Sowieso is het makkelijk om mensen te vinden dankzij Hyves, Facebook, Twitter en noem het maar op. 3 keer Googelen en je weet binnen no time waar iemand woont, werkt, met wie degene omgaat, waar hij/zij gaat stappen enz.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat? Blijkbaar is er een behoefte aan onder het publiek, anders werd het echt niet gedaan. Dus eigenlijk zijn wij allemaal schuldig.
Probleem is dat mensen het tegenwoordig wel makkelijk maken om dat soort informatie te verkrijgen, of het nu waar of niet waar is, en daar zouden mensen wel eens beter over mogen nadenken.
komt dat zo nog op nosnieuws?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:09 schreef TiMPiN het volgende:
Ben benieuwd wat dat nieuws is. Schiet es op ik wil naar bed
Het nieuws is toch net geweest?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:09 schreef TiMPiN het volgende:
Wat maakt het nou uit of het voor of achter het schuurtje wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:09 schreef matthijst het volgende:
Als je deze foto's vergelijkt:
http://www.hyves-feeds.nl/rss/hyver/binky5/fotos/
Dan lijkt het dee, op de hoek, van Schuilenburg en Hellenburg:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=schuilenburg,+dordrecht,+netherlands&sll=37.0625,-95.677068&sspn=48.956293,114.169922&ie=UTF8&hq=&hnear=Schuilenburg,+Dordrecht,+Nederland&ll=51.776127,4.672915&spn=0.001183,0.003484&t=h&z=19
Twee huisjes in de tuin, gras, en met een beetje fantasie een zwembadje in de hoek bij het huis...
Bing maps, bird's eye:
http://www.bing.com/maps/?v=2&where1=Schuilenburg%2065%2C%203328%20Dordrecht&encType=1#JnE9eXAuU2NodWlsZW5idXJnKzY1JTJjKzMzMjgrRG9yZHJlY2h0JTJjK25ldGhlcmxhbmRzJTdlc3N0LjAlN2VwZy4xJmJiPTY4LjM1MTM0MDM1MTczNzMlN2U2My4zNjQyNjU0NDIlN2UyNy40MTI1ODA5MTMzMjAxJTdlLTUzLjUzMDI2NTgwOA==
Mensen relativeren makkelijker door het gebruik van humor. Dat klinkt misschien hard, maar mensen hebben dat blijkbaar nodig. Kijk maar naar elke ramp, binnen enkele uren zijn de eerste moppen gemaakt. Dat wil niet zeggen dat de mensen het minder erg vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is zojuist een vers lijk gevonden en men gaat gelijk over tot pogingen van (matige) humor. Zijn dit nou die befaamde Nederlandse normen en waarden?²
NOS nieuws is nog bezigquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:10 schreef Boldface het volgende:
Bijzonder triest nieuws. Verder verbijsterend dat zo'n agent ooit door de screening heeft kunnen komen.
Misschien kan je helpen graven?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of het voor of achter het schuurtje was
Je bent geen sherlockquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:09 schreef matthijst het volgende:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=schuilenburg,+dordrecht,+netherlands&sll=37.0625,-95.677068&sspn=48.956293,114.169922&ie=UTF8&hq=&hnear=Schuilenburg,+Dordrecht,+Nederland&ll=51.776127,4.672915&spn=0.001183,0.003484&t=h&z=19
Twee huisjes in de tuin, gras, en met een beetje fantasie een zwembadje in de hoek bij het huis...
Bing maps, bird's eye:
http://www.bing.com/maps/?v=2&where1=Schuilenburg%2065%2C%203328%20Dordrecht&encType=1#JnE9eXAuU2NodWlsZW5idXJnKzY1JTJjKzMzMjgrRG9yZHJlY2h0JTJjK25ldGhlcmxhbmRzJTdlc3N0LjAlN2VwZy4xJmJiPTY4LjM1MTM0MDM1MTczNzMlN2U2My4zNjQyNjU0NDIlN2UyNy40MTI1ODA5MTMzMjAxJTdlLTUzLjUzMDI2NTgwOA==
Ik vindt haar echt tenenkrommend slecht. Dat taalgebruik alleen al. En hoe ze over komt.. niet echt overtuigend. Heeft Nederland niet een landelijke woordvoerder voor grotere zaken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:10 schreef Jojoke het volgende:
Die woordvoerster van de politie is voor een woordvoerster van de politie best goed eigenlijk. Ze kan natuurlijk weinig zeggen, omdat het 100% zeker moet zijn dat het lichaam gevonden is en inderdaad Milly betreft. En dan moet eerst familie en degelijke ingelicht worden. Maar ze doet het best smooth voor iemand van de politie.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:09 schreef TiMPiN het volgende:
Ja, so what?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:12 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ben trouwens bang dat de media het eerder wisten dan de ouders.
Daar heb je het alquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:11 schreef Maanvis het volgende:
Die Sander V van die hyves is NIET de dader!!!
Hier een inschrijving op het adres waar nu gegraven wordt: http://bedrijvenbode.nl/entry2.php?id=373329
Volgens mij wisten de ouders het vanmiddag al, na de gouden tip van meneerquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:12 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ben trouwens bang dat de media het eerder wisten dan de ouders.
Rot op man, weet je hoe triest dat is.quote:
Is dit een 'grote' zaak dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:12 schreef henkde_j het volgende:
Heeft Nederland niet een landelijke woordvoerder voor grotere zaken?
Vanavond zaten die ouders nog in 1V. Maar dat zegt niks natuurlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:13 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij wisten de ouders het vanmiddag al, na de gouden tip van meneer
Vind die gast lijken op de GHB verkrachter uit Sassenheim.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:11 schreef Maanvis het volgende:
Hier een inschrijving op het adres waar nu gegraven wordt: http://bedrijvenbode.nl/entry2.php?id=373329
Dat lijkt wel te kloppen inderdaad, maar voor hetzelfde geld is dat de vorige bewoner ofzo? Het devies is denk ik om niet te snel conclusies te trekken aan de hand van informatie van derden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:09 schreef matthijst het volgende:
Bing maps, bird's eye:
schiet even op dan, ik wil naar bed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:11 schreef DaverzNL het volgende:
fritswester
RT @cameramanpeter Politie komt binnen 10 min met verklaring....#milly
less than 20 seconds ago via Tweets60
]http://bedrijvenbode.nl/entry2.php?id=373329[/quote][/url]quote:Die Sander V van die hyves is NIET de dader!!!
Hier een inschrijving op het adres waar nu gegraven wordt: [url=http://bedrijvenbode.nl/entry2.php?id=373329
Stomme Kwalbert met zn gewauwelquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
schiet even op dan, ik wil naar bed.
Ach... d'r komt een tijd dat ze aan je DNA kunnen zien of je tot zoiets in staat zult zijn. Of we daar met zijn allen nou zo blij mee moeten zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:10 schreef Boldface het volgende:
Bijzonder triest nieuws. Verder verbijsterend dat zo'n agent ooit door de screening heeft kunnen komen.
Natuurlijk is het triest, maar dat journalisten een lijntje hebben met de persvoorlichters en het 4 minuten eerder weten dan de ouders maakt toch ook geen bal meer uit?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:13 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Rot op man, weet je hoe triest dat is.
En je hebt ook gecontroleerd of die informatie nog actueel is?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:11 schreef Maanvis het volgende:
Lijkt 't opquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat lijkt wel te kloppen inderdaad, maar voor hetzelfde geld is dat de vorige bewoner ofzo? Het devies is denk ik om niet te snel conclusies te trekken aan de hand van informatie van derden.
Inderdaad. Nergens voor nodig om hier een landelijke politiezaak van te maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Is dit een 'grote' zaak dan?
Ik vind de hele hype om dit trieste geval zo onnodig.
Ok, grote zaak is het misschien niet op zich zelf. Maar ik bedoel meer dat de media het groots oppakt. Dan moet er een goede woordvoerder beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Is dit een 'grote' zaak dan?
Ik vind de hele hype om dit trieste geval zo onnodig.
nee vertelquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:15 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Iemand die banner bij dit topic gezien?
Dit is ook zo, zolang de politie het zelf maar wel eerst aan de ouders verteld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk is het triest, maar dat journalisten een lijntje hebben met de persvoorlichters en het 4 minuten eerder weten dan de ouders maakt toch ook geen bal meer uit?
al 3xquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:15 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Iemand die banner bij dit topic gezien?
ahquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:17 schreef SteelDogg het volgende:
Toen ik hoorde over het bericht dat er ' een man voor de deur stond' wist ik ook al genoeg...
let's twitter that! kijken hoe snel t gaatquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:18 schreef Hetiszover het volgende:
Die extra uitzendingen zijn ook wel een beetje overdreven wmb. Als Wilders nou was doodgeschoten...
Hoor wie klopt daar kind'ren?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:17 schreef SteelDogg het volgende:
Toen ik hoorde over het bericht dat er ' een man voor de deur stond' wist ik ook al genoeg...
Als je het allemaal zo overdreven vindt, waarom post je dan in dit topicquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:18 schreef Hetiszover het volgende:
Die extra uitzendingen zijn ook wel een beetje overdreven wmb. Als Wilders nou was doodgeschoten...
Dat kan pas morgen weer, als de site van KvK weer werkt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En je hebt ook gecontroleerd of die informatie nog actueel is?
Waar zeg ik dat ik het allemaal zo overdreven vind?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo overdreven vindt, waarom post je dan in dit topic
die is maar 'open' van 9 tot 5 ofzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat kan pas morgen weer, als de site van KvK weer werkt.
Helemaal.quote:
was net bevestiging op NED1quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef fespo het volgende:
op welk nieuws wachten jullie en welke zender?
Haal die smile van je smiley aub!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef fespo het volgende:
NOS heeft het zojuist bevestigd...op RTL4 zou ook nog nieuws komenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef fespo het volgende:
Nee ze zat te pimpampetten aan de keukentafelquote:
Uhm, zojuist zeiden ze nog dat het hetzelfde huizenblok betrof..quote:
Ik zei toch, die heeft naar fengshui zitten luisteren op de terugweg naar huis in haar auto.quote:
Nou... Rita, jouw tuin zal er vast netter uitzien als die ene tuin van nummer 91 in Dordrechtquote:
Mag je wel ff verder terug gaan scrollen...hij post al de hele tijd zonderquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Een post van Tong zonderop het laatst!
Even quoten.
Dan vind ik het vrij asociaal van haar. Weet je wel niet wat zo'n politieonderzoek kost. Mijn belastingcenten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ze zat te pimpampetten aan de keukentafel
sorry hoor.... mensen die naar de bekende weg vragen
En dit is grappig?????quote:
Huh? Maar ze is toch dood gevonden? Hoe kan ze dan pimpampetten?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sorry hoor.... mensen die naar de bekende weg vragen
Weer?quote:
"and now sports"quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef tong80 het volgende:
Hournaal op NED-1
'Dit was het.'
Morgen prullen en prullaria.'
Gastquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:23 schreef kleinetrom het volgende:
rtl toch weer te laat he
Dat was in de eerste dagen, toen zochten ze bij buren in de tuin naar sporen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de buurman was maar dat blijkt hier dus niet uit
Ga aub lollig doen in een ander topic..quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan vind ik het vrij asociaal van haar. Weet je wel niet wat zo'n politieonderzoek kost. Mijn belastingcenten.
Doe niet zo zielig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan vind ik het vrij asociaal van haar. Weet je wel niet wat zo'n politieonderzoek kost. Mijn belastingcenten.
ze zijn wel vaker te laat hoor, zoals geboorte van prinsesjes enzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:24 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Weer?Het is dat de NOS nog live was, anders had je er helemaal niks meer van gehoord.
hou opquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Peter R. de Vries kan zijn lul beter in de heg proppen in plaats van met zijn "wist-ik-al-ik-zei-het-toch-geklets" te komen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef henkde_j het volgende:
Da Freeze wist het al.
maar niet op tvquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Gast
RTL was nu het eerst en de afgelopen weken ook.
Tuurlijk, maar het feit dat het een agent betreft geeft het wel een extra 'tintje'quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef Kleurdoos het volgende:
agent schmagent, als het de bakker was geweest wa t net zo kut
Kun je wat meer respect tonen? Alsjeblieft zeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ga aub lollig doen in een ander topic..
Nee iets ergers is er geloof ik ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Mên, het zal je als ouders maar overkomen. 's Muddags je dochter aan de lijn, een krappe week later graven ze d'r uit de tuin van je buurman. Ik heb geen kinderen, maar veel ergers kan er waarschijnlijk niet bestaan.
Soms laat ok een one linert rusten omdat het 't reageren niet waard is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:26 schreef Stranger het volgende:
Zo, afgehandeld, nog een dagje media-aandacht met 'och wat erg's en 'dat dat kan in nederland's een weekje nasudderen in hart van Nederland, en dan op naar het volgende 'drama' om de nieuwsjunkies te bevredigen.
NOS was bij vrijwel alle grote gebeurtenissen later dan RTL. Ramp Enschede, Irakoorlogen, val kabinet, 9/11, opstappen Wouter Bos.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:26 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
ze zijn wel vaker te laat hoor, zoals geboorte van prinsesjes enzo
( nu zijn ze er wel)
3 jaar? Als dit moord is dan wordt dit levenslang mag ik hopen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:28 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nee iets ergers is er geloof ik ook niet.
Hoeveel jaar zal hij krijgen?
3?
Pfff... dat arme kind!
Die ouders...familie!
Totaal niet grappig mensen die nu lollig willen zijn.
Ik vind het maar smakeloos dat er bij dit soort dingen "gestreden" wordt wie het eerste met het nieuwsitem komtquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
NOS was bij vrijwel alle grote gebeurtenissen later dan RTL. Ramp Enschede, Irakoorlogen, val kabinet, 9/11, opstappen Wouter Bos.
Kap nu toch eens over het janken van te korte gevangenisstraffen. Verdiep je eens in het strafsysteem.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:28 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nee iets ergers is er geloof ik ook niet.
Hoeveel jaar zal hij krijgen?
3?
Pfff... dat arme kind!
Die ouders...familie!
Totaal niet grappig mensen die nu lollig willen zijn.
In Nederland?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
3 jaar? Als dit moord is dan wordt dit levenslang mag ik hopen.
Dat dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Mên, het zal je als ouders maar overkomen. 's Muddags je dochter aan de lijn, een krappe week later graven ze d'r uit de tuin van je buurman. Ik heb geen kinderen, maar veel ergers kan er waarschijnlijk niet bestaan.
Ouch rofl.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef Woffel het volgende:
Agent en pedo, hopelijk een mooi ontvangstcommittee in de gevangenis..
Doe jij eens aardig!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kap nu toch eens over het janken van te korte gevangenisstraffen. Verdiep je eens in het strafsysteem.
Ooit van Long stay gehoord?
Hier is het nog gewoon een pretpark hoor, vergeleken met andere landen. Gelukkig komt dit niet dagelijks voor in NL.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef Zwansen het volgende:
En het erge is dat er elke dag meerdere van dit soort zieke dingen gebeuren.
Nederland is het enige land in Europa waar je nog echt levenslang kunt krijgen. Er zit nog iemand vast sinds de jaren 50 bv.quote:
serieus?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
NOS was bij vrijwel alle grote gebeurtenissen later dan RTL. Ramp Enschede, Irakoorlogen, val kabinet, 9/11, opstappen Wouter Bos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Waarom noem je dan nummer 67!? Op 65 woont millie!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat was in de eerste dagen, toen zochten ze bij buren in de tuin naar sporen.
Ik hoop dat hij een stuk of 19 keer per ongeluk van de trap valt in het politiebureau. En de laatste keer zijn nek breekt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef Woffel het volgende:
Agent en pedo, hopelijk een mooi ontvangstcommittee in de gevangenis..
Tja, zo werkt het. Morgen bij de vergadering vraagt NOS zich af hoe het kwam dat RTL eerder was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:30 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik vind het maar smakeloos dat er bij dit soort dingen "gestreden" wordt wie het eerste met het nieuwsitem komt.
Een hypotheek bij Dirk Scheringa.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:31 schreef Amos_ het volgende:
Wat bezielt iemand om tot zoiets te komen...
Wie ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:31 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nederland is het enige land in Europa waar je nog echt levenslang kunt krijgen. Er zit nog iemand vast sinds de jaren 50 bv.
Nou iedereen wist al meteen dat ze niet meer terug zou komen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:27 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Peter R. de Vries kan zijn lul beter in de heg proppen in plaats van met zijn "wist-ik-al-ik-zei-het-toch-geklets" te komen.
En nog steeds kijk ik liever naar de NOS omdat het 'beter' lijkt. Nergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:31 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
serieus?
niet in mijn beleving,maar goed, lekker belangrijk ook.
kloptquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Trouwens... een agent die een 12 jarig meisje heeft verkracht en vermoord (als dat zo blijkt te zijn) gaat het niet fijn krijgen tussen zijn mede gedetineerden.
Jup.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:31 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
serieus?
niet in mijn beleving,maar goed, lekker belangrijk ook.
Die mag van mij dan ook lang lijden. Lang.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Trouwens... een agent die een 12 jarig meisje heeft verkracht en vermoord (als dat zo blijkt te zijn) gaat het niet fijn krijgen tussen zijn mede gedetineerden.
Dat lijkt me ook nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wordt een beetje moe van dat gehuil met de wolven, terwijl men niet eens weet waar men het over heeft.quote:
QFTquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kap nu toch eens over het janken van te korte gevangenisstraffen. Verdiep je eens in het strafsysteem.
Tussen gedetineerden van het Hoek van Holland probleem bedoel jequote:Op woensdag 17 maart 2010 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
De vergelijking met het buitenland interesseert me niet, het probleem is dat we moordenaars vrijlaten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
QFT
Ik ben het zo zat dat mensen denken dat de strafmaat in Nederland zo laag is.
Nee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Doet me ineens aan iets anders denken. Hoe staat het eigenlijk met Volkert van der Graaf? Is die al vrij?
Rustig, ik had het al weggehaaldquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom noem je dan nummer 67!? Op 65 woont millie!!
die woont achter mijquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Doet me ineens aan iets anders denken. Hoe staat het eigenlijk met Volkert van der Graaf? Is die al vrij?
volgens mij zitten er meerdere mensen vast die ook nooit meer vrij komen, ben er niet zeker vanquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef detulp050 het volgende:
Op RTVNoord werd gemeld dat de verdachte een bekend zedendelinquent die nog maar twee jaar 'gereintegreerd' is in de maatschappij
Let op: dit is gewoon gelul van mij hoor, om maar aan te tonen dat iedereen alles gelooft omdat niemand ook maar wat checkt en gewoon uit is op sensatie. Punt gemaakt.
Die bestaan voornamelijk uit stoere jochies die alleen niets durven. Overigens denk ik niet dat ze een Rotterdam-Rijnmonder daar tussen zullen zettenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tussen gedetineerden van het Hoek van Holland probleem bedoel je
Jezus ben je lekker mee als familie, die er gelijk onder staat..quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:35 schreef _Boo_ het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)moordenaar.html#more
Ik denk inderdaad dat die man vrijwillig zijn hele straf uitzit in de isoleercel, want anders zal ie het erg zwaar krijgen ja..quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:35 schreef Ofanders het volgende:
Erg triest dat dit is gebeurt. Op zulke mensen moeten wij dan ons leven aan toe kunnen vertrouwen.
Pedo + Agent in gevangenis is hel.
En terecht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wtf heeft Wilders hier nou mee te maken idiootquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Opsluiten voor altijd en Wilders voor president!
Hier een lijst van veroordeelden. Onduidelijk wie nog leeft. Ik dacht een reportage gezien te hebben over iemand die al tientallen jaren vastzit, maar dat kan bij nader inzien ook om een tbs'er kunnen zijn gegaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:36 schreef RedFever007 het volgende:
volgens mij zitten er meerdere mensen vast die ook nooit meer vrij komen, ben er niet zeker van
The Lovely Bones.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:36 schreef Onnoman het volgende:
je zal maar een buurman hebben die je volledig vertrouwd omdat hij politieagent is, ga je bij hem aanbellen omdat je dochter zoek is, blijkt dat hij 1 uur daarvoor de dochter vermoord heeft..
als hier een film van zou zijn, zou ik deze niet eens willen zien zon bizar verhaal
Werd eerste gezegd dat gast van Marokkaanse afkomst is..quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:38 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Wtf heeft Wilders hier nou mee te maken idioot
Geenstijl zou Geenstijl niet zijn natuurlijk als het met petsoonsgegevens aankomt, waarbij een van die mongolen er vrolijk onder reageert met de gegevens van de familie van die gozerquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:35 schreef _Boo_ het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)moordenaar.html#more
grapjurk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lang vastzitten is niet genoeg. Dat blijkt alleen al uit degene die na vrijlating of tijdens verlof weer slachtoffers maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:39 schreef henkde_j het volgende:
Mensen, kijk deze docu eens. Geeft je een goed beeld van dat de echte zieke moordenaars echt wel lang vast zitten. Een moordenaar is vaak niet alleen een moordenaar, maar ook een patient. Hoe erg de daad ook is.
http://dokument.ncrv.nl/node/24877
Inderdaad. Die gast, nou prima als men zeker weet dat het de juiste is, maar familie erbij halenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geenstijl zou Geenstijl niet zijn natuurlijk als het met petsoonsgegevens aankomt, waarbij een van die mongolen er vrolijk onder reageert met de gegevens van de familie van die gozer. Goorlapperij, dat is het. Alsof z'n broer er wat aan kan doen, maar hij hoeft morgen niet op z'n werk te verschijnen.
EN FUCKING TERECHT!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geenstijl zou Geenstijl niet zijn natuurlijk als het met petsoonsgegevens aankomt, waarbij een van die mongolen er vrolijk onder reageert met de gegevens van de familie van die gozer. Goorlapperij, dat is het. Alsof z'n broer er wat aan kan doen, maar hij hoeft morgen niet op z'n werk te verschijnen.
En waar heb jij bevestigd gekregen dat Milly is verkracht?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:40 schreef Onnoman het volgende:
Dat is waar trots op nederland achter staat.. dat je bij pedo's die zich vergrijpen aan kinderen, hun tyfus ballen afzagen met een lepel desnoods en hem vervolgens zelf laten opvreten!
ik heb gesproken
Is al weggehaald.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar trek je de lijn?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:41 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Lang vastzitten is niet genoeg. Dat blijkt alleen al uit degene die na vrijlating of tijdens verlof weer slachtoffers maken.
Dergelijke patiënten mogen een spuitje...
Ben je er langs gekomen net?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:42 schreef yvonne het volgende:
Da's dus een paar 100 meter bij mij vandaan, onwezenlijk
Rot op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:42 schreef Morendo het volgende:
Wat waren trouwens de laatste woorden van Milly:
--
Blegh.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:42 schreef yvonne het volgende:
Da's dus een paar 100 meter bij mij vandaan, onwezenlijk
Uiterlijk zegt natuurlijk niets.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Die jongen ziet er op die foto's echt wel vredig en betrouwbaar uit. Geen moordenaars look zeg maar.²
Kwaliteitspost..quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
EN FUCKING TERECHT!
Dat deze gast mag weten hoe het leven als een hel mag zijn. brandmerken die gast op zijn voorhoofd!
vieze kut pedo dat hij er is
Ja, zo werkt het niet natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Die jongen ziet er op die foto's echt wel vredig en betrouwbaar uit. Geen moordenaars look zeg maar.²
Uiterlijk is alleen relevant in geval van Marokkanen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een onzin, als de dader toch gepakt is. En overal leven zieke mensen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Blegh.
Als ik kleine kinderen zou hebben zou ik ze daar niet zo maar meer buiten laten spelen.
Ja, volkomen onverwacht zag je opeens die schermen, huis/tuin ligt gewoon aan de weg.quote:
net als ciske de rat, maar mag hopen dat ze elke dag moordenaar tegen hem roepen..quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben jij niet helemaal goed bij je hoofd?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kwaliteitspost..
Wie zegt dat het een pedo is.. Daar is nog geen enkele aanwijzing voor.
Wat wil je dan? Ze in de tuin houden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Blegh.
Als ik kleine kinderen zou hebben zou ik ze daar niet zo maar meer buiten laten spelen.
...quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
EN FUCKING TERECHT!
Dat deze gast mag weten hoe het leven als een hel mag zijn. brandmerken die gast op zijn voorhoofd!
vieze kut pedo dat hij er is
Ik wil het niet eens weten. Dat ze de dader maar voorgoed wegstoppen. Zonder water en brood.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:45 schreef Onnoman het volgende:
[..]
trouwens.. is milly nou eigenlijk verkracht?
Net als die mensen die niet meer durven vliegen na een aanslagquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een onzin, als de dader toch gepakt is. En overal leven zieke mensen.
dat van zn familie is misschien onzin ja.. maar geenstijl is geenstijl hebben geen enkel respect en doen gewoon maar waar ze zin in hebben die nsbers club.. maar dat hij kenbaar wordt gemaakt vind ik goed!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
...
Neem je ritalin, idioot.
Ja, die man moet gestraft worden, maar wat de fuck heeft z'n familie ermee te maken? En het is maar goed dat mensen al jij geen straffen uitdelen.
Waar krijg jij bevestigd dat Milly is misbruikt/verkracht?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:45 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ben jij niet helemaal goed bij je hoofd?
Het is ook onzin, maar geen vreemd reactie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een onzin, als de dader toch gepakt is. En overal leven zieke mensen.
Zeggen dat iemand een pedo is nadat iemand mogelijk een moord heeft gepleegd op een 12 jarige....Is hetzelfde als zeggen dat jij een moslimterrorist bent (uitgaande van je subtitel)quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:45 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ben jij niet helemaal goed bij je hoofd?
Nee hij vermoord een 12 jarige om alleen maar te begraven??quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kwaliteitspost..
Wie zegt dat het een pedo is.. Daar is nog geen enkele aanwijzing voor.
Dat kun ja nav een foto toch nooit voorspellen, Banshee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
idd.. misschien heeft milly gewoon de gun gevonden en zelf tegen haar slaap geplant.. maar die kans acht ik vrij kleinquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:47 schreef R2R het volgende:
Hoop helderzienden hier![]()
Weten nu al precies wat er gebeurd is. Zouden ook bij de politie moeten gaan werken, kunnen dit soort dingen in de toekomst sneller opgelost worden.
Sjezus man, ben je niet goed bij je hoofd ofzo?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:45 schreef Onnoman het volgende:
[..]
net als ciske de rat, maar mag hopen dat ze elke dag moordenaar tegen hem roepen..
trouwens.. is milly nou eigenlijk verkracht?
Roofmoord, ruzie, wraak, ongeluk, er zijn vast nog wel meer opties.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:48 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Nee hij vermoord een 12 jarige om alleen maar te begraven??
Met respect voor de familie.
Je moet wel een ontzettend naïeve flapdrol zijn als je denkt dat er in deze geen aanwijzing is dat de dader mogelijk een pedo is. Hoevaak is er een ander motief geweest bij een moord op een kind door een niet-familielid?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand een pedo is nadat iemand mogelijk een moord heeft gepleegd op een 12 jarige....Is hetzelfde als zeggen dat jij een moslimterrorist bent (uitgaande van je subtitel)
hij heeft een grafkopquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kun ja nav een foto toch nooit voorspellen, Banshee.
Zodat je toch nog zijn familie aanpakt? Kankerdebiel dat je bent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dat van zn familie is misschien onzin ja.. maar geenstijl is geenstijl hebben geen enkel respect en doen gewoon maar waar ze zin in hebben die nsbers club.. maar dat hij kenbaar wordt gemaakt vind ik goed!
Pfff, onwerkelijk zoiets dan en hoe dichtbij het komt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, volkomen onverwacht zag je opeens die schermen, huis/tuin ligt gewoon aan de weg.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:42 schreef Morendo het volgende:
Wat waren trouwens de laatste woorden van Milly:
"Buurman, wat doet u nu?"
Wacht nou gewoon rustig af voordat er allerlei speculaties komenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:48 schreef Ofanders het volgende:
[..]
het gaat om details..quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus man, ben je niet goed bij je hoofd ofzo?
Waarom wil je dat per se weten?!
Precies, het is al erg genoeg zo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Wacht nou gewoon rustig af voordat er allerlei speculaties komen
Voor hetzelfde geld ging zijn pistool per ongeluk af en heeft hij haar in paniek begraven. Kan allemaal, zolang niks zeker is.
Zo krijgen we al dat vage gelul in de wereld.
doe ff niet man.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het gaat om details..
want dan kunnen we hem uitschelden voor pedo
Ja laten we meteen alle kale mannen met een vierkante kop oppakken.quote:
Respect voor de familie heb je als je niet met allerlei termen gaat gooien zonder iets te weten. Denk je dat zij zitten te wachten op al die doemscenario's? Laat de politie gewoon z'n werk doen. Het corps van Rotterdam-Rijmond zal er alles aan doen om dit zorgvuldig aan te pakken in ieder geval, aangezien het one of their own was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:48 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Je moet niet goed bij je hoofd zijn om aannames als feiten te beschouwen terwijl je niet eens bij de zaak betrokken bent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:49 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Je moet wel een ontzettend naïeve flapdrol zijn als je denkt dat er in deze geen aanwijzing is dat de dader mogelijk een pedo is. Hoevaak is er een ander motief geweest bij een moord op een kind door een niet-familielid?
Ja, dat zal ie merken dat ergens op internet anonieme mensen hem uitschelden...quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het gaat om details..
want dan kunnen we hem uitschelden voor pedo
Nu je het zegt: hij heeft wel wat van Wesley Sneijder.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja laten we meteen alle kale mannen met een vierkante kop oppakken.
Niemand heeft het over feiten, het probleem is dat henkie beweert dat er geen enkele aanwijzing is terwijl de leeftijd van het slachtoffer en de relatie met de dader al redelijke aanwijzingen zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:51 schreef R2R het volgende:
[..]
Je moet niet goed bij je hoofd zijn om aannames als feiten te beschouwen terwijl je niet eens bij de zaak betrokken bent.
ja en morgen zet ik een vlag op me auto met zijn grapkop erop.. en rij ik richting dordrechtquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zodat je toch nog zijn familie aanpakt? Kankerdebiel dat je bent.
GOEDZO GEENSTIJL DIE KANKERGAST IK BEN KANKERKWAAD.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Roofmoord lijk me sterk. (wat valt er bij een tiener te halen)quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:49 schreef R2R het volgende:
[..]
Roofmoord, ruzie, wraak, ongeluk, er zijn vast nog wel meer opties.
En dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja en morgen zet ik een vlag op me auto met zijn grapkop erop.. en rij ik richting dordrecht
Sorry, maar ik wil leven in een land waar men berecht wordt op basis van feiten. Niet op speculaties.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:49 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Je moet wel een ontzettend naïeve flapdrol zijn als je denkt dat er in deze geen aanwijzing is dat de dader mogelijk een pedo is. Hoevaak is er een ander motief geweest bij een moord op een kind door een niet-familielid?
Ik mis de kwaliteit in deze post een beetje...quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
GOEDZO GEENSTIJL DIE KANKERGAST IK BEN KANKERKWAAD.
DIT IS NIET DE EERSTE KEER
EERST EEN KIND DOODGEREDEN, TOEN FAMILIE DRAMA ZWIJNDRECHT, EN NU DIT WEER
WAAR GAAT HET GODVERDOMME HEEN HIER IN DE DRECHTSTEDEN?????
Bijvoorbeeld ja, dat zou best kunnen. Ik vind het ook hoogst opmerkelijk dat bepaalde users (zoals onnoman) alweer conclusies trekken op basis van, tsja van wat eigenlijk ........quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Wacht nou gewoon rustig af voordat er allerlei speculaties komen
Voor hetzelfde geld ging zijn pistool per ongeluk af en heeft hij haar in paniek begraven. Kan allemaal, zolang niks zeker is.
Zo krijgen we al dat vage gelul in de wereld.
Gast...quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nouja, Joran. Ze viel van een balkon enzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:53 schreef Ofanders het volgende:
[..]
ongeluk ik weet niet of je per ongeluk iemand vermoord en begraaft maar dat lijk me ook niet erg waarscheinelijk.
Ja, dat is net zoals hopen tot het laatste moment net, tegen beter weten inquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef Zwansen het volgende:
'hopen' dat het een ongeluk was met zn dienstpistool oid en dat ie erna bang werd en uit wanhoop dit heeft gedaan. Niet dat het iets uitmaakt voor dat meisje, maar toch.
Ik was uit mijn laatste nachtdienst gekomen en lag op de bank te slapen, maakt de kleine meid me wakker met de mededeling dat er een helikopter vlak boven de tuin hing. Ik zei dat kan niet joh. Maar het was wel waar. Die moordenaar was na het verrichten van zijn daad vlak langs ons huis gelopen op weg naar zijn ouderlijk huis...quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:41 schreef Zwansen het volgende:
Deze was ook zo verschrikkelijk:![]()
# 26 februari - Julien Constancia[60]: Veroordeeld voor de moord op Jesse Dingemans op een basisschool in Hoogerheide. Oorspronkelijk werd hij veroordeeld tot 12 jaar cel en TBS. Het gerechtshof achtte het risico op herhaling te groot, en legde hem op 26 februari 2008 een levenslange gevangenisstraf op. Constancia ging in cassatie en op 17 november 2009 verwees de Hoge Raad de zaak terug naar het gerechtshof.
Er zat nog een huis tussen en Millie is uit haar huis gehaald, kan me niet snel een scenario voor een ongeluk voorstellen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef Zwansen het volgende:
'hopen' dat het een ongeluk was met zn dienstpistool oid en dat ie erna bang werd en uit wanhoop dit heeft gedaan. Niet dat het iets uitmaakt voor dat meisje, maar toch.
Zolang het aanwijxzingen zijn dien je daar voorzichtig mee om te gaan en net met grof verbaal geschut uit de hoek te komen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Niemand heeft het over feiten, het probleem is dat henkie beweert dat er geen enkele aanwijzing is terwijl de leeftijd van het slachtoffer en de relatie met de dader al redelijke aanwijzingen zijn.
geloof mij maar, er komen ook mensen hier die deze verdachte persoonlijk kennen..quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat zal ie merken dat ergens op internet anonieme mensen hem uitschelden...
Is deze post van een potentiële psychopaat?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nogmaals, we hadden het niet over feiten of berechten; jij zei dat er geen enkele aanwijzing is. Wat natuurlijk onzin is, tenzij je een naïeve flapdrol bent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wil leven in een land waar men berecht wordt op basis van feiten. Niet op speculaties.
op de terugweg bij je zuster langsquote:
Je CAPS-LOCK toets klemtquote:
Zegt wie?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:54 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Zolang het aanwijxzingen zijn dien je daar voorzichtig mee om te gaan en net met grof verbaal geschut uit de hoek te komen.
huuuuuquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik was uit mijn laatste nachtdienst gekomen en lag op de bank te slapen, maakt de kleine meid me wakker met de mededeling dat er een helikopter vlak boven de tuin hing. Ik zei dat kan niet joh. Maar het was wel waar. Die moordenaar was na het verrichten van zijn daad vlak langs ons huis gelopen op weg naar zijn ouderlijk huis...
\die helikopter was van de basis hier in de buurt, hadden ze meteen opgetrommeld.
Toch moet zelfs bij het waarschijnlijke eerst grondig onderzoek gedaan worden en niet meteen tot een conclusie worden gekomen. Zorgvuldigheid blijft van belang.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:53 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Er zat nog een huis tussen en Millie is uit haar huis gehaald, kan me niet snel een scenario voor een ongeluk voorstellen.
Geeft wel weer aan hoeveel domme mensen er op internet zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:54 schreef _Boo_ het volgende:
De reactie op de hyves van de ex vriendin stromen inmiddels ook binnen.
Misschien is het beter als jij het grote-mensen-journaal niet mee kijkt. Je wordt wat ontoerekenbaar, zo te zien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
je bent in ieder geval boos, dat betekend dat je gevoel in orde is.. alleen misschien wat overdrevenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen mogelijkheden en aanwijzingenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:55 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Nogmaals, we hadden het niet over feiten of berechten; jij zei dat er geen enkele aanwijzing is. Wat natuurlijk onzin is, tenzij je een naïeve flapdrol bent.
Ja te triest voor woorden inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:56 schreef R2R het volgende:
[..]
Geeft wel weer aan hoeveel domme mensen er op internet zitten.
Verstand op nul, caps lock aan en zoveel mogelijk onzin schreeuwen naar iemand die er niks aan kan doen en het waarschijnlijk allemaal al erg genoeg vindt.
Applaus.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:56 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je bent in ieder geval boos, dat betekend dat je gevoel in orde is.. alleen misschien wat overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |