zover ik weet gaan we richting van milaanquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:18 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Moet je naar Toscane gaan
Overheerlijk eten, mooi weer, geweldig landschap..
Of een dagje Firenze, kan ook
omdat dit:quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom wordt het echt leuk Fha ?
okequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
omdat dit:
http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=10090
VolbeatParadise Lost
K's Choice
![]()
Enzo
dat is vroeg friemelquote:
Daar woont ook familie van mequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
zover ik weet gaan we richting van milaan
heb daar een vriendin van me wonen
Ik heb ff een half uurtje geslapen netquote:
Achterhoeks hökenquote:
Als ik minder dan een uur slaap, wordt ik nog duffer dan ik al benquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ff een half uurtje geslapen netNou nog een bakkie koffie en ik ben helemaal het menneke
Nee hoor, ik sprokkel graag ff wat minuutjes her en der. Zeker zo aan het eind van de middagquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Als ik minder dan een uur slaap, wordt ik nog duffer dan ik al benJij niet?
uurtje slaap knap ik wel van opquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Als ik minder dan een uur slaap, wordt ik nog duffer dan ik al benJij niet?
Jaaquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Achterhoeks höken![]()
Modderzwemmen en biergooien
foto van jou die een modderduik neemtquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:47 schreef Fha het volgende:
[..]
JaaHopelijk loop ik dit jaar niet kreupel, dan kan ik tenminste mee doen
Als, dan komt dat helemaal goed gok ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
foto van jou die een modderduik neemt
Hmmja oke, na een lange dag op school wil ik idd ook wel eens neerploffen op mijn bed... had een keer dat ik toen in slaap was gevallen, en daardoor het eten had gemistquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sprokkel graag ff wat minuutjes her en der. Zeker zo aan het eind van de middag
Ik maak overal foto's van. Dus ZEKER daar vanquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
foto van jou die een modderduik neemt
Dt is kut ja, maar dan ben je te moequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:48 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Hmmja oke, na een lange dag op school wil ik idd ook wel eens neerploffen op mijn bed... had een keer dat ik toen in slaap was gevallen, en daardoor het eten had gemist, werd om 2 uur wakker en kon de rest van de dag amper slapen
Hele sessiequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak overal foto's van. Dus ZEKER daar van![]()
ik kwam toen net terug uit Limboland en had wat slaaptekort, dus dat klopte toen ook wel (we hadden een energy-atwedstrijdje gehouden om 11 uur 's avondsquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dt is kut ja, maar dan ben je te moe
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak overal foto's van. Dus ZEKER daar van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |