Hoe weet je zo zeker dat deze foto's van de verdachte zijn en niet van een andere Sander V. ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit dus, als jij willens en weten je foto's op het net neer plaatst en daarna mogelijk een strafbaar feit begaat, kun je natuurlijk niet meer verwachten dat die foto's niet gebruikt gaan worden. Privacy op die foto's geldt niet meer, je hebt ze immers vrijwillig op het net gezet.
bij ons gelukkig niet, zie alleen het dak, dat is alles.quote:
Het zou me niets verbazen als het een één-tweetje is tussen Sander en Gordon.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef Tourniquet het volgende:
Trouwens, die verslaggever ter plekke van NOVA was erger dan alle RTL's en SBS-en bij elkaar.
"Ik heb het idee een begrafenisondernemer gezien te hebben, maar dat is niet meer dan een idee."
Ik kan een lachje toch echt niet onderdrukken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zou er niet dood gevonden willen worden.
Dat is nu eenmaal de plek daar kun je weinig aan veranderen en iedereen kan dat nu zien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die shit op google maps enzo niet.
Ik had nog niet over deze zaak gehoord, totdat aandachtsgeile Femke erover begon. Dat mens gaat echt over lijken om een zeteltje te winnen.quote:
Hoezo privacy geldt niet meer? En er is ook nog zoiets als fatsoen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit dus, als jij willens en weten je foto's op het net neer plaatst en daarna mogelijk een strafbaar feit begaat, kun je natuurlijk niet meer verwachten dat die foto's niet gebruikt gaan worden. Privacy op die foto's geldt niet meer, je hebt ze immers vrijwillig op het net gezet.
Ach overdag even een gat graven voor de "fundering van een bloembak". 's nachts het gat deels vullen. Volgende dag storten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef R2R het volgende:
[..]
En uit het zicht en niet teveel herrie maken. Daarom best knap.
Op die RSS link staan foto's van de tuin waarop onder andere een schuur staat en een hok waarin openhaard hout kan worden bewaard. Dus uit het zicht zou op zich best kunnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef R2R het volgende:
[..]
En uit het zicht en niet teveel herrie maken. Daarom best knap.
En de dag daarna bekennen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach overdag even een gat graven voor de "fundering van een bloembak". 's nachts het gat deels vullen. Volgende dag storten.
Klik dan eens op het gele/oranje mannetje links in de hoek en sleep hem naar je straat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
bij ons gelukkig niet, zie alleen het dak, dat is alles.
Beetje OT maar link?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef vosss het volgende:
Cool, ik kom net een stamboom tegen waar diezelfde knakker waar zn hyves van gepost is in voorkomt en dat gaat terug tot 1500
Ik heb geen enkele foto geplaatstquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom post je dan een foto van deze persoon en niet je eigen vakantiekiekjes?
alleen volgens die geboortedatum is hij geen 26 jaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef vosss het volgende:
Cool, ik kom net een stamboom tegen waar diezelfde knakker waar zn hyves van gepost is in voorkomt en dat gaat terug tot 1500
Hij heeft ook zelf een computerspelletje gemaakt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef Kwaliteit het volgende:
ritaverdonk
Net thuis. Hoe ziet mn tuin er ook alweer uit.
11 minutes ago via txt
lekker fout weer
Ja, haal z'n voorvaderen erbijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef vosss het volgende:
Dan vraag ik me toch echt af onder welke steen jij gezeten hebtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik had nog niet over deze zaak gehoord, totdat aandachtsgeile Femke erover begon. Dat mens gaat echt over lijken om een zeteltje te winnen.
Dan nog zie je niks, maar dat komt misschien omdat we op een bedrijventerrein wonen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
Klik dan eens op het gele/oranje mannetje links in de hoek en sleep hem naar je straat.
Vergeet niet dat bijzondere werkzaamheden in een tuin, net na de verdwijning van een buurmeisje, je al behoorlijk verdacht kunnen maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach overdag even een gat graven voor de "fundering van een bloembak". 's nachts het gat deels vullen. Volgende dag storten.
kloptquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
alleen volgens die geboortedatum is hij geen 26 jaar
Volgens zijn Hyves wat inmiddels weg is ook nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
alleen volgens die geboortedatum is hij geen 26 jaar
Zelfde steen als Milly.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt af onder welke steen jij gezeten hebt
Typisch GroenLinks weerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
FemkeHalsema Mag ik even kwijt dat ik het mediagehijg rond een klein meisje (privedrama) nogal onsmakelijk vind .
Dat zei Femke.
quote:
Nou ik vind het niet goed dat die foto's van de verdachte nu al op de Telegraaf e.d. te vinden zijn... iemand is pas de dader als hij voor het vergrijp is veroordeeld en nu wordt hij al tot dader gebombardeerd... ik wil met mijn opmerking alleen maar zeggen dat je als mens goed moet beseffen dat alles wat je op het internet zet vrij toegangelijk is... of je nu dader of slachtoffer bent van iets.... en dan kies ik er liever voor om anoniem te blijven...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zitten vast een hoop moordenaars en struikrovers tussen.quote:
Misschien ligt ze niet meer in de tuin maar is ze bijvoorbeeld in de gft bak gedumpt? De bakken zijn vlak na haar verdwijning geleegd en vervangen door een bak met chip.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:48 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Vergeet niet dat bijzondere werkzaamheden in een tuin, net na de verdwijning van een buurmeisje, je al behoorlijk verdacht kunnen maken.
Ja, dat is dus een ander he.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef vosss het volgende:
quote:
Dat moet de verdachte zich ook wat laat beseft hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:48 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Vergeet niet dat bijzondere werkzaamheden in een tuin, net na de verdwijning van een buurmeisje, je al behoorlijk verdacht kunnen maken.
Inderdaad, het zal ook maar de verkeerde foto zijn, dat nu een foto van een (echt) onschuldig iemand geplaatst wordt op internetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet goed dat die foto's van de verdachte nu al op de Telegraaf e.d. te vinden zijn... iemand is pas de dader als hij voor het vergrijp is veroordeeld en nu wordt hij al tot dader gebombardeerd... ik wil met mijn opmerking alleen maar zeggen dat je als mens goed moet beseffen dat alles wat je op het internet zet vrij toegangelijk is... of je nu dader of slachtoffer bent van iets.... en dan kies ik er liever voor om anoniem te blijven...
WAT! De schobbejakken en schavuiten! Laten we hun ook lastig gaan vallen nu! Misschien met hun schedels rondjes gaan rennen ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zitten vast een hoop moordenaars en struikrovers tussen.
Uitzoeken!
En zo komen de geruchten in de wereldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een ander he.![]()
Iemand die geboren is op 27 februari 1981 is nu geen 26.
Weet ik niet zeker en dat realiseer ik me terdege. Het is dus een mogelijke foto van een mogelijke dader. Meer niet. Het is onbewezen informatie en zo moet je het ook behandelen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef Waffle het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat deze foto's van de verdachte zijn en niet van een andere Sander V. ?
Gelukkig hadden we de gegevens van Schulenburg 91 al overal opgeduikeld... je zal daar wonenquote:
Misschien wel.. en dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:50 schreef Cyan het volgende:
[..]
Misschien ligt ze niet meer in de tuin maar is ze bijvoorbeeld in de gft bak gedumpt? De bakken zijn vlak na haar verdwijning geleegd en vervangen door een bak met chip.
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef Kwaliteit het volgende:
ritaverdonk
Net thuis. Hoe ziet mn tuin er ook alweer uit.
11 minutes ago via txt
lekker fout weer
Bweheh...woont er zo'n bejaard stelletje...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we de gegevens van Schulenburg 91 al overal opgeduikeld... je zal daar wonen
Dan heeft hij zich misschien niet verdacht gemaakt?quote:
'O, verkeerde huis in de fik gestoken'.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we de gegevens van Schulenburg 91 al overal opgeduikeld... je zal daar wonen
Dat mens is labiel en rijp voor opname.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef eleusis het volgende:
[..]Dat mens weet ook altijd weer een foute opmerking te plaatsen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
Van de Twitter van Frits Wester:
zag Alberto net onder politielint doorkruipen. zonder pasje #milly #dordrecht
Daar kan ik me nou echt helemaal niets van voorstellen! Ik kan me niet voorstellen dat er mannen zijn van 26 die Milly aantrekkelijk vinden...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja en?![]()
Het woord vreemdgaan/verhouding/oid is voor niks uitgevonden dus?
Als we fatsoen gaan toepassen op het internet kunnen we het hele internet maar beter verbieden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:45 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Hoezo privacy geldt niet meer? En er is ook nog zoiets als fatsoen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zitten vast een hoop moordenaars en struikrovers tussen.
Uitzoeken!
Zeg me alsjeblieft dat je dat niet meentquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
Serieus ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
'op de FP'?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef groenetomaat het volgende:
Jullie denken weer grappig te zijn....
Mensen (op de FP) die domme grappen over Milly maken
Ik vind het nogal schokkend van een politica.quote:
Zullen we jou foto eens op het internet posten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als we fatsoen gaan toepassen op het internet kunnen we het hele internet maar beter verbieden.
Jep: http://twitter.com/ritaverdonkquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je dat niet meent
Dat dat kan in Nederland!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
Issie de park weer aan het checken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
psssst....it was a jokequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je dat niet meent
Kun je dat effe intekenen op die kadasterkaartjes? Met indicatoren waar Millie woonde en waar hij dus woont?quote:
Zo kan ik me niet voorstellen dat er mensen zijn die een meisje van twaalf om het leven helpen, dus dat is relatief, sommige mensen hebben nu eenmaal een zieke geest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou echt helemaal niets van voorstellen! Ik kan me niet voorstellen dat er mannen zijn van 26 die Milly aantrekkelijk vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |