lekker complex dus bij jou binnenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tegenovergestelde van dit, ik heb depressie heb angststoornis.... ik ben dus afwachtend en voorzichtig maar mijn adhd gooit af en toe het impulsieve erin lol
erm ben 3 jaar geleden naar psycholoog gegaan als ik nog 26 jaar zo moet leven maak ik er een einde aan....quote:
daar kan ik me dus niets bij voorstellen (gelukkig) er is zo veel om voor te leven, waarom stoppen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm ben 3 jaar geleden naar psycholoog gegaan als ik nog 26 jaar zo moet leven maak ik er een einde aan....
complex CHECK!
dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar kan ik me dus niets bij voorstellen (gelukkig) er is zo veel om voor te leven, waarom stoppen?
wrs moet je het mee maken om het te begrijpen.
Semi-ambtenaar jaquote:
ik wissel het afquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is stil hier![]()
iedereen aan het werken of van het zonnetje genieten
wokquote:
ik met het zitten in het zonnetje en het fokkenquote:
het lijkt er wel op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
zijn wij de enige die hier nog zijn
en dit weekend weer regen natuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik met het zitten in het zonnetje en het fokken
fhatjequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef Fha het volgende:
Heerlijk die zonMinder heerlijk dat Bolle al zijn vacht in een keer los laat
![]()
helluh
Fhaquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef Fha het volgende:
Heerlijk die zonMinder heerlijk dat Bolle al zijn vacht in een keer los laat
![]()
helluh
natuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dit weekend weer regen natuurlijk
eindelijk een echt merkquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
vanmiddag komt me nieuweandere auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |