Het is al te laat misschien maar als je nog kunt switchen zou ik je dat zeker aanraden!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Volgende week beginnen met de minor Economie & Geografie, ben benieuwd.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Het is al te laat misschien maar als je nog kunt switchen zou ik je dat zeker aanraden!
Bieb dus, of bij je eigen faculteit? Je zou naar het Minnaertgebouw kunnen gaan, maar is niet het meest centrale gebouwquote:Op zondag 13 maart 2011 13:30 schreef Naamah het volgende:
Waar kan je op de Uithof een beetje relaxed achter een computer? Ik móét namelijk morgen om 13:00 achter een computer zitten, omdat dan een belangrijke inschrijving open gaat, maar kan niet uren van tevoren ergens een computer bemachtigen, want heb daarvoor nog gewoon afspraken.
Bieb is volgens mij hartstikke vol en druk altijd en heb verder geen idee waar computers staan. Oh, en wel graag een echte computer met een muis enzo, niet zo'n computerzuil.
In het BBL staan zat pc's, eigenlijk altijd wel plek..quote:Op zondag 13 maart 2011 13:34 schreef Naamah het volgende:
Eigen faculteit heeft geen computers. Althans.. weet ik eigenlijk niet.. sinds vorige maand vallen we onder sociale wetenschappen, geloof ik, maar in die gebouwen ben ik nog nooit geweest, laat staan dat ik weet waar er computers zijn
En zijn er voldoende computers in de bieb dan? In de binnenstad is het vaak zo goed als onmogelijk een computer te bemachtigen..
Wat vorige week dus was (mid-terms) en nu dus niet meer. Go for it zou ik zeggen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:51 schreef T.O.P het volgende:
Rond 13u is het in de bieb niet zo druk hoor, tenzij het tentamenweek is
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:30 schreef Naamah het volgende:
Waar kan je op de Uithof een beetje relaxed achter een computer? Ik móét namelijk morgen om 13:00 achter een computer zitten, omdat dan een belangrijke inschrijving open gaat..
Informatica UU: http://www.cs.uu.nl/bama/IcaMajor.htmlquote:Op woensdag 13 april 2011 13:18 schreef NonameNogame het volgende:
Aan diegenen die Informatica (bachelor) studeren aan de UU:
Zou je er aub wat meer over willen vertellen, zoals:
- Wat voor vakken krijg je?
- Hoeveel contacturen zijn er per week ingeroosterd?
- Hoeveel verplichte contacturen zijn er per week
- Hoeveel uur besteed je in totaal aan je studie per week?
- Hoe ervaar je de studie qua belasting? (moeijlijk/makkelijk/etc)
- Worden er uberhaupt wiskunde* vakken gegeven?
- Worden er ook nog zogenaamde onzinvakken** gegeven?
- Hoe zijn de studievoorzieningen? (beschikbaarheid pc's, beschikbaarheid stille ruimtes en drukte in bieb?)
- Hoe groot is de groep waarmee je les krijgt (zowel bij hoor- als bij werkcolleges/practica)
- Worden alle vakken/cursussen aan één locatie/gebouw verzorgd of dien je nog wat heen en weer te moeten reizen?
- Hoe is de bereikbaarheid naar de locatie waar je het meest les krijgt? (Ver van Utrecht CS? goede bus/metro/tram/trein-aansluitingen? Gaan er veel bussen in het uur? etc. etc)
* = ik vind wiskunde namelijk heel erg leuk en kzou dat graag terug willen zien in de opleiding. Helaas kan ik echter niets vinden op de website van de UU mbt wiskunde in de informatica. Dit terwijl er op de UvA en op de Radboud Universiteit wel redelijk wat wiskunde verwerkt zit in de opleiding. Ik vroeg me dan ook af of dit bij de UU ook zo is. Wordt er wel wiskunde gegeven of is álles gericht op Informatica/programmeren etc (wat ik jammer zou vinden)?
** = Bijvoorbeeld het opstellen van een portfolio (zoals bij Informatica aan de UvA verzorgd wordt), academische vaardigheden gedoe (schrijven van saaie verslagen, literatuurlezen, etc. etc)
Alvast enorm bedankt!!![]()
Niet per se, ligt aan de situatiequote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Kost hetzelfde, afgezien van wat extra boeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |