Iddquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mensen trekken wel erg snel hun conclusies nu
Dan ook nog die intelligente politici met hun bijdehante grapjesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is zojuist een vers lijk gevonden en men gaat gelijk over tot pogingen van (matige) humor. Zijn dit nou die befaamde Nederlandse normen en waarden?²
Die sites zijn zo commercieel als de pest en gaan ook over lijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:58 schreef Kleurdoos het volgende:
http://millyboele.condoleanceregister.com/
nu al?
Hm, verrassende speculatieve optie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef Meaghan het volgende:
Is het eigenlijk de buurman met de camera aan het huis?
@0:00 je tuin checken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, ik vind niet dat er meteen wat achter gezocht moet worden..beetje overdreven
Damn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mensen trekken wel erg snel hun conclusies nu
Maar willen we ook niet met zn allen weten hoe Sander V er uit ziet? Toch die drang om méér te weten dan je zou moeten weten. Toch kunnen zeggen "ik zag de foto op internet" Toch kunnen oordelen over mensen die je niet kent etcquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt... maar ik vind het ook verwerpelijk dat de media actief op zoek gaan naar dergelijke foto's terwijl iemand slechts verdachte is en ze niet weten of het daadwerkelijk de dader is...
dat ding is verdorie al een uur oud!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:59 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Die sites zijn zo commercieel als de pest en gaan ook over lijken.
Daarom is er Godquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:59 schreef 9x19 het volgende:
Ik haat de mensheid.
Dat is wel heel erg voorbarig, straks is het een ander lijk, achtergelaten door de vorige bewoners. Zolang er niets officieel bevestigd is moet je dat soort dingen achterwege laten is mijn ideequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:58 schreef Kleurdoos het volgende:
http://millyboele.condoleanceregister.com/
nu al?
Blijft slordig, dit nieuws missen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef vosss het volgende:
Waarschijnlijk komt dat mens net thuis en heeft ze het nieuws gemist ofzo
quote:E.J. Markhorst
Schuilenburg 67 , 3328 CK DORDRECHT
http://74.125.77.132/search?q=cache:61HF9Yi_bN8J:www.wielevert.nl/leveranciers/adviesbureaus/in/Dordrecht/pagina/84/+%22schuilenburg+67%22&cd=3&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Gene die dat aangemaakt hebt hoor ik bijna hijgen van opwinding achter zijn/haar computer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:00 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
dat ding is verdorie al een uur oud!!!
De mens is dol op dit soort dingen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Damn.Beetje respect enzo voor die ouders en nabestaanden. ff rustig denk ik dan. Sowieso, die 100 + mensen die daar buiten staan. Wat moet je er?
Inderdaad. Ze zal er wel op doelen dat ze lang van huis is geweest voor haar werk ofzo en op de terugweg in de auto een fengshui cdtje opgehad hebben staan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, ik vind niet dat er meteen wat achter gezocht moet worden..beetje overdreven
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:01 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg voorbarig, straks is het een ander lijk, achtergelaten door de vorige bewoners. Zolang er niets officieel bevestigd is moet je dat soort dingen achterwege laten is mijn idee
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zal er wel op doelen dat ze lang van huis is geweest voor haar werk ofzo en op de terugweg in de auto een fengshui cdtje opgehad hebben staan.
Op dit moment is hij slechts verdachte. Nogal een verschil met dader.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef cumcumber het volgende:
Als de ouders huilend om hun dochter op tv zijn geweest, foto's en beelden van het meisje zijn vrijgegeven..... moeten de foto's van de dader dan worden beschermd?
Doen ze niet. Na zo'n moord of sterfgeval krijgen wij altijd een stuk of tien hijgerige persberichten van zulke condoleancesites.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:01 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg voorbarig, straks is het een ander lijk, achtergelaten door de vorige bewoners. Zolang er niets officieel bevestigd is moet je dat soort dingen achterwege laten is mijn idee
Lees nou eens, wat ik afvraag is in hoeverre is het de eigen verantwoordelijkheid van de plaatser van een foto op het internet als hij die foto later ergens anders tegenkomt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:54 schreef groenetomaat het volgende:
[..]
Zullen we jou foto eens op het internet posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Het zal me echt een zorg zijn hoe die kerel eruit ziet....quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maar willen we ook niet met zn allen weten hoe Sander V er uit ziet? Toch die drang om méér te weten dan je zou moeten weten. Toch kunnen zeggen "ik zag de foto op internet" Toch kunnen oordelen over mensen die je niet kent etc
Om maar iets te noemenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef R2R het volgende:
[..]
Ik voorzie alweer een nieuwe Tweet.
"Dode hond gevonden begraven in tuin van bewoner aan Schuilenburg. De zoektocht naar Milly gaat verder."
Ik zie dat mens er echt voor aanquote:
Dat fengshui gedeelte danquote:
Weet je, ik zou het bijna willen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef R2R het volgende:
[..]
"Dode hond gevonden begraven in tuin van bewoner aan Schuilenburg. De zoektocht naar Milly gaat verder."
Ik had eens een collega en zijn vriendin is 2 weken vermist geweest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef SteelDogg het volgende:
Net alsof Milly nu nog leeft, komop zegGebruik je verstand en relativeer nou eens :p
Ja..met zo'n zuur hoofd kan je wel wat fengshui gebruikenquote:
Punt 1 ben ik met je eens, als je een foto op internet zet neem je het risico dat ie voor andere zaken wordt gebruikt dus dat is je eigen verantwoordelijkheid...quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Lees nou eens, wat ik afvraag is in hoeverre is het de eigen verantwoordelijkheid van de plaatser van een foto op het internet als hij die foto later ergens anders tegenkomt.
Ik heb het niet over het op internet plaatsen van andermans foto zonder hun toestemming. Dat is een duidelijke schending van iemands privacy. Dat zijn echt twee totaal verschillende dingen..
Op teletekst komt dan dit:quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet je, ik zou het bijna willen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef R2R het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat? Blijkbaar is er een behoefte aan onder het publiek, anders werd het echt niet gedaan. Dus eigenlijk zijn wij allemaal schuldig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt... maar ik vind het ook verwerpelijk dat de media actief op zoek gaan naar dergelijke foto's terwijl iemand slechts verdachte is en ze niet weten of het daadwerkelijk de dader is...
Ja indd. Dat zou echt een blunder zijn. Ze durven gelijk niet meer te zoeken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:06 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Op teletekst komt dan dit:
DODE HOND GEVONDEN IN DORDRECHT 102
MILLY TOCH NOG NIET DOOD 103
Ze heeft wel altijd water in de buurt; positief dus.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:05 schreef DjinN het volgende:
Ja..met zo'n zuur hoofd kan je wel wat fengshui gebruiken![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ze heeft wel altijd water in de buurt; positief dus.
Dat ben ik helemaal met je eens...quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat? Blijkbaar is er een behoefte aan onder het publiek, anders werd het echt niet gedaan. Dus eigenlijk zijn wij allemaal schuldig.
Probleem is dat mensen het tegenwoordig wel makkelijk maken om dat soort informatie te verkrijgen, of het nu waar of niet waar is, en daar zouden mensen wel eens beter over mogen nadenken.
Als ik je zo hoor lijkt het net alsof je er iets van weet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is wel een typische Sterrenburg actie, echt, die wijk heeft iets macabers, zeker als je over de Blauwweg huppelt of over de Eulerlaan.²
Bedankt voor de spiegel, pik.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
Dus eigenlijk zijn wij allemaal schuldig.
Wie een kuil graaft voor een ander..quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:08 schreef Hetiszover het volgende:
Is de "grap" al gemaakt over om de tuin leiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |