Haha oh nee toch? Ik vond ze in de Catherijnebioscoop al zo lekker dat ik in slaap viel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:32 schreef Daantke het volgende:
Bios City is kut, die stoelen zitten veel te lekker
Je valt in ieder geval niet in slaap door de stoelen...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Vandaag hoorcollege op de Drift 21, mijn hemel, wat een kutstoelen zeg. Ik voel mijn rug nog.
Doe mij de bios dan maar
Studeer je toevallig wiskunde?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik vind die docenten van de werkgroepen wel matig zeg..
Waande me gisteren weer thuis in de brugklas.
Nee, toevallig niet nee. Faculteit geesteswetenschappen zit ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Studeer je toevallig wiskunde?
Ik had vorig jaar blok 1 zo'n vak. Volgens mij niet helemaal in goede aarde gevallen bij veel studenten - hoorde iig een aantal roepen dat ze de beoordeling zouden gebruiken om aan te geven dat dit niet iets was.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik vind die docenten van de werkgroepen wel matig zeg..
Waande me gisteren weer thuis in de brugklas.
Ok, huisgenoot van me is phd bij wi en was do nogal brakquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, toevallig niet nee. Faculteit geesteswetenschappen zit ik.
ASAP sshquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:23 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Aha ok dan.
Trouwens nog iemand tips om snel een kamer te fixen in Utreg?
Wachttijd 21 maanden voor de IBB alleen al...quote:
Ok, dat is wel heftig ... kon zelf na 9 maanden al hospiteren in zeist maar dat is alweer 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:19 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wachttijd 21 maanden voor de IBB alleen al...
Kamernet misschien?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:23 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Aha ok dan.
Trouwens nog iemand tips om snel een kamer te fixen in Utreg?
Ja voor Zeist is wel korter, evenals voor tijdelijke kamers. Maar ja, daar zit niet iedereen op te wachten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ok, dat is wel heftig ... kon zelf na 9 maanden al hospiteren in zeist maar dat is alweer 2 jaar geleden.
Nu al tentamens?quote:Op woensdag 28 september 2011 20:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Iedereen nog blij?
Morgen de eerste presentatie, volgende week het eerste tentamen. Fuuuu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |