De grotere opleidingen, en dan met name bij Sociale Wetenschappen!quote:Op maandag 26 juli 2010 08:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet iemand bij welke studie men veel met videocolleges werkt?
Leuk! Hoe werkt dat precies? Je kiest dan een (school)vak waar je je bevoegdheid voor gaat halen en past je vakken in het eerste jaar daar op aan ofzo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:11 schreef lelouch het volgende:
Ik begin met de master Science Education & Communication. Heb er zin in
Ja precies.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Naamah het volgende:
[..]
Leuk! Hoe werkt dat precies? Je kiest dan een (school)vak waar je je bevoegdheid voor gaat halen en past je vakken in het eerste jaar daar op aan ofzo?
mja ik zou wel bellen, omdat je voor 16 augustus had moeten betalen hiervoor!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:53 schreef Jaejin het volgende:
Moet ik me zorgen maken als ik nu nog geen brief heb gekregen over de introductieweek van de opleiding?
Ik weet echt niet waar je het over hebt hoor? :p Ik heb net dus die inschrijformulier weer eens bekeken, er staat alleen een bedrag van 57.50 euro voor introductieweekend? Misschien ligt het aan je faculteit/studievereniging? Aangezien ik het dus via ECU'92 doe, zie ik dus geen bijkomende kosten tenzij je meegaat ofc naar intro-weekend.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:44 schreef bitterend het volgende:
Klopt 6 September heb ik het ook in de binnenstad!
je moet 40 euros betalen
quote:Dear Freshman,
Thank you for sending us your participation form, you are registered for the introduction week.
Additional information about the introduction week can be found on: http://www.ecu92.nl/page.asp?id=520877&pid=7088&mid=7214
If you have any questions don’t hesitate to contact us.
We are looking forward to seeing you on Monday the 6th of September at the start of the Introduction Week 2010!
Introduction Committee 2010, ECU’92
Klinkt vrij nutteloos... er worden vast wel nog wat andere dingen besprokenquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:26 schreef lelouch het volgende:
Ik heb donderdag en vrijdag de master introductie dagen.
Een uur daarvan is uitleg over hoe je te aan te melden voor een vak op OSIRIS.
Ik moest me voor 20 augustus ingeschreven hebben voor al me vakken van het eerste kwartaal. En nu gaan ze me uitleg geven over hoe het werkt?
Dit dus.. Lekker nog even vakantie vieren terwijl iedereen zit te stressenquote:
Ik zag toch echt iets van 9 september staan als deadline?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:26 schreef lelouch het volgende:
Ik heb donderdag en vrijdag de master introductie dagen.
Een uur daarvan is uitleg over hoe je te aan te melden voor een vak op OSIRIS.
Ik moest me voor 20 augustus ingeschreven hebben voor al me vakken van het eerste kwartaal. En nu gaan ze me uitleg geven over hoe het werkt?
Die deadline was voor mijn master specifiek. Ik volg vakken vanuit meerdere faculteiten tegelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:37 schreef mafkees01 het volgende:
Ik zag toch echt iets van 9 september staan als deadline?
Hoe vond je de faculteitsintroductie? Ik vond het hilarisch.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:01 schreef JWH_ het volgende:
Ben ook een verse UU'er! Psychologie dan wel, heel origineel.
Vertel?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:01 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Hoe vond je de faculteitsintroductie? Ik vond het hilarisch.
Leuk verhaal!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:37 schreef kutagh het volgende:
Zijn er eigenlijk nog FoK!kers die Gametechnologie studeren (of Informatica)?
Hoppetee, hierzo!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:34 schreef Jaejin het volgende:
Kan ik hier mede eerstejaars vinden van Economics & Business Economics?
Ik heb ook even gezocht op de UU site, maar kon ook niks vinden. Maar kon het Studiepunt dat niet verschaffen dan? Beetje raar anders van ze.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:10 schreef larry_flynt het volgende:
Hey mensen!
Ik heb mijn minor gehaald aan de UU en nu hoorde ik van Studiepunt dat ik een minor behaald verklaring moet aanvragen en dat zou op de website staan....
Ik kan echter niets vinden. Weet één van jullie waar ik dit kan vinden?
Ja ze zeiden van niet.... Moest het via de site aanvragen... Zal ze maandag maar weer bellen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik heb ook even gezocht op de UU site, maar kon ook niks vinden. Maar kon het Studiepunt dat niet verschaffen dan? Beetje raar anders van ze.
ENG versie. Moet zeggen dat ik MDE echt een zwaar onzinnig vak vind :/ Maar goed, beoordeling qua werkcolleges ligt iig veel hoger dan wat ik zou geven aan de EURquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hoppetee, hierzo!Doe je de NL of EN versie?
Haha ik ook de Engelse versie. Ja het is inderdaad een heel oppervlakkig vak, maar ook wel goed ter oriëntatie zodat je een beetje inzicht hebt in de minors.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:48 schreef Jaejin het volgende:
[..]
ENG versie. Moet zeggen dat ik MDE echt een zwaar onzinnig vak vind :/ Maar goed, beoordeling qua werkcolleges ligt iig veel hoger dan wat ik zou geven aan de EURIk heb het wel naar mijn zin hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |