Hoe weet je zo zeker dat deze foto's van de verdachte zijn en niet van een andere Sander V. ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit dus, als jij willens en weten je foto's op het net neer plaatst en daarna mogelijk een strafbaar feit begaat, kun je natuurlijk niet meer verwachten dat die foto's niet gebruikt gaan worden. Privacy op die foto's geldt niet meer, je hebt ze immers vrijwillig op het net gezet.
bij ons gelukkig niet, zie alleen het dak, dat is alles.quote:
Het zou me niets verbazen als het een één-tweetje is tussen Sander en Gordon.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef Tourniquet het volgende:
Trouwens, die verslaggever ter plekke van NOVA was erger dan alle RTL's en SBS-en bij elkaar.
"Ik heb het idee een begrafenisondernemer gezien te hebben, maar dat is niet meer dan een idee."
Ik kan een lachje toch echt niet onderdrukken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zou er niet dood gevonden willen worden.
Dat is nu eenmaal de plek daar kun je weinig aan veranderen en iedereen kan dat nu zien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die shit op google maps enzo niet.
Ik had nog niet over deze zaak gehoord, totdat aandachtsgeile Femke erover begon. Dat mens gaat echt over lijken om een zeteltje te winnen.quote:
Hoezo privacy geldt niet meer? En er is ook nog zoiets als fatsoen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit dus, als jij willens en weten je foto's op het net neer plaatst en daarna mogelijk een strafbaar feit begaat, kun je natuurlijk niet meer verwachten dat die foto's niet gebruikt gaan worden. Privacy op die foto's geldt niet meer, je hebt ze immers vrijwillig op het net gezet.
Ach overdag even een gat graven voor de "fundering van een bloembak". 's nachts het gat deels vullen. Volgende dag storten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef R2R het volgende:
[..]
En uit het zicht en niet teveel herrie maken. Daarom best knap.
Op die RSS link staan foto's van de tuin waarop onder andere een schuur staat en een hok waarin openhaard hout kan worden bewaard. Dus uit het zicht zou op zich best kunnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef R2R het volgende:
[..]
En uit het zicht en niet teveel herrie maken. Daarom best knap.
En de dag daarna bekennen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach overdag even een gat graven voor de "fundering van een bloembak". 's nachts het gat deels vullen. Volgende dag storten.
Klik dan eens op het gele/oranje mannetje links in de hoek en sleep hem naar je straat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
bij ons gelukkig niet, zie alleen het dak, dat is alles.
Beetje OT maar link?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef vosss het volgende:
Cool, ik kom net een stamboom tegen waar diezelfde knakker waar zn hyves van gepost is in voorkomt en dat gaat terug tot 1500
Ik heb geen enkele foto geplaatstquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom post je dan een foto van deze persoon en niet je eigen vakantiekiekjes?
alleen volgens die geboortedatum is hij geen 26 jaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef vosss het volgende:
Cool, ik kom net een stamboom tegen waar diezelfde knakker waar zn hyves van gepost is in voorkomt en dat gaat terug tot 1500
Hij heeft ook zelf een computerspelletje gemaakt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef Kwaliteit het volgende:
ritaverdonk
Net thuis. Hoe ziet mn tuin er ook alweer uit.
11 minutes ago via txt
lekker fout weer
Ja, haal z'n voorvaderen erbijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef vosss het volgende:
Dan vraag ik me toch echt af onder welke steen jij gezeten hebtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik had nog niet over deze zaak gehoord, totdat aandachtsgeile Femke erover begon. Dat mens gaat echt over lijken om een zeteltje te winnen.
Dan nog zie je niks, maar dat komt misschien omdat we op een bedrijventerrein wonen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
Klik dan eens op het gele/oranje mannetje links in de hoek en sleep hem naar je straat.
Vergeet niet dat bijzondere werkzaamheden in een tuin, net na de verdwijning van een buurmeisje, je al behoorlijk verdacht kunnen maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach overdag even een gat graven voor de "fundering van een bloembak". 's nachts het gat deels vullen. Volgende dag storten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |