Ik wordt een beetje moe van dat gehuil met de wolven, terwijl men niet eens weet waar men het over heeft.quote:
QFTquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kap nu toch eens over het janken van te korte gevangenisstraffen. Verdiep je eens in het strafsysteem.
Ooit van Long stay gehoord?
Tussen gedetineerden van het Hoek van Holland probleem bedoel jequote:Op woensdag 17 maart 2010 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Trouwens... een agent die een 12 jarig meisje heeft verkracht en vermoord (als dat zo blijkt te zijn) gaat het niet fijn krijgen tussen zijn mede gedetineerden.
Inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Mên, het zal je als ouders maar overkomen. 's Muddags je dochter aan de lijn, een krappe week later graven ze d'r uit de tuin van je buurman. Ik heb geen kinderen, maar veel ergers kan er waarschijnlijk niet bestaan.
De vergelijking met het buitenland interesseert me niet, het probleem is dat we moordenaars vrijlaten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
QFT
Ik ben het zo zat dat mensen denken dat de strafmaat in Nederland zo laag is.
Nee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Doet me ineens aan iets anders denken. Hoe staat het eigenlijk met Volkert van der Graaf? Is die al vrij?
Rustig, ik had het al weggehaaldquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom noem je dan nummer 67!? Op 65 woont millie!!
die woont achter mijquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Doet me ineens aan iets anders denken. Hoe staat het eigenlijk met Volkert van der Graaf? Is die al vrij?
volgens mij zitten er meerdere mensen vast die ook nooit meer vrij komen, ben er niet zeker vanquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef detulp050 het volgende:
Op RTVNoord werd gemeld dat de verdachte een bekend zedendelinquent die nog maar twee jaar 'gereintegreerd' is in de maatschappij
Let op: dit is gewoon gelul van mij hoor, om maar aan te tonen dat iedereen alles gelooft omdat niemand ook maar wat checkt en gewoon uit is op sensatie. Punt gemaakt.
Die bestaan voornamelijk uit stoere jochies die alleen niets durven. Overigens denk ik niet dat ze een Rotterdam-Rijnmonder daar tussen zullen zettenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tussen gedetineerden van het Hoek van Holland probleem bedoel je
Jezus ben je lekker mee als familie, die er gelijk onder staat..quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:35 schreef _Boo_ het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)moordenaar.html#more
Ik denk inderdaad dat die man vrijwillig zijn hele straf uitzit in de isoleercel, want anders zal ie het erg zwaar krijgen ja..quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:35 schreef Ofanders het volgende:
Erg triest dat dit is gebeurt. Op zulke mensen moeten wij dan ons leven aan toe kunnen vertrouwen.
Pedo + Agent in gevangenis is hel.
En terecht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Trouwens... een agent die een 12 jarig meisje heeft verkracht en vermoord (als dat zo blijkt te zijn) gaat het niet fijn krijgen tussen zijn mede gedetineerden.
Wtf heeft Wilders hier nou mee te maken idiootquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Opsluiten voor altijd en Wilders voor president!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |