Zal ik dan maar vertellen over de introductie van de 'Faculty of Science' (Informatica/Gametechnologie, Informatiekunde, Wiskunde en Natuurkunde (en mix daarvan, TWIN))?
Dat was eerst 3 dagen kamp in Ellertshaar georganiseerd door A-Eskwadraat (studievereniging) dat op zich best leuk was (wel i.v.m. mijn doofheid een boel geregel vooraf, maar dat terzijde). Gericht op de medestudenten leren kennen, nou ik heb wel een leuke tijd gehad! Het kamp had de vorm van een competitie zeg maar, je zat ingedeeld in 1 van de 5 kleuren en verder in de kleur had je allemaal mentorgroepen (mentoren waren ouderejaars) waarmee je dan optrok. De mijne was een klein beetje maf maar echt wel gezellig (groepje Pond ftw als er nog anderen daarvan meelezen). Eerste dag was zeg maar sport-dag en 's nachts een spel in het bos, tweede dag bij het meer in de bos een wedstrijd (KOUD!!!!!) en dan 's avonds nog een spel en 's nachts feesten als je wilde, laatste dag was een quiz en verder was het inpakken en naar huis gaan en uitrusten voor volgende dagen. Van donderdag tot de dinsdag daarop waren de 'uithofdagen' dus de uithof en binnenstad verkennen en nog meer activiteiten. Gewoon gezellig als je een goed groepje hebt.
Kortom: Het kamp is echt wel gezellig, als het kan zou ik gewoon gaan!
Zijn er eigenlijk nog FoK!kers die Gametechnologie studeren (of Informatica)?