lekker complex dus bij jou binnenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tegenovergestelde van dit, ik heb depressie heb angststoornis.... ik ben dus afwachtend en voorzichtig maar mijn adhd gooit af en toe het impulsieve erin lol
erm ben 3 jaar geleden naar psycholoog gegaan als ik nog 26 jaar zo moet leven maak ik er een einde aan....quote:
daar kan ik me dus niets bij voorstellen (gelukkig) er is zo veel om voor te leven, waarom stoppen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm ben 3 jaar geleden naar psycholoog gegaan als ik nog 26 jaar zo moet leven maak ik er een einde aan....
complex CHECK!
dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar kan ik me dus niets bij voorstellen (gelukkig) er is zo veel om voor te leven, waarom stoppen?
wrs moet je het mee maken om het te begrijpen.
ik wissel het afquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is stil hier![]()
iedereen aan het werken of van het zonnetje genieten
wokquote:
ik met het zitten in het zonnetje en het fokkenquote:
het lijkt er wel op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
zijn wij de enige die hier nog zijn
en dit weekend weer regen natuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik met het zitten in het zonnetje en het fokken
fhatjequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef Fha het volgende:
Heerlijk die zonMinder heerlijk dat Bolle al zijn vacht in een keer los laat
![]()
helluh
Fhaquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef Fha het volgende:
Heerlijk die zonMinder heerlijk dat Bolle al zijn vacht in een keer los laat
![]()
helluh
natuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dit weekend weer regen natuurlijk
eindelijk een echt merkquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
vanmiddag komt me nieuweandere auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |