Pfff, onwerkelijk zoiets dan en hoe dichtbij het komt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, volkomen onverwacht zag je opeens die schermen, huis/tuin ligt gewoon aan de weg.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:42 schreef Morendo het volgende:
Wat waren trouwens de laatste woorden van Milly:
"Buurman, wat doet u nu?"
Wacht nou gewoon rustig af voordat er allerlei speculaties komenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:48 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Nee hij vermoord een 12 jarige om alleen maar te begraven??
Met respect voor de familie.
het gaat om details..quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezus man, ben je niet goed bij je hoofd ofzo?
Waarom wil je dat per se weten?!
Precies, het is al erg genoeg zo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Wacht nou gewoon rustig af voordat er allerlei speculaties komen
Voor hetzelfde geld ging zijn pistool per ongeluk af en heeft hij haar in paniek begraven. Kan allemaal, zolang niks zeker is.
Zo krijgen we al dat vage gelul in de wereld.
doe ff niet man.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het gaat om details..
want dan kunnen we hem uitschelden voor pedo
Ja laten we meteen alle kale mannen met een vierkante kop oppakken.quote:
Respect voor de familie heb je als je niet met allerlei termen gaat gooien zonder iets te weten. Denk je dat zij zitten te wachten op al die doemscenario's? Laat de politie gewoon z'n werk doen. Het corps van Rotterdam-Rijmond zal er alles aan doen om dit zorgvuldig aan te pakken in ieder geval, aangezien het one of their own was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:48 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Nee hij vermoord een 12 jarige om alleen maar te begraven??
Met respect voor de familie.
Je moet niet goed bij je hoofd zijn om aannames als feiten te beschouwen terwijl je niet eens bij de zaak betrokken bent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:49 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Je moet wel een ontzettend naïeve flapdrol zijn als je denkt dat er in deze geen aanwijzing is dat de dader mogelijk een pedo is. Hoevaak is er een ander motief geweest bij een moord op een kind door een niet-familielid?
Ja, dat zal ie merken dat ergens op internet anonieme mensen hem uitschelden...quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef Onnoman het volgende:
[..]
het gaat om details..
want dan kunnen we hem uitschelden voor pedo
Nu je het zegt: hij heeft wel wat van Wesley Sneijder.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja laten we meteen alle kale mannen met een vierkante kop oppakken.
Niemand heeft het over feiten, het probleem is dat henkie beweert dat er geen enkele aanwijzing is terwijl de leeftijd van het slachtoffer en de relatie met de dader al redelijke aanwijzingen zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:51 schreef R2R het volgende:
[..]
Je moet niet goed bij je hoofd zijn om aannames als feiten te beschouwen terwijl je niet eens bij de zaak betrokken bent.
ja en morgen zet ik een vlag op me auto met zijn grapkop erop.. en rij ik richting dordrechtquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zodat je toch nog zijn familie aanpakt? Kankerdebiel dat je bent.
GOEDZO GEENSTIJL DIE KANKERGAST IK BEN KANKERKWAAD.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geenstijl zou Geenstijl niet zijn natuurlijk als het met petsoonsgegevens aankomt, waarbij een van die mongolen er vrolijk onder reageert met de gegevens van de familie van die gozer. Goorlapperij, dat is het. Alsof z'n broer er wat aan kan doen, maar hij hoeft morgen niet op z'n werk te verschijnen.
Roofmoord lijk me sterk. (wat valt er bij een tiener te halen)quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:49 schreef R2R het volgende:
[..]
Roofmoord, ruzie, wraak, ongeluk, er zijn vast nog wel meer opties.
En dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja en morgen zet ik een vlag op me auto met zijn grapkop erop.. en rij ik richting dordrecht
Sorry, maar ik wil leven in een land waar men berecht wordt op basis van feiten. Niet op speculaties.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:49 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Je moet wel een ontzettend naïeve flapdrol zijn als je denkt dat er in deze geen aanwijzing is dat de dader mogelijk een pedo is. Hoevaak is er een ander motief geweest bij een moord op een kind door een niet-familielid?
Ik mis de kwaliteit in deze post een beetje...quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
GOEDZO GEENSTIJL DIE KANKERGAST IK BEN KANKERKWAAD.
DIT IS NIET DE EERSTE KEER
EERST EEN KIND DOODGEREDEN, TOEN FAMILIE DRAMA ZWIJNDRECHT, EN NU DIT WEER
WAAR GAAT HET GODVERDOMME HEEN HIER IN DE DRECHTSTEDEN?????
Bijvoorbeeld ja, dat zou best kunnen. Ik vind het ook hoogst opmerkelijk dat bepaalde users (zoals onnoman) alweer conclusies trekken op basis van, tsja van wat eigenlijk ........quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Wacht nou gewoon rustig af voordat er allerlei speculaties komen
Voor hetzelfde geld ging zijn pistool per ongeluk af en heeft hij haar in paniek begraven. Kan allemaal, zolang niks zeker is.
Zo krijgen we al dat vage gelul in de wereld.
Gast...quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nouja, Joran. Ze viel van een balkon enzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:53 schreef Ofanders het volgende:
[..]
ongeluk ik weet niet of je per ongeluk iemand vermoord en begraaft maar dat lijk me ook niet erg waarscheinelijk.
Ja, dat is net zoals hopen tot het laatste moment net, tegen beter weten inquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef Zwansen het volgende:
'hopen' dat het een ongeluk was met zn dienstpistool oid en dat ie erna bang werd en uit wanhoop dit heeft gedaan. Niet dat het iets uitmaakt voor dat meisje, maar toch.
Ik was uit mijn laatste nachtdienst gekomen en lag op de bank te slapen, maakt de kleine meid me wakker met de mededeling dat er een helikopter vlak boven de tuin hing. Ik zei dat kan niet joh. Maar het was wel waar. Die moordenaar was na het verrichten van zijn daad vlak langs ons huis gelopen op weg naar zijn ouderlijk huis...quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:41 schreef Zwansen het volgende:
Deze was ook zo verschrikkelijk:![]()
# 26 februari - Julien Constancia[60]: Veroordeeld voor de moord op Jesse Dingemans op een basisschool in Hoogerheide. Oorspronkelijk werd hij veroordeeld tot 12 jaar cel en TBS. Het gerechtshof achtte het risico op herhaling te groot, en legde hem op 26 februari 2008 een levenslange gevangenisstraf op. Constancia ging in cassatie en op 17 november 2009 verwees de Hoge Raad de zaak terug naar het gerechtshof.
Er zat nog een huis tussen en Millie is uit haar huis gehaald, kan me niet snel een scenario voor een ongeluk voorstellen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef Zwansen het volgende:
'hopen' dat het een ongeluk was met zn dienstpistool oid en dat ie erna bang werd en uit wanhoop dit heeft gedaan. Niet dat het iets uitmaakt voor dat meisje, maar toch.
Zolang het aanwijxzingen zijn dien je daar voorzichtig mee om te gaan en net met grof verbaal geschut uit de hoek te komen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Niemand heeft het over feiten, het probleem is dat henkie beweert dat er geen enkele aanwijzing is terwijl de leeftijd van het slachtoffer en de relatie met de dader al redelijke aanwijzingen zijn.
geloof mij maar, er komen ook mensen hier die deze verdachte persoonlijk kennen..quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat zal ie merken dat ergens op internet anonieme mensen hem uitschelden...
Is deze post van een potentiële psychopaat?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nogmaals, we hadden het niet over feiten of berechten; jij zei dat er geen enkele aanwijzing is. Wat natuurlijk onzin is, tenzij je een naïeve flapdrol bent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wil leven in een land waar men berecht wordt op basis van feiten. Niet op speculaties.
op de terugweg bij je zuster langsquote:
Je CAPS-LOCK toets klemtquote:
Zegt wie?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:54 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Zolang het aanwijxzingen zijn dien je daar voorzichtig mee om te gaan en net met grof verbaal geschut uit de hoek te komen.
huuuuuquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik was uit mijn laatste nachtdienst gekomen en lag op de bank te slapen, maakt de kleine meid me wakker met de mededeling dat er een helikopter vlak boven de tuin hing. Ik zei dat kan niet joh. Maar het was wel waar. Die moordenaar was na het verrichten van zijn daad vlak langs ons huis gelopen op weg naar zijn ouderlijk huis...
\die helikopter was van de basis hier in de buurt, hadden ze meteen opgetrommeld.
Toch moet zelfs bij het waarschijnlijke eerst grondig onderzoek gedaan worden en niet meteen tot een conclusie worden gekomen. Zorgvuldigheid blijft van belang.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:53 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Er zat nog een huis tussen en Millie is uit haar huis gehaald, kan me niet snel een scenario voor een ongeluk voorstellen.
Geeft wel weer aan hoeveel domme mensen er op internet zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:54 schreef _Boo_ het volgende:
De reactie op de hyves van de ex vriendin stromen inmiddels ook binnen.
Misschien is het beter als jij het grote-mensen-journaal niet mee kijkt. Je wordt wat ontoerekenbaar, zo te zien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
je bent in ieder geval boos, dat betekend dat je gevoel in orde is.. alleen misschien wat overdrevenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen mogelijkheden en aanwijzingenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:55 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Nogmaals, we hadden het niet over feiten of berechten; jij zei dat er geen enkele aanwijzing is. Wat natuurlijk onzin is, tenzij je een naïeve flapdrol bent.
Ja te triest voor woorden inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:56 schreef R2R het volgende:
[..]
Geeft wel weer aan hoeveel domme mensen er op internet zitten.
Verstand op nul, caps lock aan en zoveel mogelijk onzin schreeuwen naar iemand die er niks aan kan doen en het waarschijnlijk allemaal al erg genoeg vindt.
Applaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |