Misschien dat iemand antwoord weet in dezen. Ik heb me vlak voor de juni-deadline* ingeschreven voor een Master en overal staat dat er binnen 6 weken antwoord is van de toelatingscommissie. Vandaag is 17 juli - de 7e week na 1 juni - en ik heb net een brief uit de bus geplukt die start met:
quote:
Beste student(e),
Enige tijd geleden heb je van de Universiteit Utrecht een definitieve of voorwaardelijke beschikking ontvangen voor je deelname aan [de master]. Indien je verwacht per september 2012 te starten, dan heet ik je middels deze brief van harte welkom.
Probleem is dat ik nooit een definitieve of voorwaardelijke beschikking heb gezien, noch per post, noch per mail. Heeft iemand een idee of die brief nu een verkapte "gefeliciteerd, je mag meedoen" is, of dat een standaardbrief die altijd wordt verstuurd aan iedereen die zich in heeft geschreven via studielink? Ik ga sowieso morgen met het studiepunt Geesteswetenschappen bellen, maar misschien dat Fok ook antwoord heeft.
Extra informatie: Ik studeer over de zomer af - BA-thesis is begin deze maand (ik meen dat OSIRIS de 2e zegt) becijferd en ik voldoe aan alle andere eisen. Ik was echter wel laat (31 mei) met insturen motivatie en dat is ook nog eens naar de verkeerde faculteit gegaan omdat mij verkeerde informatie was gegeven in een telefoongesprek - ik zit in het 2e jaar bij een andere faculteit dan in het eerste jaar, en ik had naar die andere faculteit opgestuurd. Dit is doorgestuurd ná 1 juni (op de 4e volgens mijn mailbox).
How fucked am I?
*1 juni-deadline is geen garantie voor toelating maar mag wel voor Nederlandse studenten. Ik zou verwachten dat er wordt gezegd of je bent toegelaten of niet, persoonlijk.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."