Over een uur of 1,5 ga ik naar buitenquote:
ik begin zowaar te denken dat jij halve dagen werktquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over een uur of 1,5 ga ik naar buiten
dukkiequote:
ik ben ook niet buiten hoor, zit gewoon op kantoor!quote:
die heb ik gehaaldquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je deadline is al gepasseerd toch?
tijd voor de reis naar berlijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
alohaatjes, kom nog ff buurten voor ik weg ga
13:38 trein naar amersfoort (treintje eerder) daar dan uurtje vermaken (netbook ftw!) en dan om 15:37 trein naar berlijn =)quote:
dubbel succes!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
13:38 trein naar amersfoort (treintje eerder) daar dan uurtje vermaken (netbook ftw!) en dan om 15:37 trein naar berlijn =)
overigens vandaag ook belangrijke beslissing genomen.... protest aangetekend van mijn ontslag....
ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik iemand aan de telefoon heb, die ik dan vriendelijk door stuur naar mijn tussen persoon
Ben je zo gespannen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
thanks... gonna need the luck for that!
zo maar aankleden en over uurtje weg....![]()
heb nog niets kunnen eten of drinken
jah beheurlijkquote:
en dat is?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat ik nu doe druist ontzettend tegen mijn natuur in
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo maar aankleden en over uurtje weg....![]()
tegenovergestelde van dit, ik heb depressie heb angststoornis.... ik ben dus afwachtend en voorzichtig maar mijn adhd gooit af en toe het impulsieve erin lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |