Kap nu toch eens over het janken van te korte gevangenisstraffen. Verdiep je eens in het strafsysteem.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:28 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nee iets ergers is er geloof ik ook niet.
Hoeveel jaar zal hij krijgen?
3?
Pfff... dat arme kind!
Die ouders...familie!
Totaal niet grappig mensen die nu lollig willen zijn.
In Nederland?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
3 jaar? Als dit moord is dan wordt dit levenslang mag ik hopen.
Dat dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Mên, het zal je als ouders maar overkomen. 's Muddags je dochter aan de lijn, een krappe week later graven ze d'r uit de tuin van je buurman. Ik heb geen kinderen, maar veel ergers kan er waarschijnlijk niet bestaan.
Ouch rofl.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef Woffel het volgende:
Agent en pedo, hopelijk een mooi ontvangstcommittee in de gevangenis..
Doe jij eens aardig!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kap nu toch eens over het janken van te korte gevangenisstraffen. Verdiep je eens in het strafsysteem.
Ooit van Long stay gehoord?
Hier is het nog gewoon een pretpark hoor, vergeleken met andere landen. Gelukkig komt dit niet dagelijks voor in NL.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef Zwansen het volgende:
En het erge is dat er elke dag meerdere van dit soort zieke dingen gebeuren.
Nederland is het enige land in Europa waar je nog echt levenslang kunt krijgen. Er zit nog iemand vast sinds de jaren 50 bv.quote:
serieus?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
NOS was bij vrijwel alle grote gebeurtenissen later dan RTL. Ramp Enschede, Irakoorlogen, val kabinet, 9/11, opstappen Wouter Bos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Waarom noem je dan nummer 67!? Op 65 woont millie!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat was in de eerste dagen, toen zochten ze bij buren in de tuin naar sporen.
Ik hoop dat hij een stuk of 19 keer per ongeluk van de trap valt in het politiebureau. En de laatste keer zijn nek breekt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:29 schreef Woffel het volgende:
Agent en pedo, hopelijk een mooi ontvangstcommittee in de gevangenis..
Tja, zo werkt het. Morgen bij de vergadering vraagt NOS zich af hoe het kwam dat RTL eerder was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:30 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik vind het maar smakeloos dat er bij dit soort dingen "gestreden" wordt wie het eerste met het nieuwsitem komt.
Een hypotheek bij Dirk Scheringa.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:31 schreef Amos_ het volgende:
Wat bezielt iemand om tot zoiets te komen...
Wie ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:31 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nederland is het enige land in Europa waar je nog echt levenslang kunt krijgen. Er zit nog iemand vast sinds de jaren 50 bv.
Nou iedereen wist al meteen dat ze niet meer terug zou komen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:27 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Peter R. de Vries kan zijn lul beter in de heg proppen in plaats van met zijn "wist-ik-al-ik-zei-het-toch-geklets" te komen.
En nog steeds kijk ik liever naar de NOS omdat het 'beter' lijkt. Nergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:31 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
serieus?
niet in mijn beleving,maar goed, lekker belangrijk ook.
kloptquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Trouwens... een agent die een 12 jarig meisje heeft verkracht en vermoord (als dat zo blijkt te zijn) gaat het niet fijn krijgen tussen zijn mede gedetineerden.
Jup.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:31 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
serieus?
niet in mijn beleving,maar goed, lekker belangrijk ook.
Die mag van mij dan ook lang lijden. Lang.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Trouwens... een agent die een 12 jarig meisje heeft verkracht en vermoord (als dat zo blijkt te zijn) gaat het niet fijn krijgen tussen zijn mede gedetineerden.
Dat lijkt me ook nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |