Uhm, zojuist zeiden ze nog dat het hetzelfde huizenblok betrof..quote:
Ik zei toch, die heeft naar fengshui zitten luisteren op de terugweg naar huis in haar auto.quote:
Nou... Rita, jouw tuin zal er vast netter uitzien als die ene tuin van nummer 91 in Dordrechtquote:
Mag je wel ff verder terug gaan scrollen...hij post al de hele tijd zonderquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Een post van Tong zonderop het laatst!
Even quoten.
Dan vind ik het vrij asociaal van haar. Weet je wel niet wat zo'n politieonderzoek kost. Mijn belastingcenten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ze zat te pimpampetten aan de keukentafel
sorry hoor.... mensen die naar de bekende weg vragen
En dit is grappig?????quote:
Huh? Maar ze is toch dood gevonden? Hoe kan ze dan pimpampetten?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sorry hoor.... mensen die naar de bekende weg vragen
Weer?quote:
"and now sports"quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef tong80 het volgende:
Hournaal op NED-1
'Dit was het.'
Morgen prullen en prullaria.'
Gastquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:23 schreef kleinetrom het volgende:
rtl toch weer te laat he
Dat was in de eerste dagen, toen zochten ze bij buren in de tuin naar sporen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de buurman was maar dat blijkt hier dus niet uit
Ga aub lollig doen in een ander topic..quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan vind ik het vrij asociaal van haar. Weet je wel niet wat zo'n politieonderzoek kost. Mijn belastingcenten.
Doe niet zo zielig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan vind ik het vrij asociaal van haar. Weet je wel niet wat zo'n politieonderzoek kost. Mijn belastingcenten.
ze zijn wel vaker te laat hoor, zoals geboorte van prinsesjes enzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:24 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Weer?Het is dat de NOS nog live was, anders had je er helemaal niks meer van gehoord.
hou opquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Peter R. de Vries kan zijn lul beter in de heg proppen in plaats van met zijn "wist-ik-al-ik-zei-het-toch-geklets" te komen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef henkde_j het volgende:
Da Freeze wist het al.
maar niet op tvquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Gast
RTL was nu het eerst en de afgelopen weken ook.
Tuurlijk, maar het feit dat het een agent betreft geeft het wel een extra 'tintje'quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef Kleurdoos het volgende:
agent schmagent, als het de bakker was geweest wa t net zo kut
Kun je wat meer respect tonen? Alsjeblieft zeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ga aub lollig doen in een ander topic..
Nee iets ergers is er geloof ik ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Mên, het zal je als ouders maar overkomen. 's Muddags je dochter aan de lijn, een krappe week later graven ze d'r uit de tuin van je buurman. Ik heb geen kinderen, maar veel ergers kan er waarschijnlijk niet bestaan.
Soms laat ok een one linert rusten omdat het 't reageren niet waard is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:26 schreef Stranger het volgende:
Zo, afgehandeld, nog een dagje media-aandacht met 'och wat erg's en 'dat dat kan in nederland's een weekje nasudderen in hart van Nederland, en dan op naar het volgende 'drama' om de nieuwsjunkies te bevredigen.
NOS was bij vrijwel alle grote gebeurtenissen later dan RTL. Ramp Enschede, Irakoorlogen, val kabinet, 9/11, opstappen Wouter Bos.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:26 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
ze zijn wel vaker te laat hoor, zoals geboorte van prinsesjes enzo
( nu zijn ze er wel)
3 jaar? Als dit moord is dan wordt dit levenslang mag ik hopen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:28 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nee iets ergers is er geloof ik ook niet.
Hoeveel jaar zal hij krijgen?
3?
Pfff... dat arme kind!
Die ouders...familie!
Totaal niet grappig mensen die nu lollig willen zijn.
Ik vind het maar smakeloos dat er bij dit soort dingen "gestreden" wordt wie het eerste met het nieuwsitem komtquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
NOS was bij vrijwel alle grote gebeurtenissen later dan RTL. Ramp Enschede, Irakoorlogen, val kabinet, 9/11, opstappen Wouter Bos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |