quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
grote man is toch wel een optie!
Maar ik kan ook heel lief spelen hoor... sterker nog... de kinderen van een vriendin van me zien mij vaak als een speeltoestel... dan willen ze aan mijn armen zweven of ik moet ze door de lucht laten vliegen of zoquote:maar zitten genieten met een kleine en een grote man in een speeltuin (de onschuldige variant) dan weer even niet...
beide helemaal op 1 lijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom was ik ook zo blij met het rookverbod... kon ik ook eens de kroeg in... om er vervolgens achter te komen dat dat uitgaansleven ook niet helemaal mijn wereldje is. Het is af en toe leuk, maar niet iets om met grote regelmaat te doen. Al is een avondje poolen dan wel weer leuk in de kroeg.
[..]
Klopt. Gelukkig houden vrienden er ook wel rekening mee. De meesten roken niet, dus als er dan eens een feestje bij iemand thuis is, gaan de rokers met zijn allen balkon op.
[..].
In mijn huis wordt niet gerookt... ze mogen gebruikmaken van het balkon als ze een nicotineshot nodig hebben.
ik heb altijd wel gezegd: als het zo'n gat in de markt is, dat rookvrij "kroegen", dan was er al lang een keten opgezet die rookvrij wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom was ik ook zo blij met het rookverbod... kon ik ook eens de kroeg in... om er vervolgens achter te komen dat dat uitgaansleven ook niet helemaal mijn wereldje is. Het is af en toe leuk, maar niet iets om met grote regelmaat te doen. Al is een avondje poolen dan wel weer leuk in de kroeg.
* valt maar even in haar taak als barvrouw en trekt wijn openquote:
Misschien dat ik me nog wel zou vermaken in een alcoholvrije kroegquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb altijd wel gezegd: als het zo'n gat in de markt is, dat rookvrij "kroegen", dan was er al lang een keten opgezet die rookvrij was
Voor restaurants vind ik het echter nog steeds een super goed idee
laptopquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
pffff ben de hele dag al in de benen, mijn rug wil eigenlijk wel naar bed nu
Pure choclade.... En dan een glaasje whisky erbijquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Pffffff wat is dat lekker zo'n pure chocoladereep
En vooral als je hem helemaal alleen opeet
Hoiquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..].
[..]
Maar ik kan ook heel lief spelen hoor... sterker nog... de kinderen van een vriendin van me zien mij vaak als een speeltoestel... dan willen ze aan mijn armen zweven of ik moet ze door de lucht laten vliegen of zo![]()
.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
erwtensoep zoals het hoort
zelfs in een club waar we roken erger ik me daar soms nog aanquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien dat ik me nog wel zou vermaken in een alcoholvrije kroeg.
Maar eerst ging ik zelden omdat er gerookt mocht worden, nu is dat probleem weg, maar ga ik me gaandeweg de avond aan de aangeschoten en dronken mensen ergeren, aangezien ik zelf standaard nuchter blijf.
wel een fles van je eigen pakkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* valt maar even in haar taak als barvrouw en trekt wijn open
asjeblief schat
Dankewel snuitjequote:Op woensdag 17 maart 2010 22:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* valt maar even in haar taak als barvrouw en trekt wijn open
asjeblief schat
nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel een fles van je eigen pakken
whehehequote:Op woensdag 17 maart 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik al zo lang niet gedaan!.
Hoiquote:
Soms is het leuk... als ze met hun dronken kop in de fontein donderen bijvoorbeeld. Maar vaak worden dronken mensen irritant... en daar merk je weinig van als je zelf ook wat op hebt, maar als je geen alcohol hebt gedronken merk je het juist des te meerquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zelfs in een club waar we roken erger ik me daar soms nog aan
als jij naar de wc bent geweest ookquote:
Ik rook niet... ook niet stiekem op de wcquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jij naar de wc bent geweest ook
Dat bepaalt fles anders zelf wel even, bejaardequote:Op woensdag 17 maart 2010 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel een fles van je eigen pakken
trouwens, je rookt niet, je drinkt niet.. ik hoop dat je veel neuktquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien dat ik me nog wel zou vermaken in een alcoholvrije kroeg.
Maar eerst ging ik zelden omdat er gerookt mocht worden, nu is dat probleem weg, maar ga ik me gaandeweg de avond aan de aangeschoten en dronken mensen ergeren, aangezien ik zelf standaard nuchter blijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat bepaalt fles anders zelf wel even, bejaarde
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
trouwens, je rookt niet, je drinkt niet.. ik hoop dat je veel neukt
er is namelijk een onderzoek geweest;
ze hebben 4 potten genomen, elk met wormen.
In de eerste deden ze alcohol., in de tweede sigarettenrook, in de derde sperma en in de vierde aarde
Potten dichtgedaan en laten staan.
Na een half jaar hebben ze de potten open gedaan...
eerste, met alcohol, alle wormen dood, tweede en derde ook... vierde pot open gedaan: alle wormen springlevend.
de conclusie van het onderzoek:* DaMart bestelt een ontwormingskuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |