Wat een onzin, als de dader toch gepakt is. En overal leven zieke mensen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Blegh.
Als ik kleine kinderen zou hebben zou ik ze daar niet zo maar meer buiten laten spelen.
Ja, volkomen onverwacht zag je opeens die schermen, huis/tuin ligt gewoon aan de weg.quote:
net als ciske de rat, maar mag hopen dat ze elke dag moordenaar tegen hem roepen..quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Die jongen ziet er op die foto's echt wel vredig en betrouwbaar uit. Geen moordenaars look zeg maar.²
Ben jij niet helemaal goed bij je hoofd?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kwaliteitspost..
Wie zegt dat het een pedo is.. Daar is nog geen enkele aanwijzing voor.
Wat wil je dan? Ze in de tuin houden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Blegh.
Als ik kleine kinderen zou hebben zou ik ze daar niet zo maar meer buiten laten spelen.
...quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
EN FUCKING TERECHT!
Dat deze gast mag weten hoe het leven als een hel mag zijn. brandmerken die gast op zijn voorhoofd!
vieze kut pedo dat hij er is
Ik wil het niet eens weten. Dat ze de dader maar voorgoed wegstoppen. Zonder water en brood.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:45 schreef Onnoman het volgende:
[..]
trouwens.. is milly nou eigenlijk verkracht?
Net als die mensen die niet meer durven vliegen na een aanslagquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een onzin, als de dader toch gepakt is. En overal leven zieke mensen.
dat van zn familie is misschien onzin ja.. maar geenstijl is geenstijl hebben geen enkel respect en doen gewoon maar waar ze zin in hebben die nsbers club.. maar dat hij kenbaar wordt gemaakt vind ik goed!quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
...
Neem je ritalin, idioot.
Ja, die man moet gestraft worden, maar wat de fuck heeft z'n familie ermee te maken? En het is maar goed dat mensen al jij geen straffen uitdelen.
Waar krijg jij bevestigd dat Milly is misbruikt/verkracht?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:45 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ben jij niet helemaal goed bij je hoofd?
Het is ook onzin, maar geen vreemd reactie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een onzin, als de dader toch gepakt is. En overal leven zieke mensen.
Zeggen dat iemand een pedo is nadat iemand mogelijk een moord heeft gepleegd op een 12 jarige....Is hetzelfde als zeggen dat jij een moslimterrorist bent (uitgaande van je subtitel)quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:45 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ben jij niet helemaal goed bij je hoofd?
Nee hij vermoord een 12 jarige om alleen maar te begraven??quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kwaliteitspost..
Wie zegt dat het een pedo is.. Daar is nog geen enkele aanwijzing voor.
Dat kun ja nav een foto toch nooit voorspellen, Banshee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Die jongen ziet er op die foto's echt wel vredig en betrouwbaar uit. Geen moordenaars look zeg maar.²
idd.. misschien heeft milly gewoon de gun gevonden en zelf tegen haar slaap geplant.. maar die kans acht ik vrij kleinquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:47 schreef R2R het volgende:
Hoop helderzienden hier![]()
Weten nu al precies wat er gebeurd is. Zouden ook bij de politie moeten gaan werken, kunnen dit soort dingen in de toekomst sneller opgelost worden.
Sjezus man, ben je niet goed bij je hoofd ofzo?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:45 schreef Onnoman het volgende:
[..]
net als ciske de rat, maar mag hopen dat ze elke dag moordenaar tegen hem roepen..
trouwens.. is milly nou eigenlijk verkracht?
Roofmoord, ruzie, wraak, ongeluk, er zijn vast nog wel meer opties.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:48 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Nee hij vermoord een 12 jarige om alleen maar te begraven??
Met respect voor de familie.
Je moet wel een ontzettend naïeve flapdrol zijn als je denkt dat er in deze geen aanwijzing is dat de dader mogelijk een pedo is. Hoevaak is er een ander motief geweest bij een moord op een kind door een niet-familielid?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand een pedo is nadat iemand mogelijk een moord heeft gepleegd op een 12 jarige....Is hetzelfde als zeggen dat jij een moslimterrorist bent (uitgaande van je subtitel)
hij heeft een grafkopquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kun ja nav een foto toch nooit voorspellen, Banshee.
Zodat je toch nog zijn familie aanpakt? Kankerdebiel dat je bent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dat van zn familie is misschien onzin ja.. maar geenstijl is geenstijl hebben geen enkel respect en doen gewoon maar waar ze zin in hebben die nsbers club.. maar dat hij kenbaar wordt gemaakt vind ik goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |