Goed gedaan hoor Meisjes-Bobquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:38 schreef Bob. het volgende:
Ik haat het om topics te openen.
Heb nu maar gewoon wat dingen uit de OP van de voige ge copy-paste, maar als er iets anders in moet moeten jullie het maar even zeggen!
Idd, gewoon aanmeldenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ga het inderdaad maar gewoon proberen, wie weet! En dat is ook zuur zeg, hoe het bij jou ging.
Waarom zou het dan eventueel niet kunnen? Ik zie het mogelijke probleem niet.. Let wel even op bij dat Islam-vak, soms is het zo dat een vak wel in meerdere blokken gegeven wordt, maar het in het ene vak voor studie x bedoeld is en in een ander blok voor studie y, of dat in elk geval studenten van die studie voorrang hebben bij plaatsing.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:21 schreef Friek_ het volgende:
Het onderstaande mailtje heb ik verstuurd naar StudiePunt:
"Beste StudiePunt,
Vanwege de interesse in de minor 'Godsdienst in de moderne wereld' had ik een vraag naar aanleiding van het rooster.
Het studieprogramma is als volgt:
[ afbeelding ]
Mijn vraag is als volgt: zou ik deze minor in één keer kunnen afronden (dus in een half studiejaar) door het volgende 'vakkenpakket' te kiezen:Christendom, een wereldreligie (blok 1) (timeslot: D) Islam, een inleiding (blok 1) (timeslot: C) (als je op link klikt zie je dit vak ook mogelijk is om te volgen in blok 1!) Ethiek en religie (blok 2) (timeslot: B) God en het kwaad (blok 2) (timeslot: C)
Ook heb ik even gekeken naar de bijbehorende timeslots, maar elk vak heeft een eigen letter (dus niet twee vakken de hetzelfde letter).
Mocht dit mogelijk zijn, dan zou ik me graag willen inschrijven voor deze minor.
Met vriendelijke groet,
..."
Mijn vraag staat dus dikgedrukt: zou ik met de volgende keuze deze minor in één klap kunnen afronden? Dit zal wel moeten aangezien het nogal vloekt met mijn rooster aan de Universiteit van Tilburg. Ik heb deze vraag maar hier geplaatst omdat het alweer twee dagen geleden is dat ik StudiePunt gemaild heb en ik niet zoveel geduld heb.
Weten jullie het?
Als je de leeswijzervragen hebt gemaakt, ken je toch eigenlijk gewoon de hele stof?quote:Op maandag 19 april 2010 23:25 schreef MoneyTalks het volgende:
Morgen 9u tentamen, word nog een lange nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:32 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als je de leeswijzervragen hebt gemaakt, ken je toch eigenlijk gewoon de hele stof?Als mijn tante een snor had...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:32 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als je de leeswijzervragen hebt gemaakt, ken je toch eigenlijk gewoon de hele stof?En, kende je idd de hele stof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
Ik heb nog van niemand gehoord dat het goed ging, dus ik denk niet dat het zoveel had uitgemaaktquote:
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:24 schreef Berend_ het volgende:
Ik wil komend jaar bedrijfseconomie gaan studeren. Utrecht lijkt me een hele leuke stad om te studeren. De opleiding staat alleen niet zo goed aangeschreven aan de UU. Moet ik mijn keuze hierdoor laten bepalen?
Daar heb ik ook last van. Vooral het vak waar ik nu mee bezig ben. T is een verplicht vak, dus als ik het nu niet haal, moet ik het volgend jaar of het jaar erna doen. Maar het is zo'n kutvak.. ik voel gewoon totaal geen motivatie of wat dan ook. Dus dat wordt nog leuk met de tentamens..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:25 schreef mafkees01 het volgende:
Pff, ik heb blok 3 gelukkig afgerond.
Ik moest 1 tentamen herkansen, wat gelukkig gelukt is. Twee keer een zeven gehaald in blok 3. Kon slechter
Nog 1 maand, maar ik vrees wel het ergste voor komende maand. Wat er nog gedaan moet worden
Ik zie dat ook wel fout gaan iddquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:50 schreef Alphamusic het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Vooral het vak waar ik nu mee bezig ben. T is een verplicht vak, dus als ik het nu niet haal, moet ik het volgend jaar of het jaar erna doen. Maar het is zo'n kutvak.. ik voel gewoon totaal geen motivatie of wat dan ook. Dus dat wordt nog leuk met de tentamens..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen nu met hun motivatie worstelen, met de aanstaande vakantie
Het gaat al fout. Ik zit nu nog aan een paper dat ik morgenochtend om 9.00 af moet hebben en dankzij een cafeïnetolerantie kan ik niet aan de koffie of energydrink. Ik vermoed dat ik over een paar uur wakker word met mijn toetsenbord charmant in mijn voorhoofd gegraveerd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:49 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ik zie dat ook wel fout gaan idd
[..]
Been there done thatquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:06 schreef Alphamusic het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik over een paar uur wakker word met mijn toetsenbord charmant in mijn voorhoofd gegraveerd.
Tja, dat probeer ik weer te vermijdenquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:06 schreef Alphamusic het volgende:
[..]
Het gaat al fout. Ik zit nu nog aan een paper dat ik morgenochtend om 9.00 af moet hebben en dankzij een cafeïnetolerantie kan ik niet aan de koffie of energydrink. Ik vermoed dat ik over een paar uur wakker word met mijn toetsenbord charmant in mijn voorhoofd gegraveerd.
De vraag is nu: Hoe is dat verhaal afgelopen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:06 schreef Alphamusic het volgende:
[..]
Het gaat al fout. Ik zit nu nog aan een paper dat ik morgenochtend om 9.00 af moet hebben en dankzij een cafeïnetolerantie kan ik niet aan de koffie of energydrink. Ik vermoed dat ik over een paar uur wakker word met mijn toetsenbord charmant in mijn voorhoofd gegraveerd.
Ik heb een voldoende! Een 6.3. En dat terwijl ik echt geen idee meer had wat ik had ingeleverd. Helaas heb ik het tentamen alsnog verknald, dus ik hoop dat ik een her mag doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:34 schreef Omentuva het volgende:
[..]
De vraag is nu: Hoe is dat verhaal afgelopen?
Ik zie dat je Engels studeert... Toch geen ALW tentamen, per toeval?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:12 schreef Alphamusic het volgende:
[..]
Ik heb een voldoende! Een 6.3. En dat terwijl ik echt geen idee meer had wat ik had ingeleverd. Helaas heb ik het tentamen alsnog verknald, dus ik hoop dat ik een her mag doen
Oh jee waar had ik dat nou weer neergezet? En ja, ALW. Godsamme wat een rotvak. Ik hoop dat ik de herkansing haal want anders moet ik volgend jaar weer.. en nu ben ik wel benieuwd naar je naamquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:30 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Ik zie dat je Engels studeert... Toch geen ALW tentamen, per toeval?Heb daar meer mensen over gehoord, ook vorig jaar toen ik 't zelf deed.
* Omentuva studeert Engels, 2e jaars.
Hihi, oh ja:P Blond.. Wij hadden idd Wide Sargasso Sea. Leeeeeukquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:41 schreef Omentuva het volgende:
Je profiel, bijvoorbeeld?En ja, het is een rotvak. Vorig jaar ook nog een minieme extra kostenpost gehad omdat het de beurt was aan Heart of Darkness, maar ze lieten ons wel mooi Wide Sargasso Sea kopen.
. Stelletje tamme...
Iig waren de colleges wat... constanter qua boeiendheid dan ATW. Dat was echt matigheid troef de ene week en de andere week zat je op maandagmorgen om 9 uur op het puntje van je stoel omdat 't gewoon interessant was.
PM
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:28 schreef Marloes het volgende:
Werkt osiris bij jullie alweer? Bij mij niet
Leuk! Je zal het verschil merken tussen eerstejaars die direct van de middelbare school komen en de studenten die eerst al een jaar iets anders hebben gedaan (werken, andere studie, reizen). Met de eerste zal je wat minder klik hebben, maar bij die tweede groep maakt het helemaal niet zo veel uit hoe oud je nou precies bent. En heel veel hangt af van je eigen instelling, daar kan je echt veel winst op halen als je aansluiting wil..quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:02 schreef bitterend het volgende:
Ook even hier meldenIk ga in September aan TCS beginnen in Utrecht! Ben super zenuewachtig omdat ik ietjes ouder ben (ok veel ouder) ben dan de meeste eerste jaar studenten en het wordt mijn eerste studie!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:51 schreef Naamah het volgende:
[..]
Leuk! Je zal het verschil merken tussen eerstejaars die direct van de middelbare school komen en de studenten die eerst al een jaar iets anders hebben gedaan (werken, andere studie, reizen). Met de eerste zal je wat minder klik hebben, maar bij die tweede groep maakt het helemaal niet zo veel uit hoe oud je nou precies bent. En heel veel hangt af van je eigen instelling, daar kan je echt veel winst op halen als je aansluiting wil..
Een aantal vakken, hangt af van de vakken die je kiest, wordt ook in deeltijd aangeboden. Colleges zijn dan 's avonds en maar een keer per week. Als voltijdstudent kan je je daar ook gewoon voor inschrijven. In die deeltijdgroep ligt de leeftijd een heel stuk hoger. Bedenk wel dat het ook niet alles is om tussen de herintredende huisvrouwen te zitten
De grotere opleidingen, en dan met name bij Sociale Wetenschappen!quote:Op maandag 26 juli 2010 08:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet iemand bij welke studie men veel met videocolleges werkt?
Leuk! Hoe werkt dat precies? Je kiest dan een (school)vak waar je je bevoegdheid voor gaat halen en past je vakken in het eerste jaar daar op aan ofzo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:11 schreef lelouch het volgende:
Ik begin met de master Science Education & Communication. Heb er zin in
Ja precies.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Naamah het volgende:
[..]
Leuk! Hoe werkt dat precies? Je kiest dan een (school)vak waar je je bevoegdheid voor gaat halen en past je vakken in het eerste jaar daar op aan ofzo?
mja ik zou wel bellen, omdat je voor 16 augustus had moeten betalen hiervoor!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:53 schreef Jaejin het volgende:
Moet ik me zorgen maken als ik nu nog geen brief heb gekregen over de introductieweek van de opleiding?
Ik weet echt niet waar je het over hebt hoor? :p Ik heb net dus die inschrijformulier weer eens bekeken, er staat alleen een bedrag van 57.50 euro voor introductieweekend? Misschien ligt het aan je faculteit/studievereniging? Aangezien ik het dus via ECU'92 doe, zie ik dus geen bijkomende kosten tenzij je meegaat ofc naar intro-weekend.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:44 schreef bitterend het volgende:
Klopt 6 September heb ik het ook in de binnenstad!
je moet 40 euros betalen
quote:Dear Freshman,
Thank you for sending us your participation form, you are registered for the introduction week.
Additional information about the introduction week can be found on: http://www.ecu92.nl/page.asp?id=520877&pid=7088&mid=7214
If you have any questions don’t hesitate to contact us.
We are looking forward to seeing you on Monday the 6th of September at the start of the Introduction Week 2010!
Introduction Committee 2010, ECU’92
Klinkt vrij nutteloos... er worden vast wel nog wat andere dingen besprokenquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:26 schreef lelouch het volgende:
Ik heb donderdag en vrijdag de master introductie dagen.
Een uur daarvan is uitleg over hoe je te aan te melden voor een vak op OSIRIS.
Ik moest me voor 20 augustus ingeschreven hebben voor al me vakken van het eerste kwartaal. En nu gaan ze me uitleg geven over hoe het werkt?
Dit dus.. Lekker nog even vakantie vieren terwijl iedereen zit te stressenquote:
Ik zag toch echt iets van 9 september staan als deadline?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:26 schreef lelouch het volgende:
Ik heb donderdag en vrijdag de master introductie dagen.
Een uur daarvan is uitleg over hoe je te aan te melden voor een vak op OSIRIS.
Ik moest me voor 20 augustus ingeschreven hebben voor al me vakken van het eerste kwartaal. En nu gaan ze me uitleg geven over hoe het werkt?
Die deadline was voor mijn master specifiek. Ik volg vakken vanuit meerdere faculteiten tegelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:37 schreef mafkees01 het volgende:
Ik zag toch echt iets van 9 september staan als deadline?
Hoe vond je de faculteitsintroductie? Ik vond het hilarisch.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:01 schreef JWH_ het volgende:
Ben ook een verse UU'er! Psychologie dan wel, heel origineel.
Vertel?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:01 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Hoe vond je de faculteitsintroductie? Ik vond het hilarisch.
Leuk verhaal!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:37 schreef kutagh het volgende:
Zijn er eigenlijk nog FoK!kers die Gametechnologie studeren (of Informatica)?
Hoppetee, hierzo!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:34 schreef Jaejin het volgende:
Kan ik hier mede eerstejaars vinden van Economics & Business Economics?
Ik heb ook even gezocht op de UU site, maar kon ook niks vinden. Maar kon het Studiepunt dat niet verschaffen dan? Beetje raar anders van ze.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:10 schreef larry_flynt het volgende:
Hey mensen!
Ik heb mijn minor gehaald aan de UU en nu hoorde ik van Studiepunt dat ik een minor behaald verklaring moet aanvragen en dat zou op de website staan....
Ik kan echter niets vinden. Weet één van jullie waar ik dit kan vinden?
Ja ze zeiden van niet.... Moest het via de site aanvragen... Zal ze maandag maar weer bellen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik heb ook even gezocht op de UU site, maar kon ook niks vinden. Maar kon het Studiepunt dat niet verschaffen dan? Beetje raar anders van ze.
ENG versie. Moet zeggen dat ik MDE echt een zwaar onzinnig vak vind :/ Maar goed, beoordeling qua werkcolleges ligt iig veel hoger dan wat ik zou geven aan de EURquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hoppetee, hierzo!Doe je de NL of EN versie?
Haha ik ook de Engelse versie. Ja het is inderdaad een heel oppervlakkig vak, maar ook wel goed ter oriëntatie zodat je een beetje inzicht hebt in de minors.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:48 schreef Jaejin het volgende:
[..]
ENG versie. Moet zeggen dat ik MDE echt een zwaar onzinnig vak vind :/ Maar goed, beoordeling qua werkcolleges ligt iig veel hoger dan wat ik zou geven aan de EURIk heb het wel naar mijn zin hier
Ik heb vrijstelling voor Wiskundequote:Op zondag 31 oktober 2010 15:51 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha ik ook de Engelse versie. Ja het is inderdaad een heel oppervlakkig vak, maar ook wel goed ter oriëntatie zodat je een beetje inzicht hebt in de minors.
Had je wiskunde een beetje goed gemaakt, ik had een 2,3en ook een no-go voor m'n paper. Verrekte kutzooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |