Tuurlijk moet dat er zijn. Maar ik heb astma, dus een heel goede reden om er een probleem mee te hebben als anderen in mijn buurt willen rokenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja, ik als ex roker vind het geen probleem als iemand rookt in mijn bijzijn, maar ik vind wel dat er wederzijds respect moet zijn
Oh, maar ooooh, die kleine mannen ook....quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik in de speeltuin, op een stoeltje met een kopje koffie, terwijl ik genoot van de warmte van de zon en het geluk van mijn kleine man en de liefde van mijn grote man
Heerlijke dag gehad
Laat me des te meer beseffen dat ik de juiste keuze heb gemaakt om definitief bij GF te gaan werken
(dan heb ik meer tijd voor mn gezin)
en als dan iemand doorrookt mag hij van mij een nekschot krijgenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk moet dat er zijn. Maar ik heb astma, dus een heel goede reden om er een probleem mee te hebben als anderen in mijn buurt willen roken.
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar ooooh, die kleine mannen ook....![]()
![]()
(grote man is even geen optie hier nu)
En inderdaad, dan werk je natuurlijk veel 's avonds en heb je overdag tijd voor je mannen?
Dat is echt heel fijn ja, ik ben nu door omstandigheden veel thuis bij mijn mannetje en ik geniet me stiekem sufquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:46 schreef Ladylike het volgende:
Ja, heerlijk
ik werk uiteindelijk meer dan nu denk ik maar de tijden.. die zijn zo bepalend
kleine heeft er toch niets aan als ik er ben als hij slaapt
Ik ga wel onder een te hete douche staan, dan word ik minder grootquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tingelingeling!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee naar buiten, ga de bel luiden quasi
De Nederlandse Moslim Omroep ongetwijfeldquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:48 schreef wel.o.k het volgende:
ik weet niet welke zender er op staat maar ik zie net hoe een geit zijn keel wordt doorgesneden op tv
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk moet dat er zijn. Maar ik heb astma, dus een heel goede reden om er een probleem mee te hebben als anderen in mijn buurt willen roken.
* wel.o.k gaat op knieen zittenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar ooooh, die kleine mannen ook....![]()
![]()
nederland 3quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Nederlandse Moslim Omroep ongetwijfeld
grote man is toch wel een optie!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga wel onder een te hete douche staan, dan word ik minder groot.
de shoarma omroep organisatiequote:Op woensdag 17 maart 2010 21:48 schreef wel.o.k het volgende:
ik weet niet welke zender er op staat maar ik zie net hoe een geit zijn keel wordt doorgesneden op tv
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat op knieen zitten![]()
[..]
nederland 3
kan ik me helemaal voorstellenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is echt heel fijn ja, ik ben nu door omstandigheden veel thuis bij mijn mannetje en ik geniet me stiekem suf
Jah we hebben een dwaas die een rondje geeftquote:
quote:
DaMuckquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef DaMart het volgende:
Ja GF, hij is vol!
Daarom was ik ook zo blij met het rookverbod... kon ik ook eens de kroeg in... om er vervolgens achter te komen dat dat uitgaansleven ook niet helemaal mijn wereldje is. Het is af en toe leuk, maar niet iets om met grote regelmaat te doen. Al is een avondje poolen dan wel weer leuk in de kroegquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook, vanuit de niet rokers gezien dan. In de zaak van GF denk ik ook wel eens JEZUS wat een rook (die ik in me oogkassen voel branden) maar ik weet dat daar gerookt wordt maar heb er zelf voor gekozen om toch te gaan. Ik heb geen astma dus is die keuze makkelijker voor mij.
Klopt. Gelukkig houden vrienden er ook wel rekening mee. De meesten roken niet, dus als er dan eens een feestje bij iemand thuis is, gaan de rokers met zijn allen balkon op.quote:Echter is het bij mijn ouders voorgekomen dat mensen vroegen (klanten die een auto kwamen ophalen) of de sigaret uit mocht. toch waren zij naar hen toegekomen terwijl ze wisten dat mijn beide ouders rookten.
Het ligt natuurlijk wel aan de manier waarop je het vraagt of dat verzoek ingewilligd wordt, want je kunt niet iemand verplichten om in zijn eigen huis zijn eigen sigaretten niet te roken
quote:jouw huis jouw regels en als jij niet wilt dat er gerookt wordt in jouw huis is dat je volste recht
whehehehehehequote:
Jah zeg, ik ben er net onder uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |