Dit is ook zo, zolang de politie het zelf maar wel eerst aan de ouders verteld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk is het triest, maar dat journalisten een lijntje hebben met de persvoorlichters en het 4 minuten eerder weten dan de ouders maakt toch ook geen bal meer uit?
al 3xquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:15 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Iemand die banner bij dit topic gezien?
ahquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:17 schreef SteelDogg het volgende:
Toen ik hoorde over het bericht dat er ' een man voor de deur stond' wist ik ook al genoeg...
let's twitter that! kijken hoe snel t gaatquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:18 schreef Hetiszover het volgende:
Die extra uitzendingen zijn ook wel een beetje overdreven wmb. Als Wilders nou was doodgeschoten...
Hoor wie klopt daar kind'ren?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:17 schreef SteelDogg het volgende:
Toen ik hoorde over het bericht dat er ' een man voor de deur stond' wist ik ook al genoeg...
Als je het allemaal zo overdreven vindt, waarom post je dan in dit topicquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:18 schreef Hetiszover het volgende:
Die extra uitzendingen zijn ook wel een beetje overdreven wmb. Als Wilders nou was doodgeschoten...
Dat kan pas morgen weer, als de site van KvK weer werkt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En je hebt ook gecontroleerd of die informatie nog actueel is?
Waar zeg ik dat ik het allemaal zo overdreven vind?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo overdreven vindt, waarom post je dan in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |