'O, verkeerde huis in de fik gestoken'.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we de gegevens van Schulenburg 91 al overal opgeduikeld... je zal daar wonen
Dat mens is labiel en rijp voor opname.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef eleusis het volgende:
[..]Dat mens weet ook altijd weer een foute opmerking te plaatsen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
Van de Twitter van Frits Wester:
zag Alberto net onder politielint doorkruipen. zonder pasje #milly #dordrecht
Daar kan ik me nou echt helemaal niets van voorstellen! Ik kan me niet voorstellen dat er mannen zijn van 26 die Milly aantrekkelijk vinden...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja en?![]()
Het woord vreemdgaan/verhouding/oid is voor niks uitgevonden dus?
Als we fatsoen gaan toepassen op het internet kunnen we het hele internet maar beter verbieden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:45 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Hoezo privacy geldt niet meer? En er is ook nog zoiets als fatsoen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zitten vast een hoop moordenaars en struikrovers tussen.
Uitzoeken!
Zeg me alsjeblieft dat je dat niet meentquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
Serieus ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
'op de FP'?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef groenetomaat het volgende:
Jullie denken weer grappig te zijn....
Mensen (op de FP) die domme grappen over Milly maken
Ik vind het nogal schokkend van een politica.quote:
Zullen we jou foto eens op het internet posten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als we fatsoen gaan toepassen op het internet kunnen we het hele internet maar beter verbieden.
Jep: http://twitter.com/ritaverdonkquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je dat niet meent
Dat dat kan in Nederland!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
Issie de park weer aan het checken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
psssst....it was a jokequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je dat niet meent
Kun je dat effe intekenen op die kadasterkaartjes? Met indicatoren waar Millie woonde en waar hij dus woont?quote:
Zo kan ik me niet voorstellen dat er mensen zijn die een meisje van twaalf om het leven helpen, dus dat is relatief, sommige mensen hebben nu eenmaal een zieke geest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou echt helemaal niets van voorstellen! Ik kan me niet voorstellen dat er mannen zijn van 26 die Milly aantrekkelijk vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |