internetz haz no secrets!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat eng eigenlijk dat je dit zomaar kunt opzoeken over een vreemde.
Gaan we weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je impliceert dat hij de dader is, terwijl niemand dat tot nu toe zeker weet. Gewoon even afwachten dus.
Misschien wel een reden om gek te worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog geen reden om iemand te vermoorden.
Dat zekerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Klopt. op een internetforum afmaken is volkomen legitiem.
als je er van uit gaat dat ze misschien een verhouding hadden dan zal je niet tegen je ouders zeggen mijn vriendje staat voor de deur denk ik ....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:33 schreef Snepar het volgende:
Blijf het vreemd vinden waarom Milly niet via de telefoon zei dat de buurman voor de deur stond, of iig een bekende. Lijkt me sterk dat je je eigen buurman nooit gezien hebt (of in functie)?
oke nu moest ik weer lachen. stop itquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog geen reden om iemand te vermoorden.
En daar is niks mis mee. Overigens haalt geen enkele serieuze journalist het in zijn hoofd om klakkeloos iets van Twitter over te nemen. Hier op de redactie wordt Twitter als bron gebruikt, maar alleen na bepaalde afwegingen en met bronvermelding.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja, dat is nou eenmaal de nieuwe journalistiek. En daar maakt internet ook een groot deel van uit.
Ah heerlijk dit soort speculaties.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
als je er van uit gaat dat ze misschien een verhouding hadden dan zal je niet tegen je ouders zeggen mijn vriendje staat voor de deur denk ik ....
zeker niet als je 12 bent en een verhouding heb met iemand van 26
Hebben ze toch echt zelf online gepleurt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kerel van die hyves (als die het is) had op die fotoos gewoon een vriendin van +/- zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
als je er van uit gaat dat ze misschien een verhouding hadden dan zal je niet tegen je ouders zeggen mijn vriendje staat voor de deur denk ik ....
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Ik vraag me nog af wat die kerel bewogen heeft om bij de politie te gaan.
Best een mogelijkheid..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
hier worden foto's van verdachten niet gepost, policy.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef cumcumber het volgende:
Als de ouders huilend om hun dochter op tv zijn geweest, foto's en beelden van het meisje zijn vrijgegeven..... moeten de foto's van de dader dan worden beschermd?
Ze kan natuurlijk ook spontaan uit de lucht in zijn tuin komen vallen, dat lijkt me net zo waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat is speculeren. Misschien heeft de echte dader Milly wel bij hem begraven, en zag hij ineens omgewoelde aarde in een hoekje bij de straat in zijn tuin en is gaan graven en kwam tot de vreselijke ontdekking dat.... En zo zijn er nog 1000 opties.
Eerst bewijs en een rechterlijke uitspraak die hem schuldig verklaard, en dan pas mag je iemand afmaken lijkt me.
Er is nog geen dader, enkel een verdachte.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef cumcumber het volgende:
Als de ouders huilend om hun dochter op tv zijn geweest, foto's en beelden van het meisje zijn vrijgegeven..... moeten de foto's van de dader dan worden beschermd?
Is het de dader dan? Ik dacht dat het een verdachte was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef cumcumber het volgende:
hoe lang duurt het voor het in de telegraaf staat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah heerlijk dit soort speculaties.
En dan wordt mijn opmerking een speculatie genoemd.
Ja. Ook een dader heeft rechten. En een verdachte al helemaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef cumcumber het volgende:
Die shit op google maps enzo niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hebben ze toch echt zelf online gepleurt.
Het is geen foto van een dader, het is een foto van een willekeurig iemand op hyves. Zolang hij niet veroordeeld is of bekend heeft is hij geen dader.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier worden foto's van de daders niet gepost, policy.
Welkom in de internetmaatschappij.... waar heel veel mensen alles maar van zichzelf op zetten.... dit sterkt mij in mijn gedachten om nooit ergens een herkenbaar profiel van mezelf neer te zetten...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Telegraaf zit er al bovenop. Hadden als 1 van de eerste al een foto van de verdachte geplaatst.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
hoe lang duurt het voor het in de telegraaf staat.
Ach gos. Woon je daar ook in de buurt of bedoel je alle media op televisie en Jeugdjournaal? Maar inderdaad, nu je het zegt, leg het maar eens uit, moet ik morgen ook doen. Dit is natuurlijk een uniek iets en je moet kinderen niet onnodig bang maken maar voor een kind is het wel heel erg gek dat een politieagent dit op zijn geweten heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
het is voor mij ook gelukkig onvoorstelbaar.
vervelende bijkomstigheid van de media die nu overal is, is dat de jongste een beetje bang aan het worden is...
Dader?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef cumcumber het volgende:
Mag ik even kwijt dat ik Femke wil skullfuckenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
FemkeHalsema Mag ik even kwijt dat ik het mediagehijg rond een klein meisje (privedrama) nogal onsmakelijk vind .
Dat zei Femke.
Ik zou er niet dood gevonden willen worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zou er een moord voor doen om er weg te kunnen.
Was al bekendquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
FemkeHalsema Mag ik even kwijt dat ik het mediagehijg rond een klein meisje (privedrama) nogal onsmakelijk vind .
Dat zei Femke.
Ja en?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die kerel van die hyves (als die het is) had op die fotoos gewoon een vriendin van +/- zijn leeftijd.
In de nacht niet meer dan een uur werk denk ik als je goed gemotiveerd bent.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef R2R het volgende:
Ik vind het trouwens best knap als het je lukt om een compleet lichaam in je achtertuin te begraven, zonder dat iemand dat opmerkt.
Zeker als je ziet hoe dicht de huizen in die straat op elkaar staan.
zie mijn editquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het is geen foto van een dader, het is een foto van een willekeurig iemand op hyves. Zolang hij niet veroordeeld is of bekend heeft is hij geen dader.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het is geen foto van een dader, het is een foto van een willekeurig iemand op hyves. Zolang hij niet veroordeeld is of bekend heeft is hij geen dader.
Ga maar eens naar Google Maps en toets je eigen adres in. Je kan bijna in je eigen huis naar binnen kijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die shit op google maps enzo niet.
Dat is wel een goed idee jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welkom in de internetmaatschappij.... waar heel veel mensen alles maar van zichzelf op zetten.... dit sterkt mij in mijn gedachten om nooit ergens een herkenbaar profiel van mezelf neer te zetten...
Heb ik net gedaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ga maar eens naar Google Maps en toets je eigen adres in. Je kan bijna in je eigen huis naar binnen kijken.
Dit dus, als jij willens en weten je foto's op het net neer plaatst en daarna mogelijk een strafbaar feit begaat, kun je natuurlijk niet meer verwachten dat die foto's niet gebruikt gaan worden. Privacy op die foto's geldt niet meer, je hebt ze immers vrijwillig op het net gezet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welkom in de internetmaatschappij.... waar heel veel mensen alles maar van zichzelf op zetten.... dit sterkt mij in mijn gedachten om nooit ergens een herkenbaar profiel van mezelf neer te zetten...
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zou er niet dood gevonden willen worden.
Bron: http://twitter.com/antoinrtlnieuwsquote:23:55 uur Late nieuws met laatste update. Nog steeds geen officiele bevestiging over Milly, wel van zeer betrouwbare bron dat ze dood is.
En uit het zicht en niet teveel herrie maken. Daarom best knap.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Dynd het volgende:
[..]
In de nacht niet meer dan een uur werk denk ik als je goed gemotiveerd bent.
Hoe weet je zo zeker dat deze foto's van de verdachte zijn en niet van een andere Sander V. ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit dus, als jij willens en weten je foto's op het net neer plaatst en daarna mogelijk een strafbaar feit begaat, kun je natuurlijk niet meer verwachten dat die foto's niet gebruikt gaan worden. Privacy op die foto's geldt niet meer, je hebt ze immers vrijwillig op het net gezet.
bij ons gelukkig niet, zie alleen het dak, dat is alles.quote:
Het zou me niets verbazen als het een één-tweetje is tussen Sander en Gordon.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef Tourniquet het volgende:
Trouwens, die verslaggever ter plekke van NOVA was erger dan alle RTL's en SBS-en bij elkaar.
"Ik heb het idee een begrafenisondernemer gezien te hebben, maar dat is niet meer dan een idee."
Ik kan een lachje toch echt niet onderdrukken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zou er niet dood gevonden willen worden.
Dat is nu eenmaal de plek daar kun je weinig aan veranderen en iedereen kan dat nu zien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die shit op google maps enzo niet.
Ik had nog niet over deze zaak gehoord, totdat aandachtsgeile Femke erover begon. Dat mens gaat echt over lijken om een zeteltje te winnen.quote:
Hoezo privacy geldt niet meer? En er is ook nog zoiets als fatsoen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit dus, als jij willens en weten je foto's op het net neer plaatst en daarna mogelijk een strafbaar feit begaat, kun je natuurlijk niet meer verwachten dat die foto's niet gebruikt gaan worden. Privacy op die foto's geldt niet meer, je hebt ze immers vrijwillig op het net gezet.
Ach overdag even een gat graven voor de "fundering van een bloembak". 's nachts het gat deels vullen. Volgende dag storten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef R2R het volgende:
[..]
En uit het zicht en niet teveel herrie maken. Daarom best knap.
Op die RSS link staan foto's van de tuin waarop onder andere een schuur staat en een hok waarin openhaard hout kan worden bewaard. Dus uit het zicht zou op zich best kunnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef R2R het volgende:
[..]
En uit het zicht en niet teveel herrie maken. Daarom best knap.
En de dag daarna bekennen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach overdag even een gat graven voor de "fundering van een bloembak". 's nachts het gat deels vullen. Volgende dag storten.
Klik dan eens op het gele/oranje mannetje links in de hoek en sleep hem naar je straat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
bij ons gelukkig niet, zie alleen het dak, dat is alles.
Beetje OT maar link?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef vosss het volgende:
Cool, ik kom net een stamboom tegen waar diezelfde knakker waar zn hyves van gepost is in voorkomt en dat gaat terug tot 1500
Ik heb geen enkele foto geplaatstquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom post je dan een foto van deze persoon en niet je eigen vakantiekiekjes?
alleen volgens die geboortedatum is hij geen 26 jaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef vosss het volgende:
Cool, ik kom net een stamboom tegen waar diezelfde knakker waar zn hyves van gepost is in voorkomt en dat gaat terug tot 1500
Hij heeft ook zelf een computerspelletje gemaakt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef Kwaliteit het volgende:
ritaverdonk
Net thuis. Hoe ziet mn tuin er ook alweer uit.
11 minutes ago via txt
lekker fout weer
Ja, haal z'n voorvaderen erbijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef vosss het volgende:
Dan vraag ik me toch echt af onder welke steen jij gezeten hebtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik had nog niet over deze zaak gehoord, totdat aandachtsgeile Femke erover begon. Dat mens gaat echt over lijken om een zeteltje te winnen.
Dan nog zie je niks, maar dat komt misschien omdat we op een bedrijventerrein wonen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
Klik dan eens op het gele/oranje mannetje links in de hoek en sleep hem naar je straat.
Vergeet niet dat bijzondere werkzaamheden in een tuin, net na de verdwijning van een buurmeisje, je al behoorlijk verdacht kunnen maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach overdag even een gat graven voor de "fundering van een bloembak". 's nachts het gat deels vullen. Volgende dag storten.
kloptquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
alleen volgens die geboortedatum is hij geen 26 jaar
Volgens zijn Hyves wat inmiddels weg is ook nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
alleen volgens die geboortedatum is hij geen 26 jaar
Zelfde steen als Milly.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt af onder welke steen jij gezeten hebt
Typisch GroenLinks weerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zei Femke.
quote:
Nou ik vind het niet goed dat die foto's van de verdachte nu al op de Telegraaf e.d. te vinden zijn... iemand is pas de dader als hij voor het vergrijp is veroordeeld en nu wordt hij al tot dader gebombardeerd... ik wil met mijn opmerking alleen maar zeggen dat je als mens goed moet beseffen dat alles wat je op het internet zet vrij toegangelijk is... of je nu dader of slachtoffer bent van iets.... en dan kies ik er liever voor om anoniem te blijven...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zitten vast een hoop moordenaars en struikrovers tussen.quote:
Misschien ligt ze niet meer in de tuin maar is ze bijvoorbeeld in de gft bak gedumpt? De bakken zijn vlak na haar verdwijning geleegd en vervangen door een bak met chip.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:48 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Vergeet niet dat bijzondere werkzaamheden in een tuin, net na de verdwijning van een buurmeisje, je al behoorlijk verdacht kunnen maken.
Ja, dat is dus een ander he.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef vosss het volgende:
quote:
Dat moet de verdachte zich ook wat laat beseft hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:48 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Vergeet niet dat bijzondere werkzaamheden in een tuin, net na de verdwijning van een buurmeisje, je al behoorlijk verdacht kunnen maken.
Inderdaad, het zal ook maar de verkeerde foto zijn, dat nu een foto van een (echt) onschuldig iemand geplaatst wordt op internetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet goed dat die foto's van de verdachte nu al op de Telegraaf e.d. te vinden zijn... iemand is pas de dader als hij voor het vergrijp is veroordeeld en nu wordt hij al tot dader gebombardeerd... ik wil met mijn opmerking alleen maar zeggen dat je als mens goed moet beseffen dat alles wat je op het internet zet vrij toegangelijk is... of je nu dader of slachtoffer bent van iets.... en dan kies ik er liever voor om anoniem te blijven...
WAT! De schobbejakken en schavuiten! Laten we hun ook lastig gaan vallen nu! Misschien met hun schedels rondjes gaan rennen ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zitten vast een hoop moordenaars en struikrovers tussen.
Uitzoeken!
En zo komen de geruchten in de wereldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een ander he.![]()
Iemand die geboren is op 27 februari 1981 is nu geen 26.
Weet ik niet zeker en dat realiseer ik me terdege. Het is dus een mogelijke foto van een mogelijke dader. Meer niet. Het is onbewezen informatie en zo moet je het ook behandelen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef Waffle het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat deze foto's van de verdachte zijn en niet van een andere Sander V. ?
Gelukkig hadden we de gegevens van Schulenburg 91 al overal opgeduikeld... je zal daar wonenquote:
Misschien wel.. en dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:50 schreef Cyan het volgende:
[..]
Misschien ligt ze niet meer in de tuin maar is ze bijvoorbeeld in de gft bak gedumpt? De bakken zijn vlak na haar verdwijning geleegd en vervangen door een bak met chip.
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef Kwaliteit het volgende:
ritaverdonk
Net thuis. Hoe ziet mn tuin er ook alweer uit.
11 minutes ago via txt
lekker fout weer
Bweheh...woont er zo'n bejaard stelletje...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we de gegevens van Schulenburg 91 al overal opgeduikeld... je zal daar wonen
Dan heeft hij zich misschien niet verdacht gemaakt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |