Goed gedaan hoor Meisjes-Bobquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:38 schreef Bob. het volgende:
Ik haat het om topics te openen.
Heb nu maar gewoon wat dingen uit de OP van de voige ge copy-paste, maar als er iets anders in moet moeten jullie het maar even zeggen!
Idd, gewoon aanmeldenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ga het inderdaad maar gewoon proberen, wie weet! En dat is ook zuur zeg, hoe het bij jou ging.
Waarom zou het dan eventueel niet kunnen? Ik zie het mogelijke probleem niet.. Let wel even op bij dat Islam-vak, soms is het zo dat een vak wel in meerdere blokken gegeven wordt, maar het in het ene vak voor studie x bedoeld is en in een ander blok voor studie y, of dat in elk geval studenten van die studie voorrang hebben bij plaatsing.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:21 schreef Friek_ het volgende:
Het onderstaande mailtje heb ik verstuurd naar StudiePunt:
"Beste StudiePunt,
Vanwege de interesse in de minor 'Godsdienst in de moderne wereld' had ik een vraag naar aanleiding van het rooster.
Het studieprogramma is als volgt:
[ afbeelding ]
Mijn vraag is als volgt: zou ik deze minor in één keer kunnen afronden (dus in een half studiejaar) door het volgende 'vakkenpakket' te kiezen:Christendom, een wereldreligie (blok 1) (timeslot: D) Islam, een inleiding (blok 1) (timeslot: C) (als je op link klikt zie je dit vak ook mogelijk is om te volgen in blok 1!) Ethiek en religie (blok 2) (timeslot: B) God en het kwaad (blok 2) (timeslot: C)
Ook heb ik even gekeken naar de bijbehorende timeslots, maar elk vak heeft een eigen letter (dus niet twee vakken de hetzelfde letter).
Mocht dit mogelijk zijn, dan zou ik me graag willen inschrijven voor deze minor.
Met vriendelijke groet,
..."
Mijn vraag staat dus dikgedrukt: zou ik met de volgende keuze deze minor in één klap kunnen afronden? Dit zal wel moeten aangezien het nogal vloekt met mijn rooster aan de Universiteit van Tilburg. Ik heb deze vraag maar hier geplaatst omdat het alweer twee dagen geleden is dat ik StudiePunt gemaild heb en ik niet zoveel geduld heb.
Weten jullie het?
Als je de leeswijzervragen hebt gemaakt, ken je toch eigenlijk gewoon de hele stof?quote:Op maandag 19 april 2010 23:25 schreef MoneyTalks het volgende:
Morgen 9u tentamen, word nog een lange nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:32 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als je de leeswijzervragen hebt gemaakt, ken je toch eigenlijk gewoon de hele stof?Als mijn tante een snor had...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:32 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als je de leeswijzervragen hebt gemaakt, ken je toch eigenlijk gewoon de hele stof?En, kende je idd de hele stof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
Ik heb nog van niemand gehoord dat het goed ging, dus ik denk niet dat het zoveel had uitgemaaktquote:
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:24 schreef Berend_ het volgende:
Ik wil komend jaar bedrijfseconomie gaan studeren. Utrecht lijkt me een hele leuke stad om te studeren. De opleiding staat alleen niet zo goed aangeschreven aan de UU. Moet ik mijn keuze hierdoor laten bepalen?
Daar heb ik ook last van. Vooral het vak waar ik nu mee bezig ben. T is een verplicht vak, dus als ik het nu niet haal, moet ik het volgend jaar of het jaar erna doen. Maar het is zo'n kutvak.. ik voel gewoon totaal geen motivatie of wat dan ook. Dus dat wordt nog leuk met de tentamens..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:25 schreef mafkees01 het volgende:
Pff, ik heb blok 3 gelukkig afgerond.
Ik moest 1 tentamen herkansen, wat gelukkig gelukt is. Twee keer een zeven gehaald in blok 3. Kon slechter
Nog 1 maand, maar ik vrees wel het ergste voor komende maand. Wat er nog gedaan moet worden
Ik zie dat ook wel fout gaan iddquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:50 schreef Alphamusic het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Vooral het vak waar ik nu mee bezig ben. T is een verplicht vak, dus als ik het nu niet haal, moet ik het volgend jaar of het jaar erna doen. Maar het is zo'n kutvak.. ik voel gewoon totaal geen motivatie of wat dan ook. Dus dat wordt nog leuk met de tentamens..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen nu met hun motivatie worstelen, met de aanstaande vakantie
Het gaat al fout. Ik zit nu nog aan een paper dat ik morgenochtend om 9.00 af moet hebben en dankzij een cafeïnetolerantie kan ik niet aan de koffie of energydrink. Ik vermoed dat ik over een paar uur wakker word met mijn toetsenbord charmant in mijn voorhoofd gegraveerd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:49 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ik zie dat ook wel fout gaan idd
[..]
Been there done thatquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:06 schreef Alphamusic het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik over een paar uur wakker word met mijn toetsenbord charmant in mijn voorhoofd gegraveerd.
Tja, dat probeer ik weer te vermijdenquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:06 schreef Alphamusic het volgende:
[..]
Het gaat al fout. Ik zit nu nog aan een paper dat ik morgenochtend om 9.00 af moet hebben en dankzij een cafeïnetolerantie kan ik niet aan de koffie of energydrink. Ik vermoed dat ik over een paar uur wakker word met mijn toetsenbord charmant in mijn voorhoofd gegraveerd.
De vraag is nu: Hoe is dat verhaal afgelopen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:06 schreef Alphamusic het volgende:
[..]
Het gaat al fout. Ik zit nu nog aan een paper dat ik morgenochtend om 9.00 af moet hebben en dankzij een cafeïnetolerantie kan ik niet aan de koffie of energydrink. Ik vermoed dat ik over een paar uur wakker word met mijn toetsenbord charmant in mijn voorhoofd gegraveerd.
Ik heb een voldoende! Een 6.3. En dat terwijl ik echt geen idee meer had wat ik had ingeleverd. Helaas heb ik het tentamen alsnog verknald, dus ik hoop dat ik een her mag doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:34 schreef Omentuva het volgende:
[..]
De vraag is nu: Hoe is dat verhaal afgelopen?
Ik zie dat je Engels studeert... Toch geen ALW tentamen, per toeval?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:12 schreef Alphamusic het volgende:
[..]
Ik heb een voldoende! Een 6.3. En dat terwijl ik echt geen idee meer had wat ik had ingeleverd. Helaas heb ik het tentamen alsnog verknald, dus ik hoop dat ik een her mag doen
Oh jee waar had ik dat nou weer neergezet? En ja, ALW. Godsamme wat een rotvak. Ik hoop dat ik de herkansing haal want anders moet ik volgend jaar weer.. en nu ben ik wel benieuwd naar je naamquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:30 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Ik zie dat je Engels studeert... Toch geen ALW tentamen, per toeval?Heb daar meer mensen over gehoord, ook vorig jaar toen ik 't zelf deed.
* Omentuva studeert Engels, 2e jaars.
Hihi, oh ja:P Blond.. Wij hadden idd Wide Sargasso Sea. Leeeeeukquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:41 schreef Omentuva het volgende:
Je profiel, bijvoorbeeld?En ja, het is een rotvak. Vorig jaar ook nog een minieme extra kostenpost gehad omdat het de beurt was aan Heart of Darkness, maar ze lieten ons wel mooi Wide Sargasso Sea kopen.
. Stelletje tamme...
Iig waren de colleges wat... constanter qua boeiendheid dan ATW. Dat was echt matigheid troef de ene week en de andere week zat je op maandagmorgen om 9 uur op het puntje van je stoel omdat 't gewoon interessant was.
PM
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:28 schreef Marloes het volgende:
Werkt osiris bij jullie alweer? Bij mij niet
Leuk! Je zal het verschil merken tussen eerstejaars die direct van de middelbare school komen en de studenten die eerst al een jaar iets anders hebben gedaan (werken, andere studie, reizen). Met de eerste zal je wat minder klik hebben, maar bij die tweede groep maakt het helemaal niet zo veel uit hoe oud je nou precies bent. En heel veel hangt af van je eigen instelling, daar kan je echt veel winst op halen als je aansluiting wil..quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:02 schreef bitterend het volgende:
Ook even hier meldenIk ga in September aan TCS beginnen in Utrecht! Ben super zenuewachtig omdat ik ietjes ouder ben (ok veel ouder) ben dan de meeste eerste jaar studenten en het wordt mijn eerste studie!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:51 schreef Naamah het volgende:
[..]
Leuk! Je zal het verschil merken tussen eerstejaars die direct van de middelbare school komen en de studenten die eerst al een jaar iets anders hebben gedaan (werken, andere studie, reizen). Met de eerste zal je wat minder klik hebben, maar bij die tweede groep maakt het helemaal niet zo veel uit hoe oud je nou precies bent. En heel veel hangt af van je eigen instelling, daar kan je echt veel winst op halen als je aansluiting wil..
Een aantal vakken, hangt af van de vakken die je kiest, wordt ook in deeltijd aangeboden. Colleges zijn dan 's avonds en maar een keer per week. Als voltijdstudent kan je je daar ook gewoon voor inschrijven. In die deeltijdgroep ligt de leeftijd een heel stuk hoger. Bedenk wel dat het ook niet alles is om tussen de herintredende huisvrouwen te zitten
De grotere opleidingen, en dan met name bij Sociale Wetenschappen!quote:Op maandag 26 juli 2010 08:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet iemand bij welke studie men veel met videocolleges werkt?
Leuk! Hoe werkt dat precies? Je kiest dan een (school)vak waar je je bevoegdheid voor gaat halen en past je vakken in het eerste jaar daar op aan ofzo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:11 schreef lelouch het volgende:
Ik begin met de master Science Education & Communication. Heb er zin in
Ja precies.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Naamah het volgende:
[..]
Leuk! Hoe werkt dat precies? Je kiest dan een (school)vak waar je je bevoegdheid voor gaat halen en past je vakken in het eerste jaar daar op aan ofzo?
mja ik zou wel bellen, omdat je voor 16 augustus had moeten betalen hiervoor!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:53 schreef Jaejin het volgende:
Moet ik me zorgen maken als ik nu nog geen brief heb gekregen over de introductieweek van de opleiding?
Ik weet echt niet waar je het over hebt hoor? :p Ik heb net dus die inschrijformulier weer eens bekeken, er staat alleen een bedrag van 57.50 euro voor introductieweekend? Misschien ligt het aan je faculteit/studievereniging? Aangezien ik het dus via ECU'92 doe, zie ik dus geen bijkomende kosten tenzij je meegaat ofc naar intro-weekend.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:44 schreef bitterend het volgende:
Klopt 6 September heb ik het ook in de binnenstad!
je moet 40 euros betalen
quote:Dear Freshman,
Thank you for sending us your participation form, you are registered for the introduction week.
Additional information about the introduction week can be found on: http://www.ecu92.nl/page.asp?id=520877&pid=7088&mid=7214
If you have any questions don’t hesitate to contact us.
We are looking forward to seeing you on Monday the 6th of September at the start of the Introduction Week 2010!
Introduction Committee 2010, ECU’92
Klinkt vrij nutteloos... er worden vast wel nog wat andere dingen besprokenquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:26 schreef lelouch het volgende:
Ik heb donderdag en vrijdag de master introductie dagen.
Een uur daarvan is uitleg over hoe je te aan te melden voor een vak op OSIRIS.
Ik moest me voor 20 augustus ingeschreven hebben voor al me vakken van het eerste kwartaal. En nu gaan ze me uitleg geven over hoe het werkt?
Dit dus.. Lekker nog even vakantie vieren terwijl iedereen zit te stressenquote:
Ik zag toch echt iets van 9 september staan als deadline?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:26 schreef lelouch het volgende:
Ik heb donderdag en vrijdag de master introductie dagen.
Een uur daarvan is uitleg over hoe je te aan te melden voor een vak op OSIRIS.
Ik moest me voor 20 augustus ingeschreven hebben voor al me vakken van het eerste kwartaal. En nu gaan ze me uitleg geven over hoe het werkt?
Die deadline was voor mijn master specifiek. Ik volg vakken vanuit meerdere faculteiten tegelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:37 schreef mafkees01 het volgende:
Ik zag toch echt iets van 9 september staan als deadline?
Hoe vond je de faculteitsintroductie? Ik vond het hilarisch.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:01 schreef JWH_ het volgende:
Ben ook een verse UU'er! Psychologie dan wel, heel origineel.
Vertel?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:01 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Hoe vond je de faculteitsintroductie? Ik vond het hilarisch.
Leuk verhaal!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:37 schreef kutagh het volgende:
Zijn er eigenlijk nog FoK!kers die Gametechnologie studeren (of Informatica)?
Hoppetee, hierzo!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:34 schreef Jaejin het volgende:
Kan ik hier mede eerstejaars vinden van Economics & Business Economics?
Ik heb ook even gezocht op de UU site, maar kon ook niks vinden. Maar kon het Studiepunt dat niet verschaffen dan? Beetje raar anders van ze.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:10 schreef larry_flynt het volgende:
Hey mensen!
Ik heb mijn minor gehaald aan de UU en nu hoorde ik van Studiepunt dat ik een minor behaald verklaring moet aanvragen en dat zou op de website staan....
Ik kan echter niets vinden. Weet één van jullie waar ik dit kan vinden?
Ja ze zeiden van niet.... Moest het via de site aanvragen... Zal ze maandag maar weer bellen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik heb ook even gezocht op de UU site, maar kon ook niks vinden. Maar kon het Studiepunt dat niet verschaffen dan? Beetje raar anders van ze.
ENG versie. Moet zeggen dat ik MDE echt een zwaar onzinnig vak vind :/ Maar goed, beoordeling qua werkcolleges ligt iig veel hoger dan wat ik zou geven aan de EURquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hoppetee, hierzo!Doe je de NL of EN versie?
Haha ik ook de Engelse versie. Ja het is inderdaad een heel oppervlakkig vak, maar ook wel goed ter oriëntatie zodat je een beetje inzicht hebt in de minors.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:48 schreef Jaejin het volgende:
[..]
ENG versie. Moet zeggen dat ik MDE echt een zwaar onzinnig vak vind :/ Maar goed, beoordeling qua werkcolleges ligt iig veel hoger dan wat ik zou geven aan de EURIk heb het wel naar mijn zin hier
Ik heb vrijstelling voor Wiskundequote:Op zondag 31 oktober 2010 15:51 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha ik ook de Engelse versie. Ja het is inderdaad een heel oppervlakkig vak, maar ook wel goed ter oriëntatie zodat je een beetje inzicht hebt in de minors.
Had je wiskunde een beetje goed gemaakt, ik had een 2,3en ook een no-go voor m'n paper. Verrekte kutzooi!
Whut, hoe dat zo, die vrijstelling?quote:Op zondag 7 november 2010 15:05 schreef Jaejin het volgende:
[..]
Ik heb vrijstelling voor WiskundeAl denk ik dat ik daarmee problemen ga krijgen in de volgende periode als ik Microeconomics en Advanced Mathematics ga volgen o_o;
In een uurtje klaar?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:59 schreef mafkees01 het volgende:
Succes ermee dan maar. Net statistiek gehad in MU en dat ging wel oke.. Ben benieuwd wat daaruit rolt.. Nu leren voor vrijdag.. SPM :/
Het tentamen? Heb er 2,5 uur over gedaan.. Net trouwens de antwoorden nagekeken. 9 fout van 19.. Vet slecht gemaakt dus ook nog :/ De open vragen had ik wel goed gemaakt (ook nagerekend met mijn grm en dat klopte), dus hoop dan maar op een 5.. De vorige was een 7,1, dus gelukkig heb ik voor de theorie alsnog > 5. Dat is vereist.. Hopen dat de paper nog wat oplevert, anders wordt het zo'n zesjescultuur :/quote:
Ik heb hiervoor het gedaan bij Erasmus, maar bleef hangen bij 36 ECTS omdat ik een hertentament met 1 antwoord niet heb gehaald. Best lullig, want ik kon gewoon mijn P halen daar :p Dat was Micro Economie trouwens. Dus ik heb besloten om het opnieuw te doen bij de UU met vrijstellingen. Ik hoef eigenlijk maar 150 ECTS nu te halen ipv 180 ECTS.quote:Op zondag 7 november 2010 18:26 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Whut, hoe dat zo, die vrijstelling?
En waarom Advanced Mathematics? Dat komt later toch pas. Volgend blok is Micro en Introduction to Businesseconomics.
Lukt MDE een beetje?
Haha oke, dacht dat statistiek van 17:00 tot 20:00 wasquote:Op woensdag 10 november 2010 17:35 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Het tentamen? Heb er 2,5 uur over gedaan.. Net trouwens de antwoorden nagekeken. 9 fout van 19.. Vet slecht gemaakt dus ook nog :/ De open vragen had ik wel goed gemaakt (ook nagerekend met mijn grm en dat klopte), dus hoop dan maar op een 5.. De vorige was een 7,1, dus gelukkig heb ik voor de theorie alsnog > 5. Dat is vereist.. Hopen dat de paper nog wat oplevert, anders wordt het zo'n zesjescultuur :/
Nope, was van half 2 tot half 5quote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Haha oke, dacht dat statistiek van 17:00 tot 20:00 was
Had zelf kansrekening in 'mu' (educ).
Ah zo vandaar.. Huh, maar ik heb ook de oude tweede face EM gedaan.. Whut..quote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef Jaejin het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor het gedaan bij Erasmus, maar bleef hangen bij 36 ECTS omdat ik een hertentament met 1 antwoord niet heb gehaald. Best lullig, want ik kon gewoon mijn P halen daar :p Dat was Micro Economie trouwens. Dus ik heb besloten om het opnieuw te doen bij de UU met vrijstellingen. Ik hoef eigenlijk maar 150 ECTS nu te halen ipv 180 ECTS.
En waarom ik Advanced Mathematics heb? Ik hoef ten eerste geen Introduction to Business Economics te doen omdat ik de oude Tweede Fase Economie & Maatschappij heb gedaan. Je moet dus dan Introduction to Strategy and Organisation Theory volgen, maar daar heb ik dus ook vrijstelling voor omdat ik het al heb afgesloten bij Erasmus
Best grappig, ik moet mijn B2 2e periode met derdejaars vakken vullen XD Maargoed, ik hou mijn hart vast voor micro en macro economieIk heb die twee vakken niet gehaald vorig jaar, want ik vond het best wel pittig.
En MDE? Tja, geen idee. Ik heb er totaal geen grote druk op ofzo? Kan aan mij liggen dat ik de leerstof eigenlijk best weinig vindAh, we'll see. Die tentamen van vorig jaar was best te doen
Is inderdaad een collegezaal. Maar je hebt een tafeltje en een papiertje, dus je kan daar tentamens makenquote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Zuivelkoe het volgende:
Is de MU in het educatorium geen collegezaal? Hoe kun je daar tentamens maken?
Gaat meestal zo: twee/drie stoelen tussen de studenten en steeds een rij overslaan.quote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Zuivelkoe het volgende:
Is de MU in het educatorium geen collegezaal? Hoe kun je daar tentamens maken?
Bij mij was het tussen iedereen 1 stoel en iedere rij bezetquote:Op zondag 14 november 2010 23:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Gaat meestal zo: twee/drie stoelen tussen de studenten en steeds een rij overslaan.
Dan zaten jullie met flink veel studenten denk ik? MU is niet zo heel klein vind ik. Vrijdag zaten we in Thèta, die voor mijn gevoel nog groter is, en daar zaten er zelfs 2 rijen tussen en 3 stoeltjes.. Dan wordt het wel gevaarlijk als er drie docenten voor je zitten waarvan er 1 telkens rondlooptquote:Op zondag 14 november 2010 23:31 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Bij mij was het tussen iedereen 1 stoel en iedere rij bezet
Mijn geld is op en ik heb mijn datum al, dus dat is nog maar 1 maand tijdquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:29 schreef speknek het volgende:
Ik ook. Nog vijf maanden waar ik keihard in moet schrijven en ik crash naar het tempo van twee regels per dag.
De introductie bedoel ik van het proefschrift, die achtergrond heb ik veel van al paraat. (maarja het is biologie hè, introducties voor de experimentele hoofdstukken is lastiger ja)quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:58 schreef speknek het volgende:
inleiding makkelijk schrijven?, je hebt de experimenten al gedaan toch?
Ja inderdaad!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:04 schreef speknek het volgende:
Je moet juist een paar obvious gaten erin laten, zodat iedereen daarover valt en je daar een heel goed antwoord op hebt.
Maar goed, succes, we zitten nu natuurlijk weer te SOGgen.
Wat een tegenvaller was dat vak. Voelde meer als bezigheidstherapie dan ondernemend bezig zijn...quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:12 schreef lelouch het volgende:
EAR viel meer hoorde ik? Ik ben blij met ict-e, geen tentamen
Daar sluit ik me volledig bij aan, wat een waardeloos vak was ICT-E zegquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef Booomer het volgende:
[..]
Wat een tegenvaller was dat vak. Voelde meer als bezigheidstherapie dan ondernemend bezig zijn...
Het is al te laat misschien maar als je nog kunt switchen zou ik je dat zeker aanraden!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Volgende week beginnen met de minor Economie & Geografie, ben benieuwd.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Het is al te laat misschien maar als je nog kunt switchen zou ik je dat zeker aanraden!
Bieb dus, of bij je eigen faculteit? Je zou naar het Minnaertgebouw kunnen gaan, maar is niet het meest centrale gebouwquote:Op zondag 13 maart 2011 13:30 schreef Naamah het volgende:
Waar kan je op de Uithof een beetje relaxed achter een computer? Ik móét namelijk morgen om 13:00 achter een computer zitten, omdat dan een belangrijke inschrijving open gaat, maar kan niet uren van tevoren ergens een computer bemachtigen, want heb daarvoor nog gewoon afspraken.
Bieb is volgens mij hartstikke vol en druk altijd en heb verder geen idee waar computers staan. Oh, en wel graag een echte computer met een muis enzo, niet zo'n computerzuil.
In het BBL staan zat pc's, eigenlijk altijd wel plek..quote:Op zondag 13 maart 2011 13:34 schreef Naamah het volgende:
Eigen faculteit heeft geen computers. Althans.. weet ik eigenlijk niet.. sinds vorige maand vallen we onder sociale wetenschappen, geloof ik, maar in die gebouwen ben ik nog nooit geweest, laat staan dat ik weet waar er computers zijn
En zijn er voldoende computers in de bieb dan? In de binnenstad is het vaak zo goed als onmogelijk een computer te bemachtigen..
Wat vorige week dus was (mid-terms) en nu dus niet meer. Go for it zou ik zeggen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:51 schreef T.O.P het volgende:
Rond 13u is het in de bieb niet zo druk hoor, tenzij het tentamenweek is
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:30 schreef Naamah het volgende:
Waar kan je op de Uithof een beetje relaxed achter een computer? Ik móét namelijk morgen om 13:00 achter een computer zitten, omdat dan een belangrijke inschrijving open gaat..
Informatica UU: http://www.cs.uu.nl/bama/IcaMajor.htmlquote:Op woensdag 13 april 2011 13:18 schreef NonameNogame het volgende:
Aan diegenen die Informatica (bachelor) studeren aan de UU:
Zou je er aub wat meer over willen vertellen, zoals:
- Wat voor vakken krijg je?
- Hoeveel contacturen zijn er per week ingeroosterd?
- Hoeveel verplichte contacturen zijn er per week
- Hoeveel uur besteed je in totaal aan je studie per week?
- Hoe ervaar je de studie qua belasting? (moeijlijk/makkelijk/etc)
- Worden er uberhaupt wiskunde* vakken gegeven?
- Worden er ook nog zogenaamde onzinvakken** gegeven?
- Hoe zijn de studievoorzieningen? (beschikbaarheid pc's, beschikbaarheid stille ruimtes en drukte in bieb?)
- Hoe groot is de groep waarmee je les krijgt (zowel bij hoor- als bij werkcolleges/practica)
- Worden alle vakken/cursussen aan één locatie/gebouw verzorgd of dien je nog wat heen en weer te moeten reizen?
- Hoe is de bereikbaarheid naar de locatie waar je het meest les krijgt? (Ver van Utrecht CS? goede bus/metro/tram/trein-aansluitingen? Gaan er veel bussen in het uur? etc. etc)
* = ik vind wiskunde namelijk heel erg leuk en kzou dat graag terug willen zien in de opleiding. Helaas kan ik echter niets vinden op de website van de UU mbt wiskunde in de informatica. Dit terwijl er op de UvA en op de Radboud Universiteit wel redelijk wat wiskunde verwerkt zit in de opleiding. Ik vroeg me dan ook af of dit bij de UU ook zo is. Wordt er wel wiskunde gegeven of is álles gericht op Informatica/programmeren etc (wat ik jammer zou vinden)?
** = Bijvoorbeeld het opstellen van een portfolio (zoals bij Informatica aan de UvA verzorgd wordt), academische vaardigheden gedoe (schrijven van saaie verslagen, literatuurlezen, etc. etc)
Alvast enorm bedankt!!![]()
Niet per se, ligt aan de situatiequote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Kost hetzelfde, afgezien van wat extra boeken.
Janskerkhof 5a heb je ook nog, en op de Muntstraat zit ook nog wat.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:15 schreef Daantke het volgende:
Yess daar zit ik ook wel eens maar ik kan me haast niet voorstellen dat een hele studie alleen daar bivakkeert. Maar goed, ik doe dan ook geen Literatuurwetenschappen
Ik heb college (gehad) op de Uithof, op de Drift 21 en 23, Achter de Dom, University College en Kromme Nieuwegracht. Dan heb je bijna alle locaties wel gehad.
Omdat iedereen de 12 of 11 pakt. Maar er gaan veel meer bussen naar de Uithof.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:21 schreef Maria2.0 het volgende:
Achter de Dom dan, sorry![]()
Ben benieuwd, volgens mijn broertje moet ik blij zijn dat ik niet standaard college heb op de Uithof. (Zijn quote over de bus daarheen: "Ik heb oksels geproefd in die bus, man!")
Er komen wel veel bussen op de Uithof, maar de verbinding Uithof - CS is volgens mij puur de 11 en de 12... Schiet me d'r niet op neer - ik heb gemiddeld in één blok per jaar iets op de Uithof en dan vaak ook nog om 9:00, dus Spitsbus heen.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:58 schreef Booomer het volgende:
[..]
Omdat iedereen de 12 of 11 pakt. Maar er gaan veel meer bussen naar de Uithof.
Zie je het voor je? Overheidsprojecten die volgens planning gaan...quote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef Hojdhopper het volgende:
Over een jaar of 3 hebben we ook gewoon een rechstreekse tram, als alles volgens planning gaat.
Kamer zoeken gaat het beste via via. Verder Kamernet. Al zou ik dan NU beginnen. Bij de SSH is de korste inschrijftijd voor in Utrecht (IBB) nu 2 jaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hallo!
Na de zomervakatie ga ik geschiedenis @UU studeren.
Heb er heel veel zin, omdat dit vak me altijd geboeid heeft.
Een aantal vraagjes want ik heb me er nog niet echt in verdiept:
- Hoe is de studie? (moeilijk/makkelijk, veel/weinig details op tentamens, interessante leraren, veel/weinig vrije keuzemogelijkheden etc etc)
- Hoe zijn de mensen?
- Welke introducties krijg ik allemaal? (faculteits-, vak- etc.)
- Hoe is Utrecht? (uitgaan, terrasje pakken, prijzen, algemene indruk van de sfeer etc.)
- Hoe moeilijk is het om een kamer te vinden? (heb gehoord moeilijk, en de prijzen??)
Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen..
De Uithof is eigenlijk helemaal niet zo erg als iedereen altijd zegt, je hebt lekker de ruimte en de bieb daar is de meest relaxte bieb die ik ken. Maar je zit als Geesteswetenschappen student inderdaad erg vaak in de stad.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:21 schreef Maria2.0 het volgende:
Achter de Dom dan, sorry![]()
Ben benieuwd, volgens mijn broertje moet ik blij zijn dat ik niet standaard college heb op de Uithof. (Zijn quote over de bus daarheen: "Ik heb oksels geproefd in die bus, man!")
Het heeft er uiteindelijk tot geleid dat ik in zijn geheel overstap naar Sociale Geografie met een Economie minor. Dus het omgekeerde van wat ik nu doe. Het heeft toch meer mijn interesse.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Het is al te laat misschien maar als je nog kunt switchen zou ik je dat zeker aanraden!
UIT. Wie zegt doen en wie zegt niet doen?? En tot wanneer kun je je daar inschrijven (en dus niet officieel, maar wanneer zal het ongeveer vol zitten?)quote:Het heeft er uiteindelijk tot geleid dat ik in zijn geheel overstap naar Sociale Geografie met een Economie minor. Dus het omgekeerde van wat ik nu doe. Het heeft toch meer mijn interesse.
Fijne zomer allemaal! Heb nu al zin om te zuipen tijdens de UIT.
UIT als je misschien ergens lid wilt worden. Vrienden zul je er waarschijnlijk niet aan over houden, maar heel misschien ook wel. Voor de rest, als je er zin in hebt doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
UIT. Wie zegt doen en wie zegt niet doen?? En tot wanneer kun je je daar inschrijven (en dus niet officieel, maar wanneer zal het ongeveer vol zitten?)
Idd, ik ken niemand echt goed die in Utrecht gaat studeren. Dus dan kom je vanzelf uit je vriendenclubje, zodat je mensen aanspreekt etc etc.quote:UIT moet je sowieso doen. Vrienden aan over houden ligt aan jezelf, of je met die mensen blijft afspreken na de UIT. Ik heb er geen vrienden aan over gehouden, maar wel een hele leuke midweek gehad. Huisgenote heeft er wel een aantal vriendinnen aan over gehouden.
Join the club... Na vwo een jaartje hbo gedaan. P gehaald maar niet door gegaan. Afgelopen jaar Economie in Utrecht met minor Sociale Geografie. En gezien ik mijn bsa (nog) niet heb gehaald (de 17e nog een herkansing) en de studie toch niet zo leuk vind, ga ik het omdraaien. Sociale geografie met een Economie minor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:30 schreef Jaejin het volgende:
Ik ga weer voor de 3e keer eerstejaars studente worden. Hopelijk is dit keer scheepsrecht =/ Zat erg te twijfelen of ik zou gaan stoppen met mijn 2e jaar Economie, maar uiteindelijk er toch voor gekozen om hogere schulden aan te nemen en later gelukkiger te zijn dan andersom. Met mijn 1,5 jaar vertraging val ik toch onder Zeikstra's regeling, dus officieel langstudeerder
Informatiekunde wordt het! Ik ben benieuwd wat voor mensen ik daar tegenkom, want het schijnt een hele andere wereld te zijn dan de wereld waar ik tot nu toe in zat. Zeker als vrouw zijnde...
quote:maar uiteindelijk er toch voor gekozen om hogere schulden aan te nemen en later gelukkiger te zijn dan andersom.
Haha, ik heb ook economie aan de UU gedaan en vervolgens informatiekundequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:30 schreef Jaejin het volgende:
Ik ga weer voor de 3e keer eerstejaars studente worden. Hopelijk is dit keer scheepsrecht =/ Zat erg te twijfelen of ik zou gaan stoppen met mijn 2e jaar Economie, maar uiteindelijk er toch voor gekozen om hogere schulden aan te nemen en later gelukkiger te zijn dan andersom. Met mijn 1,5 jaar vertraging val ik toch onder Zeikstra's regeling, dus officieel langstudeerder
Informatiekunde wordt het! Ik ben benieuwd wat voor mensen ik daar tegenkom, want het schijnt een hele andere wereld te zijn dan de wereld waar ik tot nu toe in zat. Zeker als vrouw zijnde...
En anders doe je gewoon TCS met allemaal CIW vakken, maakt uiteindelijk weinig uit. Op die manier heb ik TLW gedaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef bitterend het volgende:
![]()
Ik doe nu TCS op de UU maar wil naar CIW...kan hopelijk een paar van mijn vakken overzetten!
Haha ja zou ook kunnen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:52 schreef Naamah het volgende:
[..]
En anders doe je gewoon TCS met allemaal CIW vakken, maakt uiteindelijk weinig uit. Op die manier heb ik TLW gedaan
Maar voor de masters staan daar geen echte roosters, alleen in welk blok een vak wordt gegeven en verder niks.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:37 schreef bitterend het volgende:
Bobs. de roosters staan op de website van het studiepunt
http://www.uu.nl/faculty/(...)d/Pages/default.aspx
en voor de rest ja je hebt een wachtwoord nodig voor Osiris enzo...bel het studiepunt gewoon
Dat heb ik vorig jaar ook gehad met Computerarchitectuur & Netwerken, na een paar weken waren we weer naar het Aardwetenschappen groot zaal gegaan omdat de opkomst was teruggelopen. De rest waren in het Marinus Ruppertsgebouw of het Educatorium, grotere zalen. Ik gok dat je in de bios zit omdat de grotere zalen in het Educatorium al gevuld zijn door andere vakken...quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef Pizzabodem het volgende:
Is het trouwens normaal om colleges in de bioscoop te hebben?
Had vandaag in de Catherijne Bios college, en heb ook nog een aantal keren in de City Bios.
Best wel irritant. Die stoelen nodigen niet uit tot opletten.
SG&PL student? Ik had dat gisteren ook namelijk.quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef Pizzabodem het volgende:
Had vandaag in de Catherijne Bios college, en heb ook nog een aantal keren in de City Bios.
What the hellquote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef Pizzabodem het volgende:
Haha oh nee toch? Ik vond ze in de Catherijnebioscoop al zo lekker dat ik in slaap viel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:32 schreef Daantke het volgende:
Bios City is kut, die stoelen zitten veel te lekker
Je valt in ieder geval niet in slaap door de stoelen...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Vandaag hoorcollege op de Drift 21, mijn hemel, wat een kutstoelen zeg. Ik voel mijn rug nog.
Doe mij de bios dan maar
Studeer je toevallig wiskunde?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik vind die docenten van de werkgroepen wel matig zeg..
Waande me gisteren weer thuis in de brugklas.
Nee, toevallig niet nee. Faculteit geesteswetenschappen zit ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Studeer je toevallig wiskunde?
Ik had vorig jaar blok 1 zo'n vak. Volgens mij niet helemaal in goede aarde gevallen bij veel studenten - hoorde iig een aantal roepen dat ze de beoordeling zouden gebruiken om aan te geven dat dit niet iets was.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik vind die docenten van de werkgroepen wel matig zeg..
Waande me gisteren weer thuis in de brugklas.
Ok, huisgenoot van me is phd bij wi en was do nogal brakquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, toevallig niet nee. Faculteit geesteswetenschappen zit ik.
ASAP sshquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:23 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Aha ok dan.
Trouwens nog iemand tips om snel een kamer te fixen in Utreg?
Wachttijd 21 maanden voor de IBB alleen al...quote:
Ok, dat is wel heftig ... kon zelf na 9 maanden al hospiteren in zeist maar dat is alweer 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:19 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wachttijd 21 maanden voor de IBB alleen al...
Kamernet misschien?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:23 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Aha ok dan.
Trouwens nog iemand tips om snel een kamer te fixen in Utreg?
Ja voor Zeist is wel korter, evenals voor tijdelijke kamers. Maar ja, daar zit niet iedereen op te wachten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ok, dat is wel heftig ... kon zelf na 9 maanden al hospiteren in zeist maar dat is alweer 2 jaar geleden.
Nu al tentamens?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Iedereen nog blij?
Morgen de eerste presentatie, volgende week het eerste tentamen. Fuuuu!
Mwoah, ik denk dat het er uiteindelijk niet alleen om gaat waar je hebt gestudeerd hoor. En echt enorm zijn de verschillen ook niet. Maar wil je zelf niet ook liever een iets betere opleiding als dat ook mogelijk is?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef Ronald78 het volgende:
Hoi,
ik overweeg de studie Economie & Bedrijfseconomie in Utrecht. Tijdens een open dag sprak deze mij wel aan. Het lijkt me een interessante studie en het is redelijk kleinschalig.
Maar mijn decaan raadt deze studie af, omdat Utrecht op economisch gebied niet goed zou zijn en denkt dat ik beter naar Tilburg, Rotterdam, Amsterdam of Groningen kan.
Is het nou verstandig dat advies op te volgen? Heeft iemand die Economie gestudeerd heeft in Groningen bij het solliciteren echt een voorsprong t.o.v. iemand die dat in Utrecht deed?
Ben nu postdoc in Eindhoven.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:04 schreef Lago het volgende:
Gefeliciteerd Speknek.met het promoveren, niet het werkeloos zijn.
![]()
Al enig idee wat je hierna wil gaan doen?
In het bedrijfsleven lijkt het me niet zoveel uitmaken, elke studie heeft natuurlijk gewoon een goed basisniveau en bedrijven zijn niet zo bezig met ranglijstjes. Als je erna het wetenschappelijk onderzoek in wil gaan kan het op zich wel meespelen. En dan gaat het vooral om de EUR en in mindere mate Tilburg en de Amsterdamse, daarna maakt het niet zoveel meer uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef Ronald78 het volgende:
Hoi,
ik overweeg de studie Economie & Bedrijfseconomie in Utrecht. Tijdens een open dag sprak deze mij wel aan. Het lijkt me een interessante studie en het is redelijk kleinschalig.
Maar mijn decaan raadt deze studie af, omdat Utrecht op economisch gebied niet goed zou zijn en denkt dat ik beter naar Tilburg, Rotterdam, Amsterdam of Groningen kan.
Is het nou verstandig dat advies op te volgen? Heeft iemand die Economie gestudeerd heeft in Groningen bij het solliciteren echt een voorsprong t.o.v. iemand die dat in Utrecht deed?
Ik ben er nog niet uit, Utrecht is niet mijn enige optie. Groningen bijvoorbeeld is ook nog open voor mij en ik ben wel redelijk goed in wiskunde, dus dat ga ik zeker nog overwegen. Ik kreeg bij de open dag van Utrecht gewoon een goed gevoel, maar mijn decaan raadde me Utrecht weer af. Dus ik wilde gewoon even weten in hoeverre ik mijn keuze moet laten beïnvloeden door de universiteit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:05 schreef Lago het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat het er uiteindelijk niet alleen om gaat waar je hebt gestudeerd hoor. En echt enorm zijn de verschillen ook niet. Maar wil je zelf niet ook liever een iets betere opleiding als dat ook mogelijk is?
Ik heb zelf mijn bachelor economie gedaan in Groningen, en ben nu bezig met mijn master in Utrecht. En ik merk wel wat verschil tussen mijn voorkennis en die van mijn studiegenootjes uit Utrecht.
Verder is er vind ik vooral een groot verschil in werkwijze. Ik weet niet of je een beetje wiskundig bent aangelegd? Want Groningen (en Rotterdam ook heb ik gehoord) is veel meer van het formules leren en sommen maken. Terwijl Utrecht meer van het lange teksten lezen en papers schrijven is.
Mag ik vragen waarom, puur uit interesse?quote:Op woensdag 11 april 2012 03:08 schreef Together__ het volgende:
Ik schaar me graag bij dit topic. Momenteel studeer ik nog in Leiden maar ik wil graag overstappen naar Utrecht. Althans, het is een idee dat in mijn hoofd zit.
Zijn er Utrechtse wijsbegeerte studenten die mij meer kunnen vertellen hier?
Oh hey, prima hoor. Heel erg wennen, dat wel, het is veel toegepaster, zeker waar ik nu zit natuurlijk. En het onderwijsmodel is ook even omschakelen. Daarnaast is postdoc/docent toch wel een tikkie anders dan aio. Maar het is allemaal wel leuk en inspirerend.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Speknek, hoe bevalt het je in Eindhoven?
Ben je ook in de buurt gaan wonen?
Zoals ik het begrijp wel ja.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Alleen competentiegericht 'onderwijs'?
Slik.
Dat zou me niet echt verbazen. Het is natuurlijk erg praktisch allemaal (dingen bouwen). Ter verdediging van ID moet je natuurlijk als goed designer eerder een polymath zijn en van alles een beetje weten dan van een ding heel veel weten. Het is een andere tak van sport die m.i. niet per se makkelijker of minder waardevol hoeft te zijn.quote:IO heeft overigens de reputatie onder de technische studenten inhoudelijk wat lichtjes te zijn.
Probleem is dat ik nooit een definitieve of voorwaardelijke beschikking heb gezien, noch per post, noch per mail. Heeft iemand een idee of die brief nu een verkapte "gefeliciteerd, je mag meedoen" is, of dat een standaardbrief die altijd wordt verstuurd aan iedereen die zich in heeft geschreven via studielink? Ik ga sowieso morgen met het studiepunt Geesteswetenschappen bellen, maar misschien dat Fok ook antwoord heeft.quote:Beste student(e),
Enige tijd geleden heb je van de Universiteit Utrecht een definitieve of voorwaardelijke beschikking ontvangen voor je deelname aan [de master]. Indien je verwacht per september 2012 te starten, dan heet ik je middels deze brief van harte welkom.
Waar zit je nu? Ik haal als.het goed is feb de master.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef mafkees10 het volgende:
Stil hier
Ik ben sinds 1 sept afgestudeerd, dus voor mij geen UU meer!
Nu nergens, ben op zoek naar een baanquote:Op donderdag 20 september 2012 21:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waar zit je nu? Ik haal als.het goed is feb de master.
Bedoel bachelor, scheikunde.quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:50 schreef mafkees10 het volgende:
[..]
Nu nergens, ben op zoek naar een baanWelke master doe je?
In die gesloten ruimtes op de 5e en 6e verdieping. Wel na 10en hoor!quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:33 schreef Gamer_V het volgende:
Dus, waar kun je het beste batsen in de UB?
Ze controleren alleen tijdens de tentamenperiodes 's avonds bij binnenkomst.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:11 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
In die gesloten ruimtes op de 5e en 6e verdieping. Wel na 10en hoor!
Over de UB gesproken. Mogen HU studenten er nou wel of niet studeren? Ik hoor verschillende verhalen daarover.
Zelf ben ik na 2 jaar UU naar de HU gegaan maar de UB was toch altijd wel mijn favoriete leerplek.
Ja dat had ik ook gehoord, maar dan in de vorm van 'elke dag na 17:00'.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:21 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ze controleren alleen tijdens de tentamenperiodes 's avonds bij binnenkomst.
Inschrijvingsgeklooi?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:57 schreef Scuidward het volgende:
Mooi is dat, die dingen regelen voor een volgende periode. Het is weer gelukt hoor.
Uitstelgedrag, mailtje moeten sturen of ik in aanmerking kwam, en de bevestiging pas vandaag weer doorgegevenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:12 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Inschrijvingsgeklooi?
Mijn wijzigingsdagen zijn pas over een paar weken, helaas.
Altijd leuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Uitstelgedrag, mailtje moeten sturen of ik in aanmerking kwam, en de bevestiging pas vandaag weer doorgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |