van aankomen na het stoppen met roken
bron
Ik ga er maar gewoon vanuit dat je ermee doet wat je met elk taartje doet. Opetenquote:
Je wil niet weten hoe vaak ik al vuil aangekeken ben door rokers omdat ik 'ja' antwoordde op de vraag of ik bezwaar had als ze gingen roken. Veel rokers lijken er van uit te gaan dat als ze het vragen het standaard wel mag. Maar van mij dus nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeker, maar dat heeft met opvoeding te maken en niet zo zeer met roken
als je je peuk niet kunt laten liggen voor een ander die er last van heeft, ben je in mijn ogen asociaal.
wauw...quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik denk dat je volledig gelijk hebt
Ik dacht aan op een Peijnenburgachtige manier erachteraan rennen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga er maar gewoon vanuit dat je ermee doet wat je met elk taartje doet. Opeten
Dat probleem ken ik maar al te goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef OA het volgende:
Eén ding is zeker. Van suikertaartjes word je zeker dik
Mooi is dat. Ik zeg ook altijd 'ja'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik al vuil aangekeken ben door rokers omdat ik 'ja' antwoordde op de vraag of ik bezwaar had als ze gingen roken. Veel rokers lijken er van uit te gaan dat als ze het vragen het standaard wel mag. Maar van mij dus niet.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee hoor, als je die goed neemt is dat fantastisch voor je conditie en figuur
Dwaas! Rennen...quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht aan op een Peijnenburgachtige manier erachteraan rennen!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zucht... kan ik me hier alweer vertonen?
Ja hoor, pilsje?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker voor in de zon op een terrasquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor, pilsje?
ik heb zelf Wieckse rose genomen
ik heb tussendoor koud gedoucht, dus ik kan er weer fris en fruitig tegenaan hoorquote:
nja, ik als ex roker vind het geen probleem als iemand rookt in mijn bijzijn, maar ik vind wel dat er wederzijds respect moet zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik al vuil aangekeken ben door rokers omdat ik 'ja' antwoordde op de vraag of ik bezwaar had als ze gingen roken. Veel rokers lijken er van uit te gaan dat als ze het vragen het standaard wel mag. Maar van mij dus niet.
Net als de Kriekquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker voor in de zon op een terras
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vandaag gewoon geluncht op een terrasje in de zonquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Net als de Kriek
En aangezien het vandaag zo lekker zonnig was had ik er zin in
zo krom loopt ie nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee naar buiten, ga de bel luiden quasi
Ik in de speeltuin, op een stoeltje met een kopje koffie, terwijl ik genoot van de warmte van de zon, het geluk van mijn kleine man en de liefde van mijn grote manquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewoon geluncht op een terrasje in de zon
Tuurlijk moet dat er zijn. Maar ik heb astma, dus een heel goede reden om er een probleem mee te hebben als anderen in mijn buurt willen rokenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja, ik als ex roker vind het geen probleem als iemand rookt in mijn bijzijn, maar ik vind wel dat er wederzijds respect moet zijn
Oh, maar ooooh, die kleine mannen ook....quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik in de speeltuin, op een stoeltje met een kopje koffie, terwijl ik genoot van de warmte van de zon en het geluk van mijn kleine man en de liefde van mijn grote man
Heerlijke dag gehad
Laat me des te meer beseffen dat ik de juiste keuze heb gemaakt om definitief bij GF te gaan werken
(dan heb ik meer tijd voor mn gezin)
en als dan iemand doorrookt mag hij van mij een nekschot krijgenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk moet dat er zijn. Maar ik heb astma, dus een heel goede reden om er een probleem mee te hebben als anderen in mijn buurt willen roken.
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar ooooh, die kleine mannen ook....![]()
![]()
(grote man is even geen optie hier nu)
En inderdaad, dan werk je natuurlijk veel 's avonds en heb je overdag tijd voor je mannen?
Dat is echt heel fijn ja, ik ben nu door omstandigheden veel thuis bij mijn mannetje en ik geniet me stiekem sufquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:46 schreef Ladylike het volgende:
Ja, heerlijk
ik werk uiteindelijk meer dan nu denk ik maar de tijden.. die zijn zo bepalend
kleine heeft er toch niets aan als ik er ben als hij slaapt
Ik ga wel onder een te hete douche staan, dan word ik minder grootquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tingelingeling!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee naar buiten, ga de bel luiden quasi
De Nederlandse Moslim Omroep ongetwijfeldquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:48 schreef wel.o.k het volgende:
ik weet niet welke zender er op staat maar ik zie net hoe een geit zijn keel wordt doorgesneden op tv
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk moet dat er zijn. Maar ik heb astma, dus een heel goede reden om er een probleem mee te hebben als anderen in mijn buurt willen roken.
* wel.o.k gaat op knieen zittenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar ooooh, die kleine mannen ook....![]()
![]()
nederland 3quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Nederlandse Moslim Omroep ongetwijfeld
grote man is toch wel een optie!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga wel onder een te hete douche staan, dan word ik minder groot.
de shoarma omroep organisatiequote:Op woensdag 17 maart 2010 21:48 schreef wel.o.k het volgende:
ik weet niet welke zender er op staat maar ik zie net hoe een geit zijn keel wordt doorgesneden op tv
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat op knieen zitten![]()
[..]
nederland 3
kan ik me helemaal voorstellenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is echt heel fijn ja, ik ben nu door omstandigheden veel thuis bij mijn mannetje en ik geniet me stiekem suf
Jah we hebben een dwaas die een rondje geeftquote:
quote:
DaMuckquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef DaMart het volgende:
Ja GF, hij is vol!
Daarom was ik ook zo blij met het rookverbod... kon ik ook eens de kroeg in... om er vervolgens achter te komen dat dat uitgaansleven ook niet helemaal mijn wereldje is. Het is af en toe leuk, maar niet iets om met grote regelmaat te doen. Al is een avondje poolen dan wel weer leuk in de kroegquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook, vanuit de niet rokers gezien dan. In de zaak van GF denk ik ook wel eens JEZUS wat een rook (die ik in me oogkassen voel branden) maar ik weet dat daar gerookt wordt maar heb er zelf voor gekozen om toch te gaan. Ik heb geen astma dus is die keuze makkelijker voor mij.
Klopt. Gelukkig houden vrienden er ook wel rekening mee. De meesten roken niet, dus als er dan eens een feestje bij iemand thuis is, gaan de rokers met zijn allen balkon op.quote:Echter is het bij mijn ouders voorgekomen dat mensen vroegen (klanten die een auto kwamen ophalen) of de sigaret uit mocht. toch waren zij naar hen toegekomen terwijl ze wisten dat mijn beide ouders rookten.
Het ligt natuurlijk wel aan de manier waarop je het vraagt of dat verzoek ingewilligd wordt, want je kunt niet iemand verplichten om in zijn eigen huis zijn eigen sigaretten niet te roken
quote:jouw huis jouw regels en als jij niet wilt dat er gerookt wordt in jouw huis is dat je volste recht
whehehehehehequote:
Jah zeg, ik ben er net onder uitquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
grote man is toch wel een optie!
Maar ik kan ook heel lief spelen hoor... sterker nog... de kinderen van een vriendin van me zien mij vaak als een speeltoestel... dan willen ze aan mijn armen zweven of ik moet ze door de lucht laten vliegen of zoquote:maar zitten genieten met een kleine en een grote man in een speeltuin (de onschuldige variant) dan weer even niet...
beide helemaal op 1 lijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom was ik ook zo blij met het rookverbod... kon ik ook eens de kroeg in... om er vervolgens achter te komen dat dat uitgaansleven ook niet helemaal mijn wereldje is. Het is af en toe leuk, maar niet iets om met grote regelmaat te doen. Al is een avondje poolen dan wel weer leuk in de kroeg.
[..]
Klopt. Gelukkig houden vrienden er ook wel rekening mee. De meesten roken niet, dus als er dan eens een feestje bij iemand thuis is, gaan de rokers met zijn allen balkon op.
[..].
In mijn huis wordt niet gerookt... ze mogen gebruikmaken van het balkon als ze een nicotineshot nodig hebben.
ik heb altijd wel gezegd: als het zo'n gat in de markt is, dat rookvrij "kroegen", dan was er al lang een keten opgezet die rookvrij wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom was ik ook zo blij met het rookverbod... kon ik ook eens de kroeg in... om er vervolgens achter te komen dat dat uitgaansleven ook niet helemaal mijn wereldje is. Het is af en toe leuk, maar niet iets om met grote regelmaat te doen. Al is een avondje poolen dan wel weer leuk in de kroeg.
* valt maar even in haar taak als barvrouw en trekt wijn openquote:
Misschien dat ik me nog wel zou vermaken in een alcoholvrije kroegquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb altijd wel gezegd: als het zo'n gat in de markt is, dat rookvrij "kroegen", dan was er al lang een keten opgezet die rookvrij was
Voor restaurants vind ik het echter nog steeds een super goed idee
laptopquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
pffff ben de hele dag al in de benen, mijn rug wil eigenlijk wel naar bed nu
Pure choclade.... En dan een glaasje whisky erbijquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Pffffff wat is dat lekker zo'n pure chocoladereep
En vooral als je hem helemaal alleen opeet
Hoiquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..].
[..]
Maar ik kan ook heel lief spelen hoor... sterker nog... de kinderen van een vriendin van me zien mij vaak als een speeltoestel... dan willen ze aan mijn armen zweven of ik moet ze door de lucht laten vliegen of zo![]()
.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
erwtensoep zoals het hoort
zelfs in een club waar we roken erger ik me daar soms nog aanquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien dat ik me nog wel zou vermaken in een alcoholvrije kroeg.
Maar eerst ging ik zelden omdat er gerookt mocht worden, nu is dat probleem weg, maar ga ik me gaandeweg de avond aan de aangeschoten en dronken mensen ergeren, aangezien ik zelf standaard nuchter blijf.
wel een fles van je eigen pakkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* valt maar even in haar taak als barvrouw en trekt wijn open
asjeblief schat
Dankewel snuitjequote:Op woensdag 17 maart 2010 22:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* valt maar even in haar taak als barvrouw en trekt wijn open
asjeblief schat
nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel een fles van je eigen pakken
whehehequote:Op woensdag 17 maart 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik al zo lang niet gedaan!.
Hoiquote:
Soms is het leuk... als ze met hun dronken kop in de fontein donderen bijvoorbeeld. Maar vaak worden dronken mensen irritant... en daar merk je weinig van als je zelf ook wat op hebt, maar als je geen alcohol hebt gedronken merk je het juist des te meerquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zelfs in een club waar we roken erger ik me daar soms nog aan
als jij naar de wc bent geweest ookquote:
Ik rook niet... ook niet stiekem op de wcquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jij naar de wc bent geweest ook
Dat bepaalt fles anders zelf wel even, bejaardequote:Op woensdag 17 maart 2010 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel een fles van je eigen pakken
trouwens, je rookt niet, je drinkt niet.. ik hoop dat je veel neuktquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien dat ik me nog wel zou vermaken in een alcoholvrije kroeg.
Maar eerst ging ik zelden omdat er gerookt mocht worden, nu is dat probleem weg, maar ga ik me gaandeweg de avond aan de aangeschoten en dronken mensen ergeren, aangezien ik zelf standaard nuchter blijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat bepaalt fles anders zelf wel even, bejaarde
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
trouwens, je rookt niet, je drinkt niet.. ik hoop dat je veel neukt
er is namelijk een onderzoek geweest;
ze hebben 4 potten genomen, elk met wormen.
In de eerste deden ze alcohol., in de tweede sigarettenrook, in de derde sperma en in de vierde aarde
Potten dichtgedaan en laten staan.
Na een half jaar hebben ze de potten open gedaan...
eerste, met alcohol, alle wormen dood, tweede en derde ook... vierde pot open gedaan: alle wormen springlevend.
de conclusie van het onderzoek:* DaMart bestelt een ontwormingskuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
de conclusie van het onderzoek:Of geldt dat alleen voor een pot die veel etc..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
rukken is ook voldoendequote:Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart bestelt een ontwormingskuur.
die waren er ten tijde van het onderzoek/mopje nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of geldt dat alleen voor een pot die veel etc..?
Bedankt voor het aanbod, maar ik weet zelf ook wel hoe Google werktquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
rukken is ook voldoende
hup hup aan de slag, pics nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik nou gedaan lovequote:Op woensdag 17 maart 2010 21:16 schreef Ladylike het volgende:
past iemand de wiki aan?
hihi ik typte wili (op het maastrichts, piemel)
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik in de speeltuin, op een stoeltje met een kopje koffie, terwijl ik genoot van de warmte van de zon, het geluk van mijn kleine man en de liefde van mijn grote man
Heerlijke dag gehad
Laat me des te meer beseffen dat ik de juiste keuze heb gemaakt om definitief bij GF te gaan werken
(dan heb ik meer tijd voor mn gezin)
ff het topic verneuken, wel ontopic blijvenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of geldt dat alleen voor een pot die veel etc..?
thanx hunquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar ik weet zelf ook wel hoe Google werkt.
ow die wilde ik dus doorsturen aan jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
jij bent blij als ze je paktquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat bepaalt fles anders zelf wel even, bejaarde
[..]
trouwens, je rookt niet, je drinkt niet.. ik hoop dat je veel neukt
er is namelijk een onderzoek geweest;
ze hebben 4 potten genomen, elk met wormen.
In de eerste deden ze alcohol., in de tweede sigarettenrook, in de derde sperma en in de vierde aarde
Potten dichtgedaan en laten staan.
Na een half jaar hebben ze de potten open gedaan...
eerste, met alcohol, alle wormen dood, tweede en derde ook... vierde pot open gedaan: alle wormen springlevend.
de conclusie van het onderzoek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben geen sinterklaasquote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ik heet helemaal geen Atillaquote:
niet?!?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heet helemaal geen Atilla
je hebt toch mijn mailadresquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ow die wilde ik dus doorsturen aan je
elke hoerquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet?!?
anywhore, ik ben weer ff gamen, hele laptop weer opnieuw geinstalleerd
Dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is die ook niet al 40 inmiddels of zo?
ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, 28. Maar ehm... ff voor de duidelijkheid hoor. DIT vind jij drie kwijlsmileys waard?
[ afbeelding ]
Hmmkay
ik ga die er echt niet vanaf jagenquote:
dikke laag plamuur zo te zien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, 28. Maar ehm... ff voor de duidelijkheid hoor. DIT vind jij drie kwijlsmileys waard?
[ afbeelding ]
Hmmkay
indahquote:
en in de top 100 was het vandaag rustigquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 17-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 101 goldfinger1963
02. 057 wel.o.k
03. 037 Ladylike
04. 035 Dr_Flash
05. 033 marcb1974
06. 032 DaMart
07. 027 suikertaartje
08. 024 indahnesia.com
09. 023 Marijkezwolle
10. 023 Giertje
11. 016 friemelaar
12. 016 john-frusciante
13. 013 --Tweety--
14. 010 MPG
15. 009 Aarti
16. 008 OA
17. 005 Symphonic
18. 004 Knuffelzacht
19. 003 Nijns
20. 002 Lotusss
quote:Top 100 van woensdag 17 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
022. 168 suikertaartje
041. 123 Marijkezwolle
047. 103 goldfinger1963
080. 076 wel.o.k
wat dacht jij danquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dikke laag plamuur zo te zien.
sta ik alweer in de top 100quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
en de cijfers van de KSC liegen er weer niet om
[..]
en in de top 100 was het vandaag rustig![]()
[..]
meestal geeft dat aan hoe druk ik het heb.quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik sta daar eigenlijk nooit in
Heeel zelden en dan nog ergens helemaal onderin...
dat is geen leuke bezigheidquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:08 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag zal ik er niet veel zijn.
Straks wordt mijn vaderr bijgezet in de urnentuin, dus ik ben wel even weg...
gierquote:
nee ben vrj vandaagquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is geen leuke bezigheid![]()
succes
[..]
gierklaar met werken?
mja het weer is mooi in ieder gevalquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mooie dag uitgezocht om vrij te zijn.
Tnx!quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is geen leuke bezigheid![]()
succes
[..]
klopt, je kan dan weer vooruit kijken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tnx!
Ben wel blij dat het dan in ieder geval afgerond is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
het is nu al een mooie dagquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:58 schreef DaMart het volgende:
Wat een prachtige ochtend vandaag. Onderweg op de fiets naar het station hing een oranje ochtendzon boven de oostelijke duinen. En in de verte stak het silhouet van een hert af tegen de licht nevelige ochtendlucht!.
niet over hebben nu, gewoon genieten zolang het kan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen jammer dat werk binnen is en het weekend erg nat lijkt te gaan worden.
Aartiquote:
Over een uur of 1,5 ga ik naar buitenquote:
ik begin zowaar te denken dat jij halve dagen werktquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over een uur of 1,5 ga ik naar buiten
dukkiequote:
ik ben ook niet buiten hoor, zit gewoon op kantoor!quote:
die heb ik gehaaldquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je deadline is al gepasseerd toch?
tijd voor de reis naar berlijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
alohaatjes, kom nog ff buurten voor ik weg ga
13:38 trein naar amersfoort (treintje eerder) daar dan uurtje vermaken (netbook ftw!) en dan om 15:37 trein naar berlijn =)quote:
dubbel succes!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
13:38 trein naar amersfoort (treintje eerder) daar dan uurtje vermaken (netbook ftw!) en dan om 15:37 trein naar berlijn =)
overigens vandaag ook belangrijke beslissing genomen.... protest aangetekend van mijn ontslag....
ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik iemand aan de telefoon heb, die ik dan vriendelijk door stuur naar mijn tussen persoon
Ben je zo gespannen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
thanks... gonna need the luck for that!
zo maar aankleden en over uurtje weg....![]()
heb nog niets kunnen eten of drinken
jah beheurlijkquote:
en dat is?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat ik nu doe druist ontzettend tegen mijn natuur in
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo maar aankleden en over uurtje weg....![]()
tegenovergestelde van dit, ik heb depressie heb angststoornis.... ik ben dus afwachtend en voorzichtig maar mijn adhd gooit af en toe het impulsieve erin lolquote:
lekker complex dus bij jou binnenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tegenovergestelde van dit, ik heb depressie heb angststoornis.... ik ben dus afwachtend en voorzichtig maar mijn adhd gooit af en toe het impulsieve erin lol
erm ben 3 jaar geleden naar psycholoog gegaan als ik nog 26 jaar zo moet leven maak ik er een einde aan....quote:
daar kan ik me dus niets bij voorstellen (gelukkig) er is zo veel om voor te leven, waarom stoppen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm ben 3 jaar geleden naar psycholoog gegaan als ik nog 26 jaar zo moet leven maak ik er een einde aan....
complex CHECK!
dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar kan ik me dus niets bij voorstellen (gelukkig) er is zo veel om voor te leven, waarom stoppen?
wrs moet je het mee maken om het te begrijpen.
ik wissel het afquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is stil hier![]()
iedereen aan het werken of van het zonnetje genieten
wokquote:
ik met het zitten in het zonnetje en het fokkenquote:
het lijkt er wel op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
zijn wij de enige die hier nog zijn
en dit weekend weer regen natuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik met het zitten in het zonnetje en het fokken
fhatjequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef Fha het volgende:
Heerlijk die zonMinder heerlijk dat Bolle al zijn vacht in een keer los laat
![]()
helluh
Fhaquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef Fha het volgende:
Heerlijk die zonMinder heerlijk dat Bolle al zijn vacht in een keer los laat
![]()
helluh
natuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dit weekend weer regen natuurlijk
eindelijk een echt merkquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
vanmiddag komt me nieuweandere auto
weet jij dan wat ik heb gekochtquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
die schoonmakers wil ik [ afbeelding ] in dienst !
knuffelquote:
ehm, neequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet jij dan wat ik heb gekocht
kloptquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm, nee![]()
maar je had/hebt een ford. dus de kans is groot dat je nu een ander merk neemt
niet eens een Volvo 850 T5Rquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
ik heb voor even tussendoor een Volvo 850 T5 gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet eens een Volvo 850 T5R
deze verbruikt al genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ja, dan had je een prius moeten kopen, die gaan ook hard op onverwachte momentenquote:
whehehequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, dan had je een prius moeten kopen, die gaan ook hard op onverwachte momenten
hoezo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
er is een storing op 1 van schepen en ze benaderen mij om het op te lossen.
defecte harddisk dus ik moet er heen![]()
schip ligt nu voor anker bij..........ierland![]()
dus dat wordt pas volgende week als het weer regent waarschijnlijk
Ohw ik dacht om naar Ierland te vliegenquote:
whehehequote:Op donderdag 18 maart 2010 15:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw ik dacht om naar Ierland te vliegen![]()
Bleg, afwassen gaat ook echt nooit leuk wordenNu maar even boodschapjes doen
ik vroeg al hoe laat ik op schiphol moest zijn of dat we misschien de helikopter inzetten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoezo?
er gaan vandaag ook nog vliegtuigen naar ierland
je was net wakkerquote:
gaat ie nu weer op de bank liggenquote:
ben hele tijd al wakker was effe aan et gamenquote:
lekkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vroeg al hoe laat ik op schiphol moest zijn of dat we misschien de helikopter inzetten.
maar dat is te duur.
ik weet wel wat ik vanavond ga doen![]()
er probeert iemand al anderhalf uur mijn ftp server te hacken thuis.![]()
daar gaat ie spijt van krijgen
naar de geldbankquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je was net wakker
[..]
gaat ie nu weer op de bank liggen
flesquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoiben weer thuis. Tikkie gebroken weer, net als gisteren en trouwens ook eergisteren
Morgen maar eens gedeisd houden
Zaterdag lekker Fhaatje stalken
![]()
moet je niet zoveel gamenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben hele tijd al wakker was effe aan et gamen
ben keiduf nu
idd erg rustigquote:
gamen is een goeie afleiding en ik heb em bijna uitgespeeldquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je niet zoveel gamen![]()
[..]
idd erg rustig
Jeeejquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoiben weer thuis. Tikkie gebroken weer, net als gisteren en trouwens ook eergisteren
Morgen maar eens gedeisd houden
Zaterdag lekker Fhaatje stalken
![]()
Neujquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:52 schreef Fha het volgende:
[..]
JeeejDus je komt een boek kopen en reist daarna mee naar het fantastische pitoreske Siddeburen?
![]()
![]()
![]()
O, nouja, mental picture is ook leukquote:
marcquote:
stof ze wokquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
geweest
operatie stofwolk uitvoeren![]()
[ afbeelding ]
Mjah dus beter ga ik maandag helpen met slopenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
http://nos.nl/tekst/144722-burgemeestermijd-delen-veenendaal.html
Welkom in dit walgelijke strontgat
Preciesquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah dus beter ga ik maandag helpen met slopen![]()
lotussquote:
ben je niet de enigstequote:
heeyquote:
en maar klagen dat studenten arm zijnquote:
Daarom kan ik nog wel super lang sparen voor iets wat ik al jaren wilquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
en maar klagen dat studenten arm zijn
maar ik moet nog tot vannacht 1 uurquote:
oow dan ben ik al lang en breed in dromen landquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar ik moet nog tot vannacht 1 uur
GF lieverdquote:
Hoi Giertjequote:
Haai Fhaquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:07 schreef Fha het volgende:
Ik kijk helemaal over je heen, sorry!!
Lotusss
Wat is Zwarte Crossquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:10 schreef Fha het volgende:
Zwarte Cross word echt leuk dit jaar![]()
Dus als het nou even snel juli is..
Een festivalquote:
Waar? In Deventer?quote:
met heel veel bier motoren en caravansquote:
Nee in Lichtenvoorde.quote:
Jaaaquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:12 schreef Giertje het volgende:
met heel veel bier motoren en caravans
daar wil ik echt nog een keer bij zijn lijkt me geweldigquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee in Lichtenvoorde.
[..]
JaaaEn tante Riekie natuurlijk
Nou dan moet je ook maar komenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar wil ik echt nog een keer bij zijn lijkt me geweldig
I get it *Insert Zonnebrilsmilie*quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
met heel veel bier motoren en caravans
dat gaat dit jaar niet meer lukkenquote:
Een dagje cross is maar twintig euroquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat gaat dit jaar niet meer lukken
ik wil op vakantie naar italie dus ik ben er flink voor aan het sparen
Moet je naar Toscane gaanquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat gaat dit jaar niet meer lukken
ik wil op vakantie naar italie dus ik ben er flink voor aan het sparen
uhuh inderdaadquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Een dagje cross is maar twintig euroDus entree valt opzich mee
Alleen moet je er ook nog komen enzo natuurlijk..
Nou dan moet je volgend jaar maar
waarom wordt het echt leuk Fha ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:10 schreef Fha het volgende:
Zwarte Cross word echt leuk dit jaar![]()
Dus als het nou even snel juli is..
zover ik weet gaan we richting van milaanquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:18 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Moet je naar Toscane gaan
Overheerlijk eten, mooi weer, geweldig landschap..
Of een dagje Firenze, kan ook
omdat dit:quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom wordt het echt leuk Fha ?
okequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
omdat dit:
http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=10090
VolbeatParadise Lost
K's Choice
![]()
Enzo
dat is vroeg friemelquote:
Daar woont ook familie van mequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
zover ik weet gaan we richting van milaan
heb daar een vriendin van me wonen
Ik heb ff een half uurtje geslapen netquote:
Achterhoeks hökenquote:
Als ik minder dan een uur slaap, wordt ik nog duffer dan ik al benquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ff een half uurtje geslapen netNou nog een bakkie koffie en ik ben helemaal het menneke
Nee hoor, ik sprokkel graag ff wat minuutjes her en der. Zeker zo aan het eind van de middagquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Als ik minder dan een uur slaap, wordt ik nog duffer dan ik al benJij niet?
uurtje slaap knap ik wel van opquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Als ik minder dan een uur slaap, wordt ik nog duffer dan ik al benJij niet?
Jaaquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Achterhoeks höken![]()
Modderzwemmen en biergooien
foto van jou die een modderduik neemtquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
JaaHopelijk loop ik dit jaar niet kreupel, dan kan ik tenminste mee doen
Als, dan komt dat helemaal goed gok ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
foto van jou die een modderduik neemt
Hmmja oke, na een lange dag op school wil ik idd ook wel eens neerploffen op mijn bed... had een keer dat ik toen in slaap was gevallen, en daardoor het eten had gemistquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sprokkel graag ff wat minuutjes her en der. Zeker zo aan het eind van de middag
Ik maak overal foto's van. Dus ZEKER daar vanquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
foto van jou die een modderduik neemt
Dt is kut ja, maar dan ben je te moequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:48 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Hmmja oke, na een lange dag op school wil ik idd ook wel eens neerploffen op mijn bed... had een keer dat ik toen in slaap was gevallen, en daardoor het eten had gemist, werd om 2 uur wakker en kon de rest van de dag amper slapen
Hele sessiequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak overal foto's van. Dus ZEKER daar van![]()
ik kwam toen net terug uit Limboland en had wat slaaptekort, dus dat klopte toen ook wel (we hadden een energy-atwedstrijdje gehouden om 11 uur 's avondsquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dt is kut ja, maar dan ben je te moe
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak overal foto's van. Dus ZEKER daar van![]()
Alleen het begin he, daarna duik ik er bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |